Elämä ilman narsismia..

.. on parempaa..😊

On hyvä jutella ihmisten kanssa eri asioista ja oppia uutta.. (narsisti puhuu vain itsestään, ei välitä toisen mielipiteistä) Itse tunnen muutaman tuollaisen minä, minä paapattavan ihmisen, en noteeraa heitä ollenkaan!

22

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narsistilla on liian suuret luulot itsestään, luulee esim. olevansa komea, vaikka on lyhyt, lihava ja punakka!

      Hän myös luulee olevansa Klan tärkein, vaikka moni ei häntä tunne, kuin vaan palstalla. Fiksu, tärkeä ja työtä tekevä, ei riehu palstalla ilkeilyineen.

    • Narsisti nauttii huomiosta, mutta ei huomioi muita, paitsi jos heistä on hänelle itselleen hyötyä.

      Narsisti haluaa tuoda itseään esiin, liikaa..

      Luulee olevansa aina oikeassa, vaikka ei ole, ei näe omia puutteitaan..

      Kiusaa ja haukkuu muita, mutta häntä ei saa haukkua..

    • sivustakatsellut

      Minkälainen narsisti -isä on perheen kanssa .Onko määräilevä ja impulssiivinen? Kertokaa kokemuksianne.

      • Eikö narsistit alista rakkaita/perheenjäseniä..?


      • Joskus luin jutun naisesta, joka eli narsistimiehen kanssa. Kyllä oli kamalan kuulosta se elämä. Narsistihan alistaa ja kontrolloi toista ihmistä ja yrittää toisen saada tuntemaan itsensä maan matoseksi.


      • KittieChi-81
        tinttu-liina kirjoitti:

        Joskus luin jutun naisesta, joka eli narsistimiehen kanssa. Kyllä oli kamalan kuulosta se elämä. Narsistihan alistaa ja kontrolloi toista ihmistä ja yrittää toisen saada tuntemaan itsensä maan matoseksi.

        Noin se juuri on.


      • E-I-K-Ä

        En sellainen äiti?


      • E-I-K-Ä kirjoitti:

        En sellainen äiti?

        En tiedä onko narsisti miehessä ja naisessa eroa? Hyvä kysymys.. Kertokaapa kokemuksia?


    • Ainavalittamassa

      Vai et noteeraa heitä ollenkaan. Käyt täällä jatkuvasti haukkumassa Tosirealistia eri aloituksilla. Lisäksi itsessäkin on narsistisia piirteitä, koska kirjoitukset ovat yleensä sinuun itseesi kohdistuvia asioita, eikä kokkola-aiheisia.

      • Tarkoitin että live elämässä en kaveraa narsistien kanssa. Ja kuule, ei ole narsismia diagnosoitu minulla!😁 Ja kyllä me rekatut ja muut jutellaan keskenämme vaikka mistä.


      • muuksi-ei-muutu-haha

        Eiköhän täällä oo suurin haukkuja,tuo narsisti perhosta!minun puolesta sille sais tapahtua,kaikki mistä on toisia haukkunnu!olispa jumala olemassa!


      • muuksi-ei-muutu-haha kirjoitti:

        Eiköhän täällä oo suurin haukkuja,tuo narsisti perhosta!minun puolesta sille sais tapahtua,kaikki mistä on toisia haukkunnu!olispa jumala olemassa!

        Näinpä, palstan pahin häirikkö ja ilkeilijä hän on.. Varmaan kaikki palstalla toivoo sitä päivää kun ukko kupsahtaa.


    • Ja narsisti luulee kaikkien olevan hänelle kateellinen,vaikkei kukaan ole.😃

    • No sitä mä sanon aina systereilleki ku he vaan itestään paapattaa et ootte kyl narsissei... ;)

      • Eiköhän tytöt vaan kiusi sinua..?😉


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Eiköhän tytöt vaan kiusi sinua..?😉

        No kyl mä olin sillai alistetus asemas koko lapsuutein ku oli niinku kolme yhtä vastaan... ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Eiköhän tytöt vaan kiusi sinua..?😉

        No voi ei! Pyydä mies kavereita tueksi ja tehkää joku jäynä tytöille?😃


    • No rekatut siellä alusvaate keskustelussa..😑 Mitä mieltä narsismista..?

      • No näköjään narsisti ei näe vaivaa itsessään että sikäli eivät ilmeisesti terapiamuodotkaan auta.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No näköjään narsisti ei näe vaivaa itsessään että sikäli eivät ilmeisesti terapiamuodotkaan auta.

        Kiitos vastauksesta! Juu, eivät näe itsessään sairauttaan, mahtaa narsistin kanssa eläminen olla rankkaa..😐


    • Narsistilla on huono luonne, ja ei näe virheitään.

    • Narsisti ei osaa olla empaattinen, ei siis ota muita huomioon ollenkaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      244
      2249
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1571
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      92
      1384
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1379
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      40
      1117
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      940
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      53
      884
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      851
    9. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      816
    10. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      82
      780
    Aihe