Mitä teette?

Nnnnainen

Teen aina vähintään 2-5 asiaa yhtäaikaa ja 1 niistä voi olla palstalle kirjottaminen ja palstan lukeminen.
Tällä hetkellä kuuntelen radiota ja syön ja kirjotan tätä. Seuraavaks pitäs alkaa käyttää aivoja yhen projektin suunnitteluun. Ei kauheasti innosta. Aivojen käyttö on rankkaa.

15

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta, että aivojen käyttö on rankkaa. Se on jopa niin rasittavaa, että on joskus saattaa näyttää hyvin ahkeralta kun oikein pyrkii välttämään ajattelua.

• Nnnnainen

Tässä on mun omasta elämästä kyse niin parempi ois aivojen toimia. :D

• Nnnnainen

Mielenkiintoista.

Mut oikeesti jollen tekis monta asiaa yhtä aikaa mun aika ei riittäs palstailuun eikä vessassa käyntiin. :D Toki jos vuorokaudessa ois 2 ylimäärästä tuntia, voisin ne palstan lukemiseen käyttää mutta pitää tässä koittaa oikeastikin elää. :)

• Nnnnainen kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Mut oikeesti jollen tekis monta asiaa yhtä aikaa mun aika ei riittäs palstailuun eikä vessassa käyntiin. :D Toki jos vuorokaudessa ois 2 ylimäärästä tuntia, voisin ne palstan lukemiseen käyttää mutta pitää tässä koittaa oikeastikin elää. :)

Noh, kunhan sanoin.. Että näin Oikeasti on ja Noi Asiat eivät ole ihmiselle Oikeasti "normaaleja" ja "luonnollisia" asioita.. Siis Multitasking, eikä Liiallinen Suorittaminenkaan.. ;P

Monet jotka "haukkuvat" joitakin "AliSuoriutujiksi" toimivat itse enemmän tai vähemmän "EpäNormaalisti"/"EpäLuonnollisesti", sekä Ajavat Joko Omaa Agendaansa tai Sitten ovat ns. "Hyödyllisiä Idiootteja"/"Marionetteja" "NukkeMestareille".. ;D

• Nnnnainen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Noh, kunhan sanoin.. Että näin Oikeasti on ja Noi Asiat eivät ole ihmiselle Oikeasti "normaaleja" ja "luonnollisia" asioita.. Siis Multitasking, eikä Liiallinen Suorittaminenkaan.. ;P

Monet jotka "haukkuvat" joitakin "AliSuoriutujiksi" toimivat itse enemmän tai vähemmän "EpäNormaalisti"/"EpäLuonnollisesti", sekä Ajavat Joko Omaa Agendaansa tai Sitten ovat ns. "Hyödyllisiä Idiootteja"/"Marionetteja" "NukkeMestareille".. ;D

Eiköhän se usein ole naisten juttu tehdä miljoonaa asiaa samaan aikaan. Siksihän miehet ovat saaneet nimityksen "putkiaivo" koska eivät tee useinkaan montaa asiaa yhtäaikaa.

• Pillujen--asiantuntija

Pelaan snookeria netissä tälläkin hetkellä. Odotan että peli alkaa, pääsin finaaliin

• snookerkiinnostaa

Millä sivustolla pelaat?

• Pillujen--asiantuntija

Facebuukissa. Löysin sieltä kerran yhden linkin. Olen pelannut sitä jo yli vuoden.

• 19.11

Useimmiten kun kirjoitan palstalle päivällä olen töissä; ja pidän hetken taukoa töistä... samalla juon kahvit ja selailen palstaa ja joskus odotan ennalta sovittua puhelua.
      Tämä on tavallaan tänään ensimmäinen tauko mulla, aamulla olin ruokasalissa apuna... sitt oli tuolijumppaa TV-nurkkauksessa ja kaks kuntoutusohjelmaa mun jumppasalissa.

Toinen kuntouttettava hakkas nyrkkeilysäkkiä... istuen pyörätuolissaan ja toinen käveli kanssani nojapuista tukea ottaen kuntoutussuunnitelman mukaisesti. Kävin välillä kääntämässä pyörätuolissa istujan suuntaa... niin ett toinenkin käsi teki iskutyötä!
      20 min. kumpikin ukoista oli jo väsähtänyt niin ett se riitti aamujumpaksi vielä tälläkin kertaa. Pikku hiljaa noihin käsiin ja jalkoihin tulee vielä lisää liikkuvuutta ja voimaa.

Sitten olikin aika lähteä hankintamatkalle kaupungille... ja sehän vei taas tänään aikaa.
      Söin 3 mandariinia päivällä... lounas jäi väliin. Nyt odotan puhelua TYKS:stä lääkäriltä joka on luvannut soittaa klo 15-16 välisenä aikana. Mulla oli kermakahvi ja nakkipiilo ~ nälätti niin oli pakko saada jotain haukattavaa ennen päivällistä, kalakeittoa turskasta!
      Ja nyt mä lopetan... koska tuon puhelimeni soi varmaan pian!

että.silleen

• m-i-e-s

Autonomisten toimien lisäksi teen vaikka mitä ihmeellistä ja ihan niitä tavallisia asioita, niin kuin muutkin ihmiset, paitsi en kaiva nenää, saati persettä. =P
      Kirjoittamisen lisäksi juon vettä, muuhun tietoon ei turvaluokituksenne riitä.

• Aika usein tulee kuunneltua langattomilla kuulokkeilla musiikkia samalla ko tekee jotain muuta, kokkailee, siivoa, tiskaa, syö, palstailee, pelailee, lenkkeilee, yms...

• kaisanoasaa

Istun paskalla ja luen Ätmisanomia. Se tulee mulle tilattuna.

• FuckMeOrNot

Jack of all trades - MASTER OF NONE!

Eli multitaskaajat ei tee yhtään asiaa kunnolla!

• Tuon mukaan sulla kohta ei olekaan niin paljon aivoja:

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/tutkija-vaittaa-naiset-ovat-miehia-pahempia-putkiaivoja/xt97wXwz?ref=ampparit:919f&ext=ampparit

"Eräässä toisessa tutkimuksessa todettiin, että monen asian tekeminen yhtä aikaa voi jopa kutistaa aivojamme.

”Kannettavan tietokoneen, puhelimen ja muiden medialaitteiden yhtäaikainen käyttäminen voi kutistaa tärkeitä rakenteita aivoissamme.”"

Sinänsä kyllä ihan hauskaa että tuokin myytti nyt murrettu kun aina on syytetty miehiä putkiaivoiksi:

"”Tutkimuksemme osoittavat, että miehet ovat naisia parempia multitaskingissa”, Mäntylä sanoo."

Itse katselen usein telkkaria palstaillessa, nytkin, ja joskus kahtakin kanavaa samalla mutta sitten menee jo seuraaminen sellaiseksi ettei oikein pysy juonesta selvillä varsinkin jos ahkeraan kommentoi palstalle samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      72
      3289
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2343
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1851
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe