Hyvästit heitän miehelle

hyvästitmies

Joskus voin muistella vuosien päästä meidän kohtaamisia ja sitä kutkuttavaa tunnetta lähelläsi. Silmiesi kiiltoa ja sitä lempeää katsettasi. Niitä hauskoja ja "kohtalon" tuomia kohtaamisia. Sinä sait sen tunteen aikaan, eikä kukaan muu. Sait minut ihan sekaisin ja hulluksi sinuun. Olit vain unelma. Tämä jää tänne ja tätä en siirrä eteenpäin. Puhumatta ja pelkillä katseilla kun ei mitään saavuteta. Silloin on kyse silmänruoasta. Minulla vain tämä vuosi herätti jotain suurempaa.

30

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämäjääjajäänainenkin

      Hyvästi nainen

      • hyvästitmies

        Tulee ikävä, mutta pakko jatkaa matkaa ilman häiritseviä ajatuksia. Turhat ajatukset unelmista ovat vain tiellä normaalissa elämässä.


      • toivoo-Manolos
        hyvästitmies kirjoitti:

        Tulee ikävä, mutta pakko jatkaa matkaa ilman häiritseviä ajatuksia. Turhat ajatukset unelmista ovat vain tiellä normaalissa elämässä.

        ...ei kai siel auringos paljo kandee suomipikia muistella, Sonja...


      • tuttupalstalla

        Tämä on se hyvästelijä-nainen. Monesti hyvästellyt sen miehen ja aina vaan uudestaan. Haluaa huomiota, älä välitä.


      • hyvästitmies
        tuttupalstalla kirjoitti:

        Tämä on se hyvästelijä-nainen. Monesti hyvästellyt sen miehen ja aina vaan uudestaan. Haluaa huomiota, älä välitä.

        En ole hyvästellyt häntä miestä kertaakaan ennen tätä. Nyt on aika laittaa tälle ikävöinnille loppu.


      • tuskinmeneeperille
        hyvästitmies kirjoitti:

        En ole hyvästellyt häntä miestä kertaakaan ennen tätä. Nyt on aika laittaa tälle ikävöinnille loppu.

        Ei sille tule loppua kirjoittelemalla vaan lopettamalla kirjoittaminen.


    • Sonja-toivottaa

      Hyvästi oi Tatu

    • rohkeusonvalttia

      Noh onneksi kerroit tämän myös sille miehelle ja yritit varmaan puhua hänelle.

      • hyvästitmies

        Yritin puhua hänelle, mutta ei siitäkään mitään tullut. Kovin kiusallista oli yrittää puhua hänelle. Hän ei edes reagoinut minuun mitenkään, enkä tiennyt mitä sanoa hänelle. Ei ole puheenaiheita, eikä mitään muutakaan yhteistä.


      • hyvästitmies kirjoitti:

        Yritin puhua hänelle, mutta ei siitäkään mitään tullut. Kovin kiusallista oli yrittää puhua hänelle. Hän ei edes reagoinut minuun mitenkään, enkä tiennyt mitä sanoa hänelle. Ei ole puheenaiheita, eikä mitään muutakaan yhteistä.

        Taitaa olla omallakin kohdalla liian myöhäistä sanoa asiat mutta sanon ne kuitenkin, just kun tajusi lopettaa ikävöinnin ja puhua suoraan pari asiaa ja tehdä selväksi että järki tuli lopultakin päähän että ei tunne enää vie niin tietysti sillon se on myöhästä, no otan opiksi tästä, karvas opetus. Kuitenkin toivon ettei jää paska maku suuhun, itellä ei ainakaan ihmisestä joka on tosi hyvä persoona ja joka ansaitsee parempaa.
        Ehkä joskus vuosien päästä jossain nähdään ja sitten voidaan nauraa tälle koko showlle joka kyllä on täysin itseni syytä kun en heti sanonut kaikkea suoraan ja ottanut järkeä käyttöön.
        Ei voi mitään pitää vaan jatkaa elämää. Kyllä tässä kuitenkin kusee nyt toinenkin asia mutta en voi syyttää kuin itseäni.


      • hyvästitmies kirjoitti:

        Yritin puhua hänelle, mutta ei siitäkään mitään tullut. Kovin kiusallista oli yrittää puhua hänelle. Hän ei edes reagoinut minuun mitenkään, enkä tiennyt mitä sanoa hänelle. Ei ole puheenaiheita, eikä mitään muutakaan yhteistä.

        Niin siis oma kokemukseni ehkä jos antaa neuvoja, tuntu vaan niin kovin tutulta tekstisi että pelkään jo mitä huomenna saan kuulla. Oletko muuten ihan varmasti niinku sillain yrittänyt puhua että olet sanonut että nyt pitäs puhua tästä asiasta että saadaan kokonaan puhuttua? Siksi kysyn koska ei pidä heittää toivoa hukkaan ja en tarkoita sitä että tulis suhdetta tai mitään vaan sitä että vois jatkaa mihin jäätiin ihan kaveri tasolla, monesti voi olla että kun on tollasta ja asia vihdoin ja viimein vaikka pakolla puhutaan niin kummallakin mieli kirkastuu ja ehkä huomaa jopa sen että väärinkäsityksiä on tullut molemmin puolin kun ei ole uskallettu avata suutansa.
        Kunhan kysyn ei ole pakko vastata.


    • kaverinimun

      Ei ollu hyvä et näin kävi, tilanteet muuttu radikaalisti. Ja en pelannut mitään peliä se oli kohtalo mikä pelas. En tiedä onko tämä minulle mutta koin saaneeni "synninpäästön".

      • hyvästitmies

        Ei ole sinun vikasi tämä tilanne. Tunteet tuli pilaamaan kaiken. Minulla ei ole helppoa tunteiden kanssa. Usein pelkkä ihastuminen tai katselu muuttuu juuri sen sopivan kanssa paljon suuremmaksi. Kai ymmärrät, että ilman sanoja tästä ei tule mitään. Ei meillä ole mitään yhteisiä asioita, mitä voisimme yhdessä kokea. Tilanne on niin vaikea, mutta tunteet eivät ymmärrä. Järki sanoo jo, että nyt aika lopettaa tämä unelmointi. Ehkä vähemmällä näkemisellä tämä onnistuu pikkuhiljaa.


      • Viatonkysymys

        Missä olet nähnyt häntä vai etkö näe häntä enää?


      • Viatonkysymys
        hyvästitmies kirjoitti:

        Ei ole sinun vikasi tämä tilanne. Tunteet tuli pilaamaan kaiken. Minulla ei ole helppoa tunteiden kanssa. Usein pelkkä ihastuminen tai katselu muuttuu juuri sen sopivan kanssa paljon suuremmaksi. Kai ymmärrät, että ilman sanoja tästä ei tule mitään. Ei meillä ole mitään yhteisiä asioita, mitä voisimme yhdessä kokea. Tilanne on niin vaikea, mutta tunteet eivät ymmärrä. Järki sanoo jo, että nyt aika lopettaa tämä unelmointi. Ehkä vähemmällä näkemisellä tämä onnistuu pikkuhiljaa.

        Tunteet eivät pilaa mitään muuten, päinvastoin, ne voivat pelastaa kaiken.
        Kyse on vain siitä että molemmat ymmärtää että on tunteita jonka vuoksi voi olla vaikea puhua.


      • ihanhyväkaveri
        hyvästitmies kirjoitti:

        Ei ole sinun vikasi tämä tilanne. Tunteet tuli pilaamaan kaiken. Minulla ei ole helppoa tunteiden kanssa. Usein pelkkä ihastuminen tai katselu muuttuu juuri sen sopivan kanssa paljon suuremmaksi. Kai ymmärrät, että ilman sanoja tästä ei tule mitään. Ei meillä ole mitään yhteisiä asioita, mitä voisimme yhdessä kokea. Tilanne on niin vaikea, mutta tunteet eivät ymmärrä. Järki sanoo jo, että nyt aika lopettaa tämä unelmointi. Ehkä vähemmällä näkemisellä tämä onnistuu pikkuhiljaa.

        En sitten muuten aio muuttua käytökseltään kylmäksi tai kylmemmäksi kuin nykyään.


      • illan_phd
        hyvästitmies kirjoitti:

        Ei ole sinun vikasi tämä tilanne. Tunteet tuli pilaamaan kaiken. Minulla ei ole helppoa tunteiden kanssa. Usein pelkkä ihastuminen tai katselu muuttuu juuri sen sopivan kanssa paljon suuremmaksi. Kai ymmärrät, että ilman sanoja tästä ei tule mitään. Ei meillä ole mitään yhteisiä asioita, mitä voisimme yhdessä kokea. Tilanne on niin vaikea, mutta tunteet eivät ymmärrä. Järki sanoo jo, että nyt aika lopettaa tämä unelmointi. Ehkä vähemmällä näkemisellä tämä onnistuu pikkuhiljaa.

        Jos et ole tutustunut häneen vielä paremmin niin mistä tiedät ettei teillä ole yhteisiä asioita? tuskin kukaan tietää, että onko jotain yhteistä vain katselemalla jotain ihmistä.


      • hyvästitmies
        Viatonkysymys kirjoitti:

        Tunteet eivät pilaa mitään muuten, päinvastoin, ne voivat pelastaa kaiken.
        Kyse on vain siitä että molemmat ymmärtää että on tunteita jonka vuoksi voi olla vaikea puhua.

        Ei siitä tule mitään. Olemme niin erilaisia. Ei meille löydy mitään yhteistä asiaa. Tässä tilanteessa tunteet pilaavat kaiken. Haluan hänenlaisensa, mutta helpomman tapauksen. Hän on liian vaikea. Näen häntä vieläkin, mutta harvemmin.


      • hyvästitmies kirjoitti:

        Ei siitä tule mitään. Olemme niin erilaisia. Ei meille löydy mitään yhteistä asiaa. Tässä tilanteessa tunteet pilaavat kaiken. Haluan hänenlaisensa, mutta helpomman tapauksen. Hän on liian vaikea. Näen häntä vieläkin, mutta harvemmin.

        Voitko kertoa enemmän miten usein näet ja missä paikkoissa?

        Älä anna tunteiden pilata tutustumista. Voit olla hyvää kaveri, jos kyse ei ole rakkaudesta. Jos näet hänet , niin tutustu omasta aloiteesta. Tämän sanon tarkistakseen, että voiko tulla mitään. Kun tavallaan viet itseltäsi hyvän mahdolisuuden selivitellä tätä asiaa. Tykkäät hänestä vielläkin, mutta et haluaa viedä asian eteenpäin.


    • En heitä hyvästi miehelleni, vaan jatkan avioliittoani.

    • Jmiehenmielipide

      Sano se sille miehelle kans! Yritä edes puhua.

    • oletkosinä

      Leivos

      • kettuilija

        Onko kermaleivos hävöksissä?? Pääsikö kerma hapantumaan?


      • kermaleivos

        En kirjoittele tälläisiä.


      • kettuilija
        kermaleivos kirjoitti:

        En kirjoittele tälläisiä.

        Etpä tietenkää. Puhdas pulmunen kaikin tavoin. Siis ihan kaikin tavoin. Mitä nyt vähän loukkaat joitain siinä matkan varrella.


      • kermaleivos

        Jos jätän jonkun sanon sen hänelle suoraan.


      • hapankermaa
        kermaleivos kirjoitti:

        Jos jätän jonkun sanon sen hänelle suoraan.

        Tottahan toki. Niin tekee puhdas pulmunen. Mutta toisille ei sanokaan suoraan. Jättää vaan kertomatta jotain. Vai mitä.


    • Kannattaa puhua tämän miehen kanssa. Tutustua ja selvitellä miten oikeasti asiat ovat. Missä ja milloin näit hänet ? Oletteko puhuneet mitään ?

      Ainakin kohdallani tämä ei ollut turhaan. Kaipaan häntä vielläkin. Sitä katsetta ja elämäntilannetta. Ymmärsin liian myöhään, että kaipaan häntä. Ei voi nähdä, eikä voi olla yhteydessä. Jos saisin puhua, tutustua ja kuunella mitä hän sanoisi. Tämä jää mahdollomuuteen. Yli puoli vuotta mennyt, mutten voi unohtaa häntä vielläkään.

    • envoikäsittäää

      Siis mitä v:ttua. Kuka jättelee hyvästejä palstalla ja kiusaa kaikkia hyväuskoisia. Onko toiset ihmiset teille noin vähäpätöisiä, että pitää leikkiä ihmisten tunteilla.

    • EnTiedäOsuuko

      Jahasjahas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe