En saa millään syödyksi aamupalaa. Herään noin klo 8 ja juon lasin vettä ja pari mukia kahvia. Sitten menee pitkästi iltapäivään, ennenkuin syön. Olen kuullut ettei ole väliä mihin aikaan syö, mutta en saa painoani putoamaan, Olen alkanut harrastaa liikuntaa tosi paljon, mutta se iltapainotteinen syöminen pitää kai kilot tiukasti kiinni minussa. Kertokaa miten pääsen täsä oravanpyörästä. Masentaa tosi paljon, Nytkin tein pitkän hikilenkin, tyhjällä vatsalla ja kohta alan mässyttään ja mässytän puolille öin..
ruokarytmi kohdilleen
5
180
Vastaukset
- Päätöksiä
Koita pakottaa itsesi syömään n. 3h päästä heräämisestä, syö vaikkei niin tekis mielikään, mitä tahansa mikä maistuu. Kroppa tottuu siihen pian ja alkaa nälkä kurnimaan aamupäivästä. Sit lisäät jonkin ajan päästä kunnon lounaan siihen viimeistään alkuiltapäivään. Viimeiseksi päätät, että mitä syöt illalla ja pidät siitä päättäväisesti kiinni. Laihdutus on myös sitoutumista itsensä kanssa tehtyihin sopimuksiin. Jos niistä jatkuvasti lipsuu ja antaa itselleen vapauksia syödä kuten ennenkin pitkin iltaa monta tuntia, ei laihdu.
- iltasyöntipois
Minäkin olin niitä "erikoislaatuisia" ihmisiä jotka eivät saaneet syödyksi aamupalaa. Illalla kun syö niin eihän sitä aamulla maistu. Painoakin oli liki 30kg liikaa.
Nykyisin syön herättyäni tunnin sisään aamupalan. Kun ei ilta 9 jälkeen syö maistuu aamupala. Painokin on normaali.
Ruokailutapani on viimeiset pari vuotta ollut tuon kaltainen, paitsi välipala jää minulla pois:
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/201701162200054324_lh.shtml - veijokertoosittenyhä
Riippuu siitä mitä mässytät. Aamiainen ei ole millään lailla tärkeä. Ruokailuhmmasi ovat muuten täysin sekaisin.
Lisää tietoa saat minulta jos kiinnostaa.
veijo puustinen lchf- hiljaahyvätuleejuu
Voi hyvänen aika sentään jätä nyt se liikunta vähemmälle ja keskity siihen mitä syöt ja milloin....vaihda kaikki täysjyvään leipä,riisit,pastat,makaroonit reilusti kasviksia tee aamupalaksi smoothieta tai kaurapuuroa...opettele pikkuhiljaa ruokarytmi sitä ei tarvi kertarysäyksellä tehdä...turhat mässyt sun muut sokerit minimiin.
- Ltaruokailija
Mä oon kanssa dieetillä enkä pysty syömään aamupaloja. Mulle aamupala on vain turhia lisäkaloreita (krapulassa voin syödä toki jonkun hampurilaisen aamiaiseksi).
Kokonaiskalorimäärä ratkaisee. Syö vaikka illalla puolen tunnin välein ne päivän ateriat. Älä mässytä, vaan syö lautasmallin mukaan ja vähäkalorisesti.
Helppoa kuin heinän teko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003555147- 162286
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.123883Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786