Sitä kaikki miehet haluaa ja sen saamista kaikki ajattelee koko ajan. Naisetkin ajattelee omaa pilluaan että kenen käyttöön nainen antaa pillunsa seuraavaksi.
Viikon sana on pillu
10
246
Vastaukset
- m-i-e-s
Onko se viikon sana? Olisin voinut kuvitella, että kyseessä on vuosisadan sana, sillä sana selvästi esiintyy palstalla joka viikko. (Todellisuudessa sana ilmestyy palstalle vähintään 4h välein ja se sana alkaa olemaan jo hyvin väljä. =D Koko sana oli takuuvarmasti vuonna 2016 etusivulla aina, koskaan siitä pois tippumatta.)
En ole sen saamista ajatellut kyllä yhtään tänään ja tänään olen ollut jo tiedostavassa tilassa klo 0400. Ainoa asia mitä oikeastaan mietin, on mistä raaka-aineista valmistan illalliseni ja otanko sitä töihin mukaan evääksi. Seuraava mietinnässä oleva asiani on, aloitanko viikonloppuni jo tiistaina vai vasta keskiviikkona. (Toistuvasti kyllä mietin, että mistä kolmannen osapuolen yritykset löytävät henkilöstönsä ja voivatko he oikeasti aiheuttaa työperäistä stressiä ja verenpainetautia. =P)- Teknovärkki
Mjoo
Täytyy kyllä myöntää, että kysytty on tavara. Oikea kestopillu.
😁
Yksi pieni sana ; Hey Ba Ba Riba...pitkaripa! Naisen "pillxxx" miehen tie käy pitkäripaisen kautta.
Olen palannut avaruuslennolta ja läpäissyt kaikki testit.- Rosen_ukko
Olet ätmiukki :-)
Rosen_ukko kirjoitti:
Olet ätmiukki :-)
Äidilläsi kasvoi parta ja alku-isäsi nimi oli Martta. Äitisi otti varmaan pikkuveljesi mukaan, kun häipyi ja jätti sinut oman onnesi nojaan.
- asioistatietävätaho
Ei vaan Pillu on maailmankaikkeuden sana. Sitä on ajateltu, siitä on puhuttu ja sen saamiseksi on tehty kovasti työtä ajanlaskun alusta lähtien ja ajanlaskun alusta lähtien on myös ollut meitä joille ei sitä karvareuhkaa lohkea vaikka miten sitä ajattelisi ja siitä puhuisi.
- Ätmi-sinkku
Antakaa naiset pillua meille ätmeille. Ihme pihtaamista...
- Sinkkumies---
Pillu aiheuttaa eniten riitoja
- Karvamuna-
Pillulla naiset hallitsee miehiä.
- Lez.Bou
Myös naiset ajattelevat pillun saantia ja toimivat avoimesti sen saamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403706- 773504
- 1163233
- 1452777
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202028Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282002- 401659
- 671254
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261115