Hänelle, joka meni eteenpäin

Liikaaliikaa

Älä huoli, en lähesty sinua. Tämä pääni sisäinen sekamelska on täysin omaa syytäni. Samoin se, että meidän kävi miten kävi.

Pystyn rationaalisesti ymmärtämään, että minun olisi pitänyt jo päästä eteenpäin. Syytän itseäni tästäkin.

Varjelen raivokkaasti tätä salaisuutta. Näit minusta iloisen puolen lopussa. Se oli täyttä teatteria, läpi meni, tai sitten ei. Et nähnyt minua itkemässä sikiöasennossa lattialla, et koskaan saanut selville.

Että minä olen heikko.

12

644

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katariinanainen

ehkä tää viesti H-F"lle, olisko näin?

• Kaikkitaieimitään

Tai sit HF:ltä mulle

• Kaikkitaieimitään

Toivon kuitenkin hiljaa sydämessäni, että lähestyisit. Vaikka näinkin mitä näytit, näin myös silmistäsi surun ja heikkouden. Vaikka et sitä halunnut näyttää.

En ole mennyt eteenpäin. Se on vain teatteria. En pystyisi vielä. Olet edelleen sydämessäni.

Onko vielä mahdollisuus.....ja aikaa....
      Vaikka pakenet....olen valmis sut uudelleen löytämään....ja sitomaan sut mun sydämeen

• Yourturntoask

En halua paeta kun ne tunteet ei poistu silloinkaan

• katariinanainen

Kun olet nainen H ja sukunimi B ja mies F
      Kuin näin ei ole sulla mahdollista
      Kuin ei ole nämä nimimerkit- sekoitaan jotain ja on ihan eri juttu teillä

• Tapio50

No jopas sattui,menin sitten rakastumaan ja oli alunperin sovittu että vain ja ainoastaan seksiä,seurustelu ei tule onnistumaan,olen muuttamassa pois paikkakunnalta,yhteistä aikaa jäljellä n.kuukausi,hän auttaa muutossa ja tulee mukaan uuteen kaupunkiin kanssani,seuraavana päivänä vien hänet asemalle ja...se on siinä..menin sitten rakastumaan,nyt kun tiedän ettei siitä tule mitään, jo matkankin takia...tuntuu että sydän revitään rinnasta,hän(tyttö) pysyy tiukasti kannassaan, vain seksiä...meillä on ikäeroakin 20v.mutta tulemme toimeen todella hyvin ja kaikki arkiaskareetkin sujuvat mallikkaasti,olen hänelle ilmeisesti vain pano,mutta kun tuli tunteet peliin,sanoi että"jäitä hattuun"homma pelittää hienosti jos en tunteile,en saa halata tai pussata muuta kun seksin aikana,yhteinen aikamme on kohta ohi,mitä ihmettä pitäis ajatella??

• naisellinen.ote

Aika avoin kirjoita kertomus...
      tuo aloitus
      Tunnen haikeaa myötätuntoa ...
      sille miehelle..joka oli
      myös ex puolisoni!!!

• muakopelkäät

Lässyn lässyn pysy piilossa vaan

• mikävoisollasyy

Teitkö jotain salaa mikä tuli ilmi?

• mikävoisollasyy

kerro mikä
        liittyykö seksin?

• Vuottakaksikolme

Kuinka pitkä suhde teillä oli?

• ehkäoonväärässä

Haikeaa aloitus? Nainen asutko K....i? Ja mies ulkkis?
      Niin tutun tuntuista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3438
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      77
      1680
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      82
      1188
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      156
      1132
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      971
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      947
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      179
      906
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      902
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      856
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      795
    Aihe