Totuushan on se, että saatana on soluttautunut

LuterilaiseenKirkkoon

3 Moos 20:13: Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

3 Moos 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.

3 Moos 18: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Room. 1:25 – 27: He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa ... Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan."

Kylmä totuus on se, että homous ja lesbous on raamatun mukaan syntiä. Aivan sama miten asiaa kääntelette ja vääntelette, itsellenne valehdellen.

Raamatussa ei tunneta seksuaalisuuden identiteettiä kuten meidän aikanamme. Homoerotiikka käsitetään siksi vain toiminnan tasolla. Lähtökohtana on aina miehen ja naisen välinen aviollinen seksuaalisuhde, jolloin homoseksuaalisuus on väärin. Miehen ja naisen rooli oli tarkoin määritelty, niin yhteiskunnassa kuin perheessä. Raamatun näkökulmasta homoseksuaalisuus rikkoo tätä roolijakoa, koska aktissa toinen mies ottaa naisen paikan.

Se pappi joka homoja alkaa kirkossa vihkimään, palvelee kyllä jotain ihan toista herraa kuin Jeesusta.

99

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirkkotuuliajolla

Juuri noin se on. Pahin on edessä tällä menolla. Milloin kirkossa herätään näkemään totuus, vastako helvetissä ? Sitten se on liian myöhäistä. Nyt pitäisi perustaa Raamattu-uskollisten seurakunta, johon voismme liittyä ja meitä liittyjiä olisi todella paljon.

• Teillä on jo fundamentalistinen Lähetyshiippakunta, johon liittyneitä ei tosin ole ollut kovinkaan paljon.

• mitäsitten-
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Teillä on jo fundamentalistinen Lähetyshiippakunta, johon liittyneitä ei tosin ole ollut kovinkaan paljon.

Vaikka meillä olisi Lähetyshiippakunta siitä huolimatta kirkkoon kuuluvat jumalattomat menevät kadotukseen.

• mitäsitten- kirjoitti:

Vaikka meillä olisi Lähetyshiippakunta siitä huolimatta kirkkoon kuuluvat jumalattomat menevät kadotukseen.

Tuosta ei ollut puhe. Joko olet liittynyt Lähetyshiippakuntaan?

• mitäsitten-

Tuosta ei ollut puhe. Joko olet liittynyt Lähetyshiippakuntaan?

Siitä juuri on kysymys. Mikään seurakunta ei pelasta ihmistä. Ihmisen pelastaa yksin Jeesus ja ihmisen henkilökohtainen suhde on se joka jotakin merkitsee.

• mitäsitten- kirjoitti:

Siitä juuri on kysymys. Mikään seurakunta ei pelasta ihmistä. Ihmisen pelastaa yksin Jeesus ja ihmisen henkilökohtainen suhde on se joka jotakin merkitsee.

No mutta tuolla ylempänähän juuri vaadittiin "raamattu-uskollisten seurakuntaa", ja kun sellaisen osoitin, tulet sinä ja alatkin puhua ihan muusta.

Suhteestasi Jeesukseen ei kukaan muu kuin sinä itse pysty keskustelemaan, joten peili käteen.

• "Aivan sama miten väännätte".

Aivan sama sinullekin miten väännät kaikki asiat vain homoja ja lesboja koskevaksi. Miehen kanssa makaaminenkin koskee kaikkia miesryhmiä ukkomiehiin asti.

• mitäsitten-

No mutta tuolla ylempänähän juuri vaadittiin "raamattu-uskollisten seurakuntaa", ja kun sellaisen osoitin, tulet sinä ja alatkin puhua ihan muusta.

Suhteestasi Jeesukseen ei kukaan muu kuin sinä itse pysty keskustelemaan, joten peili käteen.

Kuten edellä sanoin mikään seurakunta ei pelasta ihmistä. Mutta Raamattu-uskollisessa seurakunnassa sinä opit tuntemaan Jumalan sanaa Raamattua ja löytämään Jumalan sen kautta.

Jokaisen elämä ja kirjoitukset täällä kertoo hänen suhteestaan Jeesukseen.

• Päivitystä

Eikö olisi vain helpompi muuttaa se raamatun teksti sopimaan nykyaikaan?

• leviaatta

Sinähän puhut juuri kuin satana!

• leviaatta kirjoitti:

Sinähän puhut juuri kuin satana!

Mutta mitä me teemme ikivanhoilla asenteilla kuten kuolemantuomiolla? Raamatulla.

• leviaatta
        torre12 kirjoitti:

Mutta mitä me teemme ikivanhoilla asenteilla kuten kuolemantuomiolla? Raamatulla.

Kuolemantuomioit ovat voimassa tänäkin päivänä joko laillisesti tai laittomasti ja ne laitetaan myös täytäntöön.

• leviaatta kirjoitti:

Kuolemantuomioit ovat voimassa tänäkin päivänä joko laillisesti tai laittomasti ja ne laitetaan myös täytäntöön.

No, aika harvassa kristinuskon tai juutalaisuuden maassa kuolemantuomio on käytössä. Se siitä Raamatusta.

• leviaatta
        torre12 kirjoitti:

No, aika harvassa kristinuskon tai juutalaisuuden maassa kuolemantuomio on käytössä. Se siitä Raamatusta.

Raamattu ei ole valtio.

• leviaatta kirjoitti:

Raamattu ei ole valtio.

Ei ole. Mutta nähdään se, että valtiot ja kansat eivät pitäydy Raamatussa. Edes uskovat kristityt ja juutalaiset eivät vaadi kuolemantuomioita kovin hanakasti.

• Kirkkotuuliajolla

Jeesus Kristus ja Hänen sanansa on sama eilen, tänään ja iankakkisesti Amen !
      Jos joku ei pysy tässä sanassa, niin hän on monen opintuulen vieteltävänä eksyksissä ja irrallaan Jumalan yhteydestä.

• myötähäpeää

Juuri näin!

• "Kylmä totuus on se, että homous ja lesbous on raamatun mukaan syntiä. Aivan sama miten asiaa kääntelette ja vääntelette, itsellenne valehdellen."

VT:ssä muuten asvim. aviorikos ja vanhempien herjaaminen ovat asioita joista tuomitaan kuolemana.

Oletko siis valmis tappamaan omat lapsesi noista syistä? Tai ystäviesi lapset? Tai naapurisi? Tai sisaresi/veljesi?

Joten aivan saman miten itse asiaa vääntelet jos et ole valmis tuomitsemaan noista teoista kuolemaan valehtelet itsellesi.

Jos siis VT:n mukaan alat asioita käsittelemään.

Kahden samaa sukupuolta olevan avioilittoa ei edes Paavali kiellä, saatika että Jumala tai Jeesus itse missään asiasta puhuisivat.

Paavain osalta voi todeta myös sen että hän toisaalla itsekin myöntää oman tietonsa olevan vajavaista. Ehkäpä nuo Paavalin höpinät ovat juuri sitä että hänen tietonsa on vain vajavaista.

:-)

• Ja vaikka Paavali kieltäisikin niin hänkin oli vain ihminen jonka ajatukset perustuivat taikauskoisen ajan VT:n kirjoituksiin ja joita yleisesti ei muitakaan noudateta koska ne ovat inhimillisen tajun ja inhimiillisyyden vastaisia.

• pahuudenhuomaa

Mutta aloituksen teksti on ja pysyy. Voittehan te etsiä muita juttu-aiheita omiin keskusteluihinne.
        Tässä keskustelussa pyritään pysymään aloituksen aiheessa.
        Kaikki nämä homojen kirjoitukset tuntuvat olevan yhtä ja samaa aloituksen kanssa siten, että he ovat häviäjiä. Haluavat tuhota itsensä ja yrittävät levittää syntiään luterilaisuus palstalla vaikka heidän oma homopalstansa on muualla.
        RIstiriitaisia ihmisiä, mutta tarkoitusperät ovat yhteneväiset. Etsivät hyväksyntää pahuudelleen.

• pahuudenhuomaa kirjoitti:

Mutta aloituksen teksti on ja pysyy. Voittehan te etsiä muita juttu-aiheita omiin keskusteluihinne.
        Tässä keskustelussa pyritään pysymään aloituksen aiheessa.
        Kaikki nämä homojen kirjoitukset tuntuvat olevan yhtä ja samaa aloituksen kanssa siten, että he ovat häviäjiä. Haluavat tuhota itsensä ja yrittävät levittää syntiään luterilaisuus palstalla vaikka heidän oma homopalstansa on muualla.
        RIstiriitaisia ihmisiä, mutta tarkoitusperät ovat yhteneväiset. Etsivät hyväksyntää pahuudelleen.

Eihän kukaan ole väittänytkään ettei aloituksen teksti pysyisi.

Kyse on vain siitä että samaa sukupuolta olevein avioliittoa ei noissa lainatuissa Raamatun kohdissa kielletä.

Ja koska asia ei ole kielletty se ei ole myöskään pahaa eikä syntiä tms.

• 1 Moos 19:31-38
      "31 Vanhempi tytär sanoi nuoremmalle: "Isä alkaa tulla vanhaksi, eikä maassa ole yhtään miestä, joka voisi tulla ottamaan meidät vaimokseen yleisen tavan mukaisesti. 32 Juotetaan isälle viiniä ja maataan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi." 33 Illalla he juottivat viiniä isälleen, ja vanhempi makasi isänsä kanssa, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti. 34 Seuraavana päivänä vanhempi sanoi nuoremmalle: "Minä makasin eilisiltana isän kanssa. Juotetaan hänelle viiniä tänäkin iltana, ja mene sinä nyt makaamaan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi." 35 Ja he juottivat sinäkin iltana viiniä isälleen, ja nuorempi meni makaamaan hänen kanssaan, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.

36 Niin Lootin molemmat tyttäret tulivat raskaaksi isästään. 37 [i] Vanhempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimeksi Moab*; hänestä tuli nykyisten moabilaisten kantaisä. 38 [i] Nuorempi synnytti hänkin pojan ja antoi tälle nimeksi Ben-Ammi*; hänestä tuli nykyisten ammonilaisten kantaisä. "

Insesti puolestaa ei näyttäisi olevan kielletty Raamatussa. Tulisiko se siis sallia?

• myötähäpeää

Onko Lootin tytär Jumala?
        Olisi hyvä jos myös ymmärtäisit mitä luet ennekuin teet hölmöjä päätelmiäsi.

• myötähäpeää kirjoitti:

Onko Lootin tytär Jumala?
        Olisi hyvä jos myös ymmärtäisit mitä luet ennekuin teet hölmöjä päätelmiäsi.

Missä Jumalan kielto tällaiselle toiminnalle? Hiljainen hyväksyntä näyttäisi olevan Jumalan kanta. Molemmista tyttäristä tulee kansojen kantaäiti.

• myötähäpeää
        DeRerumNatura kirjoitti:

Missä Jumalan kielto tällaiselle toiminnalle? Hiljainen hyväksyntä näyttäisi olevan Jumalan kanta. Molemmista tyttäristä tulee kansojen kantaäiti.

Raamatussa on malli oikeaan sukupuolielämään. Haureus kielletään ja kaikki seksi mikä ei ole avioliitossa miehen ja vaimon välistä on haureutta.

• myötähäpeää kirjoitti:

Raamatussa on malli oikeaan sukupuolielämään. Haureus kielletään ja kaikki seksi mikä ei ole avioliitossa miehen ja vaimon välistä on haureutta.

Raamatun mukaan pelkkä himoiten katseleminen on aviorikos:

"Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan"

• YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Raamatun mukaan pelkkä himoiten katseleminen on aviorikos:

"Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan"

Tosin miestä saa katsoa himoiten ilman että se olisi aviorikos.

• myötähäpeää kirjoitti:

Tuossahan tuota mallia on, ilman Jumalan tuomitsemista.

Ja lisää:

15 Juuda näki Tamarin ja luuli häntä portoksi, koska Tamar oli peittänyt kasvonsa. 16 Hän poikkesi Tamarin luo tien sivuun ja sanoi: "Minä haluan maata kanssasi." Hän ei tiennyt, että nainen oli hänen miniänsä. Tamar kysyi: "Mitä annat minulle siitä, että saat maata kanssani?" 17 Juuda vastasi: "Minä lähetän sinulle vuohen laumastani." Tamar sanoi: "Hyvä on, kunhan annat minulle pantin siihen asti kun lähetät sen." 18 Juuda kysyi: "Mitä minun pitäisi antaa sinulle pantiksi?" Tamar vastasi: "Sinetti kaulastasi ja tuo sauva, joka sinulla on kädessäsi." Juuda antoi ne Tamarille ja makasi hänen kanssaan, ja Tamar tuli hänestä raskaaksi. 19 Tamar lähti pois, riisui huntunsa ja pukeutui taas leskenpukuunsa.

20 Juuda lähetti adullamilaisen ystävänsä Hiran viemään vuohen naiselle saadakseen panttinsa takaisin, mutta tämä ei löytänyt naista. 21 Hira kyseli paikkakunnan miehiltä: "Missä on se pyhäkköportto, joka istui Enaimin tienristeyksessä?" He vastasivat: "Ei täällä ole ollut mitään pyhäkköporttoa." 22 Niin hän palasi Juudan luo ja sanoi: "Minä en löytänyt sitä naista, ja paikkakunnan miehetkin sanoivat, ettei siellä ole ollut mitään pyhäkköporttoa." 23 Juuda sanoi: "Pitäköön nainen sitten pantin, muuten joudumme suotta naurunalaisiksi. Minä olen yrittänyt toimittaa hänelle tämän vuohen, mutta sinä et ole pystynyt löytämään häntä."

24 Noin kolmen kuukauden kuluttua Juudalle tultiin kertomaan: "Sinun miniäsi Tamar on harjoittanut haureutta ja vieläpä tullut haureudesta raskaaksi." Juuda sanoi: "Viekää hänet poltettavaksi." 25 Tama- ria oltiin jo viemässä, kun hän lähetti apelleen sanan: "Minä olen raskaana siitä miehestä, jonka nämä esineet ovat." Ja hän käski vielä sanoa: "Kat- so, kenelle tämä sinetti ja sen nauha sekä tämä sauva kuuluvat." 26 Juuda tunsi ne ja sanoi: "Hän on oikeassa. Minä tein häntä kohtaan väärin, kun en antanut häntä pojalleni Selalle vaimoksi." Juuda ei enää maannut Tamarin kanssa.

27 Kun Tamarin piti synnyttää, kävi ilmi, että hänellä oli kohdussaan kaksoset. 28 Hänen synnyttä- essään toinen lapsista työnsi kätensä ulos, ja käti- lövaimo sitoi lapsen käteen kirkkaanpunaisen langan ja sanoi: "Tämä tuli ensimmäisenä ulos." 29 [i] Mutta lapsi veti kätensä takaisin, ja ulos tulikin hänen veljensä. Kätilövaimo sanoi: "Millaisen repeämän oletkaan saanut aikaan!" Siksi lapsi sai nimekseen Peres*. 30 [i] Sitten syntyi hänen veljensä, jolla oli kirkkaanpunainen lanka kädessään, ja hän sai nimek- seen Serah*.

Ja tämä Tamar on yksi Jeesuksen esiäideistä.

• YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Tosin miestä saa katsoa himoiten ilman että se olisi aviorikos.

Niin, sekä mies että nainen saavat. Jännä homma.

• myötähäpeää
        DeRerumNatura kirjoitti:

Tuossahan tuota mallia on, ilman Jumalan tuomitsemista.

Ja lisää:

15 Juuda näki Tamarin ja luuli häntä portoksi, koska Tamar oli peittänyt kasvonsa. 16 Hän poikkesi Tamarin luo tien sivuun ja sanoi: "Minä haluan maata kanssasi." Hän ei tiennyt, että nainen oli hänen miniänsä. Tamar kysyi: "Mitä annat minulle siitä, että saat maata kanssani?" 17 Juuda vastasi: "Minä lähetän sinulle vuohen laumastani." Tamar sanoi: "Hyvä on, kunhan annat minulle pantin siihen asti kun lähetät sen." 18 Juuda kysyi: "Mitä minun pitäisi antaa sinulle pantiksi?" Tamar vastasi: "Sinetti kaulastasi ja tuo sauva, joka sinulla on kädessäsi." Juuda antoi ne Tamarille ja makasi hänen kanssaan, ja Tamar tuli hänestä raskaaksi. 19 Tamar lähti pois, riisui huntunsa ja pukeutui taas leskenpukuunsa.

20 Juuda lähetti adullamilaisen ystävänsä Hiran viemään vuohen naiselle saadakseen panttinsa takaisin, mutta tämä ei löytänyt naista. 21 Hira kyseli paikkakunnan miehiltä: "Missä on se pyhäkköportto, joka istui Enaimin tienristeyksessä?" He vastasivat: "Ei täällä ole ollut mitään pyhäkköporttoa." 22 Niin hän palasi Juudan luo ja sanoi: "Minä en löytänyt sitä naista, ja paikkakunnan miehetkin sanoivat, ettei siellä ole ollut mitään pyhäkköporttoa." 23 Juuda sanoi: "Pitäköön nainen sitten pantin, muuten joudumme suotta naurunalaisiksi. Minä olen yrittänyt toimittaa hänelle tämän vuohen, mutta sinä et ole pystynyt löytämään häntä."

24 Noin kolmen kuukauden kuluttua Juudalle tultiin kertomaan: "Sinun miniäsi Tamar on harjoittanut haureutta ja vieläpä tullut haureudesta raskaaksi." Juuda sanoi: "Viekää hänet poltettavaksi." 25 Tama- ria oltiin jo viemässä, kun hän lähetti apelleen sanan: "Minä olen raskaana siitä miehestä, jonka nämä esineet ovat." Ja hän käski vielä sanoa: "Kat- so, kenelle tämä sinetti ja sen nauha sekä tämä sauva kuuluvat." 26 Juuda tunsi ne ja sanoi: "Hän on oikeassa. Minä tein häntä kohtaan väärin, kun en antanut häntä pojalleni Selalle vaimoksi." Juuda ei enää maannut Tamarin kanssa.

27 Kun Tamarin piti synnyttää, kävi ilmi, että hänellä oli kohdussaan kaksoset. 28 Hänen synnyttä- essään toinen lapsista työnsi kätensä ulos, ja käti- lövaimo sitoi lapsen käteen kirkkaanpunaisen langan ja sanoi: "Tämä tuli ensimmäisenä ulos." 29 [i] Mutta lapsi veti kätensä takaisin, ja ulos tulikin hänen veljensä. Kätilövaimo sanoi: "Millaisen repeämän oletkaan saanut aikaan!" Siksi lapsi sai nimekseen Peres*. 30 [i] Sitten syntyi hänen veljensä, jolla oli kirkkaanpunainen lanka kädessään, ja hän sai nimek- seen Serah*.

Ja tämä Tamar on yksi Jeesuksen esiäideistä.

Ei Jumala kiellä ja tuomitse koko ajan. Ihminen joka etsii Jumalan tahtoa kyllä sen tahdon löytää vähemmälläkin kuin olemalla jatkuvasti kieltojen alla ja tuomittavana.
        Mutta "porsaanreikien" etsiminen omien syntiensä tekosyyksi ei todellakaan ole uskovan ihmisen käytöstä.

• pysytäänaloituksessa

Aloituksen aihe lienee liian selkeä ja suora, että pitäisi miettiä muita asioita mieluummin?

• satasellasamaa

Joko te kerrotte mitä te popsitte? Mä voin ostaa niitä kanssa, sillä tämä ateistin elämä on aika tasaisen harmaata. Teillä näkyy olevan värit ja pitkät päällä.

• ota.huomioon

Aloittajalle: Jeesus ei puhunut homoudesta mitään!

• ArtoTTT

Lienee ollut tärkeämpääkin puhuttavaa, mutta myös Jeesus tuomitsi haureuden jota avioliiton ulkopuolinen seksuaalinen kanssakäyminen on ja avioliitonhan Jeesus määritteli miehen ja naisen liitoksi.

• ArtoTTT kirjoitti:

Lienee ollut tärkeämpääkin puhuttavaa, mutta myös Jeesus tuomitsi haureuden jota avioliiton ulkopuolinen seksuaalinen kanssakäyminen on ja avioliitonhan Jeesus määritteli miehen ja naisen liitoksi.

NIin siitä olen samaa mieltä että tärkeämpääkin puhuttavaa on.

Ja siitä että Jeesus ei puhunut homoudesta mitään.

Miksi muuten niin kovasti vastustat samaa sukupuolta olevien avioliiton mahdollistavaa lakia kun et kuitenkaan tee yhtään mitään niiden lakien suhteen jotka mahdollistavat esim. Raamatun vastaisen avioeron mahdollisuuden Suomessa? Tai eronneiden uudelleen avioitumisen.

Nämä molemmathan ovat moninkertaisest yleisempia Raamatun vastaisia asioita.

• myötähäpeää
        ArtoTTT kirjoitti:

Homojen on mahdoton hyvöksyä, että joku ei puhu heistä.
        Ovat ilmeksesti narsisteja kaikki tyynni.

• ArtoTTT kirjoitti:

"Lienee ollut tärkeämpääkin puhuttavaa"

KYLLÄ! Olisiko meillä mitään tärkeämpää?

• myötähäpeää kirjoitti:

Homojen on mahdoton hyvöksyä, että joku ei puhu heistä.
        Ovat ilmeksesti narsisteja kaikki tyynni.

Mistähän syystä nämä ns. "oikeauskoiset" ovat niitä ketkä esim. tällä palstalla jatkuvasti homoista puhuvat ja tekevät aloituksia?

• DeRerumNatura kirjoitti:

"Lienee ollut tärkeämpääkin puhuttavaa"

KYLLÄ! Olisiko meillä mitään tärkeämpää?

Niin, esim. Aitoavioliitto olisi saanut paljon hyvää aikaiseksi keskittämällä tarmonsa vaikkapa vanhusten auttamiseen.

• kiitosAa
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Niin, esim. Aitoavioliitto olisi saanut paljon hyvää aikaiseksi keskittämällä tarmonsa vaikkapa vanhusten auttamiseen.

Kyllä, päinvastoin kuin Seta!

• kiitosAa kirjoitti:

Mutta Aitoavioliitto ei ole saanut kuitenkaan mitään hyvää aikaiseksi.

Toisin kun Seta jonka ansiota on osittain se että ihmisiä kohdellaan yhteiskunnassa tänä päivänä yhdenvertaisemmin kun aikaisemmin, myös siis vanhuksia.

• setahumppaa
        kiitosAa kirjoitti:

Seta ajaa vain perverssien asioita.

• tottatuo
        setahumppaa kirjoitti:

Seta ajaa vain perverssien asioita.

Totta!

• ArtoTTT kirjoitti:

...mutta eihän täällä eräillä ole mitään tärkeämpää puhuttavaa kuin homous, jonka kammottavuudesta pitää jankata joka ikinen päivä.

• hyväaloitus

Jeesus sanoi, että ei tullut kumoamaan mitään menneitä. Se on ihan selkeää.
        Aloitus kertoo raamatun kohdista jotka koskee homoja. Eikö se kiinnosta?
        Aiheellinen aloitus ja hyvä!

• hyväaloitus kirjoitti:

Olet kyllä aika hassu!

Aloituksessa kerrotaan enemmän muista kuin homoista. Suurin osa on heteroista ja mahdollisesti myös biseksuaalisista.

• hyväaloitus kirjoitti:

Jeesus ei sitten kumonnut myöskään, samalla perusteella, esim. sitä että vanhempiaan herjaavat tulee tappaa ja aviorikoksen tekijät tulee tappaa.

Missä viipyy lakialoitteesi asiasta?

• Ateistinaatokset

Eipähän nuo Raamattu ja Koraani paljoa toisistaan eroa, jos lähdetään niitä kirjaimellisesti toteattamaan saadaan aika julmia tekoja aikaiseksi...

• Yhtäläiset julmuudet kummassakin.

• myötähäpeää
        sage8 kirjoitti:

Yhtäläiset julmuudet kummassakin.

Molemmat kertovat ihmisistä. Ihan samanlainen ihminen on edelleenkin kuin Raamatussa ja Koraanissa kerrotaan.
        Kummallista, että se "sivistys" ei ole ihmistä muuttanut.

• myötähäpeää kirjoitti:

Molemmat kertovat ihmisistä. Ihan samanlainen ihminen on edelleenkin kuin Raamatussa ja Koraanissa kerrotaan.

Mutta Raamatussa kerrotaan myös Jumalasta.

Oli vanhemmilleen tottelematon poika. Jumala: "Viekää poika kaupungin porteille ja kivittäkää poika kuoliaaksi."

Olemme käsittääkseni Jumalaa sivistyneempiä.

• myötähäpeää kirjoitti:

>Kummallista, että se "sivistys" ei ole ihmistä muuttanut.

No onhan toki. Naista pidetään länsimaissa yhdenvertaisena ihmisenä eikä miehen omaisuutena, sotaa ei pidetä normaalina vaan mahdollisimman vältettävänä olotilana, orjuuttaminen on ankarasti kielletty... En tiedä onko ihminen eläinlajina näin lyhyessä ajassa mihinkään muuttunut, mutta ainakin hänen käsityksensä siitä mikä on sopivaa, hyvää ja oikein ovat kehittyneet valtavasti parempaan päin.

• myötähäpeää

>Kummallista, että se "sivistys" ei ole ihmistä muuttanut.

No onhan toki. Naista pidetään länsimaissa yhdenvertaisena ihmisenä eikä miehen omaisuutena, sotaa ei pidetä normaalina vaan mahdollisimman vältettävänä olotilana, orjuuttaminen on ankarasti kielletty... En tiedä onko ihminen eläinlajina näin lyhyessä ajassa mihinkään muuttunut, mutta ainakin hänen käsityksensä siitä mikä on sopivaa, hyvää ja oikein ovat kehittyneet valtavasti parempaan päin.

Kumpa vielä ymmärettäisiin, että nainen on nainen ja mies on mies.

• myötähäpeää kirjoitti:

Kumpa vielä ymmärettäisiin, että nainen on nainen ja mies on mies.

Kuka nyt noin helppoa asiaa ei ymmärtäisi?

• torre12 kirjoitti:

Kuka nyt noin helppoa asiaa ei ymmärtäisi?

Jopa Saku Sammakko sen ymmärsi.

• suudelmalla

Jopa Saku Sammakko sen ymmärsi.

Muuttuiko sulhasesi sammakoksi?

• PeppunenKunniaan

Tarkoittiko Mooses siis että naistakin tulee panna peppuseen ?

• turha.täältä.kysyä

Kysy sitä Moosekselta.

• turha.täältä.kysyä kirjoitti:

Kysy sitä Moosekselta.

Miten?

• "Se pappi joka homoja alkaa kirkossa vihkimään, palvelee kyllä jotain ihan toista herraa kuin Jeesusta."
      ________
      Pianhan se nähdään montako saatananpalvelijaa ilmestyy estradeille vihki-
      mään homoja anusavioon.

• Ala-arvoinen kommentti!

• Kristokommunismia

Uskovan toverin kaluttu luu on sillöltää tyhjää panettelua. Toveri ei itse sitä vain tiedosta, niin on hengetöntä aatettaan täynnä

• pertsalla on jo taju kankaalla. Häpeäksi koko ihmiskunnalle.

• DeRerumNatura kirjoitti:

Ala-arvoinen kommentti!

Ala-arvoista on homojen peräreikäkulttuurikin.

• torre12 kirjoitti:

pertsalla on jo taju kankaalla. Häpeäksi koko ihmiskunnalle.

torre sanoi :
        ________
        Tarkoitit kai koko homokunnalle.

• pertsa2012 kirjoitti:

Ala-arvoista on homojen peräreikäkulttuurikin.

He eivät kuitenkaan vaadi sinua siihen osallistumaan, vaan varmaankin toivovat että pysyt mahdollisimman kaukana.

• pertsa2012 kirjoitti:

torre sanoi :
        ________
        Tarkoitit kai koko homokunnalle.

Häpeä! Olet häpeäksi koko ihmiskunnalle. En muuten arvosta ihmistä, joka saa anusasiat ympättyä joka paikkaan; jopa tarkoittaen virheellisesti ja valheellisesti minua.

• se.on.anaalintuntija
        torre12 kirjoitti:

Häpeä! Olet häpeäksi koko ihmiskunnalle. En muuten arvosta ihmistä, joka saa anusasiat ympättyä joka paikkaan; jopa tarkoittaen virheellisesti ja valheellisesti minua.

Pertsa saa kyllä anaalin liitettyä ihan mihin asiaan tahansa.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

He eivät kuitenkaan vaadi sinua siihen osallistumaan, vaan varmaankin toivovat että pysyt mahdollisimman kaukana.

Kultturin rappeutumisilmiöitä nuo homoilutkin ovat eivät ainakaan suositeltavia
        kehityssuuntia.

• se.on.anaalintuntija kirjoitti:

Pertsa saa kyllä anaalin liitettyä ihan mihin asiaan tahansa.

Homothan sen anaalinsa kanssa vehkovat :-) :-)

• pertsa2012 kirjoitti:

Kultturin rappeutumisilmiöitä nuo homoilutkin ovat eivät ainakaan suositeltavia
        kehityssuuntia.

Kirjoittelit mielestäsi "viisaita"?

Homot eivät liity mitenkään kulttuuriin, vaan sukupuoliseen suuntaukseen. Kehityssuuntaakaan ei ole, vaan homoja ja "homoilua" on ollut iät ja ajat ja tulee aina olemaankin.

• torre11
        pertsa2012 kirjoitti:

Homothan sen anaalinsa kanssa vehkovat :-) :-)

Heh, olet kyllä aivan pihalla!

Usea homo kyllä, mutta myös moni nainen, ja biseksuaalinen- ja heteromieskin "vehkoavat sen anaalinsa kanssa". Pyllyseksi on aikalailla suosittua. Pitääköhän olla tarkempi kenet voi vihkiä?

• Raamattu kertoo vainaja- ja tietäjähengistä, noidista, velhoista ja metsänpeikoistakin ja niihin ei enää kukaan usko koska ne ovat taikauskoisen ajan tuotteita. Samaan sarjaan kuuluu saatanat ja demonit sillä niitä ei voi eroittaa edellämainituista.

• Virsut

Mooses oli senverran fiksu mies, että julisti miesten väliset suhteet synniksi ilmeisestikin yhteiskuntarauhan takia. Sodissa ja pitkissä erämaavaelluksissa piti miehet saada pysymään erossa nuoremmistaan tai omista pojistaan. Veikkaan että vihollisten raiskuut olivat silloinkin yleisiä.
      Veikkaan, että näissä opetuksissa tuskin on ollut kyse homoseksuaalisuudesta ihmisen ominaisuutena.
      Toinen asia on tämä nykyinen käskyn käännös ( älä tee aviorikosta ). Juuri kun ko. termi on saatu pois maallisen lain käytöstä, se tuodaan katekismukseen. Mielestäni käsky "älä tee huorin" on kattava, ei rajoitu avioliittoon vaan on ihmiselle ohjeellinen kaikissa elämän vaiheissa. Se ei niinkään koske tekoa sinänsä vaan suhtautumista ko. tekoon.

• Mooses ei ollut se "fiksu", vaan Herra käski Mooseksen sanoa israelilaisille 17 kohdan madonluvut 3. Moos. 18.

Siinä on kieltoja perheen välisiin asioihin, ei niinkään yhteiskuntarauhan takia.

• leviaatta

Kyllä jokainen ihminen tuon ymmärtää. Jankat on asia erikseen.

• leviaatta kirjoitti:

Kyllä jokainen ihminen tuon ymmärtää. Jankat on asia erikseen.

Mutta miten saisimme pertsankin ymmärtämään tuon?

• suppona
        torre12 kirjoitti:

Mutta miten saisimme pertsankin ymmärtämään tuon?

Jos sen sais peräpään kautta sille kun tuntuu olevan niin anaalipainoitteista sen elämä.

• olet.anaali
        suppona kirjoitti:

Jos sen sais peräpään kautta sille kun tuntuu olevan niin anaalipainoitteista sen elämä.

Sinä olet yksi suuri anaali koko räyhis!

• ei.liian.isoa

Otas nyt ja vaihda vähän pienempään anaalitappiin kun ahistaa noin kamalasti.

p.s liukkarikin voisi auttaa ei ne turhaan sitä mainosta

• fvjiuhtfredswe

No joo. herra jumalakaan ei saa eksytettyjen kanssa portteja auki... muualle kuin manalaan.

• liukuva

Sopivalla määrällä rasvaa sunkin takaporttis aukee ihan helposti.

• Aloituksen tekstissä on useita fundishihhulien viljelemiä vääristyksiä, virhetulkintoja ja epätotuuksia Raamatusta, joihin haetaan sitten erilaisilla palstoilla mukaan päännyökyttelijöitä. Mutta se toiminta on VÄÄRIN!

Tässä eräs aloituksesta poimittu esimerkki:
      "Raamatussa ei tunneta seksuaalisuuden identiteettiä kuten meidän aikanamme. Homoerotiikka käsitetään siksi vain toiminnan tasolla. Lähtökohtana on aina miehen ja naisen välinen aviollinen seksuaalisuhde, jolloin homoseksuaalisuus on väärin. "

Tämä sisältää useita virheitä. Raamatussa käsitellään miesten välisiä rakkaussuhteita hyväksyvästi eikä vain seksuaalisella toiminnan tasolla.

Muistanette varmaan esimerkin Daavidista?

Raamatussa ei käsitellä homoerotiikkaa lainkaan!!!

Raamatussa ei lähtökohtana ole miehen ja naisen aviollinen seksuaalisuhde, vaan Jumalan rakkaus, jota Jeesus edusti maan päällä toimiessaan ja antoi meille ihmisille esimerkin, jota meidän keskuudessamme tulisi noudattaa. Tästäkin on useita käskyjä Raamatussa.

Raamatun ydinsanoma ei keskity ihmisten seksuaalisuhteille vaan rakkaudelle. Jopa porttoa meidän tulee rakastaa, kuten Jeesuskin rakasti.

On liian pitkälle menevää tulkintaa alkaa muuttamaan sanaakaan Raamatun sanoista. Siksi ei kannata puhua tai yrittää edes vetää yhteen yksinkertaistaen Raamatun olevan vain perheopas - "lähtökohtana on aina miehen ja naisen välinen aviollinen seksuaalisuhde."

Raamattu kuvaa monen tyyppisiä ihmisiä ja suhteita eikä arvota niitä toistaan paremmaksi.

• Itsekin samaistun enemmän Daavidin ja Joonatanin suuren rakkauden pyörteisiin kuin vaikkapa pyllypanoihin.

Toinen on osa minua, toinen ei.

• niinpähän

Ei näin, vaan kylmä totuus on se, että Jeesus nimenomaan painotti, että meidän ihmisten tulee rakastaa toisiamme. On yks hailee Jeesuksen mukaan kuka rakastaa ketäkin, vaan kaikkien tulee rakastaa toista. Näin Raamattu ja Jeesus minulle kertoo!

• eiihannoinkaan

Syntiä tulee vihata ja homous on syntiä.
        "Mene äläkä enää syntiä tee"

• Kirjoitusten mukaan, Raamatun kirjoitusten mukaan, J.Nasaretilainen käski kyllä rakastamaan kaikkia, jopa vihollisiaankin.

• eiihannoinkaan
        sage8 kirjoitti:

Kirjoitusten mukaan, Raamatun kirjoitusten mukaan, J.Nasaretilainen käski kyllä rakastamaan kaikkia, jopa vihollisiaankin.

Synti ei ole ihminen, kai sentään sen tiedät?

• torre11
        eiihannoinkaan kirjoitti:

Syntiä tulee vihata ja homous on syntiä.
        "Mene äläkä enää syntiä tee"

"Homous on syntiä". Ei ole, ota järki käteen. Ihmisen olemus ei ole synti.

Ja mistä homojen "ongelmista" on puhuttu? Ja mikä "tuskainen olo? Keksitään aivan päättömiä, kuten homot etsisivät hyväksyntää uskovien läheisyydestä.

Lähinnä uskoville yritetään takoa järkeä päähän.

• eiihannoinkaan kirjoitti:

Synti ei ole ihminen, kai sentään sen tiedät?

Kuitenkin mm. Mäkistä ja Askolaa tuomitset sinäkin ihan nimiltä mainiten. Jos et tuomitse, niin ainakin jätät ne, jotka tuomitsevat, nuhtelematta.

• itsesenteetteitsellenne

Naurattaa seurata homojen mielenliikkeitä kun puhutaan heidän ongelmistaan. Yrittävät etsiä muita raamatun paikkoja, jotta alkuperäinen aihe voitaisiin ohittaa jotenkin.
      Tuskainen olo homoilla? Taitaa alkaa helvetin portit olla raollaan?
      Surullista, että pahuus voi ottaa ihmisen tuollaiseen kuritukseen. Jo eläessään kärsii ja sen jälkeen ikuisesti. Lisäksi he yrittävät puolustella pahuutta ja etsiä hyväksyntää epätoivoisesti uskovaisten lähesyydestä. Oikea paikka olisi gay osasto, mutta ei nämä ressukat uskalla pysyä sielläkään. Tukalaa kaikin puolin?

• niinpähän

Näin etäisiä eivät ole homot, että heistä voitaisiin puhua nimellä "heidän ongelmat". Raamatun paikkoja - ? Pahuus - ? Taas yksi onneton persu, ei kristitty, yrittää trumpillaisella sokealla tunteella alistaa yhtä ihmisryhmää - todella surullista! Pahuus - vai oletko itse Perkeleen sanansaattaja? Jos, niin hauska tavata, kun olen aina halunnut sellaisen tavata. Minun kristinuskoni ja minun Jeesukseni on aina ollut ihan toisessa avaruudessa, kuten esim. Vuorisaarnassa. Jeesus, kuten hänen opetuksensa käsitän, ei asettanut ehtoja sille, keitä, minkä värisiä, mitä sukupuolta, miten rikkaita, minkä ikäisiä olemme. Jos hän asetti meille ehtoja, mitä en todellakaan vähällä usko, niin kerropa niistä!

• tarkenna
        niinpähän kirjoitti:

Näin etäisiä eivät ole homot, että heistä voitaisiin puhua nimellä "heidän ongelmat". Raamatun paikkoja - ? Pahuus - ? Taas yksi onneton persu, ei kristitty, yrittää trumpillaisella sokealla tunteella alistaa yhtä ihmisryhmää - todella surullista! Pahuus - vai oletko itse Perkeleen sanansaattaja? Jos, niin hauska tavata, kun olen aina halunnut sellaisen tavata. Minun kristinuskoni ja minun Jeesukseni on aina ollut ihan toisessa avaruudessa, kuten esim. Vuorisaarnassa. Jeesus, kuten hänen opetuksensa käsitän, ei asettanut ehtoja sille, keitä, minkä värisiä, mitä sukupuolta, miten rikkaita, minkä ikäisiä olemme. Jos hän asetti meille ehtoja, mitä en todellakaan vähällä usko, niin kerropa niistä!

"Jos hän asetti meille ehtoja, mitä en todellakaan vähällä usko, niin kerropa niistä!"
        Mikä Raamatun kohta?

• niinpähän kirjoitti:

Muuten lähes samaa mieltä mutta perkeleesen en usko. Enkä helvettiinkään johon Paavalikaan ei uskonut.

• Aamen

• totisesi

Totisesti!

• kjnmhbgvrcr

Aloituksen kirjoittalla totuus!

1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      Paavali vainos ja tapatti KRISTILLISIÄ Jeesuksen seuraajia ja Pietarinkin se rikollisuus tappoi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
      kristityt tappoivat myös kristillisen Pietarin.
      Eikä Jeesusta Häntä seuranneet kristilliset tappaneen.

2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm

raamattu on saatanallisuuden käsikirja...
      "Nykyinen Raamatun tutkimus kiistelee useiden kirjeiden autenttisuudesta. Kirjeestä hebrealaisille kiistellään erityisesti ja siitä on kiistelty jo alkukirkon ajoista asti. Se ei ilmeisesti ole apostoli Paavalin kirjoittama. Kuinka tahansa, kirkon Raamatun kohtia sisältävä luettelo esittelee nämä kaikki Paavalin kirjeinä. Tähdellä merkittyjä kirjeitä pidetään todennäköisesti Paavalin seuraajien kirjoittamina."
      Kirje roomalaisille
      Ensimmäinen kirje korinttilaisille
      Toinen kirje korinttilaisille
      Kirje galatalaisille
      Kirje efesolaisille *
      Kirje filippiläisille
      Kirje kolossalaisille *
      Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
      Toinen kirje tessalonikalasille *
      Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
      Toinen kirje Timoteukselle *
      Kirje Titukselle *
      Kirje Filemonille
      Kirje hebrealaisille *

==============================

KRISTILLISET IHMISET....
      Kristilliset = Jeesuksen opetuslapsineen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

Näistä, KRISTILLISTEN; Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
      Ilm. 2:1-29
      Pergamos
      Tyatira
      Sardes
      Smyrna
      Filadelfia
      Efeso
      Laodikea
      ----------
      HUOM!
      Amerikkalainen kristittyjen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla kristityt verovapaan rahan keinottelijat.
      ----------

• Tottasanasion

Kiitos Pertsalle totuuden sanoista.

• Aviomiesxx

Kaikkihan alkoi arkkipiispasta.Hän antoi luvan eduskunnalle neutraaliavioliiton puolesta. Hän oli ihmisten syntisten mielihalujen puolesta Jumalaa pyhyyttä vastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3494
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      431
      2921
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      22
      2791
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1857
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1487
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1370
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      91
      1136
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1113
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      99
      1096
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      31
      920
    Aihe