Kirkas verinen vuoto emättimestä

Elikkä olen 17 vuotias tyttö ja minulla ei ole ehkäisyä, mutta ei ole mahdollista että olen raskaana. N. 1,5 kk sitten alkoi verinen tiputteluvuoto emättimestä ja menin sitten terveyskeskukseen ongelmani takia ja sairaanhoitaja sanoi että johtuu ovulaatiosta tai klamydiasta. Enpä uskonut häntä. Sukupuolitautitestit otettiin ja kaikki näytti negatiivista. No sen jälkeen soitin uuden ajan ja pääsin lääkärille, joka kattoi tähystimellä limakalvoja ja totesi että siellä on pieni tulehdus ja suttuista valkovuotoa kohdunkaulan suulla. Sitte se kokeili sormilla kohdun ja munasarjat ja totesi että kohtu on kallistunut taaaksepäin. Sain Dalacin 2% emätinvoide antibiootin joka kesti 7 päivää ja kuuri on nyt loppunut ja oireet pahenee. Tällä hetkellä verenvuoto on lisääntynyt elikkä ei ole enää tiputteluvuotoa vaan runsasta kirkasta verta tulee ihan älyttömästi. Pissalla tai kakalla käydessä verta tulee todella paljon. Alavatsakipu on levinnyt koko vatsalle, kylkiin, selkään ja jalkoihin. Pientä lämpöilyä on ollut kokoajan ja tulehduksen omaisia lihaskipuja joka puolella kehoa. Onko kukaan kokenut vastaavaa? Apua tarvisin😫
11745
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Aloittaja tänne tuskin enää vastaa, mutta itsellä juuri samanlaiset oireet tällä hetkellä. Osaako kukaan sanoa, mistä tässä olisi kyse?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


17vuotiastyttö kirjoitti:

Elikkä olen 17 vuotias tyttö ja minulla ei ole ehkäisyä, mutta ei ole mahdollista että olen raskaana. N. 1,5 kk sitten alkoi verinen tiputteluvuoto emättimestä ja menin sitten terveyskeskukseen ongelmani takia ja sairaanhoitaja sanoi että johtuu ovulaatiosta tai klamydiasta. Enpä uskonut häntä. Sukupuolitautitestit otettiin ja kaikki näytti negatiivista. No sen jälkeen soitin uuden ajan ja pääsin lääkärille, joka kattoi tähystimellä limakalvoja ja totesi että siellä on pieni tulehdus ja suttuista valkovuotoa kohdunkaulan suulla. Sitte se kokeili sormilla kohdun ja munasarjat ja totesi että kohtu on kallistunut taaaksepäin. Sain Dalacin 2% emätinvoide antibiootin joka kesti 7 päivää ja kuuri on nyt loppunut ja oireet pahenee. Tällä hetkellä verenvuoto on lisääntynyt elikkä ei ole enää tiputteluvuotoa vaan runsasta kirkasta verta tulee ihan älyttömästi. Pissalla tai kakalla käydessä verta tulee todella paljon. Alavatsakipu on levinnyt koko vatsalle, kylkiin, selkään ja jalkoihin. Pientä lämpöilyä on ollut kokoajan ja tulehduksen omaisia lihaskipuja joka puolella kehoa. Onko kukaan kokenut vastaavaa? Apua tarvisin😫

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu