Mies olet ärsyttävä

EiMikäänMukavaTunne

vihaan sua ja rakastan...

13

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin. Tsemppiä sitten matkallesi!

      (Minulla on alkanut uusi kuherruskuukausi
      aviomieheni kanssa.)

    • miävihaansinuua

      pikkuasiatkin voi ärsyttää mutta miten voi vihata ja rakastaa samaan aikaan? viha on paha ja huono asia, kun vihaa jotain niin voi vahingoittaa jotain ja vihan on sataprosenttisesti aina typeryttä. pelkoa jotain kohtaan mistä ei tiedä ja siksi vihaa. toki ymmärrän että on katkeruusvihaa kun joku ihminne on tehnyt jotain, esi ajanut kännissä autolla lapsesi kuoliaaksi niin vihaat häntä varmasti, mutta rakastatko ehei et rakasta. eli siksi vain jompikumpi mahdollista joko rakastat tai vihaat ja nyt olis aika valita

      • Alkup

        Olet oikeassa, en vihaa häntä mutta hän totisesti osaa käydä hermoilleni!!


    • SaakoKysyä

      Miksi vihaat?

      • Alkup

        En voi vihata, kyllä rakkaus kumoaa vihan tunteet, mutta paheksun silti osittain hänen toimiaan...


      • kysymyssulle-
        Alkup kirjoitti:

        En voi vihata, kyllä rakkaus kumoaa vihan tunteet, mutta paheksun silti osittain hänen toimiaan...

        Kerros nyt mitä hänen toimiaan paheksut?


    • keskustelunvoima

      eihän rakkaus tarkoitakaan että rakastan täydellisyyttä, swpä ei edes olis rakkautta,,vaan että rakastan ihmistä, joka on virheellinen, toki itseä ja asioita voi muuttaa.
      mutta aikuinen ihminen on jo nähnyt ja kokenut maailmaa, hänen toimintamallit ja ajatukset voi välillä tuntua vierailta, ärsyttäviltä, vaikka kuinkamrakasrais. itse olen pyrkinyt ratkaisemaan ristiriidat aina keskustelemalla ja puhumalla asiat selviksi toki se ei aina onnistu

    • ajatustenUlkopuolella

      En tahallani, korkeintaan epäilyksiä manailen.

      Mikä tiedottomuus ketäkin lähenee.

    • ja-sellaisena-pysyn

      en voi muutakaan . . .

      anteeksi sitten vaan taas kerran.

      • Nopestitämävielä

        Anna olla, älä enää tota, olen ymmärtänyt myös ettei mikään koskaan muutu tästä, ei tule olemaan kahden aikuisen ihmisen keskinäistä viestintää, on vain halusi tähän kaikkeen. Eilen viimeksi kerroin etten koskaan kirjoita sulle tänne. Kaikki puhe menee aivankuin yli ymmärryksesi vai etkö vain välitä. Jatka sinä tätä, minä jotain muuta.


      • ja-sellaisena-pysyn

        en haluu olla täällä -!

        haluun olla juttelemassa kanssasi ulkoilmaravintolassa


    • Kommenttisivusta

      Aloittaja hyvä. Tuo ne tunteesi esille, niin hänenkin on helpompi tehdä omat ratkaisunsa. Tämä pattitilanne raastaa teidän molempien hermoja. Järkyttävää!

      • SivustaTOINEN

        Tainnut jo sanoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe