Hänelle, joka meni eteenpäin

Liikaaliikaa

Älä huoli, en lähesty sinua. Tämä pääni sisäinen sekamelska on täysin omaa syytäni. Samoin se, että meidän kävi miten kävi.

Pystyn rationaalisesti ymmärtämään, että minun olisi pitänyt jo päästä eteenpäin. Syytän itseäni tästäkin.

Varjelen raivokkaasti tätä salaisuutta. Näit minusta iloisen puolen lopussa. Se oli täyttä teatteria, läpi meni, tai sitten ei. Et nähnyt minua itkemässä sikiöasennossa lattialla, et koskaan saanut selville.

Että minä olen heikko.

12

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katariinanainen

      ehkä tää viesti H-F"lle, olisko näin?

      • Kaikkitaieimitään

        Tai sit HF:ltä mulle


    • Kaikkitaieimitään

      Toivon kuitenkin hiljaa sydämessäni, että lähestyisit. Vaikka näinkin mitä näytit, näin myös silmistäsi surun ja heikkouden. Vaikka et sitä halunnut näyttää.

      En ole mennyt eteenpäin. Se on vain teatteria. En pystyisi vielä. Olet edelleen sydämessäni.

      Onko vielä mahdollisuus.....ja aikaa....
      Vaikka pakenet....olen valmis sut uudelleen löytämään....ja sitomaan sut mun sydämeen

      • Yourturntoask

        En halua paeta kun ne tunteet ei poistu silloinkaan


    • katariinanainen

      Kun olet nainen H ja sukunimi B ja mies F
      Kuin näin ei ole sulla mahdollista
      Kuin ei ole nämä nimimerkit- sekoitaan jotain ja on ihan eri juttu teillä

      • Tapio50

        No jopas sattui,menin sitten rakastumaan ja oli alunperin sovittu että vain ja ainoastaan seksiä,seurustelu ei tule onnistumaan,olen muuttamassa pois paikkakunnalta,yhteistä aikaa jäljellä n.kuukausi,hän auttaa muutossa ja tulee mukaan uuteen kaupunkiin kanssani,seuraavana päivänä vien hänet asemalle ja...se on siinä..menin sitten rakastumaan,nyt kun tiedän ettei siitä tule mitään, jo matkankin takia...tuntuu että sydän revitään rinnasta,hän(tyttö) pysyy tiukasti kannassaan, vain seksiä...meillä on ikäeroakin 20v.mutta tulemme toimeen todella hyvin ja kaikki arkiaskareetkin sujuvat mallikkaasti,olen hänelle ilmeisesti vain pano,mutta kun tuli tunteet peliin,sanoi että"jäitä hattuun"homma pelittää hienosti jos en tunteile,en saa halata tai pussata muuta kun seksin aikana,yhteinen aikamme on kohta ohi,mitä ihmettä pitäis ajatella??


    • naisellinen.ote

      Aika avoin kirjoita kertomus...
      tuo aloitus
      Tunnen haikeaa myötätuntoa ...
      sille miehelle..joka oli
      myös ex puolisoni!!!

    • muakopelkäät

      Lässyn lässyn pysy piilossa vaan

    • mikävoisollasyy

      Teitkö jotain salaa mikä tuli ilmi?

      • mikävoisollasyy

        kerro mikä
        liittyykö seksin?


    • Vuottakaksikolme

      Kuinka pitkä suhde teillä oli?

    • ehkäoonväärässä

      Haikeaa aloitus? Nainen asutko K....i? Ja mies ulkkis?
      Niin tutun tuntuista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe