Sait vaan mies

eioleminunsyytämä

Minut silloin ihan sekaisin sinusta, eikä siihen riitä pelkkä oleminen. Kituan näissä tunteissa ja haluan irti.

14

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akkametsot

      Olet vapaa lennä kuin taivaan lintu.

    • Vapauta_ilo

      Lennä, perhonen, lennä! 😁😊

      • En ole aloittaja. Minusta ei ole
        viisasta kehottaa ketään
        turhaan "perhosteluun"/liihotteluun.

        Koko sanalla on huono kaiku, mikäli puhutaan aikuisista ihmisistä.
        Lapset ja esim. lemmikkieläimet voivat ryntäillä, ja liihotella
        kuin perhoset paikasta toiseen.

        Tässä kappale aikuisen "perhostelusta":

        https://www.youtube.com/watch?v=u-I8cYb4uxM


      • eioleminunsyytätämä

        En pysty. Olen juurtunut kiinni. Hän vain on se yksi ja ainoa.


      • VeikkaanMirvaa
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        En ole aloittaja. Minusta ei ole
        viisasta kehottaa ketään
        turhaan "perhosteluun"/liihotteluun.

        Koko sanalla on huono kaiku, mikäli puhutaan aikuisista ihmisistä.
        Lapset ja esim. lemmikkieläimet voivat ryntäillä, ja liihotella
        kuin perhoset paikasta toiseen.

        Tässä kappale aikuisen "perhostelusta":

        https://www.youtube.com/watch?v=u-I8cYb4uxM

        Sinulla on AINA järjen ääni näissä jutuissa :)


      • Hämähäkinverkko
        eioleminunsyytätämä kirjoitti:

        En pysty. Olen juurtunut kiinni. Hän vain on se yksi ja ainoa.

        Toivottavasti pystytään selvittämään asiat joskus.


      • bdbaddba
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        En ole aloittaja. Minusta ei ole
        viisasta kehottaa ketään
        turhaan "perhosteluun"/liihotteluun.

        Koko sanalla on huono kaiku, mikäli puhutaan aikuisista ihmisistä.
        Lapset ja esim. lemmikkieläimet voivat ryntäillä, ja liihotella
        kuin perhoset paikasta toiseen.

        Tässä kappale aikuisen "perhostelusta":

        https://www.youtube.com/watch?v=u-I8cYb4uxM

        Oot sä sekasin


    • Kidunsanalle

      Kituan? Erikoinen taivutus.

      • Niin aloittajalta on oikeakielisyys hukassa.
        Hänen olisi pitänyt kirjoittaa: kidun, ei "kitua".


      • Kituasta
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Niin aloittajalta on oikeakielisyys hukassa.
        Hänen olisi pitänyt kirjoittaa: kidun, ei "kitua".

        Kyllä mä olisin taivuttani kitun :)


    • beethooven

      Ymmärrän tunteen joten ota nyt ihan easysti vaan.

      • eioleminunsyytätämä

        Ymmärrätkö? Oliko sinulla tunteita minuun?


    • eihänsitäkoskaantiedä

      Silloin, eli milloin?
      Uskallatko sanoa paikkaa ja aikaa?

      • eioleminunsyytätämä

        Noin vuosi sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe