Jännittää...

Jännittääkö teitä, ennen uusia treffejä? Mietittekö millainen ihminen kyseessä, mitä hän teistä ajattelee, pitääkö yms... Mua ei ennen koskaan jännittänyt, itseasiassa en välitä mitä minusta ajatellaan pitemmän päälle, kävin kahvilla ja tutustuin ihmisiin ilman ennakko-odotuksia. Mut nyt jännittää :D

Viestittelin erään henkilön kanssa jokin aikaa ja hän tuntuu juuri sellaiselta mieheltä, jollaiseen olen halunnut törmätä elämänpolullani... mieletön ajatusmaailma... meinaan kyllä pysyä ainakin ne 4 kk vielä sinkkuna, enkä ryhdy mihinkään ennen kuin tutustun perusteellisesti henkilöön, mutta ihan kauhea jännitys iski kun sovittiin, että tavataan tulevana perjantaina xD Typerän lapsellista tuollainen xD Uudet kokemukset ne eivät vaan lopu, vaikka tähän ikään jo pääsin ja luulin, että jännitykset jännitetty kun olin 15 v :D

66

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ja-kunnollinen

Eihän sinun pitänyt käydä treffeillä, jossain ketjussa niin sanoit niin että haluat olla sinkku. Alkoiko munan puute vaivata kovasti että pakko tavata miehiä?

• Niin haluankin, mutten voi nyt olla tapaamatta tätä henkilöä. Hänen ajatusmaailmansa on niin mielenkiintoinen viestittelymme perusteella, etten voi välttyä ajatuksesta et onko hän Hän? xD Tuskin. Mutta en voi olla ottamatta selvää.

Siihen munanpuutteeseen... mä olen sen verran hankala, että haluan tutustua henkilöön hyvin ennen kuin sen kanssa sänkyyn menen. En ajattele, että seksi ekoilla treffeilla olis huono asia, olen itsekin yhden kerran näin tehnyt, mutta ei seksi tuntemattomien kanssa oikein innosta. Jotta seksi olisi hyvä, mun täytyy tuntea kumppanin ja hänen minua. Että näin :D

• gfdgfdgretgdf

Jännittää ihan joka kerta. Yleensä saatan ottaa beetasalpaajan ennen treffejä että ei ainakaan tärise eikä sydän hakkaa..

• pillutonmies

Mitkä treffit, ja miten niille pääsee?

• No tutustut netissä, vaikka täällä, jonkun naisen kanssa. Jaat ajatuksia ja keskustelet. Sitten ehdotat, että tavataanko vaikka jossain. Ja AVOT. Olet treffeillä!

• Ei jännitä. Viimeisimmillä treffeillä joskus kun kävin niin vitutti jo ennen treffejä. Se johtui siitä että lähes 100 % todennäköisyydellä nainen ei halua tavata uudestaan. Ei ruman miehen kannata käydä treffeillä.

• Se on kuule sellainen juttu, että jos sä asennoidut ennen treffejä ettet kelpaa, niin se heijastuu käyttöökseesi ja vaikutat varmasti oudolta vaikka nainen tykkäisikin susta.

Asennekorjausta superi nyt tarvitset :)

• N38 kirjoitti:

Se on kuule sellainen juttu, että jos sä asennoidut ennen treffejä ettet kelpaa, niin se heijastuu käyttöökseesi ja vaikutat varmasti oudolta vaikka nainen tykkäisikin susta.

Asennekorjausta superi nyt tarvitset :)

Arvasin vastauksen. Yleensä se olen ollut minä, joka treffeillä on ekstrovertimpi, puheliaampi, jonka takia ei ole hiljaisia ja vaivaantuneita hetkiä, positiivisempi yms. Kuitenkin esittämättä mitään sellaista mitä en oikeasti olisi.

Asenteeni on kunnossa, mutta se ei poista kasvojeni rumuutta eikä naisten hypergamiaa.

• super-atm kirjoitti:

Arvasin vastauksen. Yleensä se olen ollut minä, joka treffeillä on ekstrovertimpi, puheliaampi, jonka takia ei ole hiljaisia ja vaivaantuneita hetkiä, positiivisempi yms. Kuitenkin esittämättä mitään sellaista mitä en oikeasti olisi.

Asenteeni on kunnossa, mutta se ei poista kasvojeni rumuutta eikä naisten hypergamiaa.

No vitsit, et ole tavannut mua xD vois kilpailla, kuka on extrovertimpi xD

mut sulle kun ei tuollaiset yh-mammat, joita nyt kutsut miten kutsutkin, kelpaa :D muuten lähtisin kahville kanssasi, sen verran hauskalta vaikutat :D

• N38 kirjoitti:

No vitsit, et ole tavannut mua xD vois kilpailla, kuka on extrovertimpi xD

mut sulle kun ei tuollaiset yh-mammat, joita nyt kutsut miten kutsutkin, kelpaa :D muuten lähtisin kahville kanssasi, sen verran hauskalta vaikutat :D

Suosittelen sinulle mukavaa kahvihetkeä jonkun yh-isän kanssa. Teillä olisi samanlaiset elämänkokemukset ja varmasti paljon yhteisiä puheenaiheita.

• super-atm kirjoitti:

Suosittelen sinulle mukavaa kahvihetkeä jonkun yh-isän kanssa. Teillä olisi samanlaiset elämänkokemukset ja varmasti paljon yhteisiä puheenaiheita.

Kiitos sinulle. Sinusta tuli tosi mukava. Oletko löytänyt jonkun, johon ihastuit, kun näin kiva olet? :)

• N38 kirjoitti:

Kiitos sinulle. Sinusta tuli tosi mukava. Oletko löytänyt jonkun, johon ihastuit, kun näin kiva olet? :)

Älä anna sen mukavuuden hämätä. Super-atm osaa olla kiva halutessaan, suorastaan lempeä, kunnes taas päästää suustaan jotain tökeröä.

• N38 kirjoitti:

En ole löytänyt.

• ouitty kirjoitti:

Älä anna sen mukavuuden hämätä. Super-atm osaa olla kiva halutessaan, suorastaan lempeä, kunnes taas päästää suustaan jotain tökeröä.

Hyvä että varoitit. Se on minun taktiikka :)

• super-atm kirjoitti:

Hyvä että varoitit. Se on minun taktiikka :)

aika.. kaksimielinen taktiikka. Vaihteleeko sinun mielialasi useinkin?

• N38 kirjoitti:

aika.. kaksimielinen taktiikka. Vaihteleeko sinun mielialasi useinkin?

Ei vaihtele. Sanoisin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• super-atm kirjoitti:

Ei vaihtele. Sanoisin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

No minä ainakin yritän kiltisti kuiskata :)

• Kyllä jännittää. Ja yleensä jännitys tulee vasta treffipaikalle matkalla ollessa. Kaikenlaisia ajatuksia silloin pulpahtaa piähän. Aina noista itse listaamistasi siihen millaista tulevaisuus, arki ja perhe-elämä tämän henkilön kanssa olisi, jos sinne asti päästäisiin.

• Ai mietitkö ennen ekoja treffejä millainen yhteiselämä teillä voisi olla :D? Suloista :) Mä en vielä moisia miettinyt, lähinnä tuntuu, että jos hän onki Häns ja mie sitten sanon jotain typerää tai näytän idiootilta :D :D

• N38 kirjoitti:

Ai mietitkö ennen ekoja treffejä millainen yhteiselämä teillä voisi olla :D? Suloista :) Mä en vielä moisia miettinyt, lähinnä tuntuu, että jos hän onki Häns ja mie sitten sanon jotain typerää tai näytän idiootilta :D :D

Sitä kuule ehtii kaikenlaista miettiä ennen ekoja treffejä. :)

Tietty riippuu kuinka paljon sitä on ennen treffejä keskusteltu. Mutta miksi ei pulpahtaisi mieleen, kun kuitenkin sitä elämänkumppania olen hakemassa. Ja yleensä miulla ko on treffipaikalle 15min-4h matka, niin siinä ehtii miettiä kaikenlaista autolla huristellessa. Mie ko en ole niin sidottu nykyiseen paikkakuntaan, etteikö sitä kauempaakin voisi kahtella.

• "Aina noista itse listaamistasi siihen millaista tulevaisuus, arki ja perhe-elämä tämän henkilön kanssa olisi"

Nuo mietteet kyllä varmaan kannattaa eka treffeillä pitää omana tietonaan, saattaa nainen säikähtää jos liian pian alkaa yhteistä tulevaisuutta suunnittelemaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

"Aina noista itse listaamistasi siihen millaista tulevaisuus, arki ja perhe-elämä tämän henkilön kanssa olisi"

Nuo mietteet kyllä varmaan kannattaa eka treffeillä pitää omana tietonaan, saattaa nainen säikähtää jos liian pian alkaa yhteistä tulevaisuutta suunnittelemaan.

:D Ai älä! Noinko meinaat?

• pete_pjn kirjoitti:

:D Ai älä! Noinko meinaat?

Juu ja tainnut joskus ihan naisen suusta kuullakin että aika spookya kun kaveri alkaa ensinäkemältä visioimaan kaikenlaista. En nyt luule että pahimmasta päästä semmoisia olisitkaan mutta niitäkin on kuulemma. Varmaan se tilannekin saattaa ajaa semmoiseen kun juteltavaa pitää keksiä niin joku sitten saattaa innostua liikaakin suunnittelemaan tulevaisuutta.

• Ex-Pertti

Mä olen onnistunut tuhoamaan mun työssäni taidon sellaiseen aitoon kohtaamiseen jossa mulla olisi mukana omat tunteet.

Mä tapaan ihmisiä, tervehdin, juttelen ja jopa viihdyn heidän seurassaan, mutta en tunne mitään.

• Ehkä et vielä tavannut sellaista, jossa jotain kunnolla kolahti, jotain, mitä olet toivonut etkä koskaan saanut :)

• Ex-Pertti
        N38 kirjoitti:

Ehkä et vielä tavannut sellaista, jossa jotain kunnolla kolahti, jotain, mitä olet toivonut etkä koskaan saanut :)

Ehkäpä niin, mutta enemmän pelkään että mä olen tullut kylmäksi.

• Ex-Pertti kirjoitti:

Ehkäpä niin, mutta enemmän pelkään että mä olen tullut kylmäksi.

Kyl sä sulaat, kun oikeasti kolahtaa :)

• Ex-Pertti
        N38 kirjoitti:

Kyl sä sulaat, kun oikeasti kolahtaa :)

Varmaan niin, olisihan sekin kokemus pitkästä aikaa.

• "Viestittelin erään henkilön kanssa jokin aikaa ja hän tuntuu juuri sellaiselta mieheltä, jollaiseen olen halunnut törmätä elämänpolullani... mieletön ajatusmaailma..."

Kannattaa kuitenkin aina muistaa että jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta usein se ei sitä sitten olekaan. Netissä taitaa vaania kaikenlaista auervaaraa niin että tarkkana kannattaa olla, siks just hyvä toi sun päätös olla ainakin 4kk vielä sinkkuna. Ei kai se haittaa jos pitää pienen varauksen aluksi ja jos sitten paljastuukin oikeasti hyväksi mieheksi niin sehän on sitten vaan jees ja toivotan onnea jos niin käy.

• Tuo on hyvä lause: jos jokin on liian hyvä ollakseen totta, se ei sitä ole. Olen oppinut sen ed seurustelusuhteesta :D

Ja juu, se 4 kk vähintään vielä olen sinkkuna. Ja kiitti :)

• N38 kirjoitti:

Tuo on hyvä lause: jos jokin on liian hyvä ollakseen totta, se ei sitä ole. Olen oppinut sen ed seurustelusuhteesta :D

Ja juu, se 4 kk vähintään vielä olen sinkkuna. Ja kiitti :)

Juu ei mitään, hienoahan se on jos joku "sen oikean" löytää. Ai niin joo, en tuossa vastannut että jännittäisinkö treffejä? Vaikea sanoa kun niitä en hae niin tuskin hirveästi jännittäisin mutta toisaalta jos treffit olisi tiedossa se olisi niin harvinaista ja varmaan sitten niin überhuippunainen se toinen että joo, voisi sitä varmaan jännittääkin.

• Jännittää, jännittää kaikki uudet asiat.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Mahtaa olla mielenkiintoinen mies myös ulkonäöllisesti. Hän esittää häntä ja sitten se ei olekkaan hän kuten luulit. Netissä "hän" on hän vain koska siten naiset suostuu treffeille.

• Meinaatko. Voihan se niinkin olla. Onneks mulla on kuitenkin "tuntosarvet" :) aika äkkiä tunnistan näitä rooleja vetäviä tyyppejä :)

• ja mä en ulkonäköön osaa ottaa kantaa :) kauneus ja komeus on katsojan silmissä. Minusta hän on miellyttävän näköinen kuvassa, ystäväni mielestä ei :) mulle ku se sisäinen maailma tekee ihmisestä kauniin, ei pinnalliset asiat. Osaan toki nauttia pinnallisuudesta, jos siihen aihetta on, mutte nen tarvitse pinnallisia asioita ollakseni onnellinen. :)

• Kiltti-ja-kunnollinen

Pane sitä miestä niin näet onko kemiaa ja kannattaako tavata uudestaan

• No ei se paneminen nyt avaa, kannattaako uudestaan tavata... Mä kyl opetan ketä vain olemaan hyvä sängyssä :D mutta pääkopan sisältöä en pysty muuttaa. Joten mie vain tutustun ihan platonisella tasolla ja katselen. Jännittää silti :D

• N38 kirjoitti:

No ei se paneminen nyt avaa, kannattaako uudestaan tavata... Mä kyl opetan ketä vain olemaan hyvä sängyssä :D mutta pääkopan sisältöä en pysty muuttaa. Joten mie vain tutustun ihan platonisella tasolla ja katselen. Jännittää silti :D

Suomalaiset naisethan ovat aika herkkiä punkkaan jo eka treffeillä, sinä ehkä saat vähän etulyöntiasemaa taustasikin vuoksi jos näyttelet kunniallista. Hyvä mies voi antaa lisäpisteitä ja huono taas saattaa harmistua kun ei ollutkaan niin helppo pala kuin kuvitteli. Se sitten varmaan selviää ajana kanssa kummoinen on mutta suosittelen pidättäytymistä.

• Ex-Pertti
        Harmaaritari kirjoitti:

Suomalaiset naisethan ovat aika herkkiä punkkaan jo eka treffeillä, sinä ehkä saat vähän etulyöntiasemaa taustasikin vuoksi jos näyttelet kunniallista. Hyvä mies voi antaa lisäpisteitä ja huono taas saattaa harmistua kun ei ollutkaan niin helppo pala kuin kuvitteli. Se sitten varmaan selviää ajana kanssa kummoinen on mutta suosittelen pidättäytymistä.

Moni hyvä mies karttelee pihtareita. Sanoisin että jos on kemiaa, niin sänkyyn vain jottei mies kyllästy.

• Ex-Pertti kirjoitti:

Moni hyvä mies karttelee pihtareita. Sanoisin että jos on kemiaa, niin sänkyyn vain jottei mies kyllästy.

No jos hän kyllästyy, hän ei ole Hän :). Hän Hän tietää, että hyvää kannattaa odottaa :)

Ps! en ole pihtari, mutta seksin harrastaminen tuntemattomien kanssa... ei eroaa itsetyydytyksestä... minun mielestä... ilman tunnetta ja tietynlaista yhteyttä. Evoluutio on antanut mulle vaistojen lisäksi onneksi aivot :) seksi on toki hyvin tärkeä minullekin, silloin kuin olen suhteessa. :) ei tuntemattomien kanssa :) ja toki tiedän mistä puhun :)

"jos näyttelet kunniallista"

Mitäs Katalia ohjeita täällä Kateille jaetaan.. ;(

Kyllä se nyt vaan on niin, että Pitäisi Olla Avoin ja Rehellinen siitä mitä oikeasti on, eikä Feikata, näytellä, sumuteta, huijata, puijata Ja niin Päin Pois.. ;P

Toivottavasti se Sun Helmi jos joskus kohtaat on Sit Just Tuollainen KattiKatala.. Saat sitten maistaa omien ohjeittesi MyrkyllistäSoppaa.. ;D

• Ex-Pertti
        N38 kirjoitti:

No jos hän kyllästyy, hän ei ole Hän :). Hän Hän tietää, että hyvää kannattaa odottaa :)

Ps! en ole pihtari, mutta seksin harrastaminen tuntemattomien kanssa... ei eroaa itsetyydytyksestä... minun mielestä... ilman tunnetta ja tietynlaista yhteyttä. Evoluutio on antanut mulle vaistojen lisäksi onneksi aivot :) seksi on toki hyvin tärkeä minullekin, silloin kuin olen suhteessa. :) ei tuntemattomien kanssa :) ja toki tiedän mistä puhun :)

Kiva kuulla ettet ole pihtari, miehet ei kestä niitä.

Tee mitä teet, mutta ajattele että sen miehenkin täytyy kokea saaneensa jotain.

• Arvasin että tuohn joku tarttuu :D

Niin no N38 käsittääkseni on semmoinen ettei muutenkaan olisi ihan eka treffeillä punkkaan syöksymässä mutta laitoin tuon näytellä ihan varalta jos ei tuossa treffitilanteessa tuntisikaan oloaan ihan niin kunniallisen varmaksi ja meinaa lipsua niin kehoitin malttamaan jos kuitenkin tahtoo hyvän miehen valloittaa :D

• Ex-Pertti
        Harmaaritari kirjoitti:

Arvasin että tuohn joku tarttuu :D

Niin no N38 käsittääkseni on semmoinen ettei muutenkaan olisi ihan eka treffeillä punkkaan syöksymässä mutta laitoin tuon näytellä ihan varalta jos ei tuossa treffitilanteessa tuntisikaan oloaan ihan niin kunniallisen varmaksi ja meinaa lipsua niin kehoitin malttamaan jos kuitenkin tahtoo hyvän miehen valloittaa :D

Parhaat miehet vaatii parasta palvelua, hiiret tyytyy siihen mitä tarjotaan.

• Ex-Pertti kirjoitti:

Kiva kuulla ettet ole pihtari, miehet ei kestä niitä.

Tee mitä teet, mutta ajattele että sen miehenkin täytyy kokea saaneensa jotain.

Äläs Taas aloita kertomaan mitä Miehet on ja mitä ei ole.. Sinä voit puhua vain itsesi ja kaltaistesi puolesta.. Et Muiden Miesten.. ;P

Arvasin että tuohn joku tarttuu :D

"Arvasin että tuohn joku tarttuu :D"

KukaMuuMuka.. Pakkohan se on hieman OmanTunnon äänenkin kuiskia Ees välillä joidenkin korvaan.. Perkules.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Äläs Taas aloita kertomaan mitä Miehet on ja mitä ei ole.. Sinä voit puhua vain itsesi ja kaltaistesi puolesta.. Et Muiden Miesten.. ;P

Sovitaan niin että puhun itseni ja kaltaisteni puolesta.

• Ex-Pertti kirjoitti:

Taisit tarkoittaa omasta mielestäsi Parhaita miehiä.. Joillekin ne ovat jotain muuta.. ;D

• Ex-Pertti kirjoitti:

Saahan sitä vaatia mutta korkeatasoisissa paikoissa saattaa moukka jäädä sitten kokonaan ilman palvelua kun ei käyttäytyä, kannattaa sekin huomioida.

• Alfabertti kirjoitti:

Sovitaan niin että puhun itseni ja kaltaisteni puolesta.

ToDii.. Löytyihän se YhteisYmmärrys ja vieläpä yllättävän nopeasti tällä kertaa.. ;P

"Arvasin että tuohn joku tarttuu :D"

KukaMuuMuka.. Pakkohan se on hieman OmanTunnon äänenkin kuiskia Ees välillä joidenkin korvaan.. Perkules.. ;D

Juu, hyvähän se on tosiaan muistuttaa ettei aleta lipsumaan täällä moraalittomassa maailmassa :D

ToDii.. Löytyihän se YhteisYmmärrys ja vieläpä yllättävän nopeasti tällä kertaa.. ;P

Jeep, helppo juttu.

Saahan sitä vaatia mutta korkeatasoisissa paikoissa saattaa moukka jäädä sitten kokonaan ilman palvelua kun ei käyttäytyä, kannattaa sekin huomioida.

Käytöstavat ja etiketti on hyvä hallita.

• Fklemwkflmlefkmlsdf

Ei jännitä, olen opetellut kaikki repliikit ulkoa ja osaisin ne vaikka unissani.

• Repliikit :) mitä, jos toinen kysyy jotakin muuta, kuin mitä oletat eikä ulkoa opetuista repliikeista mikään sovellu vastaukseksi :)?

• Fewfiwejiojiefowjiowefd

"No tuohan oli aivan väärä kysymys - mutta ei se haittaa koska joustavuus on vahvuuteni."

• Älä sinä jännitä, mitä nyt tuon vähän tosta kuvastasi näkee niin taidat olla aika viehättävä nuori neitonen? Ainakin silmä näyttää kauniilta. Ja vissiin mustat hiukset? Kukapa ei haluais tummahiuksista naista, ite olen vaalea (mitä sekin tähän nyt muka liittyy;))
      Ai niin siis olet menossa treffeille, määhän menin ihan sekasin kun meinas automaattisesti alkaa iskemään, ehkä olen liian innokas kun päätin että nyt en perkele luovuta, antaa sydämen olal rikki se menee ohi joskus, sillä aikaa etsin naista.

Niin joo eksyin aiheesta, älä jännitä ja ole oma itsesi jos mies on kiva niin hän kyllä pitää sinusta jos ei niin sitten ei, seuraavaa vaan peliin.

• Kerrot, ettet lovuta ja huomasin sun kirjoituksia ikäväpalstalla. Onko erostasi kauan?

• Ja kiitos kehuista :) en oikein osaa arvioida ulkonäköäni itse, kun kauneus on katsojan silmissä ja itselle kun ei ne asiat kovinkaan paljoa merkitsee. Näen visualistina ihmisen kauniina. Jokaisen. Epäviehättävää on epäpuhtaus ja jos ei ihminen itsestä huolta pidä, saattaa olla luotaan pois työntävä juttu. Olen kyllä visualisti ja osaan tehdä hyviä selfietä, moni kertoin minun olevan kaunis, ihana, seksikäs ja blaablaa, mutta mene ja tiedä miltä nyt juuri tämän ihmisen silmissä näytän :)' toisaalta, jos hän on Hän, niin Hän ei määrittele minun lailla ihmisiä ulkonäön, varallisuuden tai statuksen perusteella, vaan hänelle merkitsee muut asiat enemmän :)

Huh, perjantai jo huomenna :D

• N38 kirjoitti:

Ja kiitos kehuista :) en oikein osaa arvioida ulkonäköäni itse, kun kauneus on katsojan silmissä ja itselle kun ei ne asiat kovinkaan paljoa merkitsee. Näen visualistina ihmisen kauniina. Jokaisen. Epäviehättävää on epäpuhtaus ja jos ei ihminen itsestä huolta pidä, saattaa olla luotaan pois työntävä juttu. Olen kyllä visualisti ja osaan tehdä hyviä selfietä, moni kertoin minun olevan kaunis, ihana, seksikäs ja blaablaa, mutta mene ja tiedä miltä nyt juuri tämän ihmisen silmissä näytän :)' toisaalta, jos hän on Hän, niin Hän ei määrittele minun lailla ihmisiä ulkonäön, varallisuuden tai statuksen perusteella, vaan hänelle merkitsee muut asiat enemmän :)

Ääähhh minä ja suomen kielen taitoni... tarkennan vielä yhtä lausettani : eli hän Hän, samoin kuin minä, ei määrittele ihmisiä ulkonäön, varallisuuden ja statuksen perusteella :)

• N38 kirjoitti:

Kerrot, ettet lovuta ja huomasin sun kirjoituksia ikäväpalstalla. Onko erostasi kauan?

Ei ole ero vaan saatanan lapsellinen käytös siitä kun annoin tunteiden viedä liikaa, en siitä halua enä kirjottaa, se että täällä purkanu on muutenkin helvetin väärin häntä kohtaan vaikka tuskin kukaan tunnistaa että mistä kyse.
        Joskus ihminen rakastuu väärässä paikassa väärään aikaan, väärään ihmiseen.

• N38 kirjoitti:

Ja kiitos kehuista :) en oikein osaa arvioida ulkonäköäni itse, kun kauneus on katsojan silmissä ja itselle kun ei ne asiat kovinkaan paljoa merkitsee. Näen visualistina ihmisen kauniina. Jokaisen. Epäviehättävää on epäpuhtaus ja jos ei ihminen itsestä huolta pidä, saattaa olla luotaan pois työntävä juttu. Olen kyllä visualisti ja osaan tehdä hyviä selfietä, moni kertoin minun olevan kaunis, ihana, seksikäs ja blaablaa, mutta mene ja tiedä miltä nyt juuri tämän ihmisen silmissä näytän :)' toisaalta, jos hän on Hän, niin Hän ei määrittele minun lailla ihmisiä ulkonäön, varallisuuden tai statuksen perusteella, vaan hänelle merkitsee muut asiat enemmän :)

Joo kylä mullekki merkkaa enemmän se luonne ja sisäinen kauneus mutta arvostan naiskauneutta siis sitä ulkoistakin, mitään missiä en itse etsi, pitää vaan koittaa alkaa jotenkin treffailleen että pääsee eteenpäinj niinku aikuiset ihmiset

• N38 kirjoitti:

Ääähhh minä ja suomen kielen taitoni... tarkennan vielä yhtä lausettani : eli hän Hän, samoin kuin minä, ei määrittele ihmisiä ulkonäön, varallisuuden ja statuksen perusteella :)

Hyvä homma jos on noin, toivotan kaikkea hyvää teille. :)

• m-i-e-s

Aina kaikki vähän jännittää, vaikka onkin paatunut sarja treffailija. Vaikka se treffailu kuuluu toimenkuvaan, niin se ammattitanssittajan tulot ovat sivutoimesta. =P

Lähestulkoon ainoa asia mikä tulee mietittyä on, olenko edustuskunnossa. (Kaikin puolin)
      Kaikki muut mahdolliset ajatukset ovat poikkeuksetta autonomisia ja tilanne kohtaisia, missä yläkerran prosessori käsittelee tietoa profiloimalla ja päättelemällä kaikki ilman, että niihin tarvitsee itse henkisesti pohdiskella. Olkoon se sitten vaisto tai intuitio, mutta hälytysjärjestelmä toimii ja on ajan tasalla. Mikäli on nähnyt elokuvan mielen sopukoissa, niin hyvin pitkälti se toimii niin. Elimistö vastaa annettuihin ärsykkeisiin ja loppujenlopuksi kaikki on tapaus/tilanne kohtaista.

Pohdintoja ja mietteitä saattaa olla ennen treffejä, tosin treffit ei toteudu, mikäli vaisto jyskyttää taustalla. Vaikka ajatuksissa saattaa pyöriä kukkaruukut ja aerodynamiikka, niin pariutumisrituaalit eivät pyöri mielessä. (Vaikka se Suomalainen kopio Thaimaalaisesta ladyboysta muuta väittää / lue helgamies. =D Harvoissa tapauksissa harkitsen, viitsinkö nähdä vaivaa ja haluanko yrittää tehdä vaikutusta. (Asiat hyvin pitkälti on vastapuolisidonnaista, mikäli haluaa tehdä huonon vaikutelman tai vaikuttaa introvertiltä, niin ongelma todennäköisesti on vastapuolessa.

Lyhyesti, enemmän tai vähemmän kaikki mahdolliset ajatukset ovat alitajuntaisia, mitkä tapahtuu aistien saamista ärsykkeistä.

• hermoheikki

Se vähän vaihtelee. Olen yleensä huomannut, että treffit menevät yleensä paremmin, jos en ole ollut "niin" kiinnostunut naisesta etukäteen vaan olen mennyt paikan päälle avoimin mielin. Olen silloin rennompi ja sosiaalisempi.

Jos olen keskustellut naisen kanssa pidempää ja meillä tuntuu synkkaavan hyvin, niin sitten minua alkaa jännittämään kovasti. Tuntuu kuin olisi vatsakramppi, teen jopa listan mistä asioista voisin puhua treffeillä (listan unohdan sitten paikan päällä) ja muutenkin hermoilen koko päivän. Onneksi tällaisia todella kiinnostavia tapauksia ei tule niin usein vastaan :D

Ensitreffitkin saattavat mennä vähän kömpelösti, mutta yleensä nämä kiinnostavat tapaukset ovat olleet samanlaisia hermoilijoita ja sählääjiä kuin minäkin niin ovat halunneet tavata uudestaan :)

• olispitänyjännittää

Ei jännitä, koska se jonka mä tapasin oli ennestään tuttu. Mentiin leffaan, syömään, oli aika jännä kokemus, kun oon seurustellu niin pitkään. Vähän tuntuu ettei tästä tuu mitään, kun ei yhtään jännittäny :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe