Heissuli vei huuhaa.
....Kuten nämä paikalliset poromiehet leikkisästi tapaavat tuumata,kun löylynheiton välissä vaimoja vaihtavat, ja pimeässä silmää iskevät. Uattelin vallan tulla terviisiä toivottelemaan pitkästä aikaa, aivan tässä jo vanhuuden harmaan mullin silmäkuopista vesi valuu, kilpaa suupielestä yhä yhtä vuolaasti valuvan Kuolan kanssa, silkasta kapeaa vartaloa värisyttävän liikutuksen tilassa.
Se on huuhaalaiset nyt sil taval, että mounlexista tuli nyt vallan avohoito potilas kaupungin valtuuston yhtenäisenä päätöksellä, olivat aivan kilpaa huutaneet yksimielisyyttään julki tästä päätöksestä. Tunsin itseni vallan tärkeäksi ihmiseksi, sillä ihan kaupunginjohtaja kävi henkilökohtaisesti potkaisemassa ulko-ovella persuksille, käskien painua helvettiin, eikä takaisin olisi tulemista. Tästä syvästi liikuttuneena intouduin aivan halata rutistamaan kaupunginjohtajaa, taisin samalla innostuksissani pikkuisen nuolaista korvastakin, pyyhkien kuolaisen suupieleni juuri tärkättyyn puvuntakin rintamukseen. Toisekseen kuulemma oli kaupungin valtuusto viimeistä hiustupsua myöten ollut ensikertaa täysin samoilla linjoilla ilman eriävää mielipidettä, äänestämisestä ei ole ollut puhettakaan. Mutta pidemmittä puheitte huuhaalaiset, mie jatkan lempiharrastukseni parissa ohikulkeville ihmisille nyrkin puintia ja hävyttömyyksien huutelua ilmastointi hormin kautta, suosittelen muuten kokeilemaan,helpottaa hermoromahduksesta liikavarpaan sisäpinnan kutinaan.
Terveisin: mounlex
Terveisiä osastolta T3
7
301
Vastaukset
- lerssiotsa
Sinulla on kadehdittavan värikäs elämä. Toivottavasti elät pitkään. Älä vaan kuolaamiseen kuolla kupsahda. Paras osasto missä itse olen ollut, on Huuhaa palsta. Täällä on niin paljon saman henkisiä. Lääkitys on ollut aina kohdallaan ja tietty myös ajallaan.
Täällä missä minä asun voi puhua seinien läpi. Ei tarttee huutaa ei puida nyrkkiä eikä myöskään hormeihin huutaa vaan sanassa on voimaa. Voi istua ihan olohuoneessa.
- lerssiotsa
Tuosta hermoromahduksen uhasta. Käyn aika ajoin karjalassa hakkaamassa päätäni mäntyyn. Se jotenkin helpottaa oloa, tulee jotenkin seesteinen olotila pitkäksi aikaa.
- kuulepas
Kuule, se T3 on raitiovaunujen huoltohalli.
- Kerrokerrokuvastin
Joskus peiliin katsominen paljastaa kummia asioita!
- lerssiotsa
Suututko jos näytän sinulle peräpeiliä ?
- runkkaavaansinähullu
Minulle kelpaisi!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201671
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881427Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1641314NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube5041281Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231218- 421171
Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p2991139Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611102- 661099
- 1081027