Jos autoverottomuus toteutuu niin silloin meille autoveron jo maksaneille muodostuu oikeus lähteä hakemaan verohallinnolta jo maksettua aiheetonta autoveroa takaisin. Siitä on lukuisia ennakkopäätöksiä tuontiautojen väärinperittyjen autoverojen kanssa.
Vertailutilanne verovalituksissa on aina ollut silloinen nykytilanne johon jo maksettua autoveroa on verrattu. Jos Suomi on tulevaisuudessa autoveroton niin jokaisesta autosta voi alkaa hakemaan liikaa maksettua veroa takaisin. Silloin ei enää eritellä tuontiautoa eikä suomiautoa.
Ja ajatelkaa sitä vapautta tuoda ulkomailta mitä tahansa autoa verotta.
Automaahantuojat kuolevat nälkään kun uudet yrittäjät alkavat kerätä ostokimppoja ja tuoda yhteiskuljetuksilla uudenkarheita autoja EU-maista joista on myyntimaassaan maksettu autoverot. Ja joka autosta saman tien veronpalautushakemukset sisään koska niistä on maksettu autovero vaikka Suomessa ei ole autovero käytössä. Jees.
Bernerin mummeli veti itse asiassa hyvän kortin pakastaan...ei taida olla erityisavustajat ihan ammattitaitoista populaa...
Hetkinen! Autoverojen palautukset lähtee käyntiin!
vapaaveropudotus
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779