Tottakai toivon,että äitini eläisi pitkään. Mutta kun hänen toimintansa aiheuttaa riittaa minun ja mieheni välille. Mieheni on äitini edun valvoja.
Miehelläni on melko vaativa työ,hän joutuu hoitamaan myös 2 vammaisen lapsemme asiaoita,sekä kuolinpesän asioita(pesä on jakamaton) meidän omat raha-ym asiat.Siis syytönhän äitini tähän kaikkeen on,MUTTA kun on sovittu,että soittaa jos tarvitsee kaupasta jotain,siksihän siellä käydään,käyttämässä häntä kaupassa. Ja on sovittu tietty kauppapäivä viikosta. Kysymyshän ei ole siitä etteikö äitini SAISI käydä kaupassa,vaan siitä että miksi a)suotta laittaa rahaa siihen taksiin.b)hänellä ei ole sellaista SHL:n myöntämää matkakorttia,jota on haettu.C)hänen rahansa eivät tule riittämään normihintaisiin taksimatkoihin ruokaa.(omansa & kissan.)
Matkaa on n. 20 km/suunta. =40km kauppamatka-miltei 50km. Mieheni valittaa koko ajan kun auto kuuluu(13v).Tänään juuri viimeksi nyt kauhea riita taas(mieheni riitelee/kauheaa valitusta koko ajan,kumpikin on omalla koneellaan murjottamassa.)Tekisi mieli laittaa kumpikin(sekä ajokortti että visaelektron kahtia.)ja ottaa ns."ritolat" koko tästä s..nan paskasta. Olemme kumpikin mieheni kanssa omaehtoisia ja tuittupäisiä.
KUNPA ÄITINI KUOLISIS PIAN OSA 2
YHÄITSEKÄSJAPASKA
1
185
Vastaukset
- YHÄITSEKÄSJAPASKA
Minun ja mieheni pitäisi erota,olemme molemmat liian erilaisia.
Äidillieni tulisi kunnallinen edunvalvoja joka pakottaisi hänet muuttamaan.pesä jaettaisiin ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810