nyoruuden eliksiirin hänestä tulee maailman rikkain henkilö. Maailman himotuin asia on ikuinen nuoruus ja kuolemattomuus. Siis rikkaiden keskuudessa. Köyhälle riittää vähempikin kärsimys.
Kuka keksii Ikuisen
9
97
Vastaukset
- Teknoinfinity
Mjoo
Mä keksin tohon ratkaisun, mutta ei ole vaikuttanut tuloihin.
Hommeli menee niin että hieman vain viitsii seurata trendejä ja esittää netissä nuorta tai nuorehkoa. Sillä sipuli.
Ikuisuus päättyy sen alkuhetkeen.
😁- Teknokuvailu
Myös jotain feikkifotoja voi lähetellä.
Tuloksilla ei näet ole mitään väliä.
😁 - Teknomuuvi
Teknokuvailu kirjoitti:
Myös jotain feikkifotoja voi lähetellä.
Tuloksilla ei näet ole mitään väliä.
😁Mun mielestä ikuinen nuoruus ei ole missään ryppyvoiteessa, vaan henkilökohtaisesti luodussa illuusiossa ja uteliaisuudessa. Maailma näet ei ole pysyvä muisto, vaan paikoillaan pysyvä liiketila.
😁 - Teknojatkumo
Teknomuuvi kirjoitti:
Mun mielestä ikuinen nuoruus ei ole missään ryppyvoiteessa, vaan henkilökohtaisesti luodussa illuusiossa ja uteliaisuudessa. Maailma näet ei ole pysyvä muisto, vaan paikoillaan pysyvä liiketila.
😁Ikuisuuden perusongelma on ajassa ja sen katoavaisuudessa. Kun kosmoksesta loppuu aika, niin mihin sitten mennään tai jäädään?
(Reps)
😁 - Teknomateria
Teknojatkumo kirjoitti:
Ikuisuuden perusongelma on ajassa ja sen katoavaisuudessa. Kun kosmoksesta loppuu aika, niin mihin sitten mennään tai jäädään?
(Reps)
😁Eli kun kaikki materia olisi haihtunut kosmoksesta, niin yhä vielä leijailisi siinä pimeydessä ilman kosketusta mihinkään.
😁 - Teknominä
Teknomateria kirjoitti:
Eli kun kaikki materia olisi haihtunut kosmoksesta, niin yhä vielä leijailisi siinä pimeydessä ilman kosketusta mihinkään.
😁Siinähän pitäisi näpelöidä itseään.
(Reps)
😁 - Teknostartter
Teknominä kirjoitti:
Siinähän pitäisi näpelöidä itseään.
(Reps)
😁No siinähän voisi taas käydä niin, että välähtäisi ja kaikki alkaisi alusta.
😁
- nuorinainen88-
En haluaisi elää ikuisesti, vaan paljon mieluummin haluaisin olla nuori koko elämäni ajan. Ikuisesti elämisessä on se huono puoli, että kaikki tuttavat kuolevat ja joudut kerta toisensa jälkeen etsimään uusia uusista sukupolvista, jotka sitten taas ajallaan kuolevat jne. Aika yksinäiseltä siis tulisi se ikuinen elämä tuntumaan.
Niin ja asioihin voi ihan oikeasti kyllästyäkin. Ihmisiin,rutiineihin, arkeen,lomailuun, ja niin edelleen. Kaiken lisäksi. Kuoleman jälkeen paikkamme on universumissa. Tai sitte synnytään uudestaan edellisestä elämästä tietämättä ja kiertokulku jatkuu luonnossa ja universumissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448981
- 785492
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383954- 523336
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543322Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341962
- 2091747