Bicky R: Olen täällä Brysselissä moikkaamassa

kotiseudun juntteja, eli käymässä Penetrators MC Belgiumin huippukokouksessa. Pitäähän sitä itse Vice Presidenten olla paikalla kun käydään läpi tärkeitä asioita, joista en nyt valitettavasti voi palstalla kertoa.

Eilen esiinnyin myös belgialaisessa talk show:ssa, jossa käsiteltiin 1% moottoripyöräkerhoja. Juontaja kyseli paljon siitä, että miksi niin moni kerholainen on lusinut vankilassa. Painotin, että me ollaan moottoripyöräkerho ja jos joku tyrii niin se tekee sen yksilönä. Ei me olla mikään rikosjärjestö, jossa pomo käskee jonkun tehdä rikoksia.

Juontaja kyseli myös että millaista Suomessa on ja otti puheeksi sen, että minä olen syntyjään belgialainen, suorittanut asepalveluksen Venäjän armeijassa, asun nyt Suomessa Suomen kansalaisena ja että yritykseni on rekisteröity Viroon.

Belgialaiset ovat kuulemma huolissaan myös siitä, että minä ja moni muu jengiveli käytiin toissa vuonna Itä-Ukrainassa vapaaehtoistaistelijana Donetskin itsenäisen kansantasavallan separatistien puolella, ei siis tosiaankaan minkään Ukrainan hallituksen militaristijunttien puolella.

Yhtäkkiä juontaja täräytti: "Tiedäthän, että kaikki Brysselissä puhuu homoudestasi". Yleisö kohahti ja minä vain nauroin paskaista naurua pinkeä virne naamalla. Hetken hiljaisuuden jälkeen keksin kysyä naispuolisen juontajan ikää ja hän kertoi olevansa 35. Tähän vastasin, että sullahan on enemmän ikää, kuin kahdella nuorimmalla tytöllä yhteensä, joita olen pannut tän alkuvuoden aikana. Sain tällä lauseella valtavan kurpparaivon aikaiseksi ja yleisössä olevat naiset alkoivat buuaamaan ja huutelemaan solvauksia, siinä missä yleisön miehet hurrasivat minulle.

Huomenna aikaisin aamulla lähtee paluulento Suomeen ja SUOMI-Make lupasi hakea mut kentältä. Hänelle ostin tuliaisiksi litran konjakkipullon, Bicky Jr saa Lacosteen tuoksun, Itäharjun Prisman S-pankin palvelupisteen mukava työntekijä saa belgialaisia hienoja suklaakonvehteja, ja Timpalle ajattelin juottaa joku päivä pullollisen belgialaista luostariolutta joka on 12-prosenttista. Saa nähdä mitähän Janica on asiasta mieltä, sillä hänellä on vissiin vähän huonoja kokemuksia ex-miesten alkoholin käytöstä. Kjähähäää!

33

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spede-kranssi

Entä jos lentokoneesi tippuu mereen? Toisaalta ruumis olisi helppo löytää koska merellä spede-kaljusi näkyy kilometrien päähän :D

• Jos lentokone on vaarassa pudota, mun ei tarvii tehdä muuta kuin heittää housut helvettiin, hypätä ulos koneesta ja heiluttaa penistä ns. roottorina, joka tuottaa nostetta sen verran että voin laskeutua turvallisesti alas. En mä turhaan sitä ole reenannut Impivaaran uimahallin kuntosalilla.

• mies_86__

Vau, täytyy itsekin alkaa käymään taas Impivaarassa kuntoilemassa jos tulokset ovat tuota luokkaa.

• mies_86__ kirjoitti:

Vau, täytyy itsekin alkaa käymään taas Impivaarassa kuntoilemassa jos tulokset ovat tuota luokkaa.

Joo suosittelen! Mut muista että aloittelijana kannattaa olla varovainen vapaiden painojen kanssa ja aloitella treenaaminen mieluiten tekemällä pitkiä sarjoja vähän kevyemmillä painoilla. Vähitellen se penis siitä kehittyy ja voit alkaa yrittämään absoluuttista maksimia maastavedossa.

• No hyvä juttu Bicky, kun pääsit käymään kotiseuduilla päin:))))))

Varmasti Make mielissään tosta konjakkipullosta ja nyt Bicky jr. saa myös hyvän partaveden, kun Timppa olisi varmaan ostanut vaan jonkun Prisman halpatuotemerkin:)))))))

Tunnetko sä Bicky ketään noita Janican ex-miehiä, ketä hänellä ollut ennen Timppaa sun lisäksi? Tuli mieleen, että onko ollut ketään muita Penetrators MC:n miehiä:)))))))

• Jos ajatellaan miesystäviä niin onhan niitä ollut ainakin se hollantilainen Giedo van der Spirit, joka tarjosi Janskulle nuorena ekan kerran kannabista jonka vuoksi Janica potkittiin ulos ammattikoulusta, sitten taisin olla minä, sitten oli se mustaihoinen Old Spice deodorantteja myyvä basaarikauppias eli Mohammedin isä, ja varmaan jotain muitakin. Ja vain luoja tietää kuinka moni on vain tyhjentänyt kassinsa häneen ennen Timppaa. Enkä yhtään ihmettele, enkä tuomitse, vaikka joukossa olisi Penetratorsin porukkaakin. Kuten Timppakin sanoo että "Kaikilla meillä on historia takanaan eikä toista voi omistaa" :)))))))

• bicky_royal kirjoitti:

Jos ajatellaan miesystäviä niin onhan niitä ollut ainakin se hollantilainen Giedo van der Spirit, joka tarjosi Janskulle nuorena ekan kerran kannabista jonka vuoksi Janica potkittiin ulos ammattikoulusta, sitten taisin olla minä, sitten oli se mustaihoinen Old Spice deodorantteja myyvä basaarikauppias eli Mohammedin isä, ja varmaan jotain muitakin. Ja vain luoja tietää kuinka moni on vain tyhjentänyt kassinsa häneen ennen Timppaa. Enkä yhtään ihmettele, enkä tuomitse, vaikka joukossa olisi Penetratorsin porukkaakin. Kuten Timppakin sanoo että "Kaikilla meillä on historia takanaan eikä toista voi omistaa" :)))))))

Jaa en ole koskaan aikaisemmin kuullut tosta hollantilaisesta Giedosta:)))) Missäköhän Janica on tähän Old Spice-deodoranttimyyjään tutustunut?

Noinhan se varmasti Timppa sanoo ja asiasta ajattelee:)))))) Onkohan sitten Timpalla itsellään ollut kuinka paljon naisia ennen Janicaa?

• en-ole-botti
        DarkFear kirjoitti:

Jaa en ole koskaan aikaisemmin kuullut tosta hollantilaisesta Giedosta:)))) Missäköhän Janica on tähän Old Spice-deodoranttimyyjään tutustunut?

Noinhan se varmasti Timppa sanoo ja asiasta ajattelee:)))))) Onkohan sitten Timpalla itsellään ollut kuinka paljon naisia ennen Janicaa?

"Onkohan sitten Timpalla itsellään ollut kuinka paljon naisia ennen Janicaa?"

Yhtä paljon kuin sinulla tähän mennessä...

• en-ole-botti kirjoitti:

"Onkohan sitten Timpalla itsellään ollut kuinka paljon naisia ennen Janicaa?"

Yhtä paljon kuin sinulla tähän mennessä...

En kyllä vaan oikein usko, että Timpalla olisi ollut niin montaa naista ennen Janicaa, kun mitä mulla itselläni on tähän mennessä ollut.

• DarkFear kirjoitti:

En kyllä vaan oikein usko, että Timpalla olisi ollut niin montaa naista ennen Janicaa, kun mitä mulla itselläni on tähän mennessä ollut.

Mikset tullut käymään klinikalla sovittuun aikaan? Saanen muistuttaa että hoitosi jatkuu vielä.

• DarkFearr
        mamaRuija kirjoitti:

Mikset tullut käymään klinikalla sovittuun aikaan? Saanen muistuttaa että hoitosi jatkuu vielä.

Unohdin. Anteeksi :(

• lähetäperuuta

Oletko jo antanut suklaakonvehdit S-pankin asiakaspalvelijalle ja ilahtuiko hän tuliaisista? Entä oletko jo juottanut Timpan känniin? :)))))

• No viime perjantaina kävin Itäharjun Prismassa ostamassa ihan perus ruokaa yms. settiä viikonlopuksi, eli härän sisäfilettä, kermaperunoita, maitorahkaa, koiralle naudan jauhelihaa jne. ja käväisin samalla S-pankissa tallettamassa tonnin käteistä mun tilille. Palvelupisteessä oli töissä just se mukava nuori nainen ja annoin belgialaiset suklaakonvehdit hänelle. Hän vähän punastui, mut vaikutti ihan iloisesti yllättyneeltä.

Perjantai-illalla se laittoi viestiä ja kutsui mut kotiinsa. En voinut kieltäytyä kutsusta, joten menin hänen luokseen iltaa viettämään. Janicaa lainatakseni, asiat vain "tapahtui" ja lopulta mun karvainen perse nousi ja laski naisen päällä. Lauantai-aamuna join kaikki lonkerot hänen jääkaapista, kävin paskalla ja poistuin vessasta vetämättä sitä ja jätin oven auki, ja lähtiessäni kysyin että miksi nuorella naisella on partavaahtopurkki wc:ssä. Se oli kuulemma hänen poikaystävän. Kjähähää, nuole aisuri nuole!

Tulevana viikonloppuna voisin käydä Liljalaaksossa antamassa Timpalle sen vahvan luostarioluen ja houkutella juomaan koko 0,75 litran pullollisen. Tulee ihan mielenkiintoinen ilta siitäkin :D

• paskamikäpaska
        bicky_royal kirjoitti:

No viime perjantaina kävin Itäharjun Prismassa ostamassa ihan perus ruokaa yms. settiä viikonlopuksi, eli härän sisäfilettä, kermaperunoita, maitorahkaa, koiralle naudan jauhelihaa jne. ja käväisin samalla S-pankissa tallettamassa tonnin käteistä mun tilille. Palvelupisteessä oli töissä just se mukava nuori nainen ja annoin belgialaiset suklaakonvehdit hänelle. Hän vähän punastui, mut vaikutti ihan iloisesti yllättyneeltä.

Perjantai-illalla se laittoi viestiä ja kutsui mut kotiinsa. En voinut kieltäytyä kutsusta, joten menin hänen luokseen iltaa viettämään. Janicaa lainatakseni, asiat vain "tapahtui" ja lopulta mun karvainen perse nousi ja laski naisen päällä. Lauantai-aamuna join kaikki lonkerot hänen jääkaapista, kävin paskalla ja poistuin vessasta vetämättä sitä ja jätin oven auki, ja lähtiessäni kysyin että miksi nuorella naisella on partavaahtopurkki wc:ssä. Se oli kuulemma hänen poikaystävän. Kjähähää, nuole aisuri nuole!

Tulevana viikonloppuna voisin käydä Liljalaaksossa antamassa Timpalle sen vahvan luostarioluen ja houkutella juomaan koko 0,75 litran pullollisen. Tulee ihan mielenkiintoinen ilta siitäkin :D

Et varmaan ees pyyhkinyt persettä :D haiset varmasti hyvältä!

• paskamikäpaska kirjoitti:

Et varmaan ees pyyhkinyt persettä :D haiset varmasti hyvältä!

Kyllä Bicky varmasti karvaisen perseensä pyyhki:))))))) Bicky varmaan unohti mainita tossa siitä, että hän pyyhki perseensä makuuhuoneen Hello kitty-verhoihin:)))))))

• toispuoljokkee
        bicky_royal kirjoitti:

No viime perjantaina kävin Itäharjun Prismassa ostamassa ihan perus ruokaa yms. settiä viikonlopuksi, eli härän sisäfilettä, kermaperunoita, maitorahkaa, koiralle naudan jauhelihaa jne. ja käväisin samalla S-pankissa tallettamassa tonnin käteistä mun tilille. Palvelupisteessä oli töissä just se mukava nuori nainen ja annoin belgialaiset suklaakonvehdit hänelle. Hän vähän punastui, mut vaikutti ihan iloisesti yllättyneeltä.

Harmin paikka kun noin menit tekemään koska satun tietämään että eräs kunnollinen, parikymppinen toimitusjohtajakin olisi ollut kiinnostunut tuosta tytöstä. Ei taida sellainen nysvä enää tytölle kelvata sinun käsittelysi jälkeen.

• toispuoljokkee kirjoitti:

Harmin paikka kun noin menit tekemään koska satun tietämään että eräs kunnollinen, parikymppinen toimitusjohtajakin olisi ollut kiinnostunut tuosta tytöstä. Ei taida sellainen nysvä enää tytölle kelvata sinun käsittelysi jälkeen.

Taidat tarkoittaa meikäläistä. Oivoi-voi...

No mut on se Bicky Royal -mies silti aika äijä. Pääsee tosta vaan panemaan jotain satunnaista asiakaspalvelijaa. Respect (Y)

• Totuus2017Official kirjoitti:

Taidat tarkoittaa meikäläistä. Oivoi-voi...

No mut on se Bicky Royal -mies silti aika äijä. Pääsee tosta vaan panemaan jotain satunnaista asiakaspalvelijaa. Respect (Y)

Bicky onkin tatuoitukaluinen penetraattori ja hänellä on karvaisessa perseessä myös siistit liekkitatuoinnit:))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Bicky onkin tatuoitukaluinen penetraattori ja hänellä on karvaisessa perseessä myös siistit liekkitatuoinnit:))))))))

Niin joo, totta. Siihenhän se mun joulusuklaa-gate kaatui kun en esitellyt pankissa penis- tai persetatuointeja kun ei sellaisia ole.

• näinnon
        Totuus2017Official kirjoitti:

Niin joo, totta. Siihenhän se mun joulusuklaa-gate kaatui kun en esitellyt pankissa penis- tai persetatuointeja kun ei sellaisia ole.

Eikä sulla vissiin oo edes mitään persettä jota esitellä, toisin kuin Bickyllä, jolla on iso, raskailla jalkakyykyillä ja maastavedoilla harjoitettu sianperse, jolla tehdä nousevaa ja laskevaa liikettä asiakaspalvelijanaisen päällä.

• näinnon kirjoitti:

Eikä sulla vissiin oo edes mitään persettä jota esitellä, toisin kuin Bickyllä, jolla on iso, raskailla jalkakyykyillä ja maastavedoilla harjoitettu sianperse, jolla tehdä nousevaa ja laskevaa liikettä asiakaspalvelijanaisen päällä.

Joo mä olen tällainen laihaläski kamupoika. Tosin mies86:n beta-olemukseen on onneksi vielä pitkä matka.

• Makoilen täällä Timpan perheen sohvalla juomassa kaljaa, raapimassa munia ja heittämässä läppää juniorin ja Mohammedin kanssa. Odotellaan tässä että koska Timppa tulee kotiin ja tyhjentää kassinsa. Siis Prisman ostoskassit.

Pitäähän Timpankin saada Belgian tuliaiset, joten häntä odottaa yllätys jääkaapissa, eli se 0,75 litran pullo 12% luostariolutta. On mulla myös Karjala-salkku, jos Timpan jano ei sammu "yhdestä". Kjähähää!

Mitä mieltä olette, pitäiskö mun jossain vaiheessa ujuttaa sen olueen Lyrica-kapselin sisältö?

• MielelläänKaksi

TottaHelvetissä heität sinne ainakin yhen 75tosen Lyrican!

Ja muista raportoida palstalle!!

• Miitinkiäpukkaa

Tätä viestiketjua lukiessa alkaa tuntua, että eiköhän olisi tarvetta palstamiitille. Pääsisivät Bicky ja DarkFear ynnä muut sivistyneet eurooppalaiset miehet rupattelemaan ihan kasvokkain. Esim Ruotsinlaivalla.

• Minulla on asemani puolesta salaista tietoa BickyRoyalista, jonka nyt voin teille kuolevaisille paljastaa: hän on James Deanin reinkarnaatio!

• Ei shaatana tota vitun lehmä Janicaa kun on aina vaatimassa kaikkea perkele. Milloin uusia verhoja, milloin uusia keittiön kaappeja, ja sitten shaatana hurvittelee kaikki viikonloppud jossdain vitun tytöjen illassa. Perkele kun sais pillua edes joskus siltä mutku ei nin ei. LOpujen lopuksi Bicky on ihan helvetin reilu jätkä. Täss ä me ryypätään yhdessä vaikka se onkin Janskun esi koisen biologinen isskä. He he :))))

• Voi shaatana mitä just tapahtui.. Horjahdin hieeman ja kaaduin meidän Älvsbyy talon ikkunaa päin.

Oho hupsista keikkaa nyt on lasi palasiina ja mun persposkiiiin meni pari lasin sirua jtka Bicky äsken kaivoi irti. Ei vitttu Janica Hirttää minut sunnuntaibna

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

Voi shaatana mitä just tapahtui.. Horjahdin hieeman ja kaaduin meidän Älvsbyy talon ikkunaa päin.

Oho hupsista keikkaa nyt on lasi palasiina ja mun persposkiiiin meni pari lasin sirua jtka Bicky äsken kaivoi irti. Ei vitttu Janica Hirttää minut sunnuntaibna

No oivoi-voi meidän Timppaa. Itse Bicky Royal-mies soitti äsken ja kertoi että siellä Liljalaaksossa saattaisi olla remonttikohde tiedossa. Tuun huomenna arvioimaan kustannukset ja tarvittaessa uusimaan ikkunan ennen kun sun vaimo tulee kotiin. See ya!

• paksuniska-make kirjoitti:

No oivoi-voi meidän Timppaa. Itse Bicky Royal-mies soitti äsken ja kertoi että siellä Liljalaaksossa saattaisi olla remonttikohde tiedossa. Tuun huomenna arvioimaan kustannukset ja tarvittaessa uusimaan ikkunan ennen kun sun vaimo tulee kotiin. See ya!

Niin pääset varmaan remonttihommiin tonne Timpan perheen luokse. Varmaan Janica voisi hoitaa sulle päin sen maksupuolen, niin säästyy siinä Timpan rahat Prismaan ja Octavian ylläpitokuluihin:)))))))

• hmmmmmmmm
        DarkFear kirjoitti:

Niin pääset varmaan remonttihommiin tonne Timpan perheen luokse. Varmaan Janica voisi hoitaa sulle päin sen maksupuolen, niin säästyy siinä Timpan rahat Prismaan ja Octavian ylläpitokuluihin:)))))))

Ei kai Janican tarvitse mitään maksaa, koska Paksuniska-Makehan on Janican veli, Make jr!

• hmmmmmmmm kirjoitti:

Ei kai Janican tarvitse mitään maksaa, koska Paksuniska-Makehan on Janican veli, Make jr!

Oot kyllä aivan väärässä. Janica on omaa sukua Näätä ja sen isä on SUOMI-Make alias Markku Näätä. Mä ole Marco Porari ja kotoisin ihan eri suunnalta kuin Näädän suku.

• paksuniska-make kirjoitti:

Oot kyllä aivan väärässä. Janica on omaa sukua Näätä ja sen isä on SUOMI-Make alias Markku Näätä. Mä ole Marco Porari ja kotoisin ihan eri suunnalta kuin Näädän suku.

Sitä mäkin vähän arvelin, että tuskin sä oot sukua Janicalle ja Näädän Makelle:)))))) Et kai sä nyt sentään suostuisi omaa siskoa tai siskopuolta jyystämään:))))))))))

Kuulin joskus varissuolla sellaista huhua, että Janican pikkusisko Jessica olisi myös susta kiinnostunut:)))) Onko tämä Jessica muuten ottanut suhun jo yhteyttä?

• Huh huh mikä krapula ja morkkis. En yhtään ihmettele miksi Janica ajattelee niin negatiivisesti miesten alkoholinkäytöstä. On se petollista tavaraa.

Bickyn kaveri Paksuniska-Make tuli just asentamaan uutta ikkunaa. Lasin hinta 669e ja työn hinta 200e. Oivoi... 869e lasku näin helmikuussa, jolloin pitäisi maksaa joululahjojen ensimmäisiä eriä. Pääasia että Janica ei saa tietää koko asiasta mitään kun tulee illalla kotiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5587
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3703
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      454
      2589
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1620
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1366
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1319
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1293
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1196
    Aihe