etten halua olla sen kanssa enää tekemisissä? Oltiin yli 20 vuotta yhdessä ja pari lastakin on mut onneks jo aika isoja. Liitto oli monella tavalla paska sillä eksä on narsistihullu ja nyt sen vasta tajuan ja tulin loukatuksi ja väheksytyksi enkä halua olla entisen akan kanssa enää tekemisissä. Akka ei kuitenkaan usko vaan lähettää viestiä ja sähköpostia millon mistäkin asiasta ja riitelee kaikesta ja yrittää seota mun asioihin ja manipuloi nuorinta lasta ja varmaan mustamaalaa joka käänteessä. Ei kiinosta se hullu enää millin vertaa. Se vinkui monta vuotta että oottaa sitä kun lapset on isoja ja sitten häipyy niin nyt ei se olekaan hyvä eikä akka tajua ollenkaan että kun on erottu, niin sitten on erottu. Ei sillon enää olla tekemisissä ja soitella ja viestitellä. Lasten takia ei tarvii olla yhteydessä kun nuorinkin jo sen verran vanha että itsenäisesti osaa hoitaa asumisensa, mutta eipä sekään halua äitinsä kanssa edes olla, kun akka on niin hullu eikä ole koskaan oikeastaan varmaan edes pitänyt omista lapsistaan. Aika kusetettu olo on kyllä mutta eipä kuseta akka enää.
Miten saisin ex-avopuolison tajuamaan
9
502
Vastaukset
- mekkk
Vaihda puhelin numero saliseksi niin helpottaa.
- Teeniinkuntahdot
Typeryskö olet laita estot päälle puhelimesta, SP osoite vaihda. Onko sun ihan pakko olla saatavilla? Anna brebeid numero jota voit käyttää kun itse haluat. Hieman kekseliäisyyttä mies! Alistut tahalleen ei sun tarvi selittää enään tekemisiäsi sille.
- faktahommaaa
yllättävän moni nainen on sosiopaatti ja sellaisten kanssa on mahdoton tulla toimeen oli eksä tai nyksä
- Roksi
Aikamoinen räyhääjä ja kuumakalle olet itsekin tekstistäsi päätellen.
- eienääkiinnosta
Samat sanat, mikä tekee niin tyhmäks et itse ensin lähtee parisuhteesta ja käy muita kokeilemassa, sitten luulee et saa palata ystäväksi vaikka.
- Roikkujiariittää
Mitä se roikkuu sinussa vielä? Taidat itse sitä haluta. Niin kuule ukkonikin nauttii kun kakkonen roikkuu. Kiinni jäi ja vannoo sen olevan vain hyvä ystävä ja ei nai sitä enää. No miksi se sitten roikkuu edelleen? Mies taitaa käydä naimassa sitä edelleen. Mutta ole huoleti annoin luvan sille. Käykööt rauhassa patjan tykönä ja oli se roikkuminen sitten mitä tahansa.
- itteesätäynnäovat
Ei ole kaikki kotona jos änkee itseensä eron jälkeen, loppu mikä loppu, pitäs tajuta viimeinkin. Pitää ainakin kysyä, haluaako tavata jos haluaa tavat ex se on ihan eri juttu, mutta ei narsistisesti jäädä roikkumaan.
Tyypillisiä narsistin piirteitä. Ei voi kestää sitä, että et ole enää hänen kontrollissaan.
Itse odotan aikaa, että lapset ovat niin isoja, että voin lopullisesti lopettaa kommunikoinnin exän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851