Miksi ette rekisteröi nimimerkkejänne? Jos siihen on olemassa jokin erityinen syy, olisin kiinnostunut kuulemaan sen.
Vastaukset 42
- nimimerkitönn
Lisään vielä, että olen pedofiili.
huIIu_ukko kirjoitti:
Mä oon aina satakertaa pahempi!
Tiedän, että olet ja siksi olisi suotavaa ettet matkisi nimimerkkiäni!
- 19.11
Ikiksellä ja pikkukakkosella on rekisteröidyt nikket jo olemassa.
- Tietäjä1
Ikiksellä on kaksikin.
- 19.11
Harmaaritari kirjoitti:
Kerro äkkiä mikä on se toinen?
Terveisiä saunasta, oli kirpeät löylyt... hiukan liikaa kuumuutta... yli 90 ° !
Hyvää yötä, rauhallisia unia kaikille palstalaisille! 19.11 kirjoitti:
Terveisiä saunasta, oli kirpeät löylyt... hiukan liikaa kuumuutta... yli 90 ° !
Hyvää yötä, rauhallisia unia kaikille palstalaisille!Juuh.. Liian kuuma oli.. Mites nyt noin oli päässyt käymään ja jos oli vielä SähköKiuas, niin vielä pahempi homma.. ;P
Hyvää yötä myös sulle ja Rentouttavia Unia.. =)- 19.11
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Juuh.. Liian kuuma oli.. Mites nyt noin oli päässyt käymään ja jos oli vielä SähköKiuas, niin vielä pahempi homma.. ;P
Hyvää yötä myös sulle ja Rentouttavia Unia.. =)Huomenta. Faija tuli illalla ja jäi tänne yöksikin. Mä olisin kaivannut saunaan, koska mua vilutti. Vanhemmat kysyi ett mikä mua esti?
Alakerrassa on sauna... joten soitin yökölle ett laittaisko hän mulle saunan päälle, tulen n. kolmen vartin päästä kylpemään.
Oli laittanut saunan lämpiämään... ja lämmintä riitti, hieman liikaakin!
Otin kahdet kipakat löylyt ja pesin itseni, ja pesuhuoneen päälisin puolin... pitää tänään tarkistaa vielä, ja antaa siivoojan pestä sen kunnolla.
Voi olla myös ett sain kiukkuisen kuuman saunan, koska otin itselleni etuoikeuden sen yksityiseen käyttöön! Yökön kanssa kun mulla ei ole parhaat mahdolliset välit.
Kahvi tippumassa, munamassa kermalla odottaa paistamista juustomunakkaaksi,
raastoin tuon kuivahtaneen juuston pois kierimästä jääkaapista. 4kpl sämpyliä sulanneet yöllä hiljakseen työpöydällä, aamiaiselle.Kahvi termariin.
Kuulosti siltä ett faija on herännyt... paistan yhden munakkaan ja tiedustelen mitä vahemmat tekee... nousevatko nyt ylös vai jäävätkö vielä nukkumaan!
Faija pystyy avustamaan kyllä jo Emoa, siinä missä hän ei yksin vielä kunnolla pärjää.
Mukavaa alkavaa päivää! 19.11 kirjoitti:
Huomenta. Faija tuli illalla ja jäi tänne yöksikin. Mä olisin kaivannut saunaan, koska mua vilutti. Vanhemmat kysyi ett mikä mua esti?
Alakerrassa on sauna... joten soitin yökölle ett laittaisko hän mulle saunan päälle, tulen n. kolmen vartin päästä kylpemään.
Oli laittanut saunan lämpiämään... ja lämmintä riitti, hieman liikaakin!
Otin kahdet kipakat löylyt ja pesin itseni, ja pesuhuoneen päälisin puolin... pitää tänään tarkistaa vielä, ja antaa siivoojan pestä sen kunnolla.
Voi olla myös ett sain kiukkuisen kuuman saunan, koska otin itselleni etuoikeuden sen yksityiseen käyttöön! Yökön kanssa kun mulla ei ole parhaat mahdolliset välit.
Kahvi tippumassa, munamassa kermalla odottaa paistamista juustomunakkaaksi,
raastoin tuon kuivahtaneen juuston pois kierimästä jääkaapista. 4kpl sämpyliä sulanneet yöllä hiljakseen työpöydällä, aamiaiselle.Kahvi termariin.
Kuulosti siltä ett faija on herännyt... paistan yhden munakkaan ja tiedustelen mitä vahemmat tekee... nousevatko nyt ylös vai jäävätkö vielä nukkumaan!
Faija pystyy avustamaan kyllä jo Emoa, siinä missä hän ei yksin vielä kunnolla pärjää.
Mukavaa alkavaa päivää!Juuh.. Oli varmaan säädetty tahallaan liian kuumaksi, jos ei ollut "normaalissa" asetuksessa.. Jos näin on käynyt, niin Aikast Outoa touhua taas.. ;P
No hyvä, että olet saanut hieman apuja myös emon auttamiseen.. Pikku hiljaa näemmä sullakin helpottaa.. Toivottavasti ainakin.. ;P
Mukavaa Päivän jatkoa myös Sulle.. =)- 19.11
Juuh.. Oli varmaan säädetty tahallaan liian kuumaksi, jos ei ollut "normaalissa" asetuksessa.. Jos näin on käynyt, niin Aikast Outoa touhua taas.. ;P
No hyvä, että olet saanut hieman apuja myös emon auttamiseen.. Pikku hiljaa näemmä sullakin helpottaa.. Toivottavasti ainakin.. ;P
Mukavaa Päivän jatkoa myös Sulle.. =)Vanhemmat jäivät vielä nukkumaan ja minä lähdin töihin. Istuin aamurapsalla ja tärisin vilusta. Kakkonen kaivoi kuumemittarin taskustaan ja mittas mun lämpöni korvasta... ihan omasta aloitteestaan. Kakkonen lupasi yrittää järjestää mun töitäni muille... ja peruuttaa ne mun työni; joita ei saa tuurarille järjestettyä.
Sen jälkeen mulle sanottiinkin; Heippa! Lähde äkkiä täältä pois, eikä Emosikaan ole nyt tervetullut tänne, saattaa olla myös sairas. Mulla oli jo noussut kuumetta, eikä mun mieleeni ollut tullut edes ett oon sairas, vaikka toista päivää olin paleltunut aina välillä. Nyt kuumetta on jo 38,4°!
Faija kävi ostamassa ruokalasta lihakaroonilaatikkoa päivälliseksi ja söivät keittiössä sitä kahdestaan... mua ei vähemmän olis ruoka voinut kiinnostaa.
Kurkku kuin tulessa, korvaan pistää ja yskin kuin ajokoira...nalkuttaen. Kuivaa yskää ainakin vielä. Termospullo on täynnä kuumaa vettä ja erilaisia teepusseja on lautasellinen, lautasella on myös hunaja pullo.
Hienoa ett Faija sattui tulemaan juuri nyt tänne... mä saan sairastaa ihan rauhassa.
Hyvää yötä, taidan yrittää taas nukkua... mua väsyttää koko ajan tänään! 19.11 kirjoitti:
Vanhemmat jäivät vielä nukkumaan ja minä lähdin töihin. Istuin aamurapsalla ja tärisin vilusta. Kakkonen kaivoi kuumemittarin taskustaan ja mittas mun lämpöni korvasta... ihan omasta aloitteestaan. Kakkonen lupasi yrittää järjestää mun töitäni muille... ja peruuttaa ne mun työni; joita ei saa tuurarille järjestettyä.
Sen jälkeen mulle sanottiinkin; Heippa! Lähde äkkiä täältä pois, eikä Emosikaan ole nyt tervetullut tänne, saattaa olla myös sairas. Mulla oli jo noussut kuumetta, eikä mun mieleeni ollut tullut edes ett oon sairas, vaikka toista päivää olin paleltunut aina välillä. Nyt kuumetta on jo 38,4°!
Faija kävi ostamassa ruokalasta lihakaroonilaatikkoa päivälliseksi ja söivät keittiössä sitä kahdestaan... mua ei vähemmän olis ruoka voinut kiinnostaa.
Kurkku kuin tulessa, korvaan pistää ja yskin kuin ajokoira...nalkuttaen. Kuivaa yskää ainakin vielä. Termospullo on täynnä kuumaa vettä ja erilaisia teepusseja on lautasellinen, lautasella on myös hunaja pullo.
Hienoa ett Faija sattui tulemaan juuri nyt tänne... mä saan sairastaa ihan rauhassa.
Hyvää yötä, taidan yrittää taas nukkua... mua väsyttää koko ajan tänään!Voi harmi.. Ja tulit sitten oikein kunnolla kipeeksi ja olo on varmasti kurja.. =(
Mut onneksi Sulla näyttäisi olevan hommat siinä mielessä hyvin, että saat ainakin kohtuu rauhassa keskittyä itsesi paranteluun.. Hyvin näyttäisi nyt TaustaJoukot toimivan KaikinPuolin.. Onneksi näin.. Hieman itsekin yllätyin jostain syystä..
Juuh.. Hunajata, juotavaa ja kunnon lepoa nyt tarvitset, niin saa elimistö voimaa taistella tautia vastaan.. =)
Ja mikä ihme se on jos väsyttää tuossa kunnossa.. Sulla nyt on tainnut muutenkin jäädä Taas Levot turhan vähäisiksi.. Mut olen nyt katsellut sitä hieman sormien läpi, kun en ole nähnyt mitään liian hälyttävää sun viesteissä.. ;D.. Pitäisköhän mun taas alkaa Ripittää sua.. ;D.. Noh, ei vaiskaa tiedät itsekin, että pitää/pitäisi saada Tarpeeksi Lepoa ja Vitamiineja, niin se pitää aika hyvin taudit loitolla ja mielen virkeänä.. Ja sitten tietenkin pitäisi onnistua välttämään liikaa Stressiä.. Ja.. ja..ja..ja.. ;P
Hyviä, Rentouttavia ja Parantavia unia Sulle.. Ja jos et pysty nukkumaan, niin sitten määrään Sulle lepoa Mielekkään puuhastelun kera.. =)- 19.11
Voi harmi.. Ja tulit sitten oikein kunnolla kipeeksi ja olo on varmasti kurja.. =(
Mut onneksi Sulla näyttäisi olevan hommat siinä mielessä hyvin, että saat ainakin kohtuu rauhassa keskittyä itsesi paranteluun.. Hyvin näyttäisi nyt TaustaJoukot toimivan KaikinPuolin.. Onneksi näin.. Hieman itsekin yllätyin jostain syystä..
Juuh.. Hunajata, juotavaa ja kunnon lepoa nyt tarvitset, niin saa elimistö voimaa taistella tautia vastaan.. =)
Ja mikä ihme se on jos väsyttää tuossa kunnossa.. Sulla nyt on tainnut muutenkin jäädä Taas Levot turhan vähäisiksi.. Mut olen nyt katsellut sitä hieman sormien läpi, kun en ole nähnyt mitään liian hälyttävää sun viesteissä.. ;D.. Pitäisköhän mun taas alkaa Ripittää sua.. ;D.. Noh, ei vaiskaa tiedät itsekin, että pitää/pitäisi saada Tarpeeksi Lepoa ja Vitamiineja, niin se pitää aika hyvin taudit loitolla ja mielen virkeänä.. Ja sitten tietenkin pitäisi onnistua välttämään liikaa Stressiä.. Ja.. ja..ja..ja.. ;P
Hyviä, Rentouttavia ja Parantavia unia Sulle.. Ja jos et pysty nukkumaan, niin sitten määrään Sulle lepoa Mielekkään puuhastelun kera.. =)Huomenta. Oli hieveä jano, eikä teevettä ollut enää terospullossa. Hain keittiöstä inkivääri juoman ja se oli suuri virhe! Vesi juoksi suorana silmistä, kurkkua poltti... juoma kun oli kylmää ja hiilihappoinen, ei sopinut alkuunkaan kipeälle nielulleni.
WC:ssa käydessäni mua tuijotti joku suohirviö pelistä, silmät kuin vanhalla ajokoiralla... verestivät ainakin yhtäpaljon...nenä kuin Petteripunakuonolla ja takkuinen tukka kuin menninkäisellä! Jestas minkä näköinen otus mä olenkaan, fleesefiltti niskassa, tässä kirjoittelen... ett hengissä ollaan, ainakin toistaiseksi!
Kuumekin taas nousussa ilmeisesti, koska mua alkoi paleltamaan aivan armottomasti... paras varmaan kömpiä takaisin sänkyyn oikean täkin alle.
Strepsils imeskelytapletti suuhun... hunajan ja sitruunan makuisen... se vähän lieventää tätä yskänärsytystä. Bisolvonia otan vasta klo 8. se on yskänlääkettä tähän nalkuttavaan yskääni. 19.11 kirjoitti:
Huomenta. Oli hieveä jano, eikä teevettä ollut enää terospullossa. Hain keittiöstä inkivääri juoman ja se oli suuri virhe! Vesi juoksi suorana silmistä, kurkkua poltti... juoma kun oli kylmää ja hiilihappoinen, ei sopinut alkuunkaan kipeälle nielulleni.
WC:ssa käydessäni mua tuijotti joku suohirviö pelistä, silmät kuin vanhalla ajokoiralla... verestivät ainakin yhtäpaljon...nenä kuin Petteripunakuonolla ja takkuinen tukka kuin menninkäisellä! Jestas minkä näköinen otus mä olenkaan, fleesefiltti niskassa, tässä kirjoittelen... ett hengissä ollaan, ainakin toistaiseksi!
Kuumekin taas nousussa ilmeisesti, koska mua alkoi paleltamaan aivan armottomasti... paras varmaan kömpiä takaisin sänkyyn oikean täkin alle.
Strepsils imeskelytapletti suuhun... hunajan ja sitruunan makuisen... se vähän lieventää tätä yskänärsytystä. Bisolvonia otan vasta klo 8. se on yskänlääkettä tähän nalkuttavaan yskääni.Aika pahan pöpön olet sitten saanut.. =(
Toivotaan, että olo alkaisi helpottamaan mahdollisimman pian.. Nyt ei auta kuin levätä.. levätä ja levätä, sekä juoda paljon nestettä..
Lähetetään täältäkin hieman parannus voimia, jos auttais edes pikkuriikkisen..- 19.11
Aika pahan pöpön olet sitten saanut.. =(
Toivotaan, että olo alkaisi helpottamaan mahdollisimman pian.. Nyt ei auta kuin levätä.. levätä ja levätä, sekä juoda paljon nestettä..
Lähetetään täältäkin hieman parannus voimia, jos auttais edes pikkuriikkisen..Kuume laskenut ainakin hetkeksi taas, vain 37,3°. Kyllä mun on tullut nukuttua ja silti väsyttää koko ajan, nälkäkin jo pukkas päälle ja söin viilin mansikkahillon kera... heti tuli parempi olo. Faija keksi tarjota vielä vaniljajäätelöä, oli kiertänyt sen lusikalla vielä sellaiseksi pehmeäksi kuin samettijäätelökin on, maistuihan se nälkäisestä tosi hyvälle!
Sitä riemua ei kauan piisannut... sain hirveän yskänkohtauksen... ja lopulta pulatin koko vatsani sisällön kaaressa roskakoriin. Onneksi oli se roskakori sänkyni vieressä jotta sain käytetyt nenäliinat laittaa siihen, muuten olisin pulauttanut suoraan lattialle. Nyt on uudelleen nälkä... mutt eipä ole limaista oloa nyt enää kurkussa!
Mulla on iso muki hunajateetä nyt juotavana... kaipa se pahin nälkä menee tälläkin.
Jaksaisikohan sitä vähän lukea... kokeilen nyt sitäkin, filttiin kietoutuneena ja nojatuolissa istuen... tuon tuoksukynttilän kyllä sammutan, koska en minä mitään tuoksua tunne... ja metsälle täällä pitäisi nyt tuoksua.Jos huomenna oon vielä yhtä kipeä menen lääkäriin... saavat kuvata keuhkot! 19.11 kirjoitti:
Kuume laskenut ainakin hetkeksi taas, vain 37,3°. Kyllä mun on tullut nukuttua ja silti väsyttää koko ajan, nälkäkin jo pukkas päälle ja söin viilin mansikkahillon kera... heti tuli parempi olo. Faija keksi tarjota vielä vaniljajäätelöä, oli kiertänyt sen lusikalla vielä sellaiseksi pehmeäksi kuin samettijäätelökin on, maistuihan se nälkäisestä tosi hyvälle!
Sitä riemua ei kauan piisannut... sain hirveän yskänkohtauksen... ja lopulta pulatin koko vatsani sisällön kaaressa roskakoriin. Onneksi oli se roskakori sänkyni vieressä jotta sain käytetyt nenäliinat laittaa siihen, muuten olisin pulauttanut suoraan lattialle. Nyt on uudelleen nälkä... mutt eipä ole limaista oloa nyt enää kurkussa!
Mulla on iso muki hunajateetä nyt juotavana... kaipa se pahin nälkä menee tälläkin.
Jaksaisikohan sitä vähän lukea... kokeilen nyt sitäkin, filttiin kietoutuneena ja nojatuolissa istuen... tuon tuoksukynttilän kyllä sammutan, koska en minä mitään tuoksua tunne... ja metsälle täällä pitäisi nyt tuoksua.Jos huomenna oon vielä yhtä kipeä menen lääkäriin... saavat kuvata keuhkot!No hyvä juttu, että on laskenut.. Tosin johtunee pitkälti myös siitä, että se on alimmillaan levon jälkeen.. Ja nousee, jos/kun puuhastelee.. ;P
Hunajasta saa ainakin elimistö energiaa ja yskään pitäisi olla monia yskänlääkkeitä parempi vaihtoehto.. Sun pitää vaan miettiä mitä pystyy syömään ja mikä maistuu tuossa kunnossa.. Banaani on ainakin yleensä sellainen, että se menee vaikka ei maistuiskaan ruoka.. ;P
Joo lääkäriin vaan, jos olo ei helpota, niin ei ainakaan tarvitse pelätä, että menee liian pahaksi, jos on joku sellainen pöpö joko vaatii lääkitystä.. ;P
Hyviä lepo hetkiä sulle.. =)
- 121212121212
Miksi rekisteröisin?
Toki se estäisi minun nimissäni tapahtuvan trollaamisen kuten alatyylisen kirjoittelun/dominakurppavitsit, mutta eipä minua tuollainen haittaa.
Ei ole suunnitelmissa tavata ketään palstalta, eikä minua suuremmin kiinnosta onko "palstapersoonani" pidetty vai ei.
Keksi yksikin hyvä syy rekisteröidä, niin katsotaan.- Trollaattorix
Toisaalta trollaat itsekin.
- 121212121212
Trollaattorix kirjoitti:
Toisaalta trollaat itsekin.
Kyllä, Suomi24-palsta on aivan erinomainen paikka purkaa omia trollaustarpeita :)
- 5454545454
"Keksi yksikin hyvä syy rekisteröidä, niin katsotaan."
Saat ilmoituksen aina kun joku vastaa kirjoittamaasi viestiin. Ei tarvitsisi manuaalisesti selata läpi kaikkia niitä viestiketjuja mihin on kirjoitellut. Varsinkaan kun aina ei muista, minne kaikkialle on kirjoitellut. Ja se, että voisit silkasta mielenkiinnosta selata, mitä olet kirjoitellut palstalle esim. 1-2 vuotta sitten.
- Palstan--Rumin--Mies
Mun nimmariahan rekataan kokoajan:) Katson kuinka kauan trollilla riittää mielenkiintoa sabotoida senhetkistä nimimerkkiä. Eihän täältä välimerkit lopu. Tuolla nimellä ei ole mulle merkitystä vaikka en sitä käyttäisi ollenkaan joten en näe sen rekkaamisessa itselleni mitään merkitystä.
- Teknotrolli
Mjoo
No siis mun ei koskaan tarvitse, kun ne rekisteröidään mun puolesta.
😁- Teknotrolli
Eli mä olen ulkoistanut homman. Se on nykyaikaa se.
😁 - Teknotrolli
Teknotrolli kirjoitti:
Eli mä olen ulkoistanut homman. Se on nykyaikaa se.
😁Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen että tällaisen "nikkinyysimisen" suurimman vaikuttimen täytyy olla meille kaikille tuttu taikauskosta.
(Reps)
😁 - Teknotrolli
Teknotrolli kirjoitti:
Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen että tällaisen "nikkinyysimisen" suurimman vaikuttimen täytyy olla meille kaikille tuttu taikauskosta.
(Reps)
😁Siinä missä intiaanit veivät päänahkoja ja lapset varastelivat toistensa leluja, nikkivaraskin täyttää tyhjiötään kaikenlaisella "ulkoisella".
Ei kuulosta kovin säkenöivältä.
😁 - Teknotrolli
Teknotrolli kirjoitti:
Siinä missä intiaanit veivät päänahkoja ja lapset varastelivat toistensa leluja, nikkivaraskin täyttää tyhjiötään kaikenlaisella "ulkoisella".
Ei kuulosta kovin säkenöivältä.
😁Terävänä tyyppinä katseeni kiertää aina täyden ympyrän ja tsekkaa lopulta aina sisälle ajukoppaan.
Ulkopuolisen silmin tämä näyttää tosi sairaalta, sillä silmänvalkuaiset näkyvät.
Eilen katselin kummallista välitilaelokuvaa, jossa joku misu parkkeerasi autonsa johonkin pylvääseen ja kuoli. No, ei se sitten kuollutkaan vaan jäi jonkun hautaustoimistopervon leikeltäväksi ja ommeltavaksi, vaikka koko ajan selitti ja pyöritteli silmiään kuin olisi aineissa.
Mulla on joskus samanlaisia tiloja. Älkää kadehtiko.
😁 - Teknotrolli
Teknotrolli kirjoitti:
Terävänä tyyppinä katseeni kiertää aina täyden ympyrän ja tsekkaa lopulta aina sisälle ajukoppaan.
Ulkopuolisen silmin tämä näyttää tosi sairaalta, sillä silmänvalkuaiset näkyvät.
Eilen katselin kummallista välitilaelokuvaa, jossa joku misu parkkeerasi autonsa johonkin pylvääseen ja kuoli. No, ei se sitten kuollutkaan vaan jäi jonkun hautaustoimistopervon leikeltäväksi ja ommeltavaksi, vaikka koko ajan selitti ja pyöritteli silmiään kuin olisi aineissa.
Mulla on joskus samanlaisia tiloja. Älkää kadehtiko.
😁Kunnon heteromiehenä ja paljon naisen paikkoja tutkiskelleena hemmona huomasin, että misulla oli alkavaa selluliittiä perseessä, vaikka olikin aika pieni ja hentoinen.
Siis sen lisäksi että oli kuollut.
😁 - Teknotrolli
Teknotrolli kirjoitti:
Kunnon heteromiehenä ja paljon naisen paikkoja tutkiskelleena hemmona huomasin, että misulla oli alkavaa selluliittiä perseessä, vaikka olikin aika pieni ja hentoinen.
Siis sen lisäksi että oli kuollut.
😁Alamme siis päästä hiljalleen itse asiaan.
Kuolleiden meikkaaminen - eli rekonstruoiminen, on aika makaaberia puuhaa.
Nikkivaras on samanlaisen ongelman edessä: henki puuttuu.
On vain puuterihuisku ja huulipuna.
😁 - Teknotrolli
Teknotrolli kirjoitti:
Alamme siis päästä hiljalleen itse asiaan.
Kuolleiden meikkaaminen - eli rekonstruoiminen, on aika makaaberia puuhaa.
Nikkivaras on samanlaisen ongelman edessä: henki puuttuu.
On vain puuterihuisku ja huulipuna.
😁Entä sitten sellaisessa tapauksessa, jossa samanlainen bambi putsuttaa itseään aamulla ja maalaa huulensa punaiseksi silmät väärinpäin päässä meikkipeilin edessä?
Mä panen stereot lujempaa
(Hihitystä)
😁 - Teknotrolli
Teknotrolli kirjoitti:
Entä sitten sellaisessa tapauksessa, jossa samanlainen bambi putsuttaa itseään aamulla ja maalaa huulensa punaiseksi silmät väärinpäin päässä meikkipeilin edessä?
Mä panen stereot lujempaa
(Hihitystä)
😁Siis putskuttaa.
En tiedä mikä putsutus on. Varmaan liittyy sisävesiliikenteeseen.
😁
- häähherätys
IkisM on Harmaaritari. Eikö sitä vielä kaikki tiedä???
- m-i-e-s
Nyt tietää, mutta tuo on sellainen täysin turha tieto, millä ei mitään tee, eikä siitä tiedosta ole yhtään mitään hyötyä mihinkään.
Nimimerkkivalinta kyllä oli osuva, kaukana valkoritarista, ei omista kiiltävää ja kiillotettua haarniskaa. Mustaritari olisi ollut liian synkkä ja erinomainen puuvillankerääjä. =P Jätetään muut värit spekuloimatta, ettei turhaan vihjailla mitään erikoisempaa, mutta harmaaritari on juuri sellaisen sopivan tasapaksu, mitään sanomaton ja ankea. =D - Nnnnaineennn
Ihmettelinkin minne ikis katos.
m-i-e-s kirjoitti:
Nyt tietää, mutta tuo on sellainen täysin turha tieto, millä ei mitään tee, eikä siitä tiedosta ole yhtään mitään hyötyä mihinkään.
Nimimerkkivalinta kyllä oli osuva, kaukana valkoritarista, ei omista kiiltävää ja kiillotettua haarniskaa. Mustaritari olisi ollut liian synkkä ja erinomainen puuvillankerääjä. =P Jätetään muut värit spekuloimatta, ettei turhaan vihjailla mitään erikoisempaa, mutta harmaaritari on juuri sellaisen sopivan tasapaksu, mitään sanomaton ja ankea. =D"Nimimerkkivalinta kyllä oli osuva, kaukana valkoritarista, ei omista kiiltävää ja kiillotettua haarniskaa. Mustaritari olisi ollut liian synkkä ja erinomainen puuvillankerääjä. =P Jätetään muut värit spekuloimatta, ettei turhaan vihjailla mitään erikoisempaa, mutta harmaaritari on juuri sellaisen sopivan tasapaksu, mitään sanomaton ja ankea. =D "
Juurikin tuota hain, eli valkoritareille vastapainoa palstalla ja toisaalta kun taas en tosiaan itseäni ihan niin synkkänä näe että "mustaritari":kaan olisi ollut hyvä vaikka sitä harkitsin niin päädyin sitten harmaaseen. Useimmiten meilipiteet juurikin menee sinne harmaan sävyihin varmaankin, ei valkoritarointia muttei myöskään pelkkää naisvihaa, niin ajattelin että "harmaaritari" on hyvä ja sopivasti siltä väliltä. Itsekukin saa sitten pitää tasapaksuna (mitä varmaan ehkä onkin) ja ankeana (ei mun ongelma vaan sen ankeuttajan).- m-i-e-s
Harmaaritari kirjoitti:
"Nimimerkkivalinta kyllä oli osuva, kaukana valkoritarista, ei omista kiiltävää ja kiillotettua haarniskaa. Mustaritari olisi ollut liian synkkä ja erinomainen puuvillankerääjä. =P Jätetään muut värit spekuloimatta, ettei turhaan vihjailla mitään erikoisempaa, mutta harmaaritari on juuri sellaisen sopivan tasapaksu, mitään sanomaton ja ankea. =D "
Juurikin tuota hain, eli valkoritareille vastapainoa palstalla ja toisaalta kun taas en tosiaan itseäni ihan niin synkkänä näe että "mustaritari":kaan olisi ollut hyvä vaikka sitä harkitsin niin päädyin sitten harmaaseen. Useimmiten meilipiteet juurikin menee sinne harmaan sävyihin varmaankin, ei valkoritarointia muttei myöskään pelkkää naisvihaa, niin ajattelin että "harmaaritari" on hyvä ja sopivasti siltä väliltä. Itsekukin saa sitten pitää tasapaksuna (mitä varmaan ehkä onkin) ja ankeana (ei mun ongelma vaan sen ankeuttajan).Kaikkea ankeaa ne roskaverkkolehtijulkaisut antaakin. =) Toivottavasti jatkossa julkaisevat enemmän sellaisia leipomisaiheisia artikkeleita, niistä voi saada uusia ideoita ja intoa, vaikkakin se Aatami ne kaikki leipomisetkin keksi (lue: päätteli).
Harmaaritari voi lisätä harmaan eri sävyjä teksteihin, mistä voi päästä lähelle valkoista ja mustaa, niin sitten ei ole liian tasapaksua. Tasapaksuista artikkeleitakin tosin tarjoavat, niin kai vika on aina julkaisialla. =P
- Nnnnnaainenn
Ihan sama rekattu tai ei, ei kumminkaan uskota että mä oon nainen.
- m-i-e-s
Onko sillä asialla kauheasti mitään merkitystä? Mitä se naiseksi uskominen sulle merkitsee ja mitä merkitystä sillä pitäisi olla muille palstan käyttäjille?
Jos nyt uskon että olet nainen, niin pitäisikö sen jotenkin muuttaa suhtautumistani? Pitäisikö minun olla otettu tai kiinnostunut sinusta? Pitäisikö sinua lirkutella ja kosiskella, koska olet nainen? - Nnnnainen
m-i-e-s kirjoitti:
Onko sillä asialla kauheasti mitään merkitystä? Mitä se naiseksi uskominen sulle merkitsee ja mitä merkitystä sillä pitäisi olla muille palstan käyttäjille?
Jos nyt uskon että olet nainen, niin pitäisikö sen jotenkin muuttaa suhtautumistani? Pitäisikö minun olla otettu tai kiinnostunut sinusta? Pitäisikö sinua lirkutella ja kosiskella, koska olet nainen?Ei, vaan ymmärtää että nyt avaa nainen suunsa ja vastuu on kuulijalla...eivais koitan tuoda naisen näkökulmaa ja siksi olisi oleellista uskoa että olen nainen. :)
- m-i-e-s
Nnnnainen kirjoitti:
Ei, vaan ymmärtää että nyt avaa nainen suunsa ja vastuu on kuulijalla...eivais koitan tuoda naisen näkökulmaa ja siksi olisi oleellista uskoa että olen nainen. :)
Ei kai sillä väliä ole, kuka tuo kenenkin näkökulmaa? Voi tuoda omaa, toisen, kuultua, oletettua näkökulmaa. Samahan se kuka laittaa ja mitä laittaa, tähdellisempää on miten sen laittaa. =)
- Nnnnainen
m-i-e-s kirjoitti:
Ei kai sillä väliä ole, kuka tuo kenenkin näkökulmaa? Voi tuoda omaa, toisen, kuultua, oletettua näkökulmaa. Samahan se kuka laittaa ja mitä laittaa, tähdellisempää on miten sen laittaa. =)
No ite otan ihan eri lailla vastaan jos mies sanoo jotain tai jos nainen sanoo jotain. Tottelen sitä miestä mut jos nainen sanoo saman niin en välitä.
Nnnnainen kirjoitti:
No ite otan ihan eri lailla vastaan jos mies sanoo jotain tai jos nainen sanoo jotain. Tottelen sitä miestä mut jos nainen sanoo saman niin en välitä.
Sä oot kyllä niin Hassu.. Naisellisella tavalla.. ;D
- Nnnnainen
Sä oot kyllä niin Hassu.. Naisellisella tavalla.. ;D
Kunnioitan ja arvostan miehiä enemmän. Miehet on ainoita jotka osaa kertoa parhaiten miehistä.. :D Tämä on juuri sitä "ylöspäinkatsomista" mitä olen joskus täällä koittanut selittää. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361937Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37808Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632