Hänelle, joka meni eteenpäin

Liikaaliikaa

Älä huoli, en lähesty sinua. Tämä pääni sisäinen sekamelska on täysin omaa syytäni. Samoin se, että meidän kävi miten kävi.

Pystyn rationaalisesti ymmärtämään, että minun olisi pitänyt jo päästä eteenpäin. Syytän itseäni tästäkin.

Varjelen raivokkaasti tätä salaisuutta. Näit minusta iloisen puolen lopussa. Se oli täyttä teatteria, läpi meni, tai sitten ei. Et nähnyt minua itkemässä sikiöasennossa lattialla, et koskaan saanut selville.

Että minä olen heikko.

12

686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katariinanainen

ehkä tää viesti H-F"lle, olisko näin?

• Kaikkitaieimitään

Tai sit HF:ltä mulle

• Kaikkitaieimitään

Toivon kuitenkin hiljaa sydämessäni, että lähestyisit. Vaikka näinkin mitä näytit, näin myös silmistäsi surun ja heikkouden. Vaikka et sitä halunnut näyttää.

En ole mennyt eteenpäin. Se on vain teatteria. En pystyisi vielä. Olet edelleen sydämessäni.

Onko vielä mahdollisuus.....ja aikaa....
      Vaikka pakenet....olen valmis sut uudelleen löytämään....ja sitomaan sut mun sydämeen

• Yourturntoask

En halua paeta kun ne tunteet ei poistu silloinkaan

• katariinanainen

Kun olet nainen H ja sukunimi B ja mies F
      Kuin näin ei ole sulla mahdollista
      Kuin ei ole nämä nimimerkit- sekoitaan jotain ja on ihan eri juttu teillä

• Tapio50

No jopas sattui,menin sitten rakastumaan ja oli alunperin sovittu että vain ja ainoastaan seksiä,seurustelu ei tule onnistumaan,olen muuttamassa pois paikkakunnalta,yhteistä aikaa jäljellä n.kuukausi,hän auttaa muutossa ja tulee mukaan uuteen kaupunkiin kanssani,seuraavana päivänä vien hänet asemalle ja...se on siinä..menin sitten rakastumaan,nyt kun tiedän ettei siitä tule mitään, jo matkankin takia...tuntuu että sydän revitään rinnasta,hän(tyttö) pysyy tiukasti kannassaan, vain seksiä...meillä on ikäeroakin 20v.mutta tulemme toimeen todella hyvin ja kaikki arkiaskareetkin sujuvat mallikkaasti,olen hänelle ilmeisesti vain pano,mutta kun tuli tunteet peliin,sanoi että"jäitä hattuun"homma pelittää hienosti jos en tunteile,en saa halata tai pussata muuta kun seksin aikana,yhteinen aikamme on kohta ohi,mitä ihmettä pitäis ajatella??

• naisellinen.ote

Aika avoin kirjoita kertomus...
      tuo aloitus
      Tunnen haikeaa myötätuntoa ...
      sille miehelle..joka oli
      myös ex puolisoni!!!

• muakopelkäät

Lässyn lässyn pysy piilossa vaan

• mikävoisollasyy

Teitkö jotain salaa mikä tuli ilmi?

• mikävoisollasyy

kerro mikä
        liittyykö seksin?

• Vuottakaksikolme

Kuinka pitkä suhde teillä oli?

• ehkäoonväärässä

Haikeaa aloitus? Nainen asutko K....i? Ja mies ulkkis?
      Niin tutun tuntuista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe