Naisilla muka varaa valita?

rfthrth

Miehiä ja naisia on yhtä paljon. Suurissa kaupungeissa, etenkin yliopistokaupungeissa nuoria naisia on enemmän kuin nuoria miehiä. Maaseudulla on päinvastoin, miehiä on naisia enemmän. On matemaattisesti täysin mahdotonta että naisille olisi varaa valita koska miehiä ja naisia on saman verran. Etenkin jos iso osa miehistä muka on naisille kelpaamattomia. Silloin iso osa naisista jää ilman miestä.

72

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ydn7wiwj

Mikään tarjolla oleva ei välttämättä kelpaa, vaikka valinnanvaraa olisi paljonkin. Minä olen esimerkiksi joskus käytettyä autoa etsiessäni käynyt läpi isonkin liikkeen valikoiman ostamatta mitään.

• Merkkierkki1234

Miehiä ja naisia ei ole yhtä paljon. Suomessa on naisia enemmän kuin miehiä.

• pete_pjn kirjoitti:

Naisia on enemmän kyllä.

Mutta naisia on enemmän ikäryhmissä 56 ja alle 1v. Tosin huomiona noista linkkaamistani käppyröistä, että ylempi on ainoastaan suomessa syntyneet suomalaiset, kun alemmassa on kaikki suomen kansalaiset.
        http://aijaa.com/A0Rf8X

Lisää infoa saa, mikäli jaksaa tutustua, osoitteesta:
        http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/?tablelist=true&rxid=8470b217-6620-4628-96aa-a5e66ec216f4

Toinen mielenkiintoinen käppyrä suomenkielisistä henkilöistä sukupuolen, iän ja sivilisäädyn mukaan.
        http://aijaa.com/j1USKx

• Hhjkk

Aika karua faktaa. Esim n 30 vuotiailla miehillä on tosi huonot mahdollisuudet pariutua. Vielä kun ottaa huomioon idässä ja lapissa asuvat miehet niin tilanne on huonompi kuin Kiinassa.
        Verovaroilla pitäs tuoda naisia ulkomailta.

• pete_pjn kirjoitti:

Toinen mielenkiintoinen käppyrä suomenkielisistä henkilöistä sukupuolen, iän ja sivilisäädyn mukaan.
        http://aijaa.com/j1USKx

Samankaltainen käppyrä, mutta nyt vain Uudenmaan maakunnasta katsottuna.
        http://aijaa.com/K4ABSf

• crux

Jäähän monet naiset ilman miestä, mutta on heillä silti varaa valita. Miten ne muka olisivat toisensa poissulkevia asioita?

• rfthrth

Ei ole varaa valita jos kerran jäävät ilman. Jos olisi varaa valita olisi jokaisella naisella vaikka kuinka monta miestä. Koska miehiä ja naisia on saman verran tämä on mahdotonta.

• crux
        rfthrth kirjoitti:

Ei ole varaa valita jos kerran jäävät ilman. Jos olisi varaa valita olisi jokaisella naisella vaikka kuinka monta miestä. Koska miehiä ja naisia on saman verran tämä on mahdotonta.

Mikä tässä nyt on näin vaikeaa? Jos nainen käy vaikka kerran kuussa treffeillä ja puolet miehistä olisi kiinnostuneita jatkamaan, niin hänellä on vuodessa ollut kuusi mahdollisuutta valita. Jos hän on hylännyt kaikki nämä mahdollisuudet, hän on jäänyt valinnanvarasta huolimatta yksin.

• zdfgfxg

Niin että jokainen nainen käy kerran kuussa treffeillä ja puolet miehistä on valmiita jatkamaan? Mistä sinä näitä lukuja oikein vetelet, omasta päästäsi?

• crux
        zdfgfxg kirjoitti:

Niin että jokainen nainen käy kerran kuussa treffeillä ja puolet miehistä on valmiita jatkamaan? Mistä sinä näitä lukuja oikein vetelet, omasta päästäsi?

Omasta päästäni vedin luvut. Eihän tuossa ole mitään vaikeaa naiselle jos vaan vähänkin jaksaa nähdä vaivaa. Suurin osa naisista saisi vuodessa moninkertaisen määrän tilaisuuksia halutessaan. Mistäkö tiedän? No ihan lähipiiristä tai keskustelupalstoilta sen perusteella mitä naiset itse kertovat.

• dfdfsdgag

Eli kaikki naiset saavat niin paljon seuraa kuin vain haluavat. Keitä nämä miehet sitten ovat, miten heitä voi riittää kaikille naisille vaikka kuinka monta? Pitää ottaa huomioon että naisia on yhtä paljon kuin miehiä. Ja jos vielä osa miehistä, en tiedä kuinka iso osa, on kelvottomia niin tilanne käy naisten kannalta vielä huonommaksi. Naiset kilpailevat pienestä määrästä hyviä miehiä joita ei voi mitenkään kaikille riittää. Suurin osa naisista joutuu tyytymään tuiki tavalliseen mieheen tai jää yksin.

• Naisasialooser1

Juurikin noin. Jokainen nainen haluaa komean top10%miehen, mutta sellaisen saavat vain alle 24v kaunottaret. Muut joko jäävät yksin tai ottavat tavallisen tai ruman miehen.

Eli naisten"valinnanvara"kohdistuu vain niihin miehiin joita eivät halua. Onhan suurimmalla osalla miehistäkin"valinnanvaraa"jos kelpuuttaa vanhoja haaskoja.

• n28hki
        zdfgfxg kirjoitti:

itse kun kävin treffeillä valtaosa miehistä olisi halunnut jatkaa, suurimman osan kanssa kävin yksillä, max kaksilla treffeillä, sitten muutaman kanssa kävin kolmilla tai neljillä treffeillä. kävin 3 kuukaudessa 13 miehen kanssa treffeillä ja vasta se 13 mies oli sellainen ketä olen nyt useita kuukausia tapaillut :)

• dfdfsdgag kirjoitti:

Eli kaikki naiset saavat niin paljon seuraa kuin vain haluavat. Keitä nämä miehet sitten ovat, miten heitä voi riittää kaikille naisille vaikka kuinka monta? Pitää ottaa huomioon että naisia on yhtä paljon kuin miehiä. Ja jos vielä osa miehistä, en tiedä kuinka iso osa, on kelvottomia niin tilanne käy naisten kannalta vielä huonommaksi. Naiset kilpailevat pienestä määrästä hyviä miehiä joita ei voi mitenkään kaikille riittää. Suurin osa naisista joutuu tyytymään tuiki tavalliseen mieheen tai jää yksin.

"Suurin osa naisista joutuu tyytymään tuiki tavalliseen mieheen tai jää yksin."

Jos tuolta itsestä oikeasti tuntuu, niin olisi parempi että jääkin yksin.. Tyytyminen on väärin sitä toista kohtaan.. Varsinkin, jos/kun asiaa sille toiselle avoimesti ja rehellisesti kerro.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Suurin osa naisista joutuu tyytymään tuiki tavalliseen mieheen tai jää yksin."

Jos tuolta itsestä oikeasti tuntuu, niin olisi parempi että jääkin yksin.. Tyytyminen on väärin sitä toista kohtaan.. Varsinkin, jos/kun asiaa sille toiselle avoimesti ja rehellisesti kerro.. ;P

"Varsinkin, jos/kun asiaa EI sille toiselle avoimesti ja rehellisesti kerro.."

Piti tietenkin olla.. Typoja tulee.. mutta kai sen olisi jokainen voinut päätelläkin.. ;D

• n28hki
        n28hki kirjoitti:

itse kun kävin treffeillä valtaosa miehistä olisi halunnut jatkaa, suurimman osan kanssa kävin yksillä, max kaksilla treffeillä, sitten muutaman kanssa kävin kolmilla tai neljillä treffeillä. kävin 3 kuukaudessa 13 miehen kanssa treffeillä ja vasta se 13 mies oli sellainen ketä olen nyt useita kuukausia tapaillut :)

lisäyksenä olen ehkä kauneusasteella noin 8 luokkaa eivätkä miehet mitään rumiluksia olleet, he olivat 23-32 vuotiaita iältään. Kaverini on erittäin kaunis ja hänen kanssaan olisi 100% tindermiehistä halunnut jatkaa deittailua, hän kävi ehkä noin 15 miehen kanssa ulkona.

• crux
        dfdfsdgag kirjoitti:

Tuohon ei kyllä pysty enää lisäämään mitään. En tiedä oletko vakavissasi, mutta surullista tämä silti on, olit tai et.

• n28hki kirjoitti:

lisäyksenä olen ehkä kauneusasteella noin 8 luokkaa eivätkä miehet mitään rumiluksia olleet, he olivat 23-32 vuotiaita iältään. Kaverini on erittäin kaunis ja hänen kanssaan olisi 100% tindermiehistä halunnut jatkaa deittailua, hän kävi ehkä noin 15 miehen kanssa ulkona.

Oliko nämä tapaukset siis Helsingissä, tuossa kaupungissa jota riivaa pula miehistä?

• TosiOn100
        n28hki kirjoitti:

Kaverini on komea mies, hänellä on varmasti ollut yli sata panoa vaikka on vasta 25 vuotias. Tuolla tiedolla on aivan yhtä vähän merkitystä kuin sillä että sinun kaunista ystävääsi sata miestä tahtoi tavata (panna). Kauniille/komealle on aina vientiä.

