Miten saisin ex-avopuolison tajuamaan

Thimbe55

etten halua olla sen kanssa enää tekemisissä? Oltiin yli 20 vuotta yhdessä ja pari lastakin on mut onneks jo aika isoja. Liitto oli monella tavalla paska sillä eksä on narsistihullu ja nyt sen vasta tajuan ja tulin loukatuksi ja väheksytyksi enkä halua olla entisen akan kanssa enää tekemisissä. Akka ei kuitenkaan usko vaan lähettää viestiä ja sähköpostia millon mistäkin asiasta ja riitelee kaikesta ja yrittää seota mun asioihin ja manipuloi nuorinta lasta ja varmaan mustamaalaa joka käänteessä. Ei kiinosta se hullu enää millin vertaa. Se vinkui monta vuotta että oottaa sitä kun lapset on isoja ja sitten häipyy niin nyt ei se olekaan hyvä eikä akka tajua ollenkaan että kun on erottu, niin sitten on erottu. Ei sillon enää olla tekemisissä ja soitella ja viestitellä. Lasten takia ei tarvii olla yhteydessä kun nuorinkin jo sen verran vanha että itsenäisesti osaa hoitaa asumisensa, mutta eipä sekään halua äitinsä kanssa edes olla, kun akka on niin hullu eikä ole koskaan oikeastaan varmaan edes pitänyt omista lapsistaan. Aika kusetettu olo on kyllä mutta eipä kuseta akka enää.

9

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

      Vaihda puhelin numero saliseksi niin helpottaa.

    • Teeniinkuntahdot

      Typeryskö olet laita estot päälle puhelimesta, SP osoite vaihda. Onko sun ihan pakko olla saatavilla? Anna brebeid numero jota voit käyttää kun itse haluat. Hieman kekseliäisyyttä mies! Alistut tahalleen ei sun tarvi selittää enään tekemisiäsi sille.

    • faktahommaaa

      yllättävän moni nainen on sosiopaatti ja sellaisten kanssa on mahdoton tulla toimeen oli eksä tai nyksä

    • Roksi

      Aikamoinen räyhääjä ja kuumakalle olet itsekin tekstistäsi päätellen.

    • eienääkiinnosta

      Samat sanat, mikä tekee niin tyhmäks et itse ensin lähtee parisuhteesta ja käy muita kokeilemassa, sitten luulee et saa palata ystäväksi vaikka.

    • Roikkujiariittää

      Mitä se roikkuu sinussa vielä? Taidat itse sitä haluta. Niin kuule ukkonikin nauttii kun kakkonen roikkuu. Kiinni jäi ja vannoo sen olevan vain hyvä ystävä ja ei nai sitä enää. No miksi se sitten roikkuu edelleen? Mies taitaa käydä naimassa sitä edelleen. Mutta ole huoleti annoin luvan sille. Käykööt rauhassa patjan tykönä ja oli se roikkuminen sitten mitä tahansa.

    • itteesätäynnäovat

      Ei ole kaikki kotona jos änkee itseensä eron jälkeen, loppu mikä loppu, pitäs tajuta viimeinkin. Pitää ainakin kysyä, haluaako tavata jos haluaa tavat ex se on ihan eri juttu, mutta ei narsistisesti jäädä roikkumaan.

    • Tyypillisiä narsistin piirteitä. Ei voi kestää sitä, että et ole enää hänen kontrollissaan.

      • Itse odotan aikaa, että lapset ovat niin isoja, että voin lopullisesti lopettaa kommunikoinnin exän kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe