lävistin nännin kotona

eli haluun kysyy miten kerron mun vanhemmille yms ku oon 13v poika ja lävistin siis itse yksin neulalla miten te muut ootte kertonu vanhemmillenne? onko normaalia että se vuotaa verta vähän väliä?
1434
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Tollanen ois kannattanut tehdä ammattilaisella (siis jos olisit saanut lupaa...) koska siinä on voinut joku halvaantua tai ainakin tulehtua kun itse tekee. Reikiä tehdessä myös aina jätetään reijän teon jälkeen siihen jokin koru kiinni ettei se umpeutuisi uudelleen (jätitkö esim sen hakaneulan siihen?) Jos et niin se voi siks valua, mutta toisaalta epäilen et se voi olla hiukan tulehtunut koska tuskin teit reikää desindioidulla hakasella tai mitään joten bakteerit on aika varmasti ärsyttänyt ihoa. Toiseksi sitä ei sais räplätä kovin moneen päivään ettei se haava repeis koko ajan auki. Voi olla kuule et joudut kertomaan äidilles jos se ei parane et pääset lääkäriin

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

randomi__ kirjoitti:

eli haluun kysyy miten kerron mun vanhemmille yms ku oon 13v poika ja lävistin siis itse yksin neulalla miten te muut ootte kertonu vanhemmillenne? onko normaalia että se vuotaa verta vähän väliä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu