Nutrilett kuuri 21.1 alkaen

Nutraaja

Ylipainoa on 20kg. Huomenna aloitan täysnutrauksen. Haluan pitää tiukan dieetin ja päästä eroon kiloistani nopeasti. Ruokavaliolla ei onnistu. Vaikka söisin 1500 kaloria päivässä, jota miehille suositellaan,niin silti on nälkä ja repsahtelen. Helposti syön 3000 kaloria, joka ylläpitää mun ylipainoa. Hidas laihtuminen ei myöskään motivoi ja johtaa lipsumisiin, kun ei ole kärsivällisyyttä. Helpompi kieltäytyä kaikesta. Ylipainosta on tullut jo terveydellistä haittaa, verenpaine ja kolesteroli koholla, lisäksi olo väsynyt.
Haluan nyt tehdä kaikkeni, jotta laihtuisin kunnolla kesään mennessä.
Onko täällä muita VLCD kuurilla olevia ja millaisia tuloksia olette saaneet?
Koitan kestää ensimmäiset päivät ja oletan että olo helpottuu sitten.

29

4425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen.nainen

      Ite oon vetänyt extravaganzan 4v sitten-20kgs .tottuu siihen pian. Nyt syön joku 2-3vkoa vastaavasti protskujauheita 300kcal plus 1 avokadon ja 10 mantelia päiväs. Muista kalaöljy ja vitamiinit. Juo vettä 3ltr päiväs. Lepää..kävele. noilla sun paino putoo luultavasti 4-8kgs/kk. Eli jos olet helmi/maalis/huhtikuun olet jo tavoitteessasi.
      Tärkeintä on lopetus-hitaasti 'nousten'. Mieti miksi lihoit yms. Mulla jäi pikaruoka ja kokikset ym pois kokonaan dietin jälkeen. Opin normaalin ruokarytmin plus sen että kun on vatsa täynnä-ei tule repsahduksia. Juhlissa voi syödä ja porsastella-kunhan palaat ruotuun seuraavana päivänä. Alkoholi jäi melkein pois. Se on enemmän ruokavalioremppa se tärkein juttu.
      Jatkossa hiilarit minimiin-proteiinia ja kasviksia. Syöminen 3-4h välein plus liikunta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Garcinia Laihdutuslääke - http://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

        Multa on kaikki laihdutuslääkkeet kiellettyjä, niin varmaan kaikilta muiltakin ylipainoisilta tämä Nutrilet mukaan lukien. Olet lienee botti, koska yhteystietolinkkejähän ei tänne saa laittaa?


    • heikkinen567

      Hei Nutraaja, miten sulla on mennyt? Kakkospäivässä mennään.

    • Nutraaja

      En aloittanutkaan.

      • Nutraaja

        Kyllä minä aloitin:) On tämä aluksi raskasta ja mielitekoja ollut. Ylimääräisen pussin olen syönyt ja muutamia makkarasiivuja ja vähän tomaattia ja kurkkua lisäksi.Pientä lipsahtelua siis, mutta ei pahasti. Toisaalta hommaakin on ollut melko paljon, varmaan olen kuluttanutkin.
        Tarkoituksena olisi olla syömättä mitään ylimääräistä. Paastotila ei ala, jos sortuu ylimääräisiin makupaloihin. Eilen särki päätä,ja nälkä on nytkin. Kunhan kaapeista hävittää kaiken ylimääräisen, niin ei voi sortuakaan.Olisi kiva, jos tavoitteeseen pääsisi muutamassa kuukaudessa. Lihomisen syyt on kyllä melko selvät. Juhlien jälkeen menee helposti viikkokin, ettei pääse ruotuun ja herkuttelu pitkittyy. Turhia kaloreita tullut alkoholista ja ulkona syömisestä. Lomat ja matkat lihottaa. Lisäksi syömistä pitkin päivää ja varsinkin iltasyömistä. Helposti niitä kiloja tulee aina lisää entisten päälle.
        Aion muistaa tuon kalaöljyn ja kookosöljynkin, ne auttavat laihtumaan ja pääsemään ketoositilaan, olen käsittänyt. Uskomaton saavutus saada 20 kiloa pois, kuten edellinen kirjoitti. Sitoutumista se kyllä vaatii.
        Aluksi tuntuu, että ei jaksaisi, mutta ehkä intokin kasvaa kun tuloksia tulee.
        Ei ole helppoa laihduttaa, mutta olo on kyllä huono ylipainoisenakin.


    • heikkinen567

      Muista, että loma ei lihota eikä mikään tietty ruoka-aine laihduta. Lue ketoosista netistä ja perehdy ruoka-asioihin.

