eli haluun kysyy miten kerron mun vanhemmille yms ku oon 13v poika ja lävistin siis itse yksin neulalla miten te muut ootte kertonu vanhemmillenne? onko normaalia että se vuotaa verta vähän väliä?
lävistin nännin kotona
1
301
Vastaukset
- lävistys1991
Tollanen ois kannattanut tehdä ammattilaisella (siis jos olisit saanut lupaa...) koska siinä on voinut joku halvaantua tai ainakin tulehtua kun itse tekee. Reikiä tehdessä myös aina jätetään reijän teon jälkeen siihen jokin koru kiinni ettei se umpeutuisi uudelleen (jätitkö esim sen hakaneulan siihen?) Jos et niin se voi siks valua, mutta toisaalta epäilen et se voi olla hiukan tulehtunut koska tuskin teit reikää desindioidulla hakasella tai mitään joten bakteerit on aika varmasti ärsyttänyt ihoa. Toiseksi sitä ei sais räplätä kovin moneen päivään ettei se haava repeis koko ajan auki. Voi olla kuule et joudut kertomaan äidilles jos se ei parane et pääset lääkäriin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716167- 1335514
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4663412Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091767Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3771271- 361213
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46966Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889