Ikis ja pikkukakkonen: Hot or not?

kurvitkunniaan

16

311

Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nättiplikkaa

Hothan tuo on. Erittäin naisellinen pakkaus... :P Tietysti tuo peppu on jo aika HC, mutta mulle saa olla isokin. Ja nainenhan on aika timmissä kunnossa noin muuten, rasva vaan kerääntyy tuonne pyllysektorille kiitettävän pyöreästi. Varmaan jo jonkin verran treenannutkin yläselkä / hartiasektoria, että ei malli mene niin alapainotteiseki

Namu nainen siis kropaltaan. Joku slaavilaistyyppinen piirre kasvoissa hieman vie pois minun mieltymysalueeltani, mutta kaunis hän toki on...

• Näyttää ihan perus räppärin vaimolta. :D

• Teknotrolli

Tollanen perse jää jumiin sporan oviin.

Joku tolkku.

😁

• Teknotrolli

Mjaa

Ehkä tämä sittenkin on "valon ja varjon leikkiä", sillä saattaahan olla että perse on ihan normaali mutta muu ympärillä suhteetonta.

Tai sitten joku on venytellyt kuvaa.

😁

• Teknotrolli
        Teknotrolli kirjoitti:

Mjaa

Ehkä tämä sittenkin on "valon ja varjon leikkiä", sillä saattaahan olla että perse on ihan normaali mutta muu ympärillä suhteetonta.

Tai sitten joku on venytellyt kuvaa.

😁

Kuvan venyttelijät ovat yleensä esipuberteetissaan kiemurtelevia nilkkejä, jotka joiltain osin muistuttavat vittumaista muijaa.

😁

• Teknotrolli
        Teknotrolli kirjoitti:

Kuvan venyttelijät ovat yleensä esipuberteetissaan kiemurtelevia nilkkejä, jotka joiltain osin muistuttavat vittumaista muijaa.

😁

Perseen muoto on pyydyksen ääriviivat. Jos minä törmäisin tällaiseen liiteriin, niin katoaisin varjoisalle sivukujalle.

😁

• Teknotrolli
        Teknotrolli kirjoitti:

Perseen muoto on pyydyksen ääriviivat. Jos minä törmäisin tällaiseen liiteriin, niin katoaisin varjoisalle sivukujalle.

😁

Mjaa

Ihan kivannäköinen tyttö. Ei ihmistä saa tuomita tämän perseen vuoksi. Jokin toinen osa voi kompensoida häiritsevää seikkaa. Vaikka ihana luonne.

😁

• Teknotrolli
        Teknotrolli kirjoitti:

Mjaa

Ihan kivannäköinen tyttö. Ei ihmistä saa tuomita tämän perseen vuoksi. Jokin toinen osa voi kompensoida häiritsevää seikkaa. Vaikka ihana luonne.

😁

Kuitenkin meille jää monet Lintsin laitteet, joihin ei olisi menemistä. Itse huvitteluhenkisenä ronkin vähän joka kuppituolia.

😁

• Teknotrolli
        Teknotrolli kirjoitti:

Kuitenkin meille jää monet Lintsin laitteet, joihin ei olisi menemistä. Itse huvitteluhenkisenä ronkin vähän joka kuppituolia.

😁

Koska on aivan liian monimutkaista selittää biksuosaston kokomaailmaa - tai edes taottaa sitä, niin tyydymme ohueen shortyyn hänen osalta, kun lähdemme bikineille suklaamaan.

😁

• Teknotrolli
        Teknotrolli kirjoitti:

Koska on aivan liian monimutkaista selittää biksuosaston kokomaailmaa - tai edes taottaa sitä, niin tyydymme ohueen shortyyn hänen osalta, kun lähdemme bikineille suklaamaan.

😁

Entä jos matka on "perseestä"?

😁

• Teknotrolli
        Teknotrolli kirjoitti:

Entä jos matka on "perseestä"?

😁

Tai seksi?

😁

• analyysi-kropasta

Perse on ihan normi suomalaisen naisen perse. Erona kuitenkin se, että normi suominaisella perseen leveys jatkuu tuosta ylöspäin tasapaksuna tisseihin asti, eikä kapene hoikaksi vyötäröksi, kuten tuolla sexy-typyllä. Siksi suominaisen perse ei näytä edes erityisen isolle, se ei erotu leveydellään muusta kropasta.

• Kiitos trollin jouduin Ikis nikistä luopumaan, nyt siis tällä uudella kommentoin.

Laitoin kuvahaun saadakseni paremman kokonaiskuvan:

https://www.google.fi/search?q=iskra-lawrence&biw=1505&bih=780&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiVw96Wzt3RAhVB3SwKHbzZA1YQ_AUIBigB#tbm=isch&q=iskra lawrence

Hieman ehkä turhankin kurvikas minun makuun noin yleisesti ottaen mutta onhan hän jo kasvoiltaankin mahdottoman nätti ja nimenomaan tuo kurvikkuus on sillä tavalla kurvikkuutta kuin miehet sen mieltää kun sanotaan "kurvikas" eli siis että onko "hot", nuo kuvat kertonevat:

http://www.dummyfrog.com/top-20-photos-of-iskra-lawrence/

Ehdottomasti on "hot" ja uskon että livenä vasta onkin, useimmilla miehillä varmaan happi uhkaa loppua jos samaan huoneeseen joutuvat/pääsevät.

• arvioini-tästä

Aika samanlainen kroppa kuinJennifer Lopezilla, mutta nuorempi. J.Lo:lla on hitusen terhakampi, treenatumpi latinoperse.

• ei-korsettia

Tuo hoikka vyötärö tekee kurveista aivan hervottomat, eli Hot on. Ilman hoikkaa vyötäröä olisi todella Not.

• odottavan-aika

Pikkukakkosen vastausta vielä odotellaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      109
      1461
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      141
      680
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      581
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      551
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    Aihe