    • Justiina_83

      Täällä ilmoittautuu myös juuri aloittanut nutraaja. Aloitin 23.1. ja tänään ollut jo suht helppoa, olen nakerrellut minitomaatteja ja porkkanoita lisäksi. Ja -30kg olisi tarkoitus tiputtaa painoa.
      Jos tästä saisi mukavan startin siihen.

      Montako nutraajaa meitä täällä kaikkiaan on? Olisi kiva kuulla miten kaikilla sujuu nutraaminen. :)

    • Nutraaja

      Viikko takana. Kolme kiloa lähti. Olen repsahdellut, mutta kalorimäärät ovat olleet kohtuullisia. On tämä ihan hyvä saavutus. Koitan saada ainakin kilon pois joka viikko.

    • heikkinen567

      Sun tavoite oli 20kgs ja nyt olet 17kgs? Ja tavoite kilo viikossa?
      17kgs=17vkoa, toukokuussa olet pudottanut kilosi.

    • onnellinen.nainen

      Kiitos kommenteistasi. Minun korvaan kuulostaa, että tarvitset tukiryhmää/valmentajaa tueksesi laiduttamiseen. Se, miksi koen, että extravaganza onnistui, oli viikottaiset (myöhemmin jokatoinen vko ym) tapaamiset vuoden ajan valmentajan kanssa.
      Ryhmässä käytiin läpi syöminen, treenaus, ravintoasiat ja muut ruokaan liittyvät myytit ja faktat.

      Helpommalla pääset, kun et repsahtele. Olet nyt vaan todella tiukkakalorisella dietillä kitukaloreilla kun et noudata diettiä. Ketoosi tilana on helpompi. Toki tylsää, mutta nälkä ei ole.
      Mtn porkkanoita tai tomaatteja et siihen tarvitse. Ne ovat enemmänkin henkisenä tukena, usko että pärjäät ilman.
      Sitäpaitsi tuolla napostelulla pidät yllä vanhoja tapojasi. Olkootkin "vain" porkkana.

      Laiduttaminen on helppoa, normaalipainon ylläpito on haaste. Siihen tarvitset täydellistä irrottautumista vanhoista kaavoistasi, liikuntaa ja uuden, järkevän ruokavalion.

      Mulla on nyt lähtenyt 6.5kgs (1.5vkoa)-suurin osa toki nesteitä, mutta reissu tulossa ja hellemekot/pikkumustat odottaa. Toki tähän pohjalle olin 2 vkoa pienillä kaloreilla.
      Ensi ke 'vika diettipvä', otan kropalle hieronnan/kuorinnan ja mutahoidot boostatakseni aineenvaihduntaa. Siis jatkossa en ole enää protskujaiheen varassa. Karppaus jatkuu.
      Esim to luultavasti edelleen 3ltr vettä, avokado, kanaa, kasviksia, turkkujugua kaurahiutaleilla (tms tuorepuuro). Pikkuhiljaa normaaliruokavalioon.

    • onnellinen.nainen

      9kgs lähti ja lomamekot mahtuu päälle. Muten muilla?
      Ruokavalio nyt tavallinen, hiilarit vähissä. Tässä esimerkkipvä.

      Aamupala avokado
      Välipala kookosrahka sokeriton siirappi (mansikka)
      Lounas salaatti ja kanafile
      Välipala turkkijugu kaloriton mehukeitto
      Dinneri jauhelihaa (tai pihvi tai kanafile) ja kasviksia
      Iltapala esim pala leaderin suklaata, niissä hh 14/100gr!

      • TarkatLaskelmat

        Rasvaa voisi olla ravinnossa enemmän, miksei hiilariakin, proteiinia on suhteessa taasen liiaksikin.

        Energiataso on kuitenkin sellainen että tuolla pitäisi 3 kiloa kuukaudessa lähteä, jos liikuntaa ei harrasta laisinkaan.

        Jos on hyvä olla niin eikun eteenpäin.


    • onnellinen.nainen

      Enhän kertonut mitään määriä joten miten voit tietää painoni/proteiinimäärät? Enkä pyytänyt kommenttia. Tarkat laskelmat..#menejääkaapille
      Liikunnasta en puhunut mitään. Väh 3-5krt vko

      • TarkatLaskelmat

        Onnea monologiin, en huomannut että ketään olisi pyydetty kommentoimaan mitään. Anteeksi, poistun palstalta.


    • Ukko49v

      Itse aloitin kuurin 9.1.2017. Silloin painoa 98kg ja vyötärönympärys 98cm. Puntteja olen nostanut koko ikäni, joten pelkästä läskistä ei ollut kysymys, mutta kun oli koko lailla löysä olo niin päätin ottaa itseäni niskasta kiinni - kun tänä vuonna on 50v synttäritkin. Nutrilett oli todella erinomainen apu, ja käytin myös Lifesum nimistä äppiä, jota käytin kaloreiden ja erityisesti proteiinin seurantaan. Laskennallisesti tarvitsen noin 2900 kaloria päivässä itsestäni huolehtimiseen, käyn 5-6 kertaa viikossa puntilla tai lenkillä. Viimeiset viikot olen mennyt äpin mukaan noin 1200 kalorilla per päivä, toki muutama repsahdus on tapahtunut mutta luku on vuoden alusta tähän päivään saakka keskiarvo. Kuurin aloitettuani jätin pois leivän, pastan, perunan ja alkoholin (kutakuinkin :-)). Join Nutriletin sheikkejä, söin tonnikalaa, lohta, munanvalkuaisia (Laitila tekee niitä pastöroituina tetrapakkeihin, ja pirusti vihanneksia. Lisäksi join erittäin vähähiilarisia proteiinisheikkejä. Tällä hetkellä paino 90 kg, ja vyötärön ympärys 90,5 cm. Aika hyvin siis on mahasta lähtenyt, ja vaikka lihaksia olen jonkun verran menettänyt, niin samoilla painoilla mennään - eli voima on pysynyt ennallaan.

      • Ukko49v

        Niin - ja pituuttahan mulla on 190 senttiä.


    • onneton.nainen.niisk

      Miten nutraaja-vielä palstalla?

    • Nutraaja

      Päätä särki ja en päässyt ruotuun. Koitan syödä alle 2000kcal ja lisätä kasviksia. Ja pienentää herkuttelua.

    • onnellinen.nainen

      Kiitos kommenteista, hyviä ja ei niin hyviä tuloksia. Toivottavasti Nutraaja pystyt lisäämään kalenteriisi esim 1-2 liikuntakertaa/vko, jos ruokavaliomuutos tuntuu haastavalta. Hyvää kevättä!

    • TarkatLaskelmat

      Liikunnan lisääminen EI auta, jos ruokavalio on pielessä.

    • Justiina_83

      Minulla putosi yhteensä 5.5kgs.
      30kgs tavoite jää. Ihan hyvä startti kuitenkin kevyempään elämään. Muut nutraajat? :-)

    • onnellinen.nainen

      Minä laihduin vain syömättä jättämällä. Toki lisäsin myös liikuntaa. Join vettä. Paastoksihan tätä myös kutsuvat. Välillä heikotti. Nyt maistuu taas pitsa!

    • TarkatLaskelmat

      Laihduttamisen jälkeen elimistösi on säästökuurilla ja ottaa pitsasta kalorit talteen. Suosittelen kevyttuotteita, pizzoissakin on kevytversioita, esim. ruispohjalla. 0% rasvaa tai vähärasvaiset tuotteet ovat myös hyviä, Danonen juotavajugurtti ym.

    • TarkatLaskelmat

      Vaihda peruna bataattiin, muut tuotteet kevyttuotteisiin.

      • reppuroikkuu

        nutrauksen jälkeen,minä kolmenviikonkuurilla parasta-aikaa,on elämässäni kolmas kerta ja normisyöminen kun alkaa,syön hiilarit ja rasvat erikseen....siis ei makeita herkkuj,juusto sellaisenaan ja leipäkin rasvattoman leikkeleen kanssa.Potut pois seuraavat 3kk,paistelee vaikka kesäkurppaa ja tuoressalaatti on hyvää lihan,kalan ja linnunlihan kanssa


    • Eikömitäänopita

      Saako näitä laihdutustuotteita yhä myydä kaupoissa, vaikka tiedetään, ettei niillä saa pysyviä tuloksia, vaan päinvastoin? Pudotetut kilot tulee parissa vuodessa tuplana takaisin.

    • Anonyymi

      Minun kahden kuukauden tulos. Viskeraalinen rasvaa - 8,2 kuutiosenttimetriä 🔥🔥🔥🔥. Aivan huikeata..... Unen laatu parantunut ja energiaa piisaa. Flow on reilu kaveri♥️.
      #naturalflow

      • Anonyymi

        Paljon pudotit painoa? Minä olen laihtunut 12 kiloa 10 viikossa ihan vaan syömällä oikeaa kotiruokaa. En koskisi kepilläkään noihin ateriankorvikkeisiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe