Mua masentaa kun mies

Eihaluaoikeasti

Elää tätä elämää kuin peliä. Turnaus toisensa jälkeen kävelee ihan tahallaan suohon!

Kertoo paljon siitä mitä todellisuudessa tahtoo.

Alitajuisesti hän ei halua. Hän haluaa leikkiä tunteella mutta ei halua sen toteutuvan. Tämä alitajuinen halu laittaa miehen toimiin tavoilla jotka ovat pariutumisen itsemurhia.

40

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiosupäähäni

Kuka nyt tollee toimisi ja miksi=?

• eihaluaoikeasti

Ei halua oikeesti vaan leikkii.
        Ei kukaan ole niin tyhmä että pyrkisi suhteeseen mutta toimisi niin et tuhoaa varmasti kaikki mahdollisuudet!

Kyllä takana on pakko olla alitajuinen halu sabotoida mahdollisuudet koska ei halua todellisuudessa kuin mielikuvituksessa.

Ehkei vain halua vaihtaa nykyistä elämää toiseksi tai pelkää muutoksia. Todellisuudessa varattu tms

Miehistä tiedän sen verran että jos ne suhteen haluaa/ haluaa sen pelastaa, niin kyllä ne tietää mitä ei ainakaan kannata tehdä jotta yrityksensä menisi pilalle.

Ei miehet tyhmiä ole. Jos ne toimii tavoilla joilla tyhmienkin tietää että naiset suuttuu ja jättää niin kyse on sen tilanteen tietoisesta tai tiedostomattomasta tavoittelusta

• eiosupäähäni
        eihaluaoikeasti kirjoitti:

Ei kukaan ole niin tyhmä että pyrkisi suhteeseen mutta toimisi niin et tuhoaa varmasti kaikki mahdollisuudet!

Kyllä takana on pakko olla alitajuinen halu sabotoida mahdollisuudet koska ei halua todellisuudessa kuin mielikuvituksessa.

Ehkei vain halua vaihtaa nykyistä elämää toiseksi tai pelkää muutoksia. Todellisuudessa varattu tms

Miehistä tiedän sen verran että jos ne suhteen haluaa/ haluaa sen pelastaa, niin kyllä ne tietää mitä ei ainakaan kannata tehdä jotta yrityksensä menisi pilalle.

Ei miehet tyhmiä ole. Jos ne toimii tavoilla joilla tyhmienkin tietää että naiset suuttuu ja jättää niin kyse on sen tilanteen tietoisesta tai tiedostomattomasta tavoittelusta

Mitä se henkiö sitten teki ja mikä teidän suhteenne oli?

• eihaluaoikeasti kirjoitti:

Kirjoitit:

" Ehkei vain halua vaihtaa nykyistä elämää toiseksi tai pelkää muutoksia. Todellisuudessa varattu tms

Miehistä tiedän sen verran ...

Ei miehet tyhmiä ole. Jos ne toimii tavoilla joilla tyhmienkin tietää että naiset suuttuu ja jättää niin kyse on sen tilanteen tietoisesta tai tiedostomattomasta tavoittelusta."

VASTAAN:

Oletko todellisuudessa mies, ja kirjoitat itsestäsi?

• olenjokumies

Oletko puhunut miehen kanssa ? Muuten missä ja milloin näit hänet ?

Kannattaa tutustua ja selvitellä millainen mies on kyseessä. Onko hän varattu ja mikä on hänen suhde tilanne ? Voit selvitellä etsiikö hän rakkauta tai ei. Sinun ei viellä tässä vaiheessa kannatta ampuvasti kertoa tunteistaan. Sanot , että haluat tutustua ja että olisi mukava nähdä jossakin. Kerrot, että on vähän tylsä olo olla yksin ilalla, että voisi yhdessä lähteä käymään jossakin. Ajan myöten ymmärät miten mies suhtautuu sinuun. Onko yleensä mahdollisuutta läheisyys suhteella tai millaiset mahdollisuudet suhteille edes on, kaveriksi ? Et ole viellä sitoutumassa mihinkään. Jokaisella on oikeus valita kenen kanssa olla. Voit jo myöhemmin antaa hännen ymmärtää, että haluan elämänkumppanin viereesi ihan vakavasti. Tämä on kuitenkin myöhemmin noin 3-4 kuukautta tutustumisen jälkeen, kun varmistat, että hän on sopiiva sinulle ja että olet sopiiva hänelle.

Pitkä tarina tulee tästä. Aloita tutustuminen puhumalla hänelle omasta aloiteesta. Täsät se lähtee.

• villiarwaus

Ehkäpä hän tsekkas tilanteen ja totesi mielessään: " Helvete, jos olisimme edes samalla Gaussin-käyrällä, ehkä olisi ehdottomasti vakavasti otettava vaihtoehto.

• eihaluaoikeasti

En usko. Hän ei pitänyt minua koskaa minään vaihtehtona.

Hän oli alitajuisesti päättänyt jo heti ettei halua ja toimi niin että itsensä sabotoi jotta saa tavoitteensa.

• En ole aloittaja. En tee aloituksia tänne.

Ja uskon, että minulla on opinnoistani

paremmat yleisarvosanat, kuin tällä äijällä.

Että se niistä Gaussin käyristä!!

• eihaluaoikeasti kirjoitti:

En usko. Hän ei pitänyt minua koskaa minään vaihtehtona.

Hän oli alitajuisesti päättänyt jo heti ettei halua ja toimi niin että itsensä sabotoi jotta saa tavoitteensa.

Ei hänellä ollut mitään päätettävää, jos MINUNA ESIINNYT.

Timo tiesi, että olen naimisissa.

Soitin ensimmäistä kertaa 15. vuoteen, ja yritin NEURALISOIDA VÄLIT.

En ehdottanut tapaamista, en seurustelua, en mitään.

• josoothän

niin sua ei voi ottaa mitenkään. en tiedä ees sun nimee mut silti sun vaatimuksena on että pitäis täysellisesti ymmärtää sua niinkö? tiedätkö miten valtavasti tollanen vie energiaa ja keskittymistä? toi on sun näkökulma mutta itse et osoita myöskään mitään vakavoitumisen merkkejä vaikka me ollaan palstalla epävarmalla vyöhykkeellä. ois vähän erifiilis kirjottaa kun tietäis että ne menee perille.

• Ethaluaoikeasto

Ei ole palstasta kyse.

• Eitossanytolemitään

Hän ei toiminut kuten odotit ja toivoit joten hän tarkoituksella sabotoi ittensä?

• Eitossanytolemitään

Jos mies noin toimii ja on yrittänyt saada suhdetta kanssasi niin olet aivan oikeassa. Näytitkö hänelle vihreää valoa itse?

Musta tommoinen ei ole miehen joka parisuhdetta etsii toimintaa, pelkkää panoja se hakee.

• Eioikeastihalunnut

Jos tarkoitus olisi saada nainen uskomaan miehellä olevan muitakin aikeita kuin nussia, hylätä ja siirtyä seuraavaa reikää höylään, niin ehkä ei kannattaisi kirmata mainostaen itse kovaan ääneen asiaa niiden muiden tissien ja reikien perässä.

Ei luo uskottavaa kuvaa ja sanat jää sanoiksi kun teoilla on kuin panomies sadan sulupuolitaudin kanssa

• Eitossanytolemitään
        Eioikeastihalunnut kirjoitti:

Jos tarkoitus olisi saada nainen uskomaan miehellä olevan muitakin aikeita kuin nussia, hylätä ja siirtyä seuraavaa reikää höylään, niin ehkä ei kannattaisi kirmata mainostaen itse kovaan ääneen asiaa niiden muiden tissien ja reikien perässä.

Ei luo uskottavaa kuvaa ja sanat jää sanoiksi kun teoilla on kuin panomies sadan sulupuolitaudin kanssa

Sen verran pitää kysyä että onko sulla nyt ensi käden tietoa aiheesta vai jotain kylän juoruja että miten mies toimii?

• Eihaluaoikeasti
        Eitossanytolemitään kirjoitti:

Jos mies noin toimii ja on yrittänyt saada suhdetta kanssasi niin olet aivan oikeassa. Näytitkö hänelle vihreää valoa itse?

Musta tommoinen ei ole miehen joka parisuhdetta etsii toimintaa, pelkkää panoja se hakee.

Ei ole ei. Siksi saikin lähtöpassit. Muna ojossa voi olla höyläämäs mutta minua ei tulla huijaamaan. Siitä loukkaannun. Minua ei sillai hyväksikäytetä.

Miksi nämä panomiehet ei koskaan ymmärrä että muut naiset ovat höylättäviksi reikiä mutta minut jättää rauhaan. Miksi minusta tulee "pakko saada sänkyyn kaadettua" tapaus kun kieltäydyn.

On tuolla naisia joita voi höylätä ihan vapaaehtoisesti. Siirtyisi niihin

• EiOikeastiHalua

Sen verran pitää kysyä että onko sulla nyt ensi käden tietoa aiheesta vai jotain kylän juoruja että miten mies toimii?

Itse kertoi

• Eitossanytolemitään
        EiOikeastiHalua kirjoitti:

Itse kertoi

Siis kertoi että on käynyt nussimassa jotain toisia sekä välillä yritti sinua?

Miksi olet edes väleissä moisen pukin kanssa?

• Eioikeastihalunnut

Siis kertoi että on käynyt nussimassa jotain toisia sekä välillä yritti sinua?

Miksi olet edes väleissä moisen pukin kanssa?

Ei ole järkeä todellakaan! Kyllä nyt tyhminkin mies tietää millaisia käsityksiä ja lopputuloksia sellaisesta joka reijän perässä juoksemisesta tulee.

Pariutumisen itsemurha!!

Lähtöpassit sai. Tuskin oli edes kovin yllättävää. Sehän on ihan looginen jatkumo.

En minä halua mitään joka reikää yrittävää pettävää kiima munaa vaan rehellisen uskolliset miehen jonka rakkauteen voi luottaa.

Ihmisen jonka kanssa voi rakentaa elämää yhdessä eikä miettiä vaan miten ae mies taas luuhaa vieraissa

• Eitossanytolemitään

Ei ole järkeä todellakaan! Kyllä nyt tyhminkin mies tietää millaisia käsityksiä ja lopputuloksia sellaisesta joka reijän perässä juoksemisesta tulee.

Pariutumisen itsemurha!!

Lähtöpassit sai. Tuskin oli edes kovin yllättävää. Sehän on ihan looginen jatkumo.

En minä halua mitään joka reikää yrittävää pettävää kiima munaa vaan rehellisen uskolliset miehen jonka rakkauteen voi luottaa.

Ihmisen jonka kanssa voi rakentaa elämää yhdessä eikä miettiä vaan miten ae mies taas luuhaa vieraissa

Eihän sulla ollut meneillään samaan aikaan mitään muuten?...
        Ajattelin vain että voisi yrittää päästä "tasoihin" tekemällä mustasukkaiseksi.

• Eioikeastihalunnut

Eihän sulla ollut meneillään samaan aikaan mitään muuten?...
        Ajattelin vain että voisi yrittää päästä "tasoihin" tekemällä mustasukkaiseksi.

Ei. En ole ollut pari/seksisuhteesta neljään vuoteen

• Eitossanytolemitään

Ei. En ole ollut pari/seksisuhteesta neljään vuoteen

Tyyppi on ihan kokovartalokyrpä.
        Varo noita, heitä mäkeen.

• Eioikeastihalunnut kirjoitti:

Pariutumisen itsemurha!!

Jaa. Vai haluat sinä
        "rehellisen ja uskollisen miehen".

No, minä en halua.
        Minulla ON JO SELLAINEN.

• miettisittepeilineessä

Totuushan on se, että jos nainen panee miehen kanssa niin mies ei arvosta tätä. Naisen tulee kieltäytyä siihen asti, kun menee naimisiin. Koko paketti tai ei mitään.
      Missä on naisten järki?
      Koko kirjoituslista puhuu vain tästä yhdestä ja samasta asiasta.

• Eioikeastihalunnut

Siinä että jos on monien reikien perään niin on mutta jättää parisuhde keskeiset yhden miehen naiset siltä saalislistalta pois.

Minunlaiset naiset emme ole "tyyppiänne"

Miksi se ei panimiesten päähän mene?

• omavalta

Olenko menossa naimisiin? Hui ja Wau....

• Näin se varmaan on, ainakin vielä 1960 ja 70-luvuilla syntyneiden miesten keskuudessa. 1980- ja 90-luvuilla syntyneet miehet vaikuttavat LEHTIJUTTUJEN ja kuulemani mukaan paljon avarakatseisimmilta ja tässäkin asiassa myös tasa-arvoisemmilta. Heidän näkövinkkelistään myös mies voi olla NAISILLE KELPAAMATON KIERTOPALKINTO eli vanhan kansan sanoin ns. huorpukki.

Itse en ole koskaan harrastanut IRTOSUHTEITA.
        Tämän olen tehnyt ihan itseäni suojellakseni.
        Nyt elelen yli 15 vuotta saman miehen kanssa.
        Naimisissakin olemme.

• Jos olet täysin varma että paneskelee ympäriinsä niin sillon ei kyllä varmaan halua tosissaan olla sun kans mutta jos vain huhuja tai käsittänyt puheet väärin niin sillon ehkä hyvä selvittää oikea laita

• Jaaha. No etsipä sitten uusi mies.

• ALOITTAJA kirjoitat:

"Kertoo paljon siitä mitä todellisuudessa tahtoo."

Kuka mies käyttääkään tuota aloitusta: "Kertoo paljon..."

-Ainakin TIMO.

VASTAAN:

Mikäli olet aloittaja Timo,
      niin kuin tekstisi perusteella vaikuttaa,
      niin äläpä vääristele asioita.

En ole sinua mihinkään tapaamiseen pyytänyt,
      yrittänyt vain saada välit NEUTRALISOITUA yhdellä puhelinsoitolla.

Ole hyvä ja

- lakkaa sähköpostiini murtautuminen,
      - salasanani pyytäminen FB-ylläpidolta ja
      -kotini lähellä ajelu,
      - muuta toimistosi pois KAMPUSALUEELTA, jossa ei tutkita sinun alasi asioita .
      (Minä olin siellä ensin. miksi halusit niin lähelle minua?)

Olen elänyt nykyisessä suhteessani LÄHEMMÄS 20 kuin 15 vuotta.
      Sinun en usko yltäneen samaan, vaikka olet minua VANHEMPI.

PS. ÄLÄ ENÄÄ TEHTAILE PALSTALLE ALOITUKSIA MINUN NIMISSÄNI,
      JA VÄÄRISTELE SELVIÄ TOSIASIOITA.

• eioikeastihalunnut

Aha. Kuule minä olin 20 vuotta sitten sakkolihaa! Jos ala-asteella ollut pikkulapsi kiihottaa sinua ajatuksena niin kun sinä menit naimisiin minä olin reppuselässä kouluun ala-asteelle kävelevä lettipäinen tyttö vielä.

Täti ihmisenä minua olisi saattanut sinussa kiinnostaa vaikka se että saatat minut suojatien yli kun pelotti koulumatkalla ne ylitykset

Oletko oikeasti mukamas yli 50 v? Ei uskoisi kun juttujasi lukee

• eioikeastihalunnut kirjoitti:

Aha. Kuule minä olin 20 vuotta sitten sakkolihaa! Jos ala-asteella ollut pikkulapsi kiihottaa sinua ajatuksena niin kun sinä menit naimisiin minä olin reppuselässä kouluun ala-asteelle kävelevä lettipäinen tyttö vielä.

Täti ihmisenä minua olisi saattanut sinussa kiinnostaa vaikka se että saatat minut suojatien yli kun pelotti koulumatkalla ne ylitykset

Ei en ole yli viisikymmentä vuotias.
        En ole lähelläkään 50-vuotiasta.

Olin NUOREMPI kuin 35-vuotias aloittaessani tämän PITKÄN SUHTEEN.

Olin REILUSTI ALLE 30-vuotias aloittaessani tämän suhteen.

Johan minä PROFIILINI ESITTELYSSÄ kerron,

etten ole IKINÄ HEILUNUT POIKAMIESTYTTÖNÄ, IRTOSUHTEISSA NUOHOTEN.

(Taidatpa olla Timo, joka koettaa nyt hädissään korjata, mitä korjattavissa on.
        Yritit TAAS kirjoittaa höpö-löpö -ketjun toisen ihmisen nimissä.)

• EIoikeastihalunnut

Aivottomat jutut sulla ja isket nyt minua . Onko sinulla joku lesboilu kausi ja tunnet Kiimaa reilusti itseäsi nuorempiin hetero naisiin?

Kuule: Ei oo eikä tuo. Multa ei ämmä naiset pillua saa. Mene muualle sitä kerjäämään

• eioikeastihalunnut kirjoitti:

Kirjoitit.
        "Aha. Kuule minä olin 20 vuotta sitten sakkolihaa! "

VASTAAN:

Olet mitä ilmeisimmin mies kun kirjoittelet SAKKOLIHASTA.

Kuka nainen OBJEKTIVOISI JA ALISTAISI ITSENSÄ SILLÄ TAVOIN,

että kutsuisi ITSEÄÄN SAKKOLIHAKSI ? Tai ylipäänsä "LIHAKSI"?

Oletko TIMO-niminen mies, ja ovatko naiset sinun näkökulmastasi pelkkää

lihaa tai sakkolihaa?

Onko sinulla LUKEMISEN YMMÄRTÄMISEN VAIKEUKSIA,

kun, et ymmärrä, mitä tarkoittaa

"lähemmäs 20 vuotta kuin 15 vuotta"?

- Se tarkoittaa lukua 15 ja 20 välissä, joka on lähempänä 20
        kuin 15:ttä.

• Eioikeastihalunnut
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Ei en ole yli viisikymmentä vuotias.
        En ole lähelläkään 50-vuotiasta.

Olin NUOREMPI kuin 35-vuotias aloittaessani tämän PITKÄN SUHTEEN.

Olin REILUSTI ALLE 30-vuotias aloittaessani tämän suhteen.

Johan minä PROFIILINI ESITTELYSSÄ kerron,

etten ole IKINÄ HEILUNUT POIKAMIESTYTTÖNÄ, IRTOSUHTEISSA NUOHOTEN.

(Taidatpa olla Timo, joka koettaa nyt hädissään korjata, mitä korjattavissa on.
        Yritit TAAS kirjoittaa höpö-löpö -ketjun toisen ihmisen nimissä.)

Haaveiletko jonkinlaisesta hetero ja homoseksuaalisen suhteen yhdistämisestä ja siksi palstoilla niin Kiimassa naisten perään?

Kannattaisiko puhua yhdessä miehesi kanssa tuosta suuntautumisestasi?

Selvästi himot naisiin päin menee. Haluatko uskotella naiset timoksi jotta voit pysyä kaapissa pillu Himos kanssa

• EIoikeastihalunnut

Kirjoitit.
        "Aha. Kuule minä olin 20 vuotta sitten sakkolihaa! "

VASTAAN:

Olet mitä ilmeisimmin mies kun kirjoittelet SAKKOLIHASTA.

Kuka nainen OBJEKTIVOISI JA ALISTAISI ITSENSÄ SILLÄ TAVOIN,

että kutsuisi ITSEÄÄN SAKKOLIHAKSI ? Tai ylipäänsä "LIHAKSI"?

Oletko TIMO-niminen mies, ja ovatko naiset sinun näkökulmastasi pelkkää

lihaa tai sakkolihaa?

Onko sinulla LUKEMISEN YMMÄRTÄMISEN VAIKEUKSIA,

kun, et ymmärrä, mitä tarkoittaa

"lähemmäs 20 vuotta kuin 15 vuotta"?

- Se tarkoittaa lukua 15 ja 20 välissä, joka on lähempänä 20
        kuin 15:ttä.

Voi mä syliisi istua mutta jos olet yhtään isompi nainen niin voit tuntea olisi miehekkääksi rinnallani.

Olen aika siro joten "kuvitteellisessa" lesbo suhteessa kanssani sinä olisit se mies

Ottaako äiti syliin?

• EIoikeastihalunnut kirjoitti:

Aivottomat jutut sulla ja isket nyt minua . Onko sinulla joku lesboilu kausi ja tunnet Kiimaa reilusti itseäsi nuorempiin hetero naisiin?

Kuule: Ei oo eikä tuo. Multa ei ämmä naiset pillua saa. Mene muualle sitä kerjäämään

Kirjoitit:

."..lesboilu kausi ja tunnet Kiimaa reilusti itseäsi nuorempiin hetero naisiin?

Kuule: Ei oo eikä tuo. Multa ei ämmä naiset pillua saa. Mene muualle sitä kerjäämään..."

VASTAAN:

TIMO, juttusi ovat erittäin karkeita. Sinulle ei ole kukaan suhdetta tai edes tapaamista ehdottanut. "Kertoo paljon" sinun luonteestasi,
        että täällä taas naisena kirjoittelet, T I M O.

• EIoikeastihalunnut kirjoitti:

Voi mä syliisi istua mutta jos olet yhtään isompi nainen niin voit tuntea olisi miehekkääksi rinnallani.

Olen aika siro joten "kuvitteellisessa" lesbo suhteessa kanssani sinä olisit se mies

Ottaako äiti syliin?

TIMO,

en halua sinua syliini istumaan. En halua suhdetta kanssasi. En ole ehdottanut
        edes tapaamista sinulle. (Älä siis T I M O tarjoudu syliini istumaan, edes täällä.)

Ole hyvä TIMO, ja

-kotini lähellä ajelu,

• Eioikeastihalunnut

Kirjoitit:

."..lesboilu kausi ja tunnet Kiimaa reilusti itseäsi nuorempiin hetero naisiin?

Kuule: Ei oo eikä tuo. Multa ei ämmä naiset pillua saa. Mene muualle sitä kerjäämään..."

VASTAAN:

TIMO, juttusi ovat erittäin karkeita. Sinulle ei ole kukaan suhdetta tai edes tapaamista ehdottanut. "Kertoo paljon" sinun luonteestasi,
        että täällä taas naisena kirjoittelet, T I M O.

Pusi pusi tiedätkö että olet aika äitimäinen mamma. Äitini on 55 v voisitte sopia kimppaan paitsi et se tykkää kosovolaisista miehistä eikä ole naisiin päin.

• Eioikeastihalunnut

TIMO,

en halua sinua syliini istumaan. En halua suhdetta kanssasi. En ole ehdottanut
        edes tapaamista sinulle. (Älä siis T I M O tarjoudu syliini istumaan, edes täällä.)

Ole hyvä TIMO, ja

-kotini lähellä ajelu,

Seurusteleekos lepakko naiset kaapissa ollen toisen sukupuolen kanssa?

Hyväksyykö homosuhteissa 30 vuoden ikäeroa? Vai onko vanhempi nainen puuma jos yrittää sellasta nuorta naista ?

Kai homostelussakin on jonkinlainen pedofilia raja?

Kuulostat selkaselta vanhemmalta manmalta joka hiukan kärtty koska et tiedä että ootko lepakko nainen vai hetero.

Miks tykkäät nyt musta? Haluutko pillua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      33
      4705
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      31
      2276
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1780
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1708
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1492
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1392
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1060
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1024
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      71
      987
    Aihe