Paikallis lehdessämme oli julkaistu kaikki kunnassamme 2016 syntyneet vauvat. Olin aivan järkyttynyt kun melkein kaikkien vanhemmat olivat alle 30 vuotiaita ja monilla jopa alla 25, että mihin tämä maailma on oikein menossa. Ei ole ihme jos niistä tulee huumeen käyttäjiä rikollisia ja ties mitä raiskaajia, kun kesken kasvuiset kakarat hankkivat lapsia! Itse kun synnyin niin äitini oli 45 ja isäni 50, joten itse olen saanut nuhteettoman ja vastuuntuntoisen kasvatuksen. Itselläni oli aina tarkat rajat ja kotiintulo ajat sekä tiedän myös mitä on vanhempain kunnioitus. Ties mikä kriminaali kunta tästäkin on tulossa kun täysin kykenemättömät vanhemmat kasvattavat lapsia.
Pennut kasvattavat lapsia!
kokemusjaauktoriteetti
2
206
Vastaukset
- Kääkkä67
Niinhän se ennen vanhaan meni, kakskakkosella oli jo useampia lapsia. Silloin ei 20-30-väliä käytetty bilettämiseen ja muuhun vastaavaan, vaan tehtiin töitä ja hankittiin perhe. Neljävitosena saattoi sitten panostaa lastenlasten hoitoon.
Tosin nythän nitä töitä ei ole... - Ettäsellaista
Eipä tuo kasvatus nyt niin hyvää sulla ole näköjään ollut, kun pitää itkeä muiden lastentekoiästä. Moni 20 vuotias on varmasti kasvattanut paremman lapsen kuin sinä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658