Tosi pelottavan näköinen. Vähän niin kuin poikas.
Oot muuten nainen
14
497
Vastaukset
- myonlylifeismine
pääätin jo unohtaa sut, eli anna jo olla
- Åströmm
Tunnette hyvin ilmeisesti toisenne?
- fgjggööh
Hyvä että ymmärrät pysyä kaukana.
- kohteliaanherran
joo löysin paremman
- tourettekärvistelijälle
Jos poika on jo iso poika ja uhannut vetää tuommoista huutelijaa turpaan niin minä sanon että hyvä poika on
- ppp---
Näytän sekä kuulostan mieheltä. Hmm... En leikannut osahiuksia, en laittanut oranssia väriä, en edes nyppinyt kulmakarvoja. Hampaat jaksan yeensä pestä ennen nukkumaanmenoa (jos en ole liian humalassa). JOO! Korjaan itseni ihan just!
- ppp---
Lisäksi yleensä mökötän aamuisin. Eli TOTTA HELVETISSÄ näytän pelottavalta. Itsekin usein säikähdän peilikuvaani. VITTU KIITOS!!!
- ppp---
Ah! Ap:n tarkoittamalla onkin poika! Ei voikaan tarkoittaa mua! IHANAA KERRANKIN! Nyt oon vaan perus idiootti, joka avautuu jonkun muun ketjussa! :D Sori sori sori. Kaikki muu pitää mun kohdalla paikkansa kyllä!
ppp--- kirjoitti:
Ah! Ap:n tarkoittamalla onkin poika! Ei voikaan tarkoittaa mua! IHANAA KERRANKIN! Nyt oon vaan perus idiootti, joka avautuu jonkun muun ketjussa! :D Sori sori sori. Kaikki muu pitää mun kohdalla paikkansa kyllä!
Tuleeko "ppp"-kirjainyhdistelmä
- hiivaplasmidista,
-elektronisesta osasta,
-pelistä vai
-hasiksesta ?
Vai leikitkö Pirkka-Pekka Peteliusta?ppp--- kirjoitti:
Lisäksi yleensä mökötän aamuisin. Eli TOTTA HELVETISSÄ näytän pelottavalta. Itsekin usein säikähdän peilikuvaani. VITTU KIITOS!!!
Kirjoitat:"...Eli TOTTA HELVETISSÄ ..."
VASTAAN: Taidatpa olla joku törkyturpa äijä. Ei kukaan nainen noituisi noin.
- hklkjhh
Ollaan joo. 😂
Se mies tosin, nyrkit heiluu jo aamulla.
Toiset saa turpaa vaan ku mies kännissä. - hurlumheiiii
minkälainen ihminen rienaa täällä jonkun lasta?? Sellainen jolla on helvetin pieni pipuli, ja kärsii siitä tietoisena että tuolla naisen pojallakin paljon kookkaampi? vai sellainen joka saanut tuolta kyseiseltä naiselta pakit, eikä kykene nielemään tosiasiaa, ettei kelvannu tuon naisen ja lapsensa/ lastensa elämään mukaan.
Vai näitä molempia. Olisi niin helppo alentua samalle tasolle, mutta siinä se ero onkin kenellä on kunnon kasvatus ja sydämen sivistystä ja kenellä ei. Siksi ei alennuta.Olen lapseton eikä edes hoitolapsia ole.
Silti en ymmärrä tällaisia kommentteja.
Mutta tämä taisikin taas olla typerä provo.- vitunsairaalle
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Olen lapseton eikä edes hoitolapsia ole.
Silti en ymmärrä tällaisia kommentteja.
Mutta tämä taisikin taas olla typerä provo.vittu sä oot sairas!!! Hanki jo muuta elämää kuin vahdata tätä palstaa vatipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683