Perjantai perjantai

Joskus aamu alkaa ei niin kivasti... tälläinen aamu sitten, vähän raskaampi :)
https://youtu.be/3Y-J7sBT_no

Onneksi illasta näillä näkymin tulee parempi. Treffit mielenkiintoisen tyypin kanssa ja kaikki 😛

Hyvää perjantaita, kaikille tasapuolisesti :)

209

1806

Äänestä

Vastaukset 209

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apeaolo

Hyvää perjantaita ja kivaa treffi-iltaa!
      Jospa päivä tästä paranee:)

• Kiitos, samoin sinulle :) Ja kyllä tämä tästä paranee :) kun on ihania ihmisiä ympärillä. Pitäis vain opetella jakaa heidän kanssa fiiliksiäni, mut olen sellainen, että mielelläni kuuntelen ja tuen muita ja itse sitten tuen itseänikin :) jaan fiiliksiä bittiavaruuteen, käsittelen tuntemuksiani musiikin kautta :) ja olen kuormittamatta tärkeitä tyyppejäni :)

• Sinä olet nopea liikkeissäsi, etkö ihan just eronnut? No joo, hyväähän toisten seura tekee ja onnistuneet treffit piristää kummasti. Laastarisuhteet voi toimia, jos molemmilla on sama tilanne tai samat ajatukset asiasta. Muuten voi tulla murheita, jos toinen on vielä vanhasta suhtesta rikki. Siis jos niitä eron ja vanhan parisuhteen tunteita on käsittelemättä.

• Pari kuukautta sitten olen eronnut "laastari"suhteesta. Pitkästä avioliitosta erosin vähän yli vuosi sitten, ja siihen liittyvät tunteet tuli käsitellyksi "laastarin" avulla (karmeaa sanoa näin, mutta tajuan nyt kuvion hyvin :) )Tällä hetkellä ei mulla ole käsittelemättömiä tunteita :) onneksi. Enkä halua mitään suhdetta tai vakavata. Puolivahingossa tutustuin ihmiseen, viestiteltiin nyt noin viikko ja vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. On pakko käydä tutustumassa livenäkin, kun tuntuu että hän on aika lähellä Häntä (sitä ainoata oikeata). Viestittelyn kautta vaikuttaa lähes täydelliseltä itselleni, mutta täytyypä nähdä. Joka tapauksessa haluan pysyä vielä ainakin 4 kk sinkkuna, en voi enkä halua sitoutua mihinkään.

• N38 kirjoitti:

Pari kuukautta sitten olen eronnut "laastari"suhteesta. Pitkästä avioliitosta erosin vähän yli vuosi sitten, ja siihen liittyvät tunteet tuli käsitellyksi "laastarin" avulla (karmeaa sanoa näin, mutta tajuan nyt kuvion hyvin :) )Tällä hetkellä ei mulla ole käsittelemättömiä tunteita :) onneksi. Enkä halua mitään suhdetta tai vakavata. Puolivahingossa tutustuin ihmiseen, viestiteltiin nyt noin viikko ja vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. On pakko käydä tutustumassa livenäkin, kun tuntuu että hän on aika lähellä Häntä (sitä ainoata oikeata). Viestittelyn kautta vaikuttaa lähes täydelliseltä itselleni, mutta täytyypä nähdä. Joka tapauksessa haluan pysyä vielä ainakin 4 kk sinkkuna, en voi enkä halua sitoutua mihinkään.

Okei, laastari on jo hoitanut haavat ;)

Pidän sulle peukkuja, toivottavasti tulee kiva ilta ja treffit sujuvat niin kuin pitää :)

• Aino1983
        LinerT.2 kirjoitti:

Okei, laastari on jo hoitanut haavat ;)

Pidän sulle peukkuja, toivottavasti tulee kiva ilta ja treffit sujuvat niin kuin pitää :)

Laastarisuhde on ihmisen hyväksikäyttöä. Heitetään pois kun ei enää tarvita. Lorttopuuhaa. Hyi vittu.

• Aino1983 kirjoitti:

Laastarisuhde on ihmisen hyväksikäyttöä. Heitetään pois kun ei enää tarvita. Lorttopuuhaa. Hyi vittu.

Ei välttämättä.

Eikä aina ole helppoa sanoa, mihin puutokseen parisuhdetta hakee. Ainahan taustalla on "hyväksikäyttöä", jos niin haluaa asian nähdä. Puolin ja toisin.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei välttämättä.

Eikä aina ole helppoa sanoa, mihin puutokseen parisuhdetta hakee. Ainahan taustalla on "hyväksikäyttöä", jos niin haluaa asian nähdä. Puolin ja toisin.

Normaalilla järjellä varustettu ihminen kyllä ymmärtää, että juuri kriisin kokenut ihminen elää kriisissä ja luultavasti elämäntilanteet ja ihminenkin tulee muuttumaan ja kasvamaan matkan varrella.

• Pillujen--asiantuntija
        N38 kirjoitti:

Pari kuukautta sitten olen eronnut "laastari"suhteesta. Pitkästä avioliitosta erosin vähän yli vuosi sitten, ja siihen liittyvät tunteet tuli käsitellyksi "laastarin" avulla (karmeaa sanoa näin, mutta tajuan nyt kuvion hyvin :) )Tällä hetkellä ei mulla ole käsittelemättömiä tunteita :) onneksi. Enkä halua mitään suhdetta tai vakavata. Puolivahingossa tutustuin ihmiseen, viestiteltiin nyt noin viikko ja vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä. On pakko käydä tutustumassa livenäkin, kun tuntuu että hän on aika lähellä Häntä (sitä ainoata oikeata). Viestittelyn kautta vaikuttaa lähes täydelliseltä itselleni, mutta täytyypä nähdä. Joka tapauksessa haluan pysyä vielä ainakin 4 kk sinkkuna, en voi enkä halua sitoutua mihinkään.

Sanot miehelle että pillua ei sitten tipu kun vasta 4 kk päästä.

• Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Oikein asiantuntijan kommentti.

Minä toivon aloittajalle oikein hyvää flaksia :)

Niin että toivottavasti ei törmää pihtariin. :)

• perspillupano

Jos ei pillua, nii persettä ainakin.

• Aino1983 kirjoitti:

Sanoinhan, että karmeaa sanoa näin. Enkä ole ymmärtänyt siinä vaiheessa, kun seurustelemaan ryhdyin asiaa niin, kuin nyt ymmärrän :( ja kyllä se itsestänikin pahalta tuntuu. Siksi nyt olen varovainen etten hajota ketään.

• LinerT.2 kirjoitti:

Oikein asiantuntijan kommentti.

Minä toivon aloittajalle oikein hyvää flaksia :)

Kiitos sulle :)

• kurppahyi

Kurpalla ei tee mitään, no kuitenkin hyvää päivän jatkoa.

• Paskaa perjantaita kaikille tasapuolisesti.

• viinamies

Kiitos samoin, täytyy tänää käydä alkosta Perjantaipullo viinaa.

• Pillujen--asiantuntija

Tässä se taas nähdään. Nainen saa uuden miehen ihan koska haluaa. Minusta treffeillä on ihan turha käydä jos ei tosissaan etsi elämänkumppania. Ilmeisesti naiset kuitenkin harrastaa treffailua miesten kiusaksi ja antavat miehen luulla että olisivat muka kiinnostavia.

• eijakoon

Eli naisille kaikki on jotain teatteria.

• En olisi lähtenyt treffeille. Jos tämä ihminen ei ois herättänyt mielenkiintoa. Sen sisäinen ajatusmaailma ja suhtautuminen asioihin. En ole koskaan ravannut ketään tämän tyyllistä ihmistä, ja haluan tutustua. Jos ei meidän kemiat toimi kumppanimielessä, niin ainakin kavereina mielelläni hänen kanssaan olisin :)

Vai täytyykö ihmisten aina treffailla heti parisuhde mielessä? En ole sellainen. Enkö sitten saa tutustua ihmisiin? Täytyyks mun hautautua kotiin? Ääähhh... sorry, huono aamu...

• hyväävitunviikon

Huoh, painuu takas sänkyyn.

• hyväävitunviikon kirjoitti:

Huoh, painuu takas sänkyyn.

Miksi niin?

• Pillujen--asiantuntija
        N38 kirjoitti:

En olisi lähtenyt treffeille. Jos tämä ihminen ei ois herättänyt mielenkiintoa. Sen sisäinen ajatusmaailma ja suhtautuminen asioihin. En ole koskaan ravannut ketään tämän tyyllistä ihmistä, ja haluan tutustua. Jos ei meidän kemiat toimi kumppanimielessä, niin ainakin kavereina mielelläni hänen kanssaan olisin :)

Vai täytyykö ihmisten aina treffailla heti parisuhde mielessä? En ole sellainen. Enkö sitten saa tutustua ihmisiin? Täytyyks mun hautautua kotiin? Ääähhh... sorry, huono aamu...

Kyllä se mies haluaa parisuhdetta tai ainakin seksiä. Olisi nyt vaan sanonut sille heti että et halua suhdetta etkä seksiä niin mies olisi kadonnut eikä tuhlannut aikaa sinuun.

• hyväävitunviikon
        N38 kirjoitti:

Miksi niin?

Koska voin, ja ei jaksa valittamista katella.

• hyväävitunviikon kirjoitti:

Koska voin, ja ei jaksa valittamista katella.

Vieläkin sängyssä? *ei mene hyvin sullakaan :(*

Kyllä se mies haluaa parisuhdetta tai ainakin seksiä. Olisi nyt vaan sanonut sille heti että et halua suhdetta etkä seksiä niin mies olisi kadonnut eikä tuhlannut aikaa sinuun.

Kyllä tämä mies tietää asetelmat. Ja hänelle sopii mainiosti :) Mähän sanoin, että hän on erikoinen. Erilainen :) Mielenkiintoinen.

• hyväävitunviikon
        N38 kirjoitti:

Vieläkin sängyssä? *ei mene hyvin sullakaan :(*

No on iltavuoro, nii iha sama maata.

• eimuIIamuuta

Nauti elämästä, äläkä ota itseesi vinkuvia hyttysiä korvassasi. Anna palaa päivä kerrallaan, hyvin se menee ja hyvä siitä tulee.

Tämä sun avaus kaataa suolaa arpiin ja haavoihin joita noilla kommentoijilla on.

• Kiitos kauniista sanoistasi :) Hyvää perjantaita ja viikonloppua sinulle :)

• kysynpävaintuttuoot
        N38 kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoistasi :) Hyvää perjantaita ja viikonloppua sinulle :)

Alkaako nimesi A:lla

• kysynpävaintuttuoot kirjoitti:

Alkaako nimesi A:lla

Alkaahan se...kui?

• Kiltti-ja-kunnollinen

Treffeillä käydään vain pillun saannin toivossa. Jos mies maksaa treffeillä laskun niin se odottaa että pääsee jatkoille luoksesi.

• Mä maksan omat laskuni aina itse :) ja tuo mies on erilainen :)

• pojat.on.poikia
        N38 kirjoitti:

Mä maksan omat laskuni aina itse :) ja tuo mies on erilainen :)

On olemassa kahdenlaisia miehiä, palstamiehiä ja oikeita miehiä. Palstamiehet olettaa, että euron kahville täytyy saada pillua vastineeksi. ;)

Oikeat miehet harvemmin myös muistuttaa yläaste-ikäistä. :)

• Kiltti-ja-kunnollinen

Miehet on samanlaisia suurin osa. Tulet sen vielä huomaamaan.

• Kalle80

Onneksi kaikki ei ole tuollaisia ihmispaskoja. ;)

• eimullamuuta-

En ymmärrä tätä laastari suhdetta ollenkaan enkä sitä miksi nyt pitää jo tavata uusi mies. Yritätkö päästä pettymyksistä eroon tapaamalla uusia miehiä? Naisilla on aina suuret odotukset että mies vie jalat alta ja sitten kun ei onnaa niin tavataan äkkiä uusi mies että voi edellisen unohtaa. Voihan se olla mielenkiintoinen kirjoitusten perusteella, itsekkin kerran kirjoittelin vuoden päivät naisen kanssa ennen kun tapasin ja lumihiutaleet jäätyi aika äkkiä siinä tapaamisessa.

• Mutta tämä mies oikeasti vei jalat alta. Mieletön tyyppi :)

• No miks en voinut tavata häntä, jos hän tuntui minusta mielenkiintoiselta ihmiseltä? Ja sellainen hän onkin :) treffit ohi ja fiilis mahtava. Hän oli juuri sellainen, millaiseksi ajattelinkin. Hyvä tyyppi :) harvoin kolmen tunnin ruokailun jälkeen tuntuu, että tunso ihmistä aina :). Nyt kävi näin. Toki en tunne häntä hyvin, mutta jos ei meistä kumppaneita tule niin kavereita ainakin. :)

• N38 kirjoitti:

Mutta tämä mies oikeasti vei jalat alta. Mieletön tyyppi :)

Oli kemiaa...mites sexi?

• Alfabertti kirjoitti:

Oli kemiaa...mites sexi?

Höh, ei tietenkään ollut sexiä xD täytyy tuntea paremmin ja niin edespäin :D

• N38 kirjoitti:

Höh, ei tietenkään ollut sexiä xD täytyy tuntea paremmin ja niin edespäin :D

Pelaat riskillä, moni mies kyllästyy pihtaamiseen. Toivotaan että mies haluaa vielä tavata.

• Alfabertti kirjoitti:

Pelaat riskillä, moni mies kyllästyy pihtaamiseen. Toivotaan että mies haluaa vielä tavata.

Haluaa hän :) ja arvostaa mun periaatetta ja on itsekin samaa mieltä :) tuntuu juur "mun ihmiseltä". Mutten mä nyt mitään "satulinnoja" rakentelee. Pysyn sitoutumana ainakin ne 4 suunniteltua kuukautta ja aika näyttää :) mutta vaikuttaa tosi hyvältä, en ois uskonutkaan :D

• N38 kirjoitti:

Haluaa hän :) ja arvostaa mun periaatetta ja on itsekin samaa mieltä :) tuntuu juur "mun ihmiseltä". Mutten mä nyt mitään "satulinnoja" rakentelee. Pysyn sitoutumana ainakin ne 4 suunniteltua kuukautta ja aika näyttää :) mutta vaikuttaa tosi hyvältä, en ois uskonutkaan :D

Itellä ainakin hiipii mieleen että onko sitä kemiaa kuitenkaan jos ei sextattu...

Jos kolahtaa kunnolla niin se on menoa sitten.

• Alfabertti kirjoitti:

Itellä ainakin hiipii mieleen että onko sitä kemiaa kuitenkaan jos ei sextattu...

No kyl se olis menny :D mutta hän vei mut yhteisymmärryksessä kotio. Ja joo, tavataan huomenna jälleen :D

• urposeon
        Alfabertti kirjoitti:

Ihme jos sulla ylipäätänsä hiipii yhtään mitään mieleen. :D

• N38 kirjoitti:

No kyl se olis menny :D mutta hän vei mut yhteisymmärryksessä kotio. Ja joo, tavataan huomenna jälleen :D

Huomenna annat sitten, muuten ei hyvä heilu.

Kerran voi pihdata ja saada anteeksi, toisella kerralla mies viheltää pelin poikki.

• ne.lääkkeet.ottamatta
        Alfabertti kirjoitti:

Kerran voi pihdata ja saada anteeksi, toisella kerralla mies viheltää pelin poikki.

Tuskin viheltää, katsos kun oikea mies jaksaa odottaa hyvää.

• ne.lääkkeet.ottamatta kirjoitti:

Tuskin viheltää, katsos kun oikea mies jaksaa odottaa hyvää.

Oikeat miehet on just niitä jotka ei jaksa jallitella pihtaajia.

• Alfabertti kirjoitti:

Sä oot hassu xD tuo mies on oikeasti erilainen. Siis oikeasti oikeasti erilainen :) hieman ujo, mutta ei liikaa; herkkä, rauhallinen, kiinnostunut mun päästä ja... kertakaan ei ole katsonut rintojani puhuessa, mul ku niit on ja yleensä miehet puhuu niille eikä mulle, muttei hän <3 ja se sisäinen maailmansa. Mä luulin ettei sellaisia ole olemassakaan. .. no joo pitäos vähän ny ajatuksia rauhoittaa kuitenkin :D ku se mikä on liian hyvä ollakseen totta, ei sitä yleensä ole. Mutta... hän saattaa hyvinkin olla Hän :)

Ja hän on minua lyhyempi, joten ulkonäöllä ei ole merkitystä xD minulle.

• ota.ne.lääkkeet
        Alfabertti kirjoitti:

Oikeat miehet on just niitä jotka ei jaksa jallitella pihtaajia.

Oikea mies ei jallittele, kaikki vain tapahtuu. Pojalla on vielä liikaa opittavaa, mutta ei riittävästi aikaa.

• N38 kirjoitti:

Sä oot hassu xD tuo mies on oikeasti erilainen. Siis oikeasti oikeasti erilainen :) hieman ujo, mutta ei liikaa; herkkä, rauhallinen, kiinnostunut mun päästä ja... kertakaan ei ole katsonut rintojani puhuessa, mul ku niit on ja yleensä miehet puhuu niille eikä mulle, muttei hän <3 ja se sisäinen maailmansa. Mä luulin ettei sellaisia ole olemassakaan. .. no joo pitäos vähän ny ajatuksia rauhoittaa kuitenkin :D ku se mikä on liian hyvä ollakseen totta, ei sitä yleensä ole. Mutta... hän saattaa hyvinkin olla Hän :)

Olen kuitenkin varoittanut sua pihtaamisesta, osa miehistä pitkästyy siihen...

Vai on sulla isot rinnat...no joskus saalis on sen arvoinen että kannattaa käyttää enemmän aikaa.

Luulen että katseli silti rintojasi kun huomiosi oli toisaalla, miehet tekee niin. Jotain sun pitää silti antaa huomenna, kärsivällisinkin mies turhautuu jossain vaiheessa.

• ei.huono
        N38 kirjoitti:

Oot löytänyt sivistyneen yksilön, joka on käynyt kurssin; asiat joita et tee jutellellasi naisen kanssa. :)

Hänet on koulutettu hyville tavoille, tai hän tietää kuinka nainen vaikuttuu, kun 9/10:stä tuijottaa oksettavasti rintoja.

• 1217
        Alfabertti kirjoitti:

Vai on sulla isot rinnat...no joskus saalis on sen arvoinen että kannattaa käyttää enemmän aikaa.

Luulen että katseli silti rintojasi kun huomiosi oli toisaalla, miehet tekee niin. Jotain sun pitää silti antaa huomenna, kärsivällisinkin mies turhautuu jossain vaiheessa.

Kunhan hän tekee kaikki päinvastoin kuin sinä laitat, niin voi vain onnistua.

Ilmeisesti tuo saamispuolesi on olematon, kun antamista tuputetaan.

• Alfabertti kirjoitti:

Kiitti vinkistä, mutten ole antamassa :) jos hän on Hän, hän ei siitä hätkähdä. Seksin harrastami.en tässä vaiheessa olisi merkki siitä puolestani, että haluaisin jotain vakavampaa, tein sen virheen kerran ja hajotin toisen haaveet lopulta. Eli en harrasta seksiä, ennen kuin olen varma, että hän on Hän. Minä vain tutustun häneen. ja siinäpä se, mä olen jostain syystä tosi herkkää ihmisten eleille, ilmeille. Huomaan itseasiassa ne kaikki automaattisesti :) aluksi olinkin ihmeessä, mikä mua ihmetyttää ja sit kun tajusin ihan tietoisesti seurasin :D ja kyllä sinnikkäästi mies piti katseen silmissäni :D

• ei.huono kirjoitti:

Oot löytänyt sivistyneen yksilön, joka on käynyt kurssin; asiat joita et tee jutellellasi naisen kanssa. :)

Hänet on koulutettu hyville tavoille, tai hän tietää kuinka nainen vaikuttuu, kun 9/10:stä tuijottaa oksettavasti rintoja.

Niin hän onkin. Ja arvostan sitä. Se viestii huomavaisuudesta :) ja hän kyllä on tosi huomaavainen ja kiltti :)

• N38 kirjoitti:

Kiitti vinkistä, mutten ole antamassa :) jos hän on Hän, hän ei siitä hätkähdä. Seksin harrastami.en tässä vaiheessa olisi merkki siitä puolestani, että haluaisin jotain vakavampaa, tein sen virheen kerran ja hajotin toisen haaveet lopulta. Eli en harrasta seksiä, ennen kuin olen varma, että hän on Hän. Minä vain tutustun häneen. ja siinäpä se, mä olen jostain syystä tosi herkkää ihmisten eleille, ilmeille. Huomaan itseasiassa ne kaikki automaattisesti :) aluksi olinkin ihmeessä, mikä mua ihmetyttää ja sit kun tajusin ihan tietoisesti seurasin :D ja kyllä sinnikkäästi mies piti katseen silmissäni :D

Ehkä mies on homo? Voisiko olla noin...

Sä olet kaunis ja sulla on ihanat rinnat, mies silti jaksaa olla kuin ei tajuaisi mitä on tarjolla...en usko että hän on sitä mitä esittää.

• Alfabertti kirjoitti:

Ehkä mies on homo? Voisiko olla noin...

Sä olet kaunis ja sulla on ihanat rinnat, mies silti jaksaa olla kuin ei tajuaisi mitä on tarjolla...en usko että hän on sitä mitä esittää.

Ei ole homo, sitä vapinaa halauksen aikana :D ei ole homo. Ja jos olisi, hänen tyyppinen ihminen olisi kertonut sen :)

• N38 kirjoitti:

Ei ole homo, sitä vapinaa halauksen aikana :D ei ole homo. Ja jos olisi, hänen tyyppinen ihminen olisi kertonut sen :)

Vapinaa halauksen aikana.....hmmm.....sua lyhyempi mies halaa isorintaista naista, herkempi saisi tuosta orgasmin ja vartalo voisi värähdellä....

• eisisällävitt
        N38 kirjoitti:

Todennäköisesti sellainen aidosti kiltti ja kunnollinen, joka on jo nukkumassa, niin kuin kilttien ja kunnollisten kuuluukin. :D

• Alfabertti kirjoitti:

Vapinaa halauksen aikana.....hmmm.....sua lyhyempi mies halaa isorintaista naista, herkempi saisi tuosta orgasmin ja vartalo voisi värähdellä....

Lopeta tuo xD

• N38 kirjoitti:

Lopeta tuo xD

Mahdotonta sanoa mitään varmuudella, mutta vartalon värähtely halatessa ei ole tavanomaista...

• kerronko.paremmin
        Alfabertti kirjoitti:

Mahdotonta sanoa mitään varmuudella, mutta vartalon värähtely halatessa ei ole tavanomaista...

Ujon miehen adrenaliini purkaus. ;)

• Alfabertti
        kerronko.paremmin kirjoitti:

Ujon miehen adrenaliini purkaus. ;)

Saattoi purkautua vähän muutakin....

• Alfabertti kirjoitti:

Saattoi purkautua vähän muutakin....

Taas jauhat omista jutuistasi.. ;D.. Sun silmienLäpi maailma näyttäytyy erillaiselta, kuin taas jollakin joka poikkeaa sinusta enemmän tai vähemmän.. ;P

Joillakin voi kihelmöidäkin.. Paljonkin.. Hieman kuin KissaKehräisi ja Sillee.., eikä se vaadi välttämättä edes SeksuaalistaLatausta vaan kyseessä on monesti ihan muut jutut, jotka ovat ainakin joillekin niin Tutut.. ;D

• Tunnejatkuupitkään
        N38 kirjoitti:

Kissa todellakin kehrää lähelläsi

• Erkki-setä

Ja kaikki uskoo tämän provon vai?

• Mihkä provoon?

• good.good

Erkki tihrusti katkerana, armotonta vitutusta kun muun treffaa ja hän ei.

Se itse provoilee, ketä muita siitä syyttää.

Anna katkeran vihan virrata lävitsesi, astu pimeälle puolelle.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Jos N38 naisen kuvailemia täydellisiä miehiä olisi olemassa niin naiset kukaan nainen ei olisi sinkkuna koskaan. Hohhoijaa kun olet niin exstaasissa että et saa edes housuja pidettyä jalassa. Joko olet mies provo tai sitten tää on totta, toivon että se mies on jännämies ja me kunnolliset miehet saamme taas nauraa.

• Miks olet ilkeä. Hän ei ole jännämies, mä en sellaisista kiinnostu ollenkaan, he ovat minusta tylsiä.

• Ja tuskin hänkään ole täydellinen. Kukaan ole :) mutta hänessä löytyi tähän asti yli puolet niistä asioista, joita ihmisissä arvostan. Ja se on paljon se, näin ekan treffien aikana :D

• 1217

Onhan niitä olemassa, yksi tuhannesta. Kaikille naisille ei riitä, joten parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Kunnollinen mies ei toivo toiselle pahaa, eikä omahyväisenä naureskele muiden vastoinkäymiselle.

Pahoillani olen, että karma on kostanut sinulle sinuutesi. Et ole hyvä, mutta se ei ole paha. Olet paha ja se on hyvä. Sinunlaisesi sinunlaisillesi, enkä minä mitään voi, jos olet uniikki.

• 1217 kirjoitti:

Onhan niitä olemassa, yksi tuhannesta. Kaikille naisille ei riitä, joten parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Kunnollinen mies ei toivo toiselle pahaa, eikä omahyväisenä naureskele muiden vastoinkäymiselle.

Pahoillani olen, että karma on kostanut sinulle sinuutesi. Et ole hyvä, mutta se ei ole paha. Olet paha ja se on hyvä. Sinunlaisesi sinunlaisillesi, enkä minä mitään voi, jos olet uniikki.

Olen samaa mieltä kanssasi. Parempi yksin, kuin huonossa suhteessa :)

• 1217 kirjoitti:

Yhtä vähän ja/tai paljon on molemmissa sukupuolissa Yksilöitä LaidastaLaitaan.. ;P

• No, miten treffit meni?

• Kiitos kysymästä :) Hienosti meni :) en saa untakaan, kun ajatukset menee laukkaa :D hän varasi pöydän ravintolassa ja kävimme syömässä :) halusin maksaa ruokani, mutta hän esti sen vaikka alkuun ujohko olikin. Sitten menimme hänen luo ja juteltiin pari tuntia, jonka jälkeen hän vei mut kotiin. Aivan ihana ihminen :) kokonaisuudessaan :)

• N38 kirjoitti:

Kiitos kysymästä :) Hienosti meni :) en saa untakaan, kun ajatukset menee laukkaa :D hän varasi pöydän ravintolassa ja kävimme syömässä :) halusin maksaa ruokani, mutta hän esti sen vaikka alkuun ujohko olikin. Sitten menimme hänen luo ja juteltiin pari tuntia, jonka jälkeen hän vei mut kotiin. Aivan ihana ihminen :) kokonaisuudessaan :)

No huh, tuohan ihan niin kuin teininä :) siinähän saattaa olla sun elämän mies ihan oikeastikin. Itsekin kun treffailen harvoin voisin viedä raflaan pelkkien kahvien sijaan, luulen että siis hänkään ei ole mikään sarjadeittailija vaan ihan tosissaan liikenteessä ja me herrasmiehethän toki halutaan maksaa eka treffeillä. Tuo juttelu pari tuntia ja sitten kotiin viesti vähän magiakipinän puutteesta kun ei menty punkkaan juttelujen päätteeksi mutta ilmeisesti olet niin fiksu ettet anna sen haitata ja tulee uudet treffit. Ei voi muuta sanoa kuin hieno juttu ja toivon todella että teidän juttu onnistuisi :)

• Harmaaritari kirjoitti:

No huh, tuohan ihan niin kuin teininä :) siinähän saattaa olla sun elämän mies ihan oikeastikin. Itsekin kun treffailen harvoin voisin viedä raflaan pelkkien kahvien sijaan, luulen että siis hänkään ei ole mikään sarjadeittailija vaan ihan tosissaan liikenteessä ja me herrasmiehethän toki halutaan maksaa eka treffeillä. Tuo juttelu pari tuntia ja sitten kotiin viesti vähän magiakipinän puutteesta kun ei menty punkkaan juttelujen päätteeksi mutta ilmeisesti olet niin fiksu ettet anna sen haitata ja tulee uudet treffit. Ei voi muuta sanoa kuin hieno juttu ja toivon todella että teidän juttu onnistuisi :)

Mä kyllä tein selväksi jo viestittelyssä, ettei seksiä ekoilla treffeillä :) ja hän kunnioitti periaatettani :) kyl sitä latausta oli ;D

Ja joo, fiilis ku teinillä :) paitsi hulluus puuttuu , onneksi :)

• Melko onneton ja huonoitsetuntoinen mies täytyy olla kun nöyrtyy vanhan yh-mamman kanssa lähtemään treffeille.

• Hän ei ole huonoitsetuntoinen. Aistin heti sellaista ihmisissä. Hän on samanikäinen mun kanssa ja hänen arvomaailmansa on hyvin lähellä omaani :) ja eroaa jyrkästi sun sellaisesta :) olet kivä sinäkin kuitenkin, omalla katkeralla tavallasi :)

• N38 kirjoitti:

Hän ei ole huonoitsetuntoinen. Aistin heti sellaista ihmisissä. Hän on samanikäinen mun kanssa ja hänen arvomaailmansa on hyvin lähellä omaani :) ja eroaa jyrkästi sun sellaisesta :) olet kivä sinäkin kuitenkin, omalla katkeralla tavallasi :)

"Hän ei ole huonoitsetuntoinen."

Kyllä on, koska suostuu tapaamaan yh-mamman. Yksikään itseään arvostava mies ei lähde yh-mamman kanssa treffeille.

"Hän on samanikäinen mun kanssa ja hänen arvomaailmansa on hyvin lähellä omaani :) ja eroaa jyrkästi sun sellaisesta :)"

Tottakai hänen arvomaailmansa poikkeaa minun arvomaailmasta. Minulla on hyvä, terve, itseäni ja muita arvostava arvomaailma. Sinun vässykkämiehellä, kuten sinullakin on täysin paska arvomaailma. Normaali nainen ei päädy yksinhuoltajaksi, eikä järkevä mies lähde sellaista naista tapaamaan.

• super-atm kirjoitti:

"Hän ei ole huonoitsetuntoinen."

Kyllä on, koska suostuu tapaamaan yh-mamman. Yksikään itseään arvostava mies ei lähde yh-mamman kanssa treffeille.

"Hän on samanikäinen mun kanssa ja hänen arvomaailmansa on hyvin lähellä omaani :) ja eroaa jyrkästi sun sellaisesta :)"

Tottakai hänen arvomaailmansa poikkeaa minun arvomaailmasta. Minulla on hyvä, terve, itseäni ja muita arvostava arvomaailma. Sinun vässykkämiehellä, kuten sinullakin on täysin paska arvomaailma. Normaali nainen ei päädy yksinhuoltajaksi, eikä järkevä mies lähde sellaista naista tapaamaan.

No voit kutsua häntä miten haluat, minä tiedän että tapasin tänään sellaisen miehen, joiden olemassaolosta mulla oli epäilystä. Vähän kuin yksisarvisista. Mutta hän on ihan todellinen ja mieletön ihminen, jonka kanssa tuntuu "olevansa kotona". Mä oon tietyllä tavalla myyty :D mutta nyt yritän rauhoittua ja laittelen jäätä siihen hattuun, asetan 4 kk "koeajan" tutustumiselle ja katsellaan rauhassa. Jos hän on Hän... mihin en vieläkään usko, alan uskoa ihmeisiin :D

• N38 kirjoitti:

No voit kutsua häntä miten haluat, minä tiedän että tapasin tänään sellaisen miehen, joiden olemassaolosta mulla oli epäilystä. Vähän kuin yksisarvisista. Mutta hän on ihan todellinen ja mieletön ihminen, jonka kanssa tuntuu "olevansa kotona". Mä oon tietyllä tavalla myyty :D mutta nyt yritän rauhoittua ja laittelen jäätä siihen hattuun, asetan 4 kk "koeajan" tutustumiselle ja katsellaan rauhassa. Jos hän on Hän... mihin en vieläkään usko, alan uskoa ihmeisiin :D

"Mutta hän on ihan todellinen ja mieletön ihminen, jonka kanssa tuntuu "olevansa kotona". Mä oon tietyllä tavalla myyty :D"

Sama tilanne taisi olla myös lapsiesi isän kanssa.... ja nyt olet yh.

• super-atm kirjoitti:

"Mutta hän on ihan todellinen ja mieletön ihminen, jonka kanssa tuntuu "olevansa kotona". Mä oon tietyllä tavalla myyty :D"

Sama tilanne taisi olla myös lapsiesi isän kanssa.... ja nyt olet yh.

Ei ollut. Olin nuori ja tosi tyhmä. Puuttui kokemus ja tietoisuus omasta itsestäni. Millainen olen ja mitä mulle on tärkeää.

• N38 kirjoitti:

Ei ollut. Olin nuori ja tosi tyhmä. Puuttui kokemus ja tietoisuus omasta itsestäni. Millainen olen ja mitä mulle on tärkeää.

Et ole nyt yhtään viisaampi.

• super-atm kirjoitti:

Olen mä :) Siperia kouluttaa xD

• eivoiyleistää
        super-atm kirjoitti:

Superätmi yrittää päteä kokemusasiantuntijana: vuodet voi vieriä ilman oppimista, viisastumista.

• eivoiyleistää kirjoitti:

Superätmi yrittää päteä kokemusasiantuntijana: vuodet voi vieriä ilman oppimista, viisastumista.

Vuodet ovat vierineet ja olen oppinut paljon asioita ja saanut kokemusta. Sinä puolestasi kommentillasi osoitat olevasi tyhmä.

• eivoiyleistää
        super-atm kirjoitti:

Vuodet ovat vierineet ja olen oppinut paljon asioita ja saanut kokemusta. Sinä puolestasi kommentillasi osoitat olevasi tyhmä.

Kunpa se myönteinen kehitys alkaisi näkyä palstakommenteissakin.

• eivoiyleistää kirjoitti:

Kunpa se myönteinen kehitys alkaisi näkyä palstakommenteissakin.

Tottakai se näkyy kommenteissani. Kaikki eivät katsos kehity esimerkiksi aisureiksi tai feministeiksi.

• super-atm.ei-kirj

Kehityn homoksi.

• EnOleRobotti-

Ei kukaan tule tänne oikeesti kertomaan treffeistä eikä miesten tapailusta. En ole nähnyt sellaista koskaan ennen.

• No minä nyt tulin. Kaverit ku nukkuvat jo ja pakko saada jaettua ajatukset :)

Ps!onks joku väittänyt sun olevasi robotti?

• Pillujen--asiantuntija

Se mies odottaa muutamat treffit ja jos ei pillua heru niin unohtaa sinut pian

• Nää on sun kuvitelmat :) mut voivat pitää paikkaansakin :) enhän häntä tunne vielä. Mutta hän teki kyllä sellaisen hyvän vaikutuksen, etteihän ajattele kuin sinä :) mut jos ae ei pidäkään paikkaansa, niin silloin tiedän ettei hän ole Hän. :)

• Huora.olet
        N38 kirjoitti:

Nää on sun kuvitelmat :) mut voivat pitää paikkaansakin :) enhän häntä tunne vielä. Mutta hän teki kyllä sellaisen hyvän vaikutuksen, etteihän ajattele kuin sinä :) mut jos ae ei pidäkään paikkaansa, niin silloin tiedän ettei hän ole Hän. :)

Hän ja hän ja hän hän hän... Mikä autisti sinä olet? Jankuttaa kuin DarkFear.

• Alfauros38

Hienoa jos olet tavannut ihmisen kanssa jonka kanssa homma pelaa, eli on yhteys samalla kanavalla:) itse olen jotenkin epäuskoinen mooseen, mutta paistaahan se aurinko risukasaankin joskus... enkä siis tarkoita että olisit risukasa. Onnea ja herkkyyttä tapailuun!

• Mäkin olin epäuskovainen moiseen. Eteenkään omalle kohdalleni. Viimeeksi keskustelu parisuhteeseen ryhtymisestä kuuden viikon päästä tutustumisesta tuntui ahdistavalta ja että liian lujaa mennään eteenpäin. Nyt tunnen tyypin vasta 4 vrk ja oon valmis naimisiinkin jo xD typerää tunteilua, mutta ehkä mulle sitten kävi näin, kuin kuulin joltain joskus enkä ymmärtänyt... eli kolahti ja nyt tuntuu et se on menoa se xD ja kyl Hänkin samoissa fiiliksissä... siinä on kivaa tuijottaa toista ja miettiä et mitä hittoa, miten mulle ny näin kävi xD onneks kokemus on molemminpuolinen :)

Ymmärrän nyt aika paljon paremmin ihmisiä, jotka ikävöivät yksipuolisesti ihastuneina. Se olis ihan järkyttävä tilanne se :) onneks ei ole.

Kyllä sullekin joskus Hän eteen tulee, se kolahtaa ja vie :)

• N38 kirjoitti:

Mäkin olin epäuskovainen moiseen. Eteenkään omalle kohdalleni. Viimeeksi keskustelu parisuhteeseen ryhtymisestä kuuden viikon päästä tutustumisesta tuntui ahdistavalta ja että liian lujaa mennään eteenpäin. Nyt tunnen tyypin vasta 4 vrk ja oon valmis naimisiinkin jo xD typerää tunteilua, mutta ehkä mulle sitten kävi näin, kuin kuulin joltain joskus enkä ymmärtänyt... eli kolahti ja nyt tuntuu et se on menoa se xD ja kyl Hänkin samoissa fiiliksissä... siinä on kivaa tuijottaa toista ja miettiä et mitä hittoa, miten mulle ny näin kävi xD onneks kokemus on molemminpuolinen :)

Ymmärrän nyt aika paljon paremmin ihmisiä, jotka ikävöivät yksipuolisesti ihastuneina. Se olis ihan järkyttävä tilanne se :) onneks ei ole.

Kyllä sullekin joskus Hän eteen tulee, se kolahtaa ja vie :)

Te ette ole vielä panneetkaan ja nyt jo tuollaista liirumlaarumia puheissa.

Taidat olla oikea neitsyt?

• Alfabertti kirjoitti:

Te ette ole vielä panneetkaan ja nyt jo tuollaista liirumlaarumia puheissa.

Taidat olla oikea neitsyt?

No en mie palstalle tule kertomaan ollaanko vaiko ei... ;)

En oo neitsyt, mut tietyllä tavalla tunnevammainen, tunteettomuuteen päin kallistuva. Introvertti, joka ei pidä halauksista ja ihmisistä ylipäänsä. Paitsi Hän on vain ihana xD yäk xD ällöttää itseänikin,ällönmakeaa, muttei tälle mitään voi xD

• N38 kirjoitti:

En oo neitsyt, mut tietyllä tavalla tunnevammainen, tunteettomuuteen päin kallistuva. Introvertti, joka ei pidä halauksista ja ihmisistä ylipäänsä. Paitsi Hän on vain ihana xD yäk xD ällöttää itseänikin,ällönmakeaa, muttei tälle mitään voi xD

Hyvä jos olette panneet, pelkkä silmiin tuijottelu 4 päivää kertoisi siitä että mies on homo tai impotentti.

• ärstyttävä.olet
        N38 kirjoitti:

Olet tosiaan ällönmakea, voisitko lopettaa kirjoittelus?

• ärstyttävä.olet kirjoitti:

Olet tosiaan ällönmakea, voisitko lopettaa kirjoittelus?

En. Mut sä voit lopettaa lukeminen :)

• jostain.syystä
        N38 kirjoitti:

Minulla tulee N38:sta mieleen äitelänhajuinen pieru :)

• jostain.kumman.syystä
        N38 kirjoitti:

Tarkoitat siis "lukemisen". Suomi on vaikea kieli, vai mitä?

• jostain.kumman.syystä kirjoitti:

Tarkoitat siis "lukemisen". Suomi on vaikea kieli, vai mitä?

On se. Vaikea. Se suomen kieli. Varsinkin, kun ei ole kertakaan ollu suomen kielen tunnilla.

• jostain.syystä kirjoitti:

Minulla tulee N38:sta mieleen äitelänhajuinen pieru :)

Mikä kytkös sul on näihin pieruihin? Ilman päästäminen on toki luonollinen asia, mutta tuollainen, jatkuvasti niistä keskustelu on hieman ihmeellistä.

• yövuoron.timo

Onnea rojektille N38 ja tsemppiä ;)
      ps.palstamiehiä yleensä ei kande kovin kuunnella, kun ovat näissä asioissa suht arviointikyvyttömiä
      ps2.Alfa-pertti neuvojana muille kuin itselleen täysi tomppeli, ei muut kuin pertille sopivat naiset syty seksin hinkumisesta, ettäs tiät. Se tulee jos tullakseen sitten puolen vuoden tai enempi päästä, ettäs tiät nyt senkin, näin on.

• Kiitti tsempeistä :) mä vissiin ihan oikeasti törmäsin siihen Oikeaan :) nyt. Näköjään näinkin voi tapahtua :)

• Pillujen--asiantuntija

Anna nyt pillua sille miehelle. Miksi pidät mistä puutteessa. Sehän on kuin kidutusta jos nainen pihtaa.

• Olet hassu :) hyvä mies jaksaa vähän odottaa :) ja on itsekki sitä mieltä :)

• N38 kirjoitti:

Olet hassu :) hyvä mies jaksaa vähän odottaa :) ja on itsekki sitä mieltä :)

"hyvä mies jaksaa vähän odottaa".

Tarkoittaako tuo sitä että mies joka ei odota viikkokausia on huono? Ei millään pahalla, mutta tuon pihtailusi johdosta minua ei enää kiinnosta kuinka suhteesi etenee...

Ehkä vuoden päästä annat tuolle nahjukselle torttua ja huomaatte että tämä oli tässä, laatu ei vastaa pilviin kohonneita odotuksia.

Ymmärrän sen ettei nainen jaa kaikille kylänmiehille ja ohikulkijoille, mutta tilanteessa jossa ollaan noin suurella tunteella pelissä, pitäisi jo tehdä ensimmäinen konkreettinen pelisiirto.

• Alfabertti kirjoitti:

Tarkoittaako tuo sitä että mies joka ei odota viikkokausia on huono? Ei millään pahalla, mutta tuon pihtailusi johdosta minua ei enää kiinnosta kuinka suhteesi etenee...

Ehkä vuoden päästä annat tuolle nahjukselle torttua ja huomaatte että tämä oli tässä, laatu ei vastaa pilviin kohonneita odotuksia.

Ymmärrän sen ettei nainen jaa kaikille kylänmiehille ja ohikulkijoille, mutta tilanteessa jossa ollaan noin suurella tunteella pelissä, pitäisi jo tehdä ensimmäinen konkreettinen pelisiirto.

No luuletkos mies, et tulisin tänne kertomaan, jos vaikka oltaiski yhdessä koko tämän viikon kaikki vapaa-aika 😛

• N38 kirjoitti:

No luuletkos mies, et tulisin tänne kertomaan, jos vaikka oltaiski yhdessä koko tämän viikon kaikki vapaa-aika 😛

•"No luuletkos mies, et tulisin tänne kertomaan, jos vaikka oltaiski yhdessä koko tämän viikon kaikki vapaa-aika"

Minä en tiedä kertoisitko villistä seksistä jos sitä olisi, mutta nythän olet suoraan väittänyt ettei sellaista ole.

•"Olet hassu :) hyvä mies jaksaa vähän odottaa :) ja on itsekki sitä mieltä :)"

• edrfdrfrfrfr
        Alfabertti kirjoitti:

"
        "

Nahjus syöttää, juottaa ja oottaa kunnes tulee takavasemmalta yllättäen mies jossa on sitä jotain ja se saakin sitten samantien.

• Alfabertti kirjoitti:

•"No luuletkos mies, et tulisin tänne kertomaan, jos vaikka oltaiski yhdessä koko tämän viikon kaikki vapaa-aika"

Minä en tiedä kertoisitko villistä seksistä jos sitä olisi, mutta nythän olet suoraan väittänyt ettei sellaista ole.

•"Olet hassu :) hyvä mies jaksaa vähän odottaa :) ja on itsekki sitä mieltä :)"

No sen voin kertoa, että ihanalta vaikuttaa tämä tyyppi. Kaikin puolin :)

• ystävännneuvo
        N38 kirjoitti:

Varmasti tulisit; olethan kaiken muunkin kertonut -jaat vähän liikaa elämästäsi, kaikki tietää kuka olet.
        Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä
        saatat vielä katua kertomiasi asioita...
        Minulle kävi aikoinaan niin huonosti, että sain stalkkerin perääni....
        Alkoi soitella ovikelloa yöaikaan, löytänyt kaikki tiedot kuvan ja profiilini tietojeni perusteella.
        Rohkeaa esiintyä omalla kuvalla ja tiedoilla täällä hullujenhuoneella!

• ystävännneuvo kirjoitti:

Varmasti tulisit; olethan kaiken muunkin kertonut -jaat vähän liikaa elämästäsi, kaikki tietää kuka olet.
        Alkoi soitella ovikelloa yöaikaan, löytänyt kaikki tiedot kuvan ja profiilini tietojeni perusteella.

Kiitos neuvosta. Stalkkereihin oon tottunut :) poliisit heidän kanssa keskustelee. Omasta elämästäni en jaa sitä enempää, kuin minusta muutenkin löytyy. Mielipiteitäni takana seison aina, enkä koe kirjoittavani mitään sen ihmeellisempää. :) mitään sellaista, mistä en ole muutenkin julkisesti kirjoitellut, en kerro. Kuva on kyllä manipuloitu, kuten kaikki aiemmatkin :)

• ystävännneuvo kirjoitti:

Onko täällä muitakin hulluja sitten, tämä pierujuttukaverin lisäksi? Se on ainakin harmiton :D

• N38 kirjoitti:

Onko täällä muitakin hulluja sitten, tämä pierujuttukaverin lisäksi? Se on ainakin harmiton :D

Pierujuttukaveri ei taida edes olla hullu, sillä lienee oma huumorintajunsa.

Palstalla on kuitenkin kirjoittajia joilla on omat tavoitteensa kirjoittelulleen, ne ovat yleensä sellaisia ihmisiä joille ei kannata kääntää selkäänsä.

• Alfabertti kirjoitti:

Palstalla on kuitenkin kirjoittajia joilla on omat tavoitteensa kirjoittelulleen, ne ovat yleensä sellaisia ihmisiä joille ei kannata kääntää selkäänsä.

Kiitos tiedosta :D et kai ole yksi sellaisista 😂

• Alfabertti kirjoitti:

Millaisia tavoitteita heilläsitten mielestäsi voi olla?

• N38 kirjoitti:

Millaisia tavoitteita heilläsitten mielestäsi voi olla?

Ideologisia, he ovat sitä sakkia jotka voivat tehdä aivan älyttömiä juttuja.

Maailma on täynnään selityksiä sille miksi joku ilmiö rakentuu rakenteelliselle syrjinnälle, ja silloin tällöin löytyy joku Breivik joka päättää korjata epäoikeudenmukaisuuden.

Tällä palstalla esiintyvä ilmiö nimeltä hypergamia (toivottavasti meni oikein) on joku täysi hörhöilluusio, mutta jotkut kirjoittelijat uskovat oikeasti sen olemassaoloon. On täysin mahdollista että tämäntyyppiset kirjoittelut sotkevat jonkun palstahörhön nupin totaalisesti.

• N38 kirjoitti:

Kiitos tiedosta :D et kai ole yksi sellaisista 😂

Olen täysipäinen ja vain vaihtamassa mielipiteitä, en valistamassa.

• Alfabertti kirjoitti:

Maailma on täynnään selityksiä sille miksi joku ilmiö rakentuu rakenteelliselle syrjinnälle, ja silloin tällöin löytyy joku Breivik joka päättää korjata epäoikeudenmukaisuuden.

Tällä palstalla esiintyvä ilmiö nimeltä hypergamia (toivottavasti meni oikein) on joku täysi hörhöilluusio, mutta jotkut kirjoittelijat uskovat oikeasti sen olemassaoloon. On täysin mahdollista että tämäntyyppiset kirjoittelut sotkevat jonkun palstahörhön nupin totaalisesti.

Jouduin nyt perehtymään hypergamiateoriaan. Ei se kaikkiin naisiin päde. Muhun ei ainakaan koskaan tenyt, toki se ei poista ilmiötä, jos sellainen on.

• puskista
        Alfabertti kirjoitti:

"ja silloin tällöin löytyy joku Breivik joka päättää korjata epäoikeudenmukaisuuden."

Kuulostaa ihan Pertiltä :D

• puskista kirjoitti:

"ja silloin tällöin löytyy joku Breivik joka päättää korjata epäoikeudenmukaisuuden."

Kuulostaa ihan Pertiltä :D

Pertti-setä kirjoittaa nikillä Alfabertti, joten myönnän että sulla on hyvät hoksottimet

• puskista
        Alfabertti kirjoitti:

Pertti-setä kirjoittaa nikillä Alfabertti, joten myönnän että sulla on hyvät hoksottimet

Mikset laittanut samantien AlfaBreivik nikiksi?

• puskista kirjoitti:

Mikset laittanut samantien AlfaBreivik nikiksi?

Mulla on hyvä nikki, olen tyytyväinen siihen.

• hypergamiavalistus
        N38 kirjoitti:

Jouduin nyt perehtymään hypergamiateoriaan. Ei se kaikkiin naisiin päde. Muhun ei ainakaan koskaan tenyt, toki se ei poista ilmiötä, jos sellainen on.

Palstan "hypergamia" on sitä, että jos palstalaiselle ei tarjoa seksiä, on hypergaminen. Se tulisi oikaista tuntuvalla kurituksella (vrt.esim.jalkapuu ennen kirkon eteisessä).
        Armeijassa aikanaan piiskuri yritti kohentaa happamia naamoja komentamalla "naurua kolmannella!"(askeleella siis). Jos nauru oli jotenkin ponnetonta, tuli lisähöykytystä. Sitten palattiin asetelman alkupisteeseen, ja uudelleen:"naurua kolmannella! Yleensä sen jälkeen useimpia "nauratti"...

• alfaperse
        Alfabertti kirjoitti:

Olen täysipäinen ja vain vaihtamassa mielipiteitä, en valistamassa.

Säkö täyspäinen

• alfaperse kirjoitti:

Säkö täyspäinen

Voi sinua pikkuista...

• alfaperse
        Alfabertti kirjoitti:

Voi sinua pikkuista...

Mulkullesko puhut?

• alfaperse kirjoitti:

Mulkullesko puhut?

Sinulle pikkuiselle.

• "Nahjus syöttää, juottaa ja oottaa kunnes tulee takavasemmalta yllättäen mies jossa on sitä jotain ja se saakin sitten samantien."

1. Kyse ei ole mistään nahjuksesta. Vaan mielettömästä ihmisestä.
      2. Seksitaidot pystyy opettamaan toiselle.
      3. Hänessä on enemmän sitä jotain, kuin kenessäkään muussa aiemmin tapaamani henkilössä
      4. En käytä ihmisiä hyväksi.

• edrfrfrffrf

Kun tulee se mies jolle äkkiannetaan onko nahjus sitten jonossa ensimmäisenä kuitenkin? varmasti? lupaatko?

• edrfrfrffrf kirjoitti:

Kun tulee se mies jolle äkkiannetaan onko nahjus sitten jonossa ensimmäisenä kuitenkin? varmasti? lupaatko?

Mä en anna mitään äkkiantomiehille xD olen kyllä omiin tarpeisiini sellaisia saattanut itse käyttää xD

Hän ei ole nahjuus. Hän on Hän. Eikä esim ikinä kirjoittaisi moisia, mitä sä kirjoitat xD

• edfrfrfrfrff
        N38 kirjoitti:

Mä en anna mitään äkkiantomiehille xD olen kyllä omiin tarpeisiini sellaisia saattanut itse käyttää xD

Hän ei ole nahjuus. Hän on Hän. Eikä esim ikinä kirjoittaisi moisia, mitä sä kirjoitat xD

"
        olen kyllä omiin tarpeisiini sellaisia saattanut itse käyttää xD
        "
        Mitäs sitten jos vastaan tulee se semmoinen mies jonka kohdalla tarve yllättää? Nahjuus kiltisti kotona odottaa vuoroaan?

• 1. "Kyse ei ole mistään nahjuksesta. Vaan mielettömästä ihmisestä."
        Well, miten tämä mieletön ihmisyys vetoaa sinuun ja miten osoitat sen konkreettisesti?

2. "Seksitaidot pystyy opettamaan toiselle."
        Jotain ehkä pystyy opettamaan, mutta rajansa kaikella. Edes paras opettaja ei saa sokeaa näkeväksi.

3." Hänessä on enemmän sitä jotain, kuin kenessäkään muussa aiemmin tapaamani henkilössä"
        Ja kuinka osoitat hänelle hänen erityislaatuisuutensa? Sanot sen ja hymyilet vienosti?

4. "En käytä ihmisiä hyväksi."
        Ehkä sanot hänelle ettet tunne seksuaalista vetoa...

• edfrfrfrfrff kirjoitti:

"
        olen kyllä omiin tarpeisiini sellaisia saattanut itse käyttää xD
        "
        Mitäs sitten jos vastaan tulee se semmoinen mies jonka kohdalla tarve yllättää? Nahjuus kiltisti kotona odottaa vuoroaan?

Hän ei ole nahjuus.

Toiseksi en ole koskaan pettänyt, enkä tule pettämäänkään.

• Alfabertti kirjoitti:

1. "Kyse ei ole mistään nahjuksesta. Vaan mielettömästä ihmisestä."
        Well, miten tämä mieletön ihmisyys vetoaa sinuun ja miten osoitat sen konkreettisesti?

Jotain ehkä pystyy opettamaan, mutta rajansa kaikella. Edes paras opettaja ei saa sokeaa näkeväksi.

3." Hänessä on enemmän sitä jotain, kuin kenessäkään muussa aiemmin tapaamani henkilössä"
        Ja kuinka osoitat hänelle hänen erityislaatuisuutensa? Sanot sen ja hymyilet vienosti?

Hassu :) ei kaikki perustu seksiin eikä kaikkea osoiteta seksillä :)

• edrfrfrfrfrfrf
        Alfabertti kirjoitti:

1. "Kyse ei ole mistään nahjuksesta. Vaan mielettömästä ihmisestä."

"
        "

Miehille joita halutaan annetaan heti eikä välitetä niiden tunteista. Nahjuksille ei anneta ehkä koskaan ja erottaessa niille sanotaan "en halua käyttää hyväkseni.." naiset on niin hyviä ja ajattelevaisia.

• m-1-e-s

Erilainen agenda setämiesraivon nostattamiseen. =) (Toki typeryyksissään itse kerjäävät lisää. =P)

Saatko paljon elinvoimaa vastapuolen katkeruudesta ja heidän osoittamastaan halvennuksesta tuntematonta kolmatta osapuolta kohtaan? Ainakin vaikuttaisi usein olevan kaiken negatiivisen ilmentymä tämä mysteerinen hän. Omakohtaisella kokemuksellasi näet hänestä hyvää ja ne jotka ei omista näkee pahaa, epäonnistumista ynm. Ah, niin kiehtovaa.

• m-1-e-s kirjoitti:

Erilainen agenda setämiesraivon nostattamiseen. =) (Toki typeryyksissään itse kerjäävät lisää. =P)

Saatko paljon elinvoimaa vastapuolen katkeruudesta ja heidän osoittamastaan halvennuksesta tuntematonta kolmatta osapuolta kohtaan? Ainakin vaikuttaisi usein olevan kaiken negatiivisen ilmentymä tämä mysteerinen hän. Omakohtaisella kokemuksellasi näet hänestä hyvää ja ne jotka ei omista näkee pahaa, epäonnistumista ynm. Ah, niin kiehtovaa.

No nämä on sun kuvitelmia. Vastailen tänne, ja moneen muuhunkin keskusteluun ajan kuluksi silloin, kun täytyy laittaa aivot narikkaan. Mitään sen kummempaa en tavoittele. En hae keskusteluista mitään elinvoimaa. Tykkään ihmisten erilaisista näkökulmista ja mielelläni luen ne sekä vastailen niihin, kun introverttina en irl jaksaisi livekontakteja niin paljon. Mut näin voin sulkea koneen kun ei huvita xD

• N38 kirjoitti:

Hassu :) ei kaikki perustu seksiin eikä kaikkea osoiteta seksillä :)

En maininnut mitään seksistä, vaan kysyin kuinka osoitat konkreettisesti hänen mielettömän ihmisyytensä vaikutuksen sinuun?

• m-1-e-s
        N38 kirjoitti:

No nämä on sun kuvitelmia. Vastailen tänne, ja moneen muuhunkin keskusteluun ajan kuluksi silloin, kun täytyy laittaa aivot narikkaan. Mitään sen kummempaa en tavoittele. En hae keskusteluista mitään elinvoimaa. Tykkään ihmisten erilaisista näkökulmista ja mielelläni luen ne sekä vastailen niihin, kun introverttina en irl jaksaisi livekontakteja niin paljon. Mut näin voin sulkea koneen kun ei huvita xD

Ei ole mitään kuvitelmia, näkehään sen sokea Reettakin, että joillekin menee tunteisiin. (Sielun synkimmät salaisuudet paljastuvat verhon takaa. =P)

Tiesitkö että ihminen tavoittelee aina jotakin? Oli se sitten ajan tuhlaamista tai huomiota, kaikella on aina merkityksensä, mikään ei vain tapahdu ilman merkitystä. =)

Oikea asenne kirjoitella ja vastailla aivot narikassa, kaikkihan sen joutuu narikkaan jättämään. Löytötavaroista voi noutaa, mikäli tuntuu että ne on johonkin jäänyt. Onneksi ne on narikassa, kun tuo "näkökulma" on täysin ilman kulmaa. Itse opettelen soittaman poskea, kun mainitsemattomia puhallinsoittimia osaan jo ja kirjaimellisesti tissi poskella enemmän tai vähemmän.

• Ok, myönnän myönnän, oikeassa oot :D mutta oma tavoite siis ei ole aiheuttaa kellekään pahaa mieltä. Olen vastuussa siitä mitä kirjoitan, en siitä miten mua ymmärretään ;) niin kuin muutkin :D

• Hän sen kyllä kokee ja tulee kokemaan :)

• Nyt ei ole perjantai, mutta ensi perjantaille valmiiksi. Koska mä olen enemmän näitä hytkynkytkyn tanssibiisien kuuntelijoita niin valitsin tämän muinaisen. :)

La Cream - Say Goodbye

https://www.youtube.com/watch?v=Wq2eidF_jlg

• Kiva biisi :)

• tuhaterinikkiä

Olet jazuli, asuit ennen miehen logiikka -palstalla :(

• tuhaterinikkiä kirjoitti:

Olet jazuli, asuit ennen miehen logiikka -palstalla :(

Miten palstalla voi asua?

• näin.asutaan
        zönggö kirjoitti:

Miten palstalla voi asua?

Et muuta tehnytkään kuin kirjoittelit palstalle.

• näin.asutaan kirjoitti:

Et muuta tehnytkään kuin kirjoittelit palstalle.

Ja se on asumista palstalla vai? Miksi sinä asut palstalla? Jotta tuollaista voi huomata, että joku asuu palstalla pitää itsekin aikalailla asua samalla palstalla havaitakseen moisen. :)

Ne jotka eivät asu, eivät yleensä semmoiseen kiinnitä huomiotakaan eikä teidä edes ketä siellä asuu tai ei asu. Henkilöistä itsestään ei tule kyyläyksen aihe, vaan asiat kiinnostaa silloin kun palsta kiinnostaa.

• päätelmiä
        zönggö kirjoitti:

Ja se on asumista palstalla vai? Miksi sinä asut palstalla? Jotta tuollaista voi huomata, että joku asuu palstalla pitää itsekin aikalailla asua samalla palstalla havaitakseen moisen. :)

Ne jotka eivät asu, eivät yleensä semmoiseen kiinnitä huomiotakaan eikä teidä edes ketä siellä asuu tai ei asu. Henkilöistä itsestään ei tule kyyläyksen aihe, vaan asiat kiinnostaa silloin kun palsta kiinnostaa.

Ei tarvitse itse asua palstalla että näkee jonkun toisen asuvan. Kun tulee kerran käymään ja nopeasti vilaisee ketjut läpi ja näkee että samalta ihmiseltä tullut kommenteja aamusta iltaan niin voi tehdä jo päätelmiä.

• asukki.patakattila
        päätelmiä kirjoitti:

Ei tarvitse itse asua palstalla että näkee jonkun toisen asuvan. Kun tulee kerran käymään ja nopeasti vilaisee ketjut läpi ja näkee että samalta ihmiseltä tullut kommenteja aamusta iltaan niin voi tehdä jo päätelmiä.

selityksen makua =DD

• päätelmiä
        asukki.patakattila kirjoitti:

selityksen makua =DD

en selitellyt mitään, en ollut kirjoittaja joka syytti toista palstalla asumisesta. en tiedä muiden asumisesta.

• päätelmiä kirjoitti:

Aikalailla täytyy itsekin asustella, että alkaa joku persoona kiinnostamaan siinä määrin, että tekee päätelmiä tuohan asuu täällä. Randomikäyttäjät vähemmän keskittyy kirjoittajiin ja enemmän asiaan. Tuo asujaksi sanova on kyylä, joka kyylää kaikkien sanomiset ja olemiset. Se on minusta jonkin sortin pakkomielle. :)

Aamusta iltaan ei ole asumista, jossain voi satunnaisesti viettää aikaansa enemmän ja toisinaan vähemmän. Asumiseksi itse tulkitsen sen, että on tehty muuttoilmoitus ko. osoitteeseen. :)

• näin.asutaan
        zönggö kirjoitti:

Aikalailla täytyy itsekin asustella, että alkaa joku persoona kiinnostamaan siinä määrin, että tekee päätelmiä tuohan asuu täällä. Randomikäyttäjät vähemmän keskittyy kirjoittajiin ja enemmän asiaan. Tuo asujaksi sanova on kyylä, joka kyylää kaikkien sanomiset ja olemiset. Se on minusta jonkin sortin pakkomielle. :)

Aamusta iltaan ei ole asumista, jossain voi satunnaisesti viettää aikaansa enemmän ja toisinaan vähemmän. Asumiseksi itse tulkitsen sen, että on tehty muuttoilmoitus ko. osoitteeseen. :)

Oletko jotenkin yksinkertainen? Ei persoonan tarvitse kiinnostaa millään tavalla, että sen olemassaolon huomaa, kun se palstalla pyörii aamusta iltaan.

"Asumiseksi itse tulkitsen sen, että on tehty muuttoilmoitus ko. osoitteeseen. :)"

Tietysti, kun olet niin tosikko että otat kaiken kirjaimellisesti.

• näin.asutaan kirjoitti:

Oletko jotenkin yksinkertainen? Ei persoonan tarvitse kiinnostaa millään tavalla, että sen olemassaolon huomaa, kun se palstalla pyörii aamusta iltaan.

"Asumiseksi itse tulkitsen sen, että on tehty muuttoilmoitus ko. osoitteeseen. :)"

Tietysti, kun olet niin tosikko että otat kaiken kirjaimellisesti.

No mä en ainakaan vahdi kuka mitenkin paljon kirjoittelee, jollei persoona kiinnosta. :)

Tosikko, sovitaan niin.

• Pillujen--asiantuntija

Se miehesi kirjoittelee jo muille naisille koska pihtaat.

• ExN38

Ei kirjoittele :). Taitaa sinkkuuteni loppua sittenkin etuajassa, nutta annan mennä vain.

Tämä mies, on maailman paras mies minulle. Vaikka ollaankin vain viikko tunnettu, tuntuu että tunsimme toisiamme aina. En uskonut, että itselleni koskaan näin käydä... mut kohtasin sen "rakkauden ensisilmäyksellä". Vaikken uskonut edes, että sitä on olemassakaan.

Toivotan jokaiselle sinkulle täällä, löytää oman "ihmisen" mahd pian <3

• teknikian

Palstan miehet, osaatteko ottaa vinkkiä tämän ketjun stoorista, minkälaisilla miehillä on oikeasti kysyntää, eli ketkä miehet "viedään käsistä"?
      Kuten jossain toisessa ketjussa oli palstalaisia koskien maininta "ei vika ole ulkonäössä vaan luonteessa".
      Lueskeltua jonkin verran näitä juttuja, tuon voi ihan sivustakin allekirjoittaa. Perusluonnetta, jos se on ihan vinksallaan, on tietenkin hankala muuttaa, mutta kyse lienee paremminkin väärin ymmärretyistä ja epäsuotuisissa ympäristöoloissa omaksutuista asenteistä enimmäkseen, ja niitä on kyllä mahdollisuus myöhemminkin korjata. Toisaalta enenevä syrjäytyminen on nykyisellään tosiasia, saanee aikanaan sitten nähdä tutkimustietoakin, mistä pohjimmiltaan johtuu.
      Palstan näkökulmasta tietenkin syy on harvinaisen selvä, sehän on naisissa ;)

• Komeat miehet saa ilmaiseksi naisen. Aisurit joutuvat maksamaan naisesta. Miehen luonne on naisille melko merkityksetön asia.

• ExN38
        super-atm kirjoitti:

Komeat miehet saa ilmaiseksi naisen. Aisurit joutuvat maksamaan naisesta. Miehen luonne on naisille melko merkityksetön asia.

Olet väärässä.

Ihmisen luonne on ratkaisevin tekijä parisuhteen onnistumisen näkökulmasta. Olen tavannut monia, jutellut. Joidenkin mielestä tosi komeiden kanssa. Mulle he eivät olleet komeita. Sisäisesti. Mies, jota tapasin nyt, on joidenkin mielestä vaatimattoman näköinen, mutta mulle nyt ei ole olemassa komeampaa kuin hän. Ja... mä en ole ihastuva tyyppiä, olen realisti, kriittinen ja jalat maassa. Voin elättää vaikka haaremin miehiä itseni ja lapsieni lisäksi.

Olet väärässä :)

• "Palstan miehet, osaatteko ottaa vinkkiä tämän ketjun stoorista, minkälaisilla miehillä on oikeasti kysyntää, eli ketkä miehet "viedään käsistä"?
        Kuten jossain toisessa ketjussa oli palstalaisia koskien maininta "ei vika ole ulkonäössä vaan luonteessa". "

Miten niin ottaa vinkkiä? kyllähän me kaikki tiedetään että N38:n hurmannut mies on ottanut opiksi varmaankin petyttyään aiemmin treffaillessaan ja nyt osaa sitten myötäillä, nuoleskella ja valkoritaroida niin että hurmaaminen onnistuu eikä kai siinä mitään, voi se silti olla ihan hyvä mies mutta ei varmaankaan ihan täysin rehellinen mielipiteissään. Jos olisi sehn olisi sitten kuin palstan miehet ja luonteessa olisi vikaa, mukamas.

• ExN38 kirjoitti:

Olet väärässä.

Ihmisen luonne on ratkaisevin tekijä parisuhteen onnistumisen näkökulmasta. Olen tavannut monia, jutellut. Joidenkin mielestä tosi komeiden kanssa. Mulle he eivät olleet komeita. Sisäisesti. Mies, jota tapasin nyt, on joidenkin mielestä vaatimattoman näköinen, mutta mulle nyt ei ole olemassa komeampaa kuin hän. Ja... mä en ole ihastuva tyyppiä, olen realisti, kriittinen ja jalat maassa. Voin elättää vaikka haaremin miehiä itseni ja lapsieni lisäksi.

Olet väärässä :)

Älä jauha paskaa.

• täys.päinen

Superilla känkkäränkkä-päivät ;)
        paras lääke ehkä olisi, jos olisi fyysisesti oikein vahva ja isorintainen täti, kun ottas kunnolla sylin syöveriin ja pitäis siten ainaki kahden tunnin pysyvän sopeutusotteen, niin enin siinä sankarius ja superius sulaisi, tekis varmaan hyvää
        Luulen, että nimim.n38 voisi vahvistaa tämän.

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

"Palstan miehet, osaatteko ottaa vinkkiä tämän ketjun stoorista, minkälaisilla miehillä on oikeasti kysyntää, eli ketkä miehet "viedään käsistä"?
        Kuten jossain toisessa ketjussa oli palstalaisia koskien maininta "ei vika ole ulkonäössä vaan luonteessa". "

Miten niin ottaa vinkkiä? kyllähän me kaikki tiedetään että N38:n hurmannut mies on ottanut opiksi varmaankin petyttyään aiemmin treffaillessaan ja nyt osaa sitten myötäillä, nuoleskella ja valkoritaroida niin että hurmaaminen onnistuu eikä kai siinä mitään, voi se silti olla ihan hyvä mies mutta ei varmaankaan ihan täysin rehellinen mielipiteissään. Jos olisi sehn olisi sitten kuin palstan miehet ja luonteessa olisi vikaa, mukamas.

No on siulla johtopäätöksiä :D eikö tule mieleen, että joku voi olla hyvin kasvatettu, kunnioittava, huomaavainen, terveen itsetunnon omaava, luottavainen ja luotettava, ihmisiä hyväksyvä ja hyvätahtoinen lämmin mies? Toki ymmärrän, että ihminen aina peilaa itseensä ja luulee kaikkien olevan samanlaisia, mut aikuisen on hyvä ymmärtää, ettei asia ole niin. Jos sinä et ole sellainen, se ei poissulje sitä, ettei sellaisia ole olemassa :D

Nyt, ku olen viettänyt miehen kanssa viikon, voin sanoa, etten itsekään ole tavannut hänenlaosia miehiä aiemmin enkä ees uskonut heidän olevan olemassa :). Olen onnekas, kun tapasin hänet. Ja uskomme kumpikin, että olemme elämässämme viimeisiä kumppaneita toisillemme :). Olen onnellinen <3

• ExN38
        super-atm kirjoitti:

Älä jauha paskaa.

Oon pahoillani, et sua ärsyttää. Mut kyllä sinäkin onnen löydät :)

• ExN38
        täys.päinen kirjoitti:

Superilla känkkäränkkä-päivät ;)
        paras lääke ehkä olisi, jos olisi fyysisesti oikein vahva ja isorintainen täti, kun ottas kunnolla sylin syöveriin ja pitäis siten ainaki kahden tunnin pysyvän sopeutusotteen, niin enin siinä sankarius ja superius sulaisi, tekis varmaan hyvää
        Luulen, että nimim.n38 voisi vahvistaa tämän.

No en tiiä :D en ole itse ollut sellaisessa sopeuttamisotteessa, enkä ole näin ketään pitänyt :D vaikkakin fyysisesti vahva ja isorintainen olenkin xD

• ExN38 kirjoitti:

No on siulla johtopäätöksiä :D eikö tule mieleen, että joku voi olla hyvin kasvatettu, kunnioittava, huomaavainen, terveen itsetunnon omaava, luottavainen ja luotettava, ihmisiä hyväksyvä ja hyvätahtoinen lämmin mies? Toki ymmärrän, että ihminen aina peilaa itseensä ja luulee kaikkien olevan samanlaisia, mut aikuisen on hyvä ymmärtää, ettei asia ole niin. Jos sinä et ole sellainen, se ei poissulje sitä, ettei sellaisia ole olemassa :D

Nyt, ku olen viettänyt miehen kanssa viikon, voin sanoa, etten itsekään ole tavannut hänenlaosia miehiä aiemmin enkä ees uskonut heidän olevan olemassa :). Olen onnekas, kun tapasin hänet. Ja uskomme kumpikin, että olemme elämässämme viimeisiä kumppaneita toisillemme :). Olen onnellinen <3

"eikö tule mieleen, että joku voi olla hyvin kasvatettu, kunnioittava, huomaavainen, terveen itsetunnon omaava, luottavainen ja luotettava, ihmisiä hyväksyvä ja hyvätahtoinen lämmin mies? "'

Toki voi olla, me palstan miehet ollaan juuri tuollaisia mutta meitä inhotaan rehellisten mielipiteidemme vuoksi. En usko että kukaan nainen pystyy hyväksymään tuollaista tai mitään muutakaan miestä noin oikopäätä jos ei se mies hieman valehtele, mielistele ja kaunistele, siis valkoritaroi ensin. Luulen että se sun mies on oppinut käytösmaneerit joilla nainen valloitetaan ja kuten sanoin voi se silti olla ihan hyvä mies, ihan aidosti omana itsenään se ei vaan ole sulle esiintynyt.

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

"eikö tule mieleen, että joku voi olla hyvin kasvatettu, kunnioittava, huomaavainen, terveen itsetunnon omaava, luottavainen ja luotettava, ihmisiä hyväksyvä ja hyvätahtoinen lämmin mies? "'

Toki voi olla, me palstan miehet ollaan juuri tuollaisia mutta meitä inhotaan rehellisten mielipiteidemme vuoksi. En usko että kukaan nainen pystyy hyväksymään tuollaista tai mitään muutakaan miestä noin oikopäätä jos ei se mies hieman valehtele, mielistele ja kaunistele, siis valkoritaroi ensin. Luulen että se sun mies on oppinut käytösmaneerit joilla nainen valloitetaan ja kuten sanoin voi se silti olla ihan hyvä mies, ihan aidosti omana itsenään se ei vaan ole sulle esiintynyt.

Totta puhuen, olemme viime viikon perjantaista alkaen olleet erillään vain työaikoina... kaikki muu aika olemme viettäneet yhdessä. Ja voin sanoa, että hän ei näyttele. Ei vedä roolia. Hän vain on hyväntahtoinen tyyppi joka ei ole ihastunut "unelmaan" niin kuin mulle on tähän asti käynyt, vaan minuun sellaisena kuin olen yrittämättä vääntää minua "unelmansa" muotoon. Hänen kanssa ei ees pystyis riitelemään, niin hyväntahtoinen mutta samalla miehekäs ja älykäs sekä rauhallinen hän on :) Hän on ihmeellinen <3

• ExN38 kirjoitti:

Totta puhuen, olemme viime viikon perjantaista alkaen olleet erillään vain työaikoina... kaikki muu aika olemme viettäneet yhdessä. Ja voin sanoa, että hän ei näyttele. Ei vedä roolia. Hän vain on hyväntahtoinen tyyppi joka ei ole ihastunut "unelmaan" niin kuin mulle on tähän asti käynyt, vaan minuun sellaisena kuin olen yrittämättä vääntää minua "unelmansa" muotoon. Hänen kanssa ei ees pystyis riitelemään, niin hyväntahtoinen mutta samalla miehekäs ja älykäs sekä rauhallinen hän on :) Hän on ihmeellinen <3

Huoh, tottakai ihastuneena ajattelet hänen olevan ihmeellinen ja hän ajattelee sinun olevan ja teillä on nyt semmoinen vaaleanpunainen kupla jossa asutte ja hyväksytte, ymmärrätte ja osaatte selittää itsellenne parhain päin kaiken siitä toisesta.

Sorry vaan mutta kyllä te kumpikin nyt vedätte roolia yritttäessänne tehdä mahdollisimman edullista vaikutusta toiseeen. Mikäs siinä rakastuminenhan on mukavaa mutta veikkaan että muutaman viikon/kuukauden päästä jo hoksaat että olihan niitä semmoisiakin juttuja joita ei sinulle aluksi kerrottu jottet vaan katoaisi.

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

Huoh, tottakai ihastuneena ajattelet hänen olevan ihmeellinen ja hän ajattelee sinun olevan ja teillä on nyt semmoinen vaaleanpunainen kupla jossa asutte ja hyväksytte, ymmärrätte ja osaatte selittää itsellenne parhain päin kaiken siitä toisesta.

Sorry vaan mutta kyllä te kumpikin nyt vedätte roolia yritttäessänne tehdä mahdollisimman edullista vaikutusta toiseeen. Mikäs siinä rakastuminenhan on mukavaa mutta veikkaan että muutaman viikon/kuukauden päästä jo hoksaat että olihan niitä semmoisiakin juttuja joita ei sinulle aluksi kerrottu jottet vaan katoaisi.

Niin voi ollakin. Mutta tässä tilanteesa erikoista on se, että mies on kaikkea sitä, mitä toivoin kumppanin olevan. Perusasiat siis. Parisuhteen rakentaminen, on kuin rakentaisi taloa. Perustus on tärkein. Jos se on vahva ja vankkaa, ei vinoa eikä lahoa, talo ei sorru. Niin se perustus, on hyvin vahva meillä. Ja siihen on hyvä lähteä rakentamaan.

Toki täydellisiä ihmisiä ei ole. Mutta hänenlaisia en ole tavannut ennen. Ja olen kyllä selvitystyön tehnyt :) vetääkö mies roolia. Ei vedä, hän on huipputyyppi monen yhteisen kaverin mielestä :).

Hyvä tästä tulee :) ja jos ei tule, lupaan tulla itkemään tänne ja tuoda "olinpa oikeassa" ilon :D

• ExN38 kirjoitti:

Niin voi ollakin. Mutta tässä tilanteesa erikoista on se, että mies on kaikkea sitä, mitä toivoin kumppanin olevan. Perusasiat siis. Parisuhteen rakentaminen, on kuin rakentaisi taloa. Perustus on tärkein. Jos se on vahva ja vankkaa, ei vinoa eikä lahoa, talo ei sorru. Niin se perustus, on hyvin vahva meillä. Ja siihen on hyvä lähteä rakentamaan.

Toki täydellisiä ihmisiä ei ole. Mutta hänenlaisia en ole tavannut ennen. Ja olen kyllä selvitystyön tehnyt :) vetääkö mies roolia. Ei vedä, hän on huipputyyppi monen yhteisen kaverin mielestä :).

