Älä huoli, en lähesty sinua. Tämä pääni sisäinen sekamelska on täysin omaa syytäni. Samoin se, että meidän kävi miten kävi.
Pystyn rationaalisesti ymmärtämään, että minun olisi pitänyt jo päästä eteenpäin. Syytän itseäni tästäkin.
Varjelen raivokkaasti tätä salaisuutta. Näit minusta iloisen puolen lopussa. Se oli täyttä teatteria, läpi meni, tai sitten ei. Et nähnyt minua itkemässä sikiöasennossa lattialla, et koskaan saanut selville.
Että minä olen heikko.
Hänelle, joka meni eteenpäin
12
708
Vastaukset 12
- katariinanainen
ehkä tää viesti H-F"lle, olisko näin?
- Kaikkitaieimitään
Tai sit HF:ltä mulle
- Kaikkitaieimitään
Toivon kuitenkin hiljaa sydämessäni, että lähestyisit. Vaikka näinkin mitä näytit, näin myös silmistäsi surun ja heikkouden. Vaikka et sitä halunnut näyttää.
En ole mennyt eteenpäin. Se on vain teatteria. En pystyisi vielä. Olet edelleen sydämessäni.
Onko vielä mahdollisuus.....ja aikaa....
Vaikka pakenet....olen valmis sut uudelleen löytämään....ja sitomaan sut mun sydämeen- Yourturntoask
En halua paeta kun ne tunteet ei poistu silloinkaan
- katariinanainen
Kun olet nainen H ja sukunimi B ja mies F
Kuin näin ei ole sulla mahdollista
Kuin ei ole nämä nimimerkit- sekoitaan jotain ja on ihan eri juttu teillä- Tapio50
No jopas sattui,menin sitten rakastumaan ja oli alunperin sovittu että vain ja ainoastaan seksiä,seurustelu ei tule onnistumaan,olen muuttamassa pois paikkakunnalta,yhteistä aikaa jäljellä n.kuukausi,hän auttaa muutossa ja tulee mukaan uuteen kaupunkiin kanssani,seuraavana päivänä vien hänet asemalle ja...se on siinä..menin sitten rakastumaan,nyt kun tiedän ettei siitä tule mitään, jo matkankin takia...tuntuu että sydän revitään rinnasta,hän(tyttö) pysyy tiukasti kannassaan, vain seksiä...meillä on ikäeroakin 20v.mutta tulemme toimeen todella hyvin ja kaikki arkiaskareetkin sujuvat mallikkaasti,olen hänelle ilmeisesti vain pano,mutta kun tuli tunteet peliin,sanoi että"jäitä hattuun"homma pelittää hienosti jos en tunteile,en saa halata tai pussata muuta kun seksin aikana,yhteinen aikamme on kohta ohi,mitä ihmettä pitäis ajatella??
- naisellinen.ote
Aika avoin kirjoita kertomus...
tuo aloitus
Tunnen haikeaa myötätuntoa ...
sille miehelle..joka oli
myös ex puolisoni!!! - muakopelkäät
Lässyn lässyn pysy piilossa vaan
- mikävoisollasyy
Teitkö jotain salaa mikä tuli ilmi?
- mikävoisollasyy
kerro mikä
liittyykö seksin?
- Vuottakaksikolme
Kuinka pitkä suhde teillä oli?
- ehkäoonväärässä
Haikeaa aloitus? Nainen asutko K....i? Ja mies ulkkis?
Niin tutun tuntuista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731555Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971133Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301020- 164987
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30913Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105904Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55839Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129804- 29784
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.185760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64674
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12615- 86580
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191577On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79568- 41520
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75517- 47510