• Naisasialooser1
        n28hki kirjoitti:

Ne miehet halusivat vain panna sitä kaveriasi, joka tuskin on oikeasti erittäin kaunis etkä sinäkään ole 8 , se kaverisi saattaa olla, sinä olet 6-7 nainen ja kun ikäännyt vielä lisää niin taso putoaa vitosen luokkaan ja siitä vain alemmans koko ajan ja sama tapahtuu myös sille kaverillesi.

• karu.totuus

"On matemaattisesti täysin mahdotonta että naisille olisi varaa valita koska miehiä ja naisia on saman verran. "

Nainen tekee tinder-tilin, saa hetkessä satoja matchejä.
      Nainen saa halutessaan satoja treffejä. Moni nainen on sanonut että saisi vaikka joka päivälle treffit halutessaan ja voi myös valikoida rankasti miehiä.
      Mies tekee tinder-tilin, saa tuhansien tykkäyksien jälkeen 10 matchiä.
      Mies viestittää 10 matchille, niistä vastaa sulle takaisin ehkä 5 naista.
      Näistä 5 naisesta saat aikaiseksi ehkä 1 treffit ja luonnollisesti se nainen on viehättävyysasteikolla alinta mahdollista.

=miehellä ei ole minkäänlaista valinnanvaraa.

• ätminki

Olen monta vuotta käyttänyt tinderiä, ja painan vain tykkäämisiä. En ole saanut yhtäkää matchiä.

• rfthrth

Niin että jokaiselle naiselle riittää kymmeniä, satoja miehiä? Tämä on matemaattinen mahdottomuus.

• näin.se.menee
        rfthrth kirjoitti:

Niin että jokaiselle naiselle riittää kymmeniä, satoja miehiä? Tämä on matemaattinen mahdottomuus.

Yksikin Axl Smith sitoo itselleen yli sata naista.

• Teknomirri
        näin.se.menee kirjoitti:

Yksikin Axl Smith sitoo itselleen yli sata naista.

Voi helvetti mitä puupäitä täällä pörrää.

Kuinka tämä Akseli nyt sitoo ketään mihinkään? Akseli tuuppaa Elinaa ja seuraavana pnä Elina tuuppaa Jormaa.

Ei hitto vie.

😁

• puupää.olet.sinä
        Teknomirri kirjoitti:

Voi helvetti mitä puupäitä täällä pörrää.

Kuinka tämä Akseli nyt sitoo ketään mihinkään? Akseli tuuppaa Elinaa ja seuraavana pnä Elina tuuppaa Jormaa.

Ei hitto vie.

😁

Axl Smithin jälkeen nainen ei enää kelpuuta tavismiestä.

• fgdgdg

Axl Smithejä ei riitä joka naiselle. Tai sitten pitää mennä jonoon, odottaa pari viikkoa että Axl ehtii panna. Kaipa tuo naisille käy, ei varmaan ihan kaikki sellaiseen ryhdy.

• Eikä.tavismies
        puupää.olet.sinä kirjoitti:

Axl Smithin jälkeen nainen ei enää kelpuuta tavismiestä.

kelpuuta jonkun nekrun jämiä, jos saa tietää.

• Naisasialooser1

Ala-asteen matematiikka ei taida olla oikein mennyt jakeluun. Jos miehiä ja naisia on yhtä paljon niin naisilla ei ole sen enempää valinnanvaraa kuin miehilläkään jos parisuhteista puhutaan.

Se, että nainen kävisi treffeillä vaikka miljoonan miehen kanssa, ei tarkoita sitä että hänellä olisi valinnanvaraa ja niitä tinder-treffejäkin saavat paljon vain nuoret ja kauniit naiset, vanha haaska on miehille näkymätön niin tinderissä kuin netissäkin.

Se, että se tindermies suostuu panemaan naista, ei tarkoita sitä että nainen saisi sen miehen, tässä puhuttiin nyt parisuhteista, ei siitä kuinka monelle miehelle nainen kelpaa panoreijäksi.

Voinhan minäkin käydä koeajamassa vaikka sataa autoa, mutta se ei tarkoita sitä, ettäkö minulla olisi rahattomana mitään valinnanvaraa ostaa niistä yhtäkään. Naiselle p/s markkinoilla nuoruus ja kauneus on sitä rahaa

Sitä valinnanvaraa parisuhteiden osalta on vain nuorilla ja kauniilla naisilla, jotka saattavat saada sen tinderin komeimman miehen(jonka kaikki naiset haluvat)myös parisuhteeseen.

Muut naiset miljoonien tindertreffien ja YT-kyrpien jälkeen joutuvat tyytymään tavis tai rumaan mieheen. Ikääntyessään yli 30 vuotiaaksi myös ne nuorena kauniit tulevat top10% miehen jättämäksi ja joutuvat ottamaan ruman tai tavismiehen jos nyt enää saavat sitäkään.

• Tavallisin naisen subjektiivinen näkemys aiheeseen on, että olisi mistä valita. Lähes yhtä usein mitään valittavissa olevista vaihtoehdoista ei haluta.

Jos katkeamaton jono autoja kiertää korttelia ja kadun varressa olisi muutama tyhjä parkkipaikka, niin jokaiselle yksittäiselle autolle tietenkin olisi paikkoja joista valita. Silloin tällöin kuitenkin vapautuu paikka myös korttelin toiselta puolelta ja sitä kaikki siinä odottavat pyöriessään.

• Teknomirri

Matemaattisesti on myös mahdollista, että ei aina jaksaisi itse valita, vaan tulla valituksi.

Niin kuin vaaleissa.

😁

• rfthrth

Näyttäkää kaava jonka mukaan jokaisella naisella on varaa valita kymmenestä miehestä. Siis jokaisella naiselle, ei vain kauneimmilla. Kymmenen on tietysti pahasti alakanttiin, täällähän väitetään että naisilla on varaa valita kymmenistä, ellei sadoista miehistä mutta ei tehdä tehtävästä liian vaikeaa.

• Teknomirri
        rfthrth kirjoitti:

Näyttäkää kaava jonka mukaan jokaisella naisella on varaa valita kymmenestä miehestä. Siis jokaisella naiselle, ei vain kauneimmilla. Kymmenen on tietysti pahasti alakanttiin, täällähän väitetään että naisilla on varaa valita kymmenistä, ellei sadoista miehistä mutta ei tehdä tehtävästä liian vaikeaa.

Sulla meni vähän ohi mun idea.

😁

• fgdgdg

Sinulla on mennyt ohi kysymykseni tai et osaa siihen vastata. Ajatusleikki, kaikki Suomen 18-55 vuotiaan miehet ja naiset menevät Tinderiin. Miten jokaiselle naiselle saadaan kymmenen miestä joiden kanssa voivat heilastella?

Tai tehdään vielä helpommaksi. Jokainen nainen tahtoo itselleen kaksi miestä, nuoren 20-30 vuotiaan panokaveriksi ja 40-50 vuotiaan elättäjäksi. Kun kerran on varaa valita kymmenistä miehistä niin tämän pitäisi onnistua kaikille naisille, eikö vain?

• Teknomirri
        fgdgdg kirjoitti:

Sinulla on mennyt ohi kysymykseni tai et osaa siihen vastata. Ajatusleikki, kaikki Suomen 18-55 vuotiaan miehet ja naiset menevät Tinderiin. Miten jokaiselle naiselle saadaan kymmenen miestä joiden kanssa voivat heilastella?

Tai tehdään vielä helpommaksi. Jokainen nainen tahtoo itselleen kaksi miestä, nuoren 20-30 vuotiaan panokaveriksi ja 40-50 vuotiaan elättäjäksi. Kun kerran on varaa valita kymmenistä miehistä niin tämän pitäisi onnistua kaikille naisille, eikö vain?

Siis mä en vieläkään tajua, miksi naisen pitää saada kymmenen "heilastelukumppania".

Ei sellaisessa ole mitään järkeä eikä se ole mitenkään edes realistista.

😁

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Siis mä en vieläkään tajua, miksi naisen pitää saada kymmenen "heilastelukumppania".

😁

Niin, paitsi jos hän on ammattilainen.

😁

• Jos pariutumiseen liittyvissä vaaleissa saisi antaa äänen vain kerran, niin kovin moni ei tulisi valituksi. Ei edes jotkut ääniharavaksi itsensä kuvittelevat.

• fghstfh
        Teknomirri kirjoitti:

😁

Jos kerran naisille on varaa valita niin kyllä niitä miehiä pitäisi riittää vaikka kymmenen jokainen naiselle. Tai ainakin kaksi.

Pointti on se että koska miehiä ja naisia on saman verran naisilla ei ole mitään varaa valita. Ei ole olemassa valtavaa ylijäämää miehistä mistä valita. Mitä tästä et ymmärrä?

Väännetään rautalangasta. Jos väestöstä vain 10% olisi naisia ja 90% olisi miehiä olisi naisilla kissanpäivät, olisi todellakin varaa valita. Naisten kannalta valitettavasti näin ei ole asia. Joutuvat tyytymään tavallisiin miehiin tai olemaan yksin.

• Herää kyllä kysymys että mitähän *ittua on nää puheet "tavallisista miehistä" ja "tavallisista naisista"... Eiköhän me kaikki täällä olla ihan vaan "tavallisia kuolevaisia ihmisiä"...

• Teknomirri
        fghstfh kirjoitti:

Jos kerran naisille on varaa valita niin kyllä niitä miehiä pitäisi riittää vaikka kymmenen jokainen naiselle. Tai ainakin kaksi.

Pointti on se että koska miehiä ja naisia on saman verran naisilla ei ole mitään varaa valita. Ei ole olemassa valtavaa ylijäämää miehistä mistä valita. Mitä tästä et ymmärrä?

Väännetään rautalangasta. Jos väestöstä vain 10% olisi naisia ja 90% olisi miehiä olisi naisilla kissanpäivät, olisi todellakin varaa valita. Naisten kannalta valitettavasti näin ei ole asia. Joutuvat tyytymään tavallisiin miehiin tai olemaan yksin.

Kyllä mä nämä luvut ymmärrän, mutta en vain käsitä, mitä niillä tekee.

😁

• fghstfh kirjoitti:

"Joutuvat tyytymään tavallisiin miehiin tai olemaan yksin."

Just.. ;D.. Ei tuollaisia "naisia" mun lähelle.. ;D

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Kyllä mä nämä luvut ymmärrän, mutta en vain käsitä, mitä niillä tekee.

😁

Otetaan tän pikku puzzle piristämään iltapäivää.

Mä oon tässä niin kuin tyyliin semiok vosu, ja mene kalliolaiseen bistroon heilumaan koko illaksi.

Pilkkuun mennessä multa on kysynyt seuraa n. kuusi jeppeä.

Tätäkö tällä nyt haetaan, vaikka se ei ole edes kymmentä?

😁

• Teknomirri
        Teknomirri kirjoitti:

Mä oon tässä niin kuin tyyliin semiok vosu, ja mene kalliolaiseen bistroon heilumaan koko illaksi.

😁

Hirveesti ohilyöntejä. No, ne kuuluvat elämään.

😁

• PanomiesPauli
        Teknomirri kirjoitti:

😁

Kuusi miestä tahtoisi panna sinua mutta moniko tahtoisi kanssasi naimisiin, tehdä lapsia, tuskin yksikään. Naiset ovat kovin otettuja kun miehet tahtoo panna, kuvittelevat että se jotain merkitsee, yleensä ei merkitse yhtään mitään. Mies vain tahtoo panna ja jatkaa matkaansa. Jos on hyvä pano tahtoo panna toistekin mutta silti tahtoo panna muitakin naisia.

• rfthrth

Tehkään ajatusleikki. Kaikki Suomen täysi-ikäisen naiset, aivan kaikki, myös varatut, menevät Tinderiin. Miten voisi olla mahdollista että jokainen nainen saisi kymmenen miestä, heillä siis olisi varaa valita kymmenestä miehestä? Täysin mahdoton yhtälö.

• Teknomirri

Eihän tuossa ole mitään järkeä.

😁

• 121212121212

Selvennetään asiaa.

Kuvitellaan että meillä on kymmennen vapaata miestä ja kymmmenen vapaata naista.
      Jokainen miehistä hyväksyisi kenet tahansa vapaista naisista.
      Yksikään vapaista naisista ei hyväksy ketään vapaista miehistä.
      = kenellä tahansa naisista on mistä valita.
      Jos kaikki naiset valitsisivat miehen, valinnan varaa ei olisi enempää kuin miehilläkään.

Esimerkki on tietysti kärjistetty, tosiasiassahan suuri osa valinnan varasta _on_ illuusiota, joka johtuu siitä että suuri osa lähestyjistä haluaa pelkkää seksiä.

• rfthrth

Eihän miehet hyväksy läheskään kaikkia naisia. Ei rumat ja lihavat naiset kelpaa. Sinulle ehkä kelpaa mutta ei suurimmalle osalle miehistä. Jos naiselle ei kelpaa yksikään mies hän jää yksin. Kerro nyt kuitenkin miten jokainen nainen saa ne kymmenen miestä?

• helgamies_
        rfthrth kirjoitti:

Eihän miehet hyväksy läheskään kaikkia naisia. Ei rumat ja lihavat naiset kelpaa. Sinulle ehkä kelpaa mutta ei suurimmalle osalle miehistä. Jos naiselle ei kelpaa yksikään mies hän jää yksin. Kerro nyt kuitenkin miten jokainen nainen saa ne kymmenen miestä?

Sinun kannattaa ensinnäkin laihduttaa ja pyrkiä pukeutumisella sekä mahdollisesti myös leikkauksin parantamaan ulkonäköäsi.

• Llhgcv

Alta 40 vuotiaita miehiä on paljon enemmän kun katsotaan tilastot ikäluokittain.
      Tilanne kun on tämä, niin jokaisen naisen kannattaa muistaa ettei ole mitenkään parempi kuin toiset naiset, eikä häntä valita siksi että rakastetaan. Nainen valitaan vain kun sattu kohdalleen ja kuka vaan kelpaa.

• rfthrth

Eli jokaiselle naiselle riittää ainakin kymmenen miestä? Kerro miten naiset saavat itselleen ne kymmenen miestä, siis jokainen nainen?

• zcvvdvf

Miten tilastojen mukaan jokaiselle naiselle saadaan edes kaksi miestä?

• a_____aa_____a

Onhan oikeasti niitä naisia, jotka kirjoittelevat (esim. nettideittailu-palsta) etteivät oikeasti löydä miestä eikä heitä lähestytä. Ja realiteetit muistettava eli löytyy sitä naisiakin, joita suuri osa miehistä pitää "kelpaamattomina".

Ja kun puhutaan valitsemisesta, niin missä tilanteessa? Se harvempi miesmääräkin tekee huomattavasti enemmän iskuyrityksiä. Eli jos puhutaan siitä, mihin iskuyrityksiin vastaan niin siinä on varaa valita. Se onkin sitten eri juttu, jos vakavassa parisuhdemielessä puhutaan valitsemisesta, kun miesjoukkokin näiltä osin harvenee. Jos puhutaan onnellisesta parisuhteessa, jossa omat sekä miehen ominaisuudet rajoittaa, puhutaan jo huomattavasti harvemmasta joukosta.

Summa summarum: Kyllä joka päivä ihmettelen miten itsellä käynyt niin mieletön tuuri että saanut niin hyvän kumppanin - ei puhuta todellakaan valitsemisesta vaan saamisesta ja mielettömästä tuurista. Jos puhutaan baarissa lähestyvistä miehistä, niin kyllä niitä oikeasti riittää.

• Ihan hyvä pohdinta ja esimerkki.

• drgdgh

"Jos puhutaan baarissa lähestyvistä miehistä, niin kyllä niitä oikeasti riittää"

Niin että baarissa miehet lähestyvät sinua ja tahtovat panna, se kertoo siitä että naisilla on mieletön määrä miehiä joista valita hyvä puoliso? Ei se kerro mistään muusta kuin siitä että miehet tahtovat panna mahdollisimman montaa naista.

• drgdgh kirjoitti:

"Jos puhutaan baarissa lähestyvistä miehistä, niin kyllä niitä oikeasti riittää"

Niin että baarissa miehet lähestyvät sinua ja tahtovat panna, se kertoo siitä että naisilla on mieletön määrä miehiä joista valita hyvä puoliso? Ei se kerro mistään muusta kuin siitä että miehet tahtovat panna mahdollisimman montaa naista.

Se mistä työ näytätte nyt tässä ketjussa väittelevän on kaksi eri asiaa.

Toisaalta sanotaan, että naisilla on enemmän valinnanvaraa valita nähtä lähestyvistä miehistä, kuin miehillä on varaa valita häntä lähestyvitä naisista.

Ja toisaalta sie näytät kertovan, että ei naisilla ole sen suurempaa varaa valita miestä kuin miehillä naistakaan. Tässä on lähtö oletuksena jo se, että on jo ne epäkevot yksilöt raakattu poies ja pyritään kestävään parisuhteeseen jossa molemmat osapuolet olisivat onnellisia.
        Tässä tilanteessa olet kyllä aivan oikeassa, että kun vertaillaan potentiaalisia kumppaneita pitkään onnelliseen parisuhteeseen, niin valinnanvaraa on molemmilla sukupuolilla huonosti.

Se mitä tässä ketjussa muut väittävät, on että ylipäätään alkumetreillä naisilla olisi enemmän valinnanvaraa valita niistä miehistä jotka naista lähestyvät. Tässä kohtaa ei olla vielä tehty karsintaa onko tämä lähestyjä nyt sellainen joka olisi mahdollinen kumppani.

• sdfgfgfg

Nyt päästään asiaan. Naisilla on helpompi saada panokavereita kuin miesten, miehet joutuu näkemään enemmän tai vähemmän vaivaa, naisilla helppoa. Ei tarvitse kuin sanoa että lähdetäänkö panemaan. Siihen naisten edut sitten loppuvatkin sillä osa miehistä, aika iso osa, tahtoo vain panna mahdollisimman montaa naista. Eihän sitä tietenkään suoraan sanota vaan lemmestä luritellaan, naisille kun tuo rakkaus on huumetta. Sitä kerrotaan mitä tahdotaan kuulla. Nainen ei pidä kun huomaa että mies panee muitakin naisia. Sitten taas uusi mies ja sama homma, se voi masentaa. Eli ei se naisilla kovin helppoa ole. Vielä kun on pari kakaraa "rakkaan" kanssa pyöräyttänyt niin yksinhuoltajan elämä ei ole ruusuilla tanssimista. Harva kunnon mies tahtoo alkaa toisen miehen lapsia elättämään.

• helgamies_

Alle 55 vuotiaissa ikäluokissa on selkeästi enrmmän miehiä kuin naisia. Joten jokainen alle 55 vuotias nainen saa miehen jos vain haluaa.

• ätminki

Jännämiesten nussimia naisia on enemmän kun kunnollisia naisia ja se on varma asia se.

• ViisaanMiehenKuulija

Viisas mies kertoi minulle, että 10% vapaana olevista miehistä, paneskelee vapaana olevien naisten määrästä noin 90%:a.

Eli naisnäkökulmasta vain 10% miehistä kelpaa. Käytännössä 9 naista 10:stä panee miehen kanssa, joka on panosuhteessa samanaikaisesti 8:aan muuhun naiseen.

Sitten valtaosa miehistä 90%, on sen verran taviksia ja keskinkertaisia, että heille jää käytännössä nämä 10% naisista, jotka ovat rumia ja läskejä. Käytännössä tämä tarkoittaa 90%:lle sinkkumiehistä oman käden puuhiin. Toinen vaihtoehto on panna pimeässä valaan kanssa, ja luikkia sen jälkeen vähin äänin pois.

Toisaalta tämä naisten 10%:n ryhmä (=rumat ja läskit), saavat kuitenkin tasaisesti seksiä hekin, koska 90% miesten ryhmästä ainakin puolet kelpuuttaa panokaverikseen ruman ja läskin.

Näin ollen tämäkin yhtälö on ratkaistu, viisaan miehen avulla. Vaikka miehiä ja naisia onkin suunnilleen 50/50, niin kun 9 naista panee 1 miehen kanssa, niin tuleehan siitä melkoinen markkinahäiriö. Naisten keskittyessä alfauroksiin, jää myös läskinaisille paljon valinnanvaraa. Moni läskinainen saa tämän takia varsin kelvollista tavismiestä, koska aina joku suostuu panemaan pimeässä läskiä.

Toisinpäin markkinahäiriö pitää kuitenkin huolen siitä, että varsin hyvälläkin miehellä, on todella suuria vaikeuksia löytää naista, jos ei kuulu aivan ehdottomaan alfaurosten joukkoon. Ja usein keskivertomies joutuu huolimaan itseään paljon alempiarvoisen naisen.

Varsinaisesti miesten ja naisten hyvännäköisyys noudattaa samaa käyrää, ja molemmantasoisia on suunnilleen yhtä paljon. Ilman markkinahäiriötä, jokaiselle löytyisi suunnilleen oman tasoinen vastakkainen sukupuoli.

• xchcfj

Ehkä näin on kuin kerrot mutta entä kun pitää perustaa perhe, silloinhan nainen joutuu tyytymään tavismieheen kun alfa-uroksia ei kaikille riitä? Tämä on naisille varmasti henkisesti hyvin raskasta, miten he tämän kestävät? On tottunut saamaan alfa-uroksen munaa, sitten onkin joku tavis päällä puhkimassa, kamala tilanne.

• Naisasialooser1

Niitä top 10% miehiä saavat panosuhteeseenkin vain nuoret ja kauniit alle 25v naiset ja niistäkin vain se muutama prosentti saa sellaisen parisuhteeseen.

Tässä oli puhe parisuhteista, ei siitä, kuinka monelle miehelle nainen kelpaa panoreijäksi.

Vanha nainen ei kelpaa sinkkumiesten top 10% edes panoksi eikä kelpaa enää edes lopulle 90%

Nainen voi nuorena paneskella muutaman vuoden top10%miehen kanssa, joka panee monta muutakin naista, mutta top10% miehille ei todellakaan kelpaa 90% naisista edes panoksi, suurin osa naisista on läskejä ja rumia, ei vain 10% ja tässäkin puhutaan vain nuorista naisista, vanhoista naisista panokelvottomuus on 100% ainakin alfamiesten silmissä.

Kun nainen on ne huippuvuotensa viettänyt YT-miehen panoreikänä jos on ollut nuorena tarpeeksi tasokas niin hän joko jää yksin tai joutuu tyytymään tavikseen tai rumaan mieheen.

Ja puhutaampa vielä muutama sana siitä seksistä mitä nainen saa tavismiehiltä kun sanoit että rumakin nainen saa seksiä tavismieheltä. Se seksi on naiselle surkeaa, mies vain tyhjentää kassinsa ja häipyy ja sitä se on myös monelle tasokkammallekkin naiselle, että YTM tyhjentää kassinsa ja häipyy.

• Öglwmw
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Niitä top 10% miehiä saavat panosuhteeseenkin vain nuoret ja kauniit alle 25v naiset ja niistäkin vain se muutama prosentti saa sellaisen parisuhteeseen.

Tässä oli puhe parisuhteista, ei siitä, kuinka monelle miehelle nainen kelpaa panoreijäksi.

Vanha nainen ei kelpaa sinkkumiesten top 10% edes panoksi eikä kelpaa enää edes lopulle 90%

Nainen voi nuorena paneskella muutaman vuoden top10%miehen kanssa, joka panee monta muutakin naista, mutta top10% miehille ei todellakaan kelpaa 90% naisista edes panoksi, suurin osa naisista on läskejä ja rumia, ei vain 10% ja tässäkin puhutaan vain nuorista naisista, vanhoista naisista panokelvottomuus on 100% ainakin alfamiesten silmissä.

Kun nainen on ne huippuvuotensa viettänyt YT-miehen panoreikänä jos on ollut nuorena tarpeeksi tasokas niin hän joko jää yksin tai joutuu tyytymään tavikseen tai rumaan mieheen.

Ja puhutaampa vielä muutama sana siitä seksistä mitä nainen saa tavismiehiltä kun sanoit että rumakin nainen saa seksiä tavismieheltä. Se seksi on naiselle surkeaa, mies vain tyhjentää kassinsa ja häipyy ja sitä se on myös monelle tasokkammallekkin naiselle, että YTM tyhjentää kassinsa ja häipyy.

Kerropas luuseri miten se että 33v nainen kelpaa niille 10% miehille niin panoon kuin suhteeseen on mahdollista? Seurustelee nykyään tällaisen nk. Alfan kanssa. Jännä teidän teoriassanne onko särö;D

• 1212121212
        Öglwmw kirjoitti:

Kerropas luuseri miten se että 33v nainen kelpaa niille 10% miehille niin panoon kuin suhteeseen on mahdollista? Seurustelee nykyään tällaisen nk. Alfan kanssa. Jännä teidän teoriassanne onko särö;D

Kyseessä lienee palstanainen.

Kaikki palstanaiset ovat missin/mallin näköisiä, kaunistuvat ikääntyessään ja seurustelevat unelmien alfamiesten kanssa.

• zfzdfb
        Öglwmw kirjoitti:

Tuskin on mikään alfa-uros. Ja jos on niin varmasti panee muitakin naisia. Miksi tyytyisi sinuun on saatavilla on nuorempia ja kauniimpia? Tosin kuten ja sanoi, miehesi tuskin edes on mikään alfa, sinä vain kuvittelet että on.

• Naisasialooser1
        Öglwmw kirjoitti:

Miehesi ei ole top10% mies ja jos onkin niin panee selkäsi takana nuorempia ja paljon kauniimpia naisia ja pitää sinua kotiorjanaan ja kotona aina saatavilla olevansa panoreikänä.

On se tosiaan kumma, että palstan kurpat ovat kaikki Hollywood-tähtiäkin paremmin säilyneitä ja saavat potkia pois kimpustaan alfamiehiä

• dfhdzh

Naisen osa ei ole kadehdittava. Nuorena on vientiä, silloin ehkä voi saada alfa-miestäkin mutta harva sellaisen saa avioon. Nämä kun tahtovat paneskella ympäriinsä. Miksi tyytyä yhteen naisen kun kauniit nuoret naiset itseään tyrkyttävät. En ymmärrä miksi jotkut ovat kateellisia naisille. Tavallinen mies saa tavallisen naisen. Näin se on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan.

• Naisasialooser1

En minäkään ymmärrä miksi joku kahdetii naisia, itse tappaisin itseni jos olisin naiseksi syntynyt.

Ne ovat yleensä nuoria pojanrimpuloita jotka eivät ole tajunneet että nainen ikääntyy, jotka kahdehtivat ikäisiään naisia koska nämä saavat seksiä top10% miehiltä eikä tarvitse vielä kelpuuttaa niitä tavispoikia suhteeseen.

Täytyy myöntää, että minäkin kadehdin kamunaistani silloin kun tämä oli nuori ja kaunis, nyt hän on yli 30v ja valittaa hirveää puutettaan ja ihmettelee fb:ssäkin, että mihin se kaikki seksi katosi jota nuorena tuli ovista ja ikkunoista eli ei ole mitään syytä kadehtia, ennemminkin sääliä.

• Parisuhde-pavarotti

Kaikki naiset saisi kumppanin heti ja nyt jos vain haluaisivat. Ovat vaan kovin ulkonäkö keskkeisiä etteivät kelpuuta niitä tavis miehiä.

• sadgffg

Sitten naiset jäävät yksin.

• a_____aa_____a

Pidättekö te oikeasti niitä parisuhteessa eläviä miehiä (sukulaisia, kavereita ja työtovereita) niin adoniksina? Oikeesti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe