Elämä ilman narsismia..

.. on parempaa..😊

On hyvä jutella ihmisten kanssa eri asioista ja oppia uutta.. (narsisti puhuu vain itsestään, ei välitä toisen mielipiteistä) Itse tunnen muutaman tuollaisen minä, minä paapattavan ihmisen, en noteeraa heitä ollenkaan!

22

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narsistilla on liian suuret luulot itsestään, luulee esim. olevansa komea, vaikka on lyhyt, lihava ja punakka!

Hän myös luulee olevansa Klan tärkein, vaikka moni ei häntä tunne, kuin vaan palstalla. Fiksu, tärkeä ja työtä tekevä, ei riehu palstalla ilkeilyineen.

• Narsisti nauttii huomiosta, mutta ei huomioi muita, paitsi jos heistä on hänelle itselleen hyötyä.

Narsisti haluaa tuoda itseään esiin, liikaa..

Luulee olevansa aina oikeassa, vaikka ei ole, ei näe omia puutteitaan..

Kiusaa ja haukkuu muita, mutta häntä ei saa haukkua..

• sivustakatsellut

Minkälainen narsisti -isä on perheen kanssa .Onko määräilevä ja impulssiivinen? Kertokaa kokemuksianne.

• Eikö narsistit alista rakkaita/perheenjäseniä..?

• Joskus luin jutun naisesta, joka eli narsistimiehen kanssa. Kyllä oli kamalan kuulosta se elämä. Narsistihan alistaa ja kontrolloi toista ihmistä ja yrittää toisen saada tuntemaan itsensä maan matoseksi.

• tinttu-liina kirjoitti:

Joskus luin jutun naisesta, joka eli narsistimiehen kanssa. Kyllä oli kamalan kuulosta se elämä. Narsistihan alistaa ja kontrolloi toista ihmistä ja yrittää toisen saada tuntemaan itsensä maan matoseksi.

Noin se juuri on.

• E-I-K-Ä

En sellainen äiti?

• E-I-K-Ä kirjoitti:

En sellainen äiti?

En tiedä onko narsisti miehessä ja naisessa eroa? Hyvä kysymys.. Kertokaapa kokemuksia?

• Ainavalittamassa

Vai et noteeraa heitä ollenkaan. Käyt täällä jatkuvasti haukkumassa Tosirealistia eri aloituksilla. Lisäksi itsessäkin on narsistisia piirteitä, koska kirjoitukset ovat yleensä sinuun itseesi kohdistuvia asioita, eikä kokkola-aiheisia.

• Tarkoitin että live elämässä en kaveraa narsistien kanssa. Ja kuule, ei ole narsismia diagnosoitu minulla!😁 Ja kyllä me rekatut ja muut jutellaan keskenämme vaikka mistä.

• muuksi-ei-muutu-haha

Eiköhän täällä oo suurin haukkuja,tuo narsisti perhosta!minun puolesta sille sais tapahtua,kaikki mistä on toisia haukkunnu!olispa jumala olemassa!

• muuksi-ei-muutu-haha kirjoitti:

Eiköhän täällä oo suurin haukkuja,tuo narsisti perhosta!minun puolesta sille sais tapahtua,kaikki mistä on toisia haukkunnu!olispa jumala olemassa!

Näinpä, palstan pahin häirikkö ja ilkeilijä hän on.. Varmaan kaikki palstalla toivoo sitä päivää kun ukko kupsahtaa.

• Ja narsisti luulee kaikkien olevan hänelle kateellinen,vaikkei kukaan ole.😃

• No sitä mä sanon aina systereilleki ku he vaan itestään paapattaa et ootte kyl narsissei... ;)

• Eiköhän tytöt vaan kiusi sinua..?😉

• KittieChi-81 kirjoitti:

Eiköhän tytöt vaan kiusi sinua..?😉

No kyl mä olin sillai alistetus asemas koko lapsuutein ku oli niinku kolme yhtä vastaan... ;)

• KittieChi-81 kirjoitti:

Eiköhän tytöt vaan kiusi sinua..?😉

No voi ei! Pyydä mies kavereita tueksi ja tehkää joku jäynä tytöille?😃

• No rekatut siellä alusvaate keskustelussa..😑 Mitä mieltä narsismista..?

• No näköjään narsisti ei näe vaivaa itsessään että sikäli eivät ilmeisesti terapiamuodotkaan auta.

• yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

No näköjään narsisti ei näe vaivaa itsessään että sikäli eivät ilmeisesti terapiamuodotkaan auta.

Kiitos vastauksesta! Juu, eivät näe itsessään sairauttaan, mahtaa narsistin kanssa eläminen olla rankkaa..😐

• Narsistilla on huono luonne, ja ei näe virheitään.

• Narsisti ei osaa olla empaattinen, ei siis ota muita huomioon ollenkaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      484
      3766
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2816
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2158
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      449
      2013
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1354
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1271
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1138
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      80
      1048
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1019
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1018
    Aihe