Miksi joku jää ikisinkuksi???

vähänkummajuttu

Miten voi olla mahdollista???
Onko täällä Suomessa asiat niin huonosti, että ei kaikille vaa löydy ketään tai mitään.

28

653

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä jotkut naiset ja miehet ovat liian norsoja taikak sitten eiole henkisellä puolella vielä kasvettu hyväksymään toiset sellaisina kuin ovat sekä aatellaan että kaiken pitäs olal helppoa ja suhde on yhtä lässyn lää rakkaus lööperrystä, pitää selvitä arjestakin, siinä punnitaan oikea rakkaus.
      Enpä ole kirvestä kaivoon heittänyt, edelleen etsin, toki sydän ihan riekaleina mutta silti. Oon selvuinny elämässä paljon pahemmista jutuista

    • Pillujen--asiantuntija

      Naiset ei halua omantasoista vaan jonkun todella komean pitkän miehen. Suurin osa naisista on taviksia mutta eivät halua tavis miestä eivätkä halua tutustua edes miehiin. Siksi moni jää ikisinkuksi kun mies ei saa edes mahdollisuutta tutustua naisiin.

    • nfdhdry

      Olen tavallinen ja tylsä, elämässäni ei ole intohimoa. Vaikka suhteen haluaisin ja ehkä jostain tuurilla saisinkin, niin ei olisi mitään järkeä yrittää siltikään, koska ennen pitkää nainen tajuaisi, kuinka paska olen ja jättäisi.

      • höppöne

        On niitä ns.tylsiä naisiakin olemassa mutta kuten muka tylsät miehetki, he eivät juuri huomiota herätä eikä yleensä tarpeeksi pyöri ihmisten ilmoilla :)

        Kotihiiriä ja introvertteja on mutta harvapa osaa itseään markkinoida. Ekstrovertit luonnostaan ovat ulospäinsuuntautuneita ja helpomminhan sitä kumppani löytyy jos joka paikassa on suuna päänä..

        Älä nyt vielä menetä toivoasi mutta ei kukaan kotoa hake toki. Tiedän sen itsekin ja silti..


      • ynmjnhbgvf
        höppöne kirjoitti:

        On niitä ns.tylsiä naisiakin olemassa mutta kuten muka tylsät miehetki, he eivät juuri huomiota herätä eikä yleensä tarpeeksi pyöri ihmisten ilmoilla :)

        Kotihiiriä ja introvertteja on mutta harvapa osaa itseään markkinoida. Ekstrovertit luonnostaan ovat ulospäinsuuntautuneita ja helpomminhan sitä kumppani löytyy jos joka paikassa on suuna päänä..

        Älä nyt vielä menetä toivoasi mutta ei kukaan kotoa hake toki. Tiedän sen itsekin ja silti..

        Toivoa ei ole olut enää aikoihin, yksin olen ja yksin jään, kunnes päätän päiväni.


    • 14plus3

      Yleensä jos henkilöllä ei ole kavereita niin hänellä on suuri riski jäädä ikisinkuksi. Kaverittomuuteen löytyy samat syyt miksei löydy naistakaan. Ei osata keskustella, ei pidetä itsestään huolta, on epämielyttävä luonne, mielenterveysongelmat, työttömyys, tylsyys jne. Miksi kukaan haluaisi suhdetta tuollaisen kanssa?

    • ei-kiitos

      Sinkkuna on paljon helpompaa elää ilman parisuhdedraamaa. Rahaa jää huomattavasti enemmän (miehenä) omaan käyttöön. Eikä myöskään lastenhankkiminen kiinnosta pätkääkään.
      Elintaso on yhä tärkeämpi juttu naisille, että pärjää naistenvälisessä loputtomassa kilpailussa. Somessa pitää esitellä jatkuvasti uusia leluja ja matkakohteita ja ukko maksaa selkäruvella.

      • Vätys_

        Ei itseänikään kiinnosta samoista syistä. Ihmetyttää vain kuinka paljon on läheisriippuvaisia jotka eivät osaa elää ilman parisuhdetta.


      • Naisasialooser1

        Sitä minäkin ihmettelen, ettei aikuinen mies osaa elää yksin vaan haluaa naisesta pallon jalkaansa


    • Palstan-Rumin-Mies

      Jos naiset tuijottaisi muutakin kuin ulkonäköä niin ikisinkku miesten määrä romahtaisi suomessa.

    • 674737871

      Hyvätuloinen eteläsuomalainen voi käydä virolaisissa huorissa niin paljon, ettei ole syytä kuunnella töiden jälkeen nalkutusta, jotta saisi tarpeensa tyydytetyksi.

    • silver1412

      Ikisinķku miehet, suurin osaa juoppoja.
      Asun aluella missä koko katu on täynnä ikisinkku juoppo miehiä, enemmän heitä päihtet kiinnostaa, kun nainen.
      Ei sinkku nainen mitään renttu miestä halua.

      • jokumies83

        Kyllä noilla juopoilla yleensä on aina joku nainen mukana, kuin tällaisella päihteettömällä ja hiljaisella miehellä... et ei ne juopot ole aina yksin, toisin kuin me toisenlaiset miehet. Ihan vaan esimerkkinä tuon sanon.


      • Palstan-Rumin-Mies

        En minä saanu naista silloinkaan kun en vielä ollut viinaa maistanutkaan. Ja kun maistoin en saanut sen jälkenkään. Jostain syystä juopoilla kavereillani on jokaisella nainen ja perheet.


    • hyödyllistäollut

      Kyllähän perimmäisiä syitä täällä on valjennut.

      Kaikki eivät mitenkään kärsi sinkkuudesta, vaikka pillunpuute vaivaisi. Sen enempää en kannatakaan analysoida ;)

      • Jfkskf

        Sepä se :P


    • Tekniikkaluonne

      Seikkailunhalu

      😁

      • Tekniikkaetu

        Enkä minä ole koskaan pillunpuutteessa.

        😁


    • ätminki

      Rumuus on syy ja naisten hybergamia

    • silleencio

      Pikemminkin ihmetyttää miten parisuhteita voi muodostua niinkin paljon kuin niitä muodostuu?

      Miten se oikein tapahtuu, onko teillä pariutujilla aina jotain viritystä menossa vastakkaisen sukupuolen kanssa vai panostatteko edellisen suhteen päätyttyä täysillä uuden etsintään, opettelette uusia taitoja, teette treffiehdotuksia jne jne?

      Asia ihmetyttää siksi kun intiimin suhteen aikaansaaminen vaikuttaa olevan 100% miehen vastuulla. Naiset eivät ole lähtökohtaisesti kiinnostuneita, vaikka itsekin olen koulutettu työssäkäyvä ok-näköinen mies.

      Mitään erityistä minussa ei kuitenkaan ole, olen hiljainen luonne.

      • Palstan-Rumin-Mies

        Kyllä naiset on komeista miehistä erittäinkin kiinnostuneita mitä olen komeiden kavereideni kanssa käynyt yöelämässä. Tulevat ilman eri pyyntöjä heille juttelemaan. Siksi ulkonäkö on se juttu saatko suhteen vai et.


      • silleencio

        Ulkonäkö tai omassa tapauksessa hintelä ruuminrakenne. Käyn kuntosalilla mutta lihaksia ei tällä geenistöllä oikein saa kehitettyä.


    • Siki-inkku

      Minusta on outoa, että ylipäänsä joku löytää itselleen kumppanin. Yleensä kiinnostus on yksipuolista. Vaikka toinen ajattelisi, että tässä sovittaisiin hyvin yhteen ja ollaan samanhenkisiä ihmisiä, niin toinen voi kokea tilanteen aivan eri tavoin ja miettiä vain miten pääsisi tylsimyksestä eroon.

    • Lapsena leikin paljon yksin. Hiekkalaatikolla oli joskus poika viereisestä kerrostalosta leikkimässä. Muutettiin toiseen kerrostaloon asumaan, kun olin 8v. Oli sielläkin jotain lapsia, joiden kanssa kävin ulkona leikkimässä. Mulla oli oma sählymaila, ja pelattiin sählyä. Pihalla oli myös maali sitä varten.

      Sain 90-luvun puolivälissä oman walkman kasettisoittimen. Nauhoitin levyiltä kaseteille musiikkia. En yleensä kirjoitellut biisilistoja mihinkään. Opin muistamaan ulkoa, mikä kappale tuli seuraavaksi.

      Mutta oon lapsesta asti viihtynyt myös paljon yksinäänkin. Katselin usein vhs-kasetilta. Yksi suosikki oli prätkähiiret, ja oli niitä muovifiguureina myös. Pokemonia katsoin telkkarista, ja omistin niitä kortteja ison läjän aikoinaan. Aku Ankka-lehti tuli meille tilattuna, ja niitä kertyi meille iso läjä. Varmaan likimain 1000 lehteä. Aku Ankan taskukirjoja sekä Roope-sedän taskukirjoja oli molempia useita kymmeniä.

      2000-luvun alussa säästin viikkorahoja playstationiin. Sain ostetuksi sen, ja eka peli oli formula one 98. Kaupassa oli alelaari, jossa oli playsteaationin pelejä 69 markalla. Oli mulla yks kaveri ala-aste aikoina, mutta hän rupesi kiusaamaan, niin otin etäisyyttä häneen.

      Yläasteella vielä pelailin joitain pelejä. Kasettien nauhoitusta tuli harrasteltua 2000-luvulle asti. Telkkarista tapasin katsoa salkkareita. Pari muuta katsomaani ohjelmaa viime vuosikymmenellä oli Bel Airin prinssi, ja Serranon perhe.

      Olin ekassa kesätyössä kesällä 2007, ja ostin mp3-soittimen. Siirsin cd-levyiltä musiikkia tietokoneelle, ja sitä kautta sinne mp3-soittimeen. Aloitin opinnot ammattiopistossa syksyllä 2007. Kuljin sinne ammattiopistoon bussilla, ja bussimatkoilla kuuntelin musiikkia sillä ostamallani mp3-soittimella.

      Ammattiopistossa kun oli koulupäivä ohi, niin oli joskus aikaa norkoilla kylillä, ennen kun bussi lähti. Matkahuollon vieressä oli Anttila, josta monia elokuvia ja cd-levyjä kävin ostamassa. Valmistuin ammattiopistosta keväällä 2010, ja menin armeijaan saman vuoden heinäkuussa. Kotiuduin armeijasta 2011 tammikuussa.

      Sain olla kesällä 2011 jonkun aikaa koulutusta vastaavassa työssä. Sen jälkeen en ole palkallisessa työssä ollut. Menin työelämänvalmennukseen kierrätyskeskukseen syksyllä 2011. Sain siitä kelan päivärahan päälle 9 euroa ekstraa. Sitä kesti helmikuulle 2012 asti.

      Avasin pankkiin säästötilin huhtikuussa 2012, johon aloin säästämään rahaa omilleen muuttoa varten. Pääsin marraskuulla 2012 kuntouttavaan työtoimintaan samaan kierrätyskeskukseen, jossa olin aiemmin työelämän valmennuksessa.

      Kesällä 2014 aloin ostamaan kaikenlaisia kattiloita, astioita jne. Kaikkea sellaista, mitä tarvitsee omassa kodissa. Karsin huoneeni kaapista kaikkea tarpeetonta rojua pois. Samalla sain tilaa tavaroille, joita olin ostanut omaa kotia varten.

      Keväällä 2015 tein excel-taulukon, johon tein arvion, paljonko tarvitsen rahaa muuttamiseen. Siihen oli eriteltynä takuuvuokra, huonekalut, ekan kuun ruuat, puhelinlasku jne. Tulin siihen tulokseen, että rahaa oli säästössä tarpeeksi. Aloin katselemaan asuntoilmoituksia netistä. Löysin heinäkuun lopulla asunnon.

      2015 elokuukuusta lähtien olen yksin asunut. Kuntouttavassa työtoiminnassa olen edelleen. Sitä on kestänyt jo yli neljä vuotta. Kesäisin olen ollut kuukauden tauolla. Parisuhdetta ei ole.

      • Mun tyypillinen arkipäivä: Herätyskello soi klo 6. Syön lautasellisen puuroa, ja juon kupin kahvia. Surffailen tabletilla netissä. Kahdeksaksi menen kuntouttavaan työtoimintaan. Lähden sinne kävellen, ja olen siellä kahteen asti. Puoli kolmen aikoihin olen kotona, ja laitan ruokaa. Ruuan jälkeen juon tuopillisen kahvia, ja otan päikkärit. Laitan herätyskellon soimaan neljäksi, ettei päikkärit veny liian pitkäksi. Lähden kylille kävelemään. Siinä joskus viiden jälkeen palaan kotiin kaupan kautta, jos tarvitsee jotain ruokia ostaa. Kuuden aikaan syön ilta palaa, ja loppu ilta menee koneella ja telkkarin ääressä.

        Oon kuntottavassa työtoiminnassa 4 päivänä viikossa. Perjantait on vapaata, ja silloin on tapana siivota kotona. Viikonloppuisin voi olla, että käyn kaksikin kertaa ulkona kävelemässä päivän aikana. Heinäkuu on ollut aiempina vuosina taukoa kuntottavasta työtoiminnasta. Kesäisin käyn monesti pururadalla kävelemässä, ja istun myös paljon rannalla. Istun yleensä yhden tietyn kiven päällä. Siinä vieressä lojuu joku ikivanha ankkuri. En tiedä ankkurin historiaa. Rannalla kuuntelen monesti musiikkia kännykällä.


    • Jopjgdhjk

      Osa elää kaapissa tai on muita syitä joita ei haluta kertoa kaikille.

    • Ätmi-sinkku

      Ryppyisille naisille ei kelpaa kuin sileäposkinen komea mies.

    • helgamies_

      Nainen jää ikisinkuksi vain omasta tahdostaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe