Mitä sanoitte tai teitte kun suutuitte?
Minä en ole, en tosin ole koskaan saanut pakkeja. ;)
Oletteko suuttuneet pakeista?
11
186
Vastaukset
- 233232123132
En suutu ikinä pakeista, kiitän aina pakeista ja ostan lahjan. Viimeksi ostin lahjaksi matkan Marokoon viiden lapsen yh:lle
- Olet.hyvä.ihminen
No tuo oli jaloa. :)
- Olet.hyvä.ihminen
Jäikö lapset isälle vai pääsivätkö mukaan ??
- 2322333223
Pääsin elättämään lapsia sillä aikaa kun marokon pojat pitivät naisesta hyvää huolta. Voisiko olla parempaa vastalahjaa?
En suutu, enkä suuttuisi.. Tunteet olisivat jotain muuta.. Riippuen hieman tilanteesta.. ;P
En tietenkään suutu pakeista, pakit ovat käteviä vaikka eräretkellä.
Voi pakissa keittää vaikka kahvit.- kahvittelijaa
Juhla Mokasta!
En nyt suuttunut, mutta harmistunut.
Lähempänä suuttimista olen ollut tilanteissa joissa "pakit" ovat tulleet siten, että on sovittu treffeille aika ja paikka parin päivän päähän, mutta sitten naisesta ei ole kuulunut mitään.
Vimosin tällainen, jossa ehken suutahdin jonkin verran, oli kolmas samanlainen tapaus peräkkäin.
Mutta harvemmin pakeista suuttuu. Harmistuu ehken enemmänkin.- ElämäJatkuuSilti
Selvät pakit on parhaat. Tietää varmuudella että toinen ei tunne samoin. Eipä silloin jää asiat roikkumaan. Pettynyt fiilis tietty. Siitäkin pääsee ajan kanssa yli.
- Kiltti-ja-kunnollinen
En suutu sillä olenhan kunnollinen mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473