Ihana Mailis ja kateellisten naisten viharyöppy

Ihana Mailis oli laittanut leivontavideon pätkän instaan:

http://www.iltalehti.fi/viihde/201701242200058754_vi.shtml

"- Oli kyllä taas ihan käsittämätöntä huomata miten porukalla (naisilla) voi mennä herne nenään videosta jossa leivon, Mailis hämmästelee Instagramissa."

Niin minustakin käsittämätöntä sekä äärettömän surullista se että kun on edes hieman tuollaisia ihania naisia ne pitää sitten kateellisten eukkojen toimesta yrittää vaientaa :( Ne kateelliset itse eivät varmaan osaa eikä edes halua olla nättejä saati että alkaisivat leipomaan ja häpeä omasta naiseuden puutteesta sitten laittaa vihaamaan niitä ihania.

"- Uskokaa tai älkää, on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis kuittaa takaisin arvostelijoilleen. "

En usko että niitä on kovin paljon mutta onneksi niitä vielä on :) Älä ikinä luovuta Mailis vaan pidä ittes naisena, fanitan kybällä :)

12

224

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-69

Ihanaa, että täällä kerrankin kehutaan naisia, kiitos siitä <3

• nainen-69

Siis Mailista kehuit, et niitä haukkuvia naisia :)

• Kyllä minä aina olen pyrkinyt kehumaan sellaisia naisia jotka sen ansaitsee, kieltämättä vaan harmillisesti täällä usein ketjut semmoisia ettei tule puheeksi niissä nuo hyvät naisominaisuudet.

• nainen-69
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä minä aina olen pyrkinyt kehumaan sellaisia naisia jotka sen ansaitsee, kieltämättä vaan harmillisesti täällä usein ketjut semmoisia ettei tule puheeksi niissä nuo hyvät naisominaisuudet.

Hyvä näin, toivottavasti jatkat samalla linjalla :) Mailis on sievä ja naisellinen. Jos en olisi hetero, voisin tykästyä.

• nainen-69 kirjoitti:

Hyvä näin, toivottavasti jatkat samalla linjalla :) Mailis on sievä ja naisellinen. Jos en olisi hetero, voisin tykästyä.

Joo, siis tuo on helppo uskoa että toinen nainenkin voisi tykästyä tuollaiseen persoonaan nykypäivänä ja miehille varmaan mahdotonta. Minusta tuntuu että mailisin lähipiirin miehillä on iso ongelma olla ihastumatta/rakastumatta liikaa.

Tuntuu jotenkin siltä että hirveän harva nainen osaa nykyään käyttää noita naisellisia avujaan noin kattavasti kuin mitä Mailis tekee. Olla nätti, tykätä kokkailusta ja kodin laitosta, ei kai se ihan mahdotonta olisi kun joskus kaikki naiset olleet tuollaisia mutta jotenkin tuntuu että nykyään se on korkeintaan joku noista osa-alueista joka täyttyy muttei juuri koskaan kaikki.

• tunnistettu
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, siis tuo on helppo uskoa että toinen nainenkin voisi tykästyä tuollaiseen persoonaan nykypäivänä ja miehille varmaan mahdotonta. Minusta tuntuu että mailisin lähipiirin miehillä on iso ongelma olla ihastumatta/rakastumatta liikaa.

Tuntuu jotenkin siltä että hirveän harva nainen osaa nykyään käyttää noita naisellisia avujaan noin kattavasti kuin mitä Mailis tekee. Olla nätti, tykätä kokkailusta ja kodin laitosta, ei kai se ihan mahdotonta olisi kun joskus kaikki naiset olleet tuollaisia mutta jotenkin tuntuu että nykyään se on korkeintaan joku noista osa-alueista joka täyttyy muttei juuri koskaan kaikki.

Heiiiiiiiiiii, olet Ikis!!!

• tunnistettu kirjoitti:

Heiiiiiiiiiii, olet Ikis!!!

Niinpä niin :) Ei kai sen nyt luulisi edes olleen vaikeaa tuon tunnistamisen, siksi en sitä erikseen mainostanut sen kummemmin kun tiesin että kyllä vakkarit kuitenkin tunnistaa. Pertsan innoittamana trolli innoissaan rekkaili oikeastaan kaikki mahdolliset ikis..M tai sinnepäin yhdistelmät niin ettei sillä oikein enää voinut kirjoittaa rekkasin sitten tämän itselle.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niinpä niin :) Ei kai sen nyt luulisi edes olleen vaikeaa tuon tunnistamisen, siksi en sitä erikseen mainostanut sen kummemmin kun tiesin että kyllä vakkarit kuitenkin tunnistaa. Pertsan innoittamana trolli innoissaan rekkaili oikeastaan kaikki mahdolliset ikis..M tai sinnepäin yhdistelmät niin ettei sillä oikein enää voinut kirjoittaa rekkasin sitten tämän itselle.

Eikös vaan olekin hyvä ominaisuus? Kaikkiin ketjuihin ei kuitenkaan viitsi osallistua, niin siniverisenä näkee heti jos joku on kommentoinut. Yksi ikkuna pc:llä tai puhelimessa jolle F5 tai vastaava. Samoin kaikki mitä ikinä on sanonut on tallessa. Ja joskus näkee jopa vastauksia jota on sittemmin sensuroitu.

• scrg kirjoitti:

Eikös vaan olekin hyvä ominaisuus? Kaikkiin ketjuihin ei kuitenkaan viitsi osallistua, niin siniverisenä näkee heti jos joku on kommentoinut. Yksi ikkuna pc:llä tai puhelimessa jolle F5 tai vastaava. Samoin kaikki mitä ikinä on sanonut on tallessa. Ja joskus näkee jopa vastauksia jota on sittemmin sensuroitu.

Onhan tässä rekkautumisessa tosiaan puolensa, olisihan tuon voinut aiemminkin tehdä mutta nyt vasta oikeastaan trolli sai pakotettua siihen.

• Eivät alemman tason miehetkään hauku muita miehiä, jotka saavat naisia.

• Kyllä nyt on löytynyt naisille oikeanlainen roolimalli jota jäljitellä ja jolle olla vähän kateellinenkin.

• Pillujen--asiantuntija

Jos tuo mailis on seksikäs nin olen sitten itse mister suomi. Nainen on naiselle susi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      788
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe