vihaan sua ja rakastan...
Mies olet ärsyttävä
13
518
Vastaukset
Vai niin. Tsemppiä sitten matkallesi!
(Minulla on alkanut uusi kuherruskuukausi
aviomieheni kanssa.)- miävihaansinuua
pikkuasiatkin voi ärsyttää mutta miten voi vihata ja rakastaa samaan aikaan? viha on paha ja huono asia, kun vihaa jotain niin voi vahingoittaa jotain ja vihan on sataprosenttisesti aina typeryttä. pelkoa jotain kohtaan mistä ei tiedä ja siksi vihaa. toki ymmärrän että on katkeruusvihaa kun joku ihminne on tehnyt jotain, esi ajanut kännissä autolla lapsesi kuoliaaksi niin vihaat häntä varmasti, mutta rakastatko ehei et rakasta. eli siksi vain jompikumpi mahdollista joko rakastat tai vihaat ja nyt olis aika valita
- Alkup
Olet oikeassa, en vihaa häntä mutta hän totisesti osaa käydä hermoilleni!!
- SaakoKysyä
Miksi vihaat?
- Alkup
En voi vihata, kyllä rakkaus kumoaa vihan tunteet, mutta paheksun silti osittain hänen toimiaan...
- kysymyssulle-
Alkup kirjoitti:
En voi vihata, kyllä rakkaus kumoaa vihan tunteet, mutta paheksun silti osittain hänen toimiaan...
Kerros nyt mitä hänen toimiaan paheksut?
- keskustelunvoima
eihän rakkaus tarkoitakaan että rakastan täydellisyyttä, swpä ei edes olis rakkautta,,vaan että rakastan ihmistä, joka on virheellinen, toki itseä ja asioita voi muuttaa.
mutta aikuinen ihminen on jo nähnyt ja kokenut maailmaa, hänen toimintamallit ja ajatukset voi välillä tuntua vierailta, ärsyttäviltä, vaikka kuinkamrakasrais. itse olen pyrkinyt ratkaisemaan ristiriidat aina keskustelemalla ja puhumalla asiat selviksi toki se ei aina onnistu - ajatustenUlkopuolella
En tahallani, korkeintaan epäilyksiä manailen.
Mikä tiedottomuus ketäkin lähenee. - ja-sellaisena-pysyn
en voi muutakaan . . .
anteeksi sitten vaan taas kerran.- Nopestitämävielä
Anna olla, älä enää tota, olen ymmärtänyt myös ettei mikään koskaan muutu tästä, ei tule olemaan kahden aikuisen ihmisen keskinäistä viestintää, on vain halusi tähän kaikkeen. Eilen viimeksi kerroin etten koskaan kirjoita sulle tänne. Kaikki puhe menee aivankuin yli ymmärryksesi vai etkö vain välitä. Jatka sinä tätä, minä jotain muuta.
- ja-sellaisena-pysyn
en haluu olla täällä -!
haluun olla juttelemassa kanssasi ulkoilmaravintolassa
- Kommenttisivusta
Aloittaja hyvä. Tuo ne tunteesi esille, niin hänenkin on helpompi tehdä omat ratkaisunsa. Tämä pattitilanne raastaa teidän molempien hermoja. Järkyttävää!
- SivustaTOINEN
Tainnut jo sanoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437