ruisleipä ja sipuliteemakkaraa......ei taatusti yhtää hh.ta
UUSI VHH RUOKA :
7
188
Vastaukset
- Tarkennus
Juustohöylällä voita väliin niin joo
- samiSoppaluu
Leipä on ehdoton vhh eines.
- juuuppa
Kyllä nimittäin VHH leipä se pitää karpin tiellä,,
- vhh123
Melkein kaikkiin ruisleipiin on lisätty vehnäjauhoja , siis kysymyksessä on terveyshaitta.
Maussa ei toki ole mitään vikaa, koska maistuvat makeilta. - HilleviHiivaoy
ruisleipä on whh ruoka ja sillä s elvä.....oli vaikka hiivaa koko kannikka......vittu tajua pelle............jostain edes.
Osta minulta vhh -hiivaleipää saat 300 e per leipä, nyt edullista juhannuksena maksaa jo 600 e siivu............................. itse teen ja on ollut suosiossa...kaikki menee käsistä.... - Vekutässä
hiivaleipää ja piimäleili päähän.......... ja sitten vain 77 vuotiaan ryssämummon selkään Vai mitä Kari !
- KariJuhaniVantaa
joo.......... itse en e nää pääse selkään,,,,,,,,, mitä nyt mahan alta vähän rapsuttelen , mutta vain jos pääsen vaimoni 124 kilon vyötärölinjan alapuolelle .
Olen suunnittelemasa erityistä telinettä jolla asia hoituisi ,mutta rahoitus takkuaa kuin Hurstin leipäjonon vetokyky sisään leipä-halliin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569