Kaippa kaipaan. e-naisen

ikäväätämä

Tuottamaa tunnetta.

<3

22

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonrähinä

      Hän antoi minulle lapaset.

      • seonlapanen

        Joudun siis vain tumputtamaan.


      • Enaikkonen

        Olenko antanut oikeasti sulle lapaset? Tästä sulle tunnetta perjantai-iltaasi 💓💥💖💌


      • metsätienmörkö

        Kiitos näistä. Tarjosit rukkasia silloin...


      • Sumusilmissä

        Ei se nainen aina hoksaa, että mies onkin tosissaan, eikä vain vonkaamassa.


      • Enaikkonen kirjoitti:

        Olenko antanut oikeasti sulle lapaset? Tästä sulle tunnetta perjantai-iltaasi 💓💥💖💌

        Kukaan nainen ei kutsu itseään "naikkoseksi".
        "Naikkonen" on perinteisesti NAISTA HALVEERAAVA NIMITYS.
        Ja tämän myös useimmat naissukupuolen edustajat tietävät,
        joten taidatpa olla mies.


      • Oletpataitava

        Jos susta tuntuu siltä.


    • elluhalloyb

      Miten se sun kaippaus tuntuu....
      Minkä takia kaippaat...(*_*)

      • näinkauniisti

        ''(*_*)''
        /'(♡)'\
        __[*]__

        :*)


      • elluhalloyb

        Tosi kauniisti(*_*)


      • sheivaamatonko
        näinkauniisti kirjoitti:

        ''(*_*)''
        /'(♡)'\
        __[*]__

        :*)

        Mitä tolla roikkuu kainaloista??
        Ja miks sen jalat on sisäänpäin kääntyneet?


      • parasta_antia
        näinkauniisti kirjoitti:

        ''(*_*)''
        /'(♡)'\
        __[*]__

        :*)

        Hahahhahaha:D Ihana!


      • Näyttäissiltä
        sheivaamatonko kirjoitti:

        Mitä tolla roikkuu kainaloista??
        Ja miks sen jalat on sisäänpäin kääntyneet?

        Kainalokarvat ja alapää on vissiin jokin brasialainenvahaus..


      • sheivattuna
        Näyttäissiltä kirjoitti:

        Kainalokarvat ja alapää on vissiin jokin brasialainenvahaus..

        ''(*_*)''
        ,/(♡)\,
        ._[*]_.

        Hepähei vaan.


    • e-naiselta

      Kaipaan ♡ p-miehen syliä.

      • Hienoa!

        Toivottavasti sinä "e-nainen" löydät "p-miehen".

        Tämän Pertin, Pentin, Petrin, Pontuksen - tai Pekan!
        Elämän varrella tapaamieni perusteella luonnehtisin,
        että Pekka-nimisistä miehistä löytyy rehellisiä ja älykkäitä henkilöitä.
        Joten toivonkin, että kaipaamasi henkilö on nimeltään Pekka.


      • hiehotoive
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Hienoa!

        Toivottavasti sinä "e-nainen" löydät "p-miehen".

        Tämän Pertin, Pentin, Petrin, Pontuksen - tai Pekan!
        Elämän varrella tapaamieni perusteella luonnehtisin,
        että Pekka-nimisistä miehistä löytyy rehellisiä ja älykkäitä henkilöitä.
        Joten toivonkin, että kaipaamasi henkilö on nimeltään Pekka.

        SarjaPekka :)


      • viheliäinenP

        Mie kaipaan yhden Een antamia munkki kahveja ; ). Noh maksoin, mutta kumminkin : D.


    • J-mies

      Koska en E-naiselle kelvannut, ei kiinnosta enää muut. :(

      • Enainen

        Hyvää Sunnuntaita Jmiehelle!
        Naisen en tiedä, on kyllä. Tästä pusu sunnuntaipäivääsi, smak.


      • HyvääSunnuntaita
        Enainen kirjoitti:

        Hyvää Sunnuntaita Jmiehelle!
        Naisen en tiedä, on kyllä. Tästä pusu sunnuntaipäivääsi, smak.

        Kiitos lohduttavista sanoista. Tässä tapauksessa se taisi kylläkin olla ei, mutta turha sitä enää jossitella. Joskus tunteet voivat viedä harhaan, olivat ne sitten kuinka voimakkaat hyvänsä...


    • Rakkausoninhaa

      Eipä kaipaa miestä, joka uittaa suutaan ja munaansa muissa vain sen oman tarpeensa vuoksi, eikä ymmärrä oman naisensa tarpeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe