Tämän Saritan ulkonäkö on kutosen luokkaa

Naisasialooser1

http://www.hs.fi/elama/art-2000005060551.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=42a309e3e81d4494b998f6fc68ae53ac

Ja vielä kun tuostaa lisää ikääntyy niin putoaa vitosen ja siitä taas nelosen naiseksi kunnes on nollat taulussa viimeistään nelikymppisenä.

Ehkä on ollut huippuvuosinaan seiskan tai jopa kasin nainen, mene ja tiedä kun ei ole kuvaa hänestä nuoruuden parhailta päiviltä.

Hänen tämänhetkistä ulkonäköään vastaava mies näyttää suurinpiirtein tältä:

http://i.imgur.com/qZeNruH.jpg

37

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutosennainen

Komea mies.

Kutosen naisena olen kovin, kovin iloinen arviostasi.

• Turku_26.1.17

Ei mun mielestä.
      Olen nähnyt missikisoissa paljon rumempia tyttöjä/naisia kuin tuo sinkku-Sarita.

• kauniskurppa

Miksi linkitit tuolle tavalliselle naiselle komean miehen?

• tjaah

Jaa, että noin komea mies vastaa hänen ulkonäköään. Hänellähän sitten hyvä flaxi käy.

• Näyttää lesbolta.

• eikylnäytä

Itse asiassa ei näytä lesbolta. Huomaan, että sulla ei oikein lepakkotutka toimi ;)

• helgamies_

Todennäköisesti kyseessä on vihervasemmistolainen femakko.

• eikylnäytä kirjoitti:

Itse asiassa ei näytä lesbolta. Huomaan, että sulla ei oikein lepakkotutka toimi ;)

Poikatukka ja ei miestä elämässä.

Lesbo on tullu ilmaisemaan mielipiteensä lehteen. :D

• helgamies_
        Eräkettu kirjoitti:

Poikatukka ja ei miestä elämässä.

Lesbo on tullu ilmaisemaan mielipiteensä lehteen. :D

Luulin kuvan perusteella lesboksi.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Just tuollaisia komeita miehiä tuommoinen kutosen naiset haluaa. Meikällä ei olisi mitään jakoa päästä treffeille.

• 254

No, sähän ootkin reilusti alle kutosen mies. Yritä niitä oman tasoisias.

• Kaunis nainen, on ainakin kasin nainen jos nyt pitäs numeroida mutta oikeasti ei ihmisiä sais arvostella numeroilla.
      Kauniit kasvot, kauniit silmät, vihreät silmät on kivan näköset. Ja no tumma tukka kans mutta jos hiukset olisi erilailla olisi vielä kauniimman näkönen

• 121212121212

Ulkonäössä ei lähtökohtaisesti vikaa. Paljon hyviä piirteitä.

45-vuotiaan feministin tyyli vaihtoon ja tarvittaessa salille. Saa miehen aivan heittämällä, jos vain luonne ok.

Pitäisi oikeastaan saada nytkin. En voi välttyä veikkaamasta että tavoittelee liian korkeatasoisia miehiä.

• helgamies_

Avainsana mitä ilmeisesmmin feministi, ja se kertookin kaiken tarvitavan.

• Terveen ja tasapainoisen näköinen nainen.

• Pillujen--asiantuntija

Naiset ovat aina kaseja, jopa ysejä ja suurin osa kymppejä. Naiset on 99% pantavia , harvoin näkee naista joka ei kelpaisi kenellekkään. Saritakin on sellainen että varmaan saa treffi kutsuja mutta odottaa sitä täydellistä rikasta pitkää miestä vielä 50 vuotiaanakin kun kolmosen miehet ei kelpaa.

• 11212121212

Sarita vetää puoleensa kummallisia hippejä/vaihtoehtoihmisiä. Tuo kuvan valkokaulustyöläinen/päällikkö tuskin ensimmäisten joukossa on Saritasta kiinnostunut

• VanhempiATM

Tämä on varmaan totta. Tuossa iässä alkaa olla selvää, että ei näistä vaihtoehtotyypeistä ole rakentamaan kotia tai muutenkaan tulevaisuutta. Se on kyllä vähän erikoista, että ei nuorempanakaan mätsännyt, sikäli kuin Sarita on ollut saman tyylinen silloinkin.

• nuorinainen88-

Vaikka olen nainen, niin mielestäni kuvan mies on ulkoisesti parempitasoinen kuin artikkelin nainen.

• Samaa mieltä.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Nainen saa aina miehen. Mistä kiikastaa ettei miehet kelpaa?

• RichardBurton

Tuo Saritahan on ihan hyvännäkönen muija. Mikä telaketjulesbo se sillon on? Jotkut ihmiset ovat huonoja sosiaalisessa pelissä ja sitten jää ilman! Kyl miä ton ottasin muijaksein (ulkonäköperusteilla) ja oisin (ehkä) onnelinen.

• Mietin-vaan
      • 323232

nelosen-vitosen white trash-nainen. Kyllä Sarita tuon pesee

• Mietin-vaan

Senaattorin tytär, yliopistotutkinto, lakinainen erikoisalana kansainväliset kauppasuhteet, ja partnerina kansainvälisessä lakifirmassa jossa yli 900 työntekijää.

White trashilla on aikamoisen outo määritelmä joidenkin mielestä.

• 323232

Ehkä "hieman" kieli poskella heitin tuon

• 121212121212

Kuka tuo on? En äkkiseltään tunnista.

• miesvastaa

Hassuin kohta tuossa artikkelissa oli, että joku oli sanonut Saritalle, että hän on liian saatavilla... :D Jotenkin luulen, että tämän arvion on tehnyt nainen. Ei sinkku voi olla liian saatavilla. Olettaen, että parisuhteen haluaa. Tietenkin pitää itse tietää mitä haluaa, ja tunnistaa potentiaaliset kohteet, eikä tämäkään takaa mitään. Mutta mitään vaikeasti tavoiteltavaa ei kannata ryhtyä leikkimään. Se on typerää se....

ja nätti nainen. Mutta ei se takaa, että hänelle olisi hyviä/ sopivia miehiä tullut vastaan. Ja jos hän ei itsekkään oikein tiedä mitä etsii ( tuo erilaisten säätöjen ja vaikeiden miesten lähestyminen kertoo siitä) niin onhan se mutkikasta. Koska kenenkään ei oo pakko jos ei taho....

• "että hän on liian saatavilla... :D Jotenkin luulen, että tämän arvion on tehnyt nainen."

Ei välttämättä.. Varsinkin kun oli noin "epäsuorasti" sanottu.. Moni mies kun ei oikeasti halua mitään sen vakavampaa sellaisen naisen kanssa, joka on ollut tai on "liian" tyrkky ja esim. kevyt- ja/tai seksisuhtellut "liian" paljon.. Jopa sellaiset miehet, jotka itse sellaiseen ovat "syyllistyneet" ja/tai "syyllistyvät" eivät Välttis Halua itsensä kaltaisen naisen kanssa sen vakavampaa.. Tuon "liian" jokainen tietenkin määrittää ihan itse.. ;P

• miesvastaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

"että hän on liian saatavilla... :D Jotenkin luulen, että tämän arvion on tehnyt nainen."

Ei välttämättä.. Varsinkin kun oli noin "epäsuorasti" sanottu.. Moni mies kun ei oikeasti halua mitään sen vakavampaa sellaisen naisen kanssa, joka on ollut tai on "liian" tyrkky ja esim. kevyt- ja/tai seksisuhtellut "liian" paljon.. Jopa sellaiset miehet, jotka itse sellaiseen ovat "syyllistyneet" ja/tai "syyllistyvät" eivät Välttis Halua itsensä kaltaisen naisen kanssa sen vakavampaa.. Tuon "liian" jokainen tietenkin määrittää ihan itse.. ;P

Ei se ole sama asia. Kuin olla saatavilla sellaiselle jonka kanssa synkkaa. Juurihan tuossa kirjoitin. Ja niitä aiempia panoja ei kukaan tiedä, joten tuskin siitä on kyse

• miesvastaa kirjoitti:

Ei se ole sama asia. Kuin olla saatavilla sellaiselle jonka kanssa synkkaa. Juurihan tuossa kirjoitin. Ja niitä aiempia panoja ei kukaan tiedä, joten tuskin siitä on kyse

Ja minä tarkoitin Just sitä mitä tarkoitin.. En lähde kinaamaan.. Monet Vain "aistivat" ja lukevat "rivien välistä" monia asioita, joita toinen ei kerro suoraan jne.. ;P
        Monesta muustakin jutusta voi päätellä monia asioita.. ;P

Mut joo.. Tajuat tai olet tajuamatta.. Se on ihan sama mulle.. ;D

• helgamies_

Ei vihervasemmistolainen femakkonainen ole välttämättä se mitä YTMit haluavat.

• miesvastaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Ja minä tarkoitin Just sitä mitä tarkoitin.. En lähde kinaamaan.. Monet Vain "aistivat" ja lukevat "rivien välistä" monia asioita, joita toinen ei kerro suoraan jne.. ;P
        Monesta muustakin jutusta voi päätellä monia asioita.. ;P

Mut joo.. Tajuat tai olet tajuamatta.. Se on ihan sama mulle.. ;D

Eiköhän me toisiamme ymmärretä. Monella nuo "aistimiset" menee liiallisuuksiin mielestäni. Mutta kukin tyylillään. Jotenkin vaan tuli mielikuva, jostain pelailusta tuossa, että pitäisi ruokkia miehen mielenkiintoa vaikuttamalla etäiseltä ja temppuilemalla jotain kummallista

• miesvastaa kirjoitti:

Eiköhän me toisiamme ymmärretä. Monella nuo "aistimiset" menee liiallisuuksiin mielestäni. Mutta kukin tyylillään. Jotenkin vaan tuli mielikuva, jostain pelailusta tuossa, että pitäisi ruokkia miehen mielenkiintoa vaikuttamalla etäiseltä ja temppuilemalla jotain kummallista

Moni asia riippuu monesta asiasta.. "aistimiset" voi osua hyvinkin oikeaan, jos/kun vain TunneÄlyä, Herkkyyttä ja viisautta (ja näistä muodostuvaa "IntuitioViisautta) jne. löytyy Yksilöstä Tarpeeksi.. ;P

"pitäisi ruokkia miehen mielenkiintoa vaikuttamalla etäiseltä ja temppuilemalla jotain kummallista"

Juuh.. En tarkoittanut mitään tuollaista.. Eli kyllä se tutustuminen ja mielenkiinnon osoittaminen jne. "pitäisi" olla VastaVuoroista ja MolemminPuoleista.. Siis minun mielestäni.. Mutta tässä tapauksessa nyt ei ollut tuosta kyse.. En ainakaan usko.. ;P

• kovaliikkumaan

ei varmasti ollutkaan, miten olisi ruskeasilmäinen, sopisko sulle, hänellä on niin hidas sytytys, mutta heräsi

• penispepe

Älkää nyt vituss ihan liiotelko. Vitonen tuolle naiselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3085
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2163
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1341
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1147
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe