Mitä sanoitte tai teitte kun suutuitte?
Minä en ole, en tosin ole koskaan saanut pakkeja. ;)
Oletteko suuttuneet pakeista?
11
168
Vastaukset
- 233232123132
En suutu ikinä pakeista, kiitän aina pakeista ja ostan lahjan. Viimeksi ostin lahjaksi matkan Marokoon viiden lapsen yh:lle
- Olet.hyvä.ihminen
No tuo oli jaloa. :)
- Olet.hyvä.ihminen
Jäikö lapset isälle vai pääsivätkö mukaan ??
- 2322333223
Pääsin elättämään lapsia sillä aikaa kun marokon pojat pitivät naisesta hyvää huolta. Voisiko olla parempaa vastalahjaa?
En suutu, enkä suuttuisi.. Tunteet olisivat jotain muuta.. Riippuen hieman tilanteesta.. ;P
En tietenkään suutu pakeista, pakit ovat käteviä vaikka eräretkellä.
Voi pakissa keittää vaikka kahvit.- kahvittelijaa
Juhla Mokasta!
En nyt suuttunut, mutta harmistunut.
Lähempänä suuttimista olen ollut tilanteissa joissa "pakit" ovat tulleet siten, että on sovittu treffeille aika ja paikka parin päivän päähän, mutta sitten naisesta ei ole kuulunut mitään.
Vimosin tällainen, jossa ehken suutahdin jonkin verran, oli kolmas samanlainen tapaus peräkkäin.
Mutta harvemmin pakeista suuttuu. Harmistuu ehken enemmänkin.- ElämäJatkuuSilti
Selvät pakit on parhaat. Tietää varmuudella että toinen ei tunne samoin. Eipä silloin jää asiat roikkumaan. Pettynyt fiilis tietty. Siitäkin pääsee ajan kanssa yli.
- Kiltti-ja-kunnollinen
En suutu sillä olenhan kunnollinen mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792