Tuottamaa tunnetta.
<3
Kaippa kaipaan. e-naisen
22
547
Vastaukset
- seonrähinä
Hän antoi minulle lapaset.
- seonlapanen
Joudun siis vain tumputtamaan.
- Enaikkonen
Olenko antanut oikeasti sulle lapaset? Tästä sulle tunnetta perjantai-iltaasi 💓💥💖💌
- metsätienmörkö
Kiitos näistä. Tarjosit rukkasia silloin...
- Sumusilmissä
Ei se nainen aina hoksaa, että mies onkin tosissaan, eikä vain vonkaamassa.
Enaikkonen kirjoitti:
Olenko antanut oikeasti sulle lapaset? Tästä sulle tunnetta perjantai-iltaasi 💓💥💖💌
Kukaan nainen ei kutsu itseään "naikkoseksi".
"Naikkonen" on perinteisesti NAISTA HALVEERAAVA NIMITYS.
Ja tämän myös useimmat naissukupuolen edustajat tietävät,
joten taidatpa olla mies.- Oletpataitava
Jos susta tuntuu siltä.
- elluhalloyb
Miten se sun kaippaus tuntuu....
Minkä takia kaippaat...(*_*)- näinkauniisti
''(*_*)''
/'(♡)'\
__[*]__
:*) - elluhalloyb
Tosi kauniisti(*_*)
- sheivaamatonko
näinkauniisti kirjoitti:
''(*_*)''
/'(♡)'\
__[*]__
:*)Mitä tolla roikkuu kainaloista??
Ja miks sen jalat on sisäänpäin kääntyneet? - parasta_antia
näinkauniisti kirjoitti:
''(*_*)''
/'(♡)'\
__[*]__
:*)Hahahhahaha:D Ihana!
- Näyttäissiltä
sheivaamatonko kirjoitti:
Mitä tolla roikkuu kainaloista??
Ja miks sen jalat on sisäänpäin kääntyneet?Kainalokarvat ja alapää on vissiin jokin brasialainenvahaus..
- sheivattuna
Näyttäissiltä kirjoitti:
Kainalokarvat ja alapää on vissiin jokin brasialainenvahaus..
''(*_*)''
,/(♡)\,
._[*]_.
Hepähei vaan.
- e-naiselta
Kaipaan ♡ p-miehen syliä.
Hienoa!
Toivottavasti sinä "e-nainen" löydät "p-miehen".
Tämän Pertin, Pentin, Petrin, Pontuksen - tai Pekan!
Elämän varrella tapaamieni perusteella luonnehtisin,
että Pekka-nimisistä miehistä löytyy rehellisiä ja älykkäitä henkilöitä.
Joten toivonkin, että kaipaamasi henkilö on nimeltään Pekka.- hiehotoive
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Hienoa!
Toivottavasti sinä "e-nainen" löydät "p-miehen".
Tämän Pertin, Pentin, Petrin, Pontuksen - tai Pekan!
Elämän varrella tapaamieni perusteella luonnehtisin,
että Pekka-nimisistä miehistä löytyy rehellisiä ja älykkäitä henkilöitä.
Joten toivonkin, että kaipaamasi henkilö on nimeltään Pekka.SarjaPekka :)
- viheliäinenP
Mie kaipaan yhden Een antamia munkki kahveja ; ). Noh maksoin, mutta kumminkin : D.
- J-mies
Koska en E-naiselle kelvannut, ei kiinnosta enää muut. :(
- Enainen
Hyvää Sunnuntaita Jmiehelle!
Naisen en tiedä, on kyllä. Tästä pusu sunnuntaipäivääsi, smak. - HyvääSunnuntaita
Enainen kirjoitti:
Hyvää Sunnuntaita Jmiehelle!
Naisen en tiedä, on kyllä. Tästä pusu sunnuntaipäivääsi, smak.Kiitos lohduttavista sanoista. Tässä tapauksessa se taisi kylläkin olla ei, mutta turha sitä enää jossitella. Joskus tunteet voivat viedä harhaan, olivat ne sitten kuinka voimakkaat hyvänsä...
- Rakkausoninhaa
Eipä kaipaa miestä, joka uittaa suutaan ja munaansa muissa vain sen oman tarpeensa vuoksi, eikä ymmärrä oman naisensa tarpeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437