Hyvä tästä tulee :) ja jos ei tule, lupaan tulla itkemään tänne ja tuoda "olinpa oikeassa" ilon :D

Minä todellakin toivon että tuo juttu onnistuisi ja että kyseessä olisi oikeasti kiltti & kunnollinen mies, tuo sinun hehkutus vaan panee aika vahvasti epäilemään että kyseessä onkin ovela pelimiesveijari, rutininoitunut treffipalstojen sankari joka on oppinut vetämään sellaista roolia jota nainen haluaa. Toivottavasti olen väärässä mutta väkisin epäilyttää kun tunnut olevan niin innoissasi etten oikein usko että rehellisellä pelillä olisi saanut sinut tuohon tilaan. Tosin sullahan se aika tuore edellinen ero tukee tuota innostumista niin kynnys on aika matalalla ja rehtikin kaveri ehkä voi sen sitten munkilla ylittää kun oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

Minä todellakin toivon että tuo juttu onnistuisi ja että kyseessä olisi oikeasti kiltti & kunnollinen mies, tuo sinun hehkutus vaan panee aika vahvasti epäilemään että kyseessä onkin ovela pelimiesveijari, rutininoitunut treffipalstojen sankari joka on oppinut vetämään sellaista roolia jota nainen haluaa. Toivottavasti olen väärässä mutta väkisin epäilyttää kun tunnut olevan niin innoissasi etten oikein usko että rehellisellä pelillä olisi saanut sinut tuohon tilaan. Tosin sullahan se aika tuore edellinen ero tukee tuota innostumista niin kynnys on aika matalalla ja rehtikin kaveri ehkä voi sen sitten munkilla ylittää kun oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Ymmärrän, mitä tarkoitan :) noh, kk päästä oon viisaampi asian suhteen :). Voihan se olla niin, että kontrolloivan, vaativan, epäilevän, narsistisen, epätasapainoisen draamakuninkaan jälkeen, tämä rauhallinen, hyväksyvä, hellä ja huomaavainen mies tuntuu todella ihmeelliseltä. Ja niin tuntuukin. Hän on vain ihana <3

• ExN38 kirjoitti:

Ohhoh, nyt on menty salamasuhteeseen ensitreffeiltä. Tuskinpa on jäänyt panematta...

Sun erosi oli aika tuore, siihen nähden salamasuhde yllättää, varsinkin kun sulla lapsikin. Mikäli uuden miehen kanssa vietetty aika vie liian nopeassa aikataulussa aikaa lapseltasi, niin edessä on mustasukkaisuus ja ongelmia.

Periaatteessa ei liene olemassakaan mitään aikataulua siitä kuinka nopeasti edellisestä erosta voi loikata uuteen suhteeseen, ne jutut tietää vain itse.

• Alfabertti kirjoitti:

Ohhoh, nyt on menty salamasuhteeseen ensitreffeiltä. Tuskinpa on jäänyt panematta...

Sun erosi oli aika tuore, siihen nähden salamasuhde yllättää, varsinkin kun sulla lapsikin. Mikäli uuden miehen kanssa vietetty aika vie liian nopeassa aikataulussa aikaa lapseltasi, niin edessä on mustasukkaisuus ja ongelmia.

Periaatteessa ei liene olemassakaan mitään aikataulua siitä kuinka nopeasti edellisestä erosta voi loikata uuteen suhteeseen, ne jutut tietää vain itse.

Ei yllätä yhtään, just tuollaisia kaikki naiset on. Yksi munkin äxä heti kun halusi erota haali uuden ja voi sitä hehkutuksen määrää facessa (ehkä muuallakin mutta mulle näkyi vaan face), riitti reissupäivitystä ja muuta kivaa mutta no joo, suunnilleen puoli vuottahan sitä sitten kestikin. Ihan tyypillistä laastaroijanaisen vaihetta elää N38 nyt.

• ExN38

On se aika nopeasti edennyt kyllä. Mutta mä olen ihan suht älykäs, aikuinen nainen niin en ole tunteiden vietävissä. Tämä ihminen on vain kuin harvinainen jalokivi :). Olen tavannut monenlaisia, muttei kenestäkään halunnut koskaan pitää kiinni. He yleensä roikkuivat minussa ja mua ahdisti. Tällä kertaa tilanne erilaine :) ei ahdista miehen läsnäolo ja huomio :) nautin siitä kyllä :) Pidän kyl huolen, etteivät lapset kärsi :) meillä on exmiehen kanssa yhteishuoltajuus niin joka toinen viikko lapset asuvat isällään.

• ExN38 kirjoitti:

On se aika nopeasti edennyt kyllä. Mutta mä olen ihan suht älykäs, aikuinen nainen niin en ole tunteiden vietävissä. Tämä ihminen on vain kuin harvinainen jalokivi :). Olen tavannut monenlaisia, muttei kenestäkään halunnut koskaan pitää kiinni. He yleensä roikkuivat minussa ja mua ahdisti. Tällä kertaa tilanne erilaine :) ei ahdista miehen läsnäolo ja huomio :) nautin siitä kyllä :) Pidän kyl huolen, etteivät lapset kärsi :) meillä on exmiehen kanssa yhteishuoltajuus niin joka toinen viikko lapset asuvat isällään.

"Mutta mä olen ihan suht älykäs, aikuinen nainen niin en ole tunteiden vietävissä."

Päivän, viikon ja ehkäpä jopa koko kuluvan vuoden parhaan vitsin heitit sitten ihan pokkana :D

Ei yllätä yhtään, just tuollaisia kaikki naiset on. Yksi munkin äxä heti kun halusi erota haali uuden ja voi sitä hehkutuksen määrää facessa (ehkä muuallakin mutta mulle näkyi vaan face), riitti reissupäivitystä ja muuta kivaa mutta no joo, suunnilleen puoli vuottahan sitä sitten kestikin. Ihan tyypillistä laastaroijanaisen vaihetta elää N38 nyt.

En ryhdy spekuloimaan kuinka tossa käy, mutta arkea suhteessa ei ole nähty vielä sekuntiakaan.

Ihmetyttää kyllä nopea eteneminen, tuntuu ehkä osin jopa epäloogiselta.

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

En ole laastarisuhteessa nyt. Sen olen pohtinut hyvin tarkasti. Suhde, joka oli avioeron jälkeen, oli kyllä laastarisuhde, mutta silloin en kyllä ollut näin ihastunut ja luottavainen yhteiseen tulevaisuuteen. En ajayellut näin, kuin nyt, itseasiassa koskaan aiemmin. Nyt tuntuu vain, että juuri se Oikea on nyt lähelläni:)

"Mutta mä olen ihan suht älykäs, aikuinen nainen niin en ole tunteiden vietävissä."

Päivän, viikon ja ehkäpä jopa koko kuluvan vuoden parhaan vitsin heitit sitten ihan pokkana :D

Pakko nyt kompata Ikistä, älykäs ihminen ei syöksy tuntemattoman ihmisen kanssa salamasuhteeseen ensitreffeiltä.

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

Yhyyyyy :( ette ymmärrä xD

Mä oon itsekin ihmeissäni, tämän miehen kanssa ja omien tuntemusten. Ehkä mulla on tähän asti ollut huonoa tuuria suhteissa, kun tälläinen ujo, huomaavainen ja hyväntahtoinen ihminen herättää tuollaisia tunteita heti, mutten tälle nyt mitään voi. Hän on mielestäni ihmeellinen.

• ExN38 kirjoitti:

En ole laastarisuhteessa nyt. Sen olen pohtinut hyvin tarkasti. Suhde, joka oli avioeron jälkeen, oli kyllä laastarisuhde, mutta silloin en kyllä ollut näin ihastunut ja luottavainen yhteiseen tulevaisuuteen. En ajayellut näin, kuin nyt, itseasiassa koskaan aiemmin. Nyt tuntuu vain, että juuri se Oikea on nyt lähelläni:)

Niinhän se kaikista naisista laastaroidessa tuntuu että se nopsaan haalittu jännä/varakas/kaikin puolin kymppi -mies on nyt se oikea mutta jossain vaiheessa vaan tulee sitten sekin että huomaa sen itsekkääksi, ahneeksi ja vaikka miksi ja sitten harmittaa ne äkkiliikkeet joita sen vuoksi tuli tehtyä.

• ExN38 kirjoitti:

Yhyyyyy :( ette ymmärrä xD

Mä oon itsekin ihmeissäni, tämän miehen kanssa ja omien tuntemusten. Ehkä mulla on tähän asti ollut huonoa tuuria suhteissa, kun tälläinen ujo, huomaavainen ja hyväntahtoinen ihminen herättää tuollaisia tunteita heti, mutten tälle nyt mitään voi. Hän on mielestäni ihmeellinen.

"Ehkä mulla on tähän asti ollut huonoa tuuria suhteissa, kun tälläinen ujo, huomaavainen ja hyväntahtoinen ihminen herättää tuollaisia tunteita heti, mutten tälle nyt mitään voi. Hän on mielestäni ihmeellinen."

Ei se ole huonoa tuuria vaan naisen valintaa kun juuri tuollaiset kuvailemasi kiltit & kunnolliset miehet ihan tarkoituksellisesti naisten toimesta sysätään yleensä järjestelmällisesti syrjään parisuhdemarkkoinoilta.

• ExN38
        Alfabertti kirjoitti:

Pakko nyt kompata Ikistä, älykäs ihminen ei syöksy tuntemattoman ihmisen kanssa salamasuhteeseen ensitreffeiltä.

Miksi ei? Kai sitä ihmistuntemusta tässä iässä jo vähäsen on :). Miks käyttää aikaa, vuosia, tutkiskeluun? Ku jos tuntuu ihminen "omalta" :)

Ja joo, kyllä muakin tämä vauhti ihmetyttää. Ja olen hyvin tarkasti pohtinut syyt tunteilleni. Muuta ei nyt löydy kun se, että hän on erilainen ja erikoinen. Hyväntahtoinen ja kiltti. Arvostan nämä asiat tosi paljon :) Sitä paitsi en ole naimisiin menossa :D enkä ees näytä kaikkia tunteitani miehelle :)

Niinhän se kaikista naisista laastaroidessa tuntuu että se nopsaan haalittu jännä/varakas/kaikin puolin kymppi -mies on nyt se oikea mutta jossain vaiheessa vaan tulee sitten sekin että huomaa sen itsekkääksi, ahneeksi ja vaikka miksi ja sitten harmittaa ne äkkiliikkeet joita sen vuoksi tuli tehtyä.

Riidat on myös yksi paikka jossa kumppanista voi paljastua piirteitä joista ei pidä. Ja tällä tarkoitan molempia sukupuolia...

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

No ei hän ole varakas, eikä jännä. En kiinnostu jännistä ja varakkuus ei myöskään kiinnostaa.

• ExN38
        Alfabertti kirjoitti:

Riidat on myös yksi paikka jossa kumppanista voi paljastua piirteitä joista ei pidä. Ja tällä tarkoitan molempia sukupuolia...

Totta. En usko pystyvä.i ees riidellä hänen kanssaan. Hän on niin avoin, vilpitön, epäitsekäs, että en pystyis olemaan muuta kuin rakastava hänelle. Mut mene ja tiedä :)

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

"Ehkä mulla on tähän asti ollut huonoa tuuria suhteissa, kun tälläinen ujo, huomaavainen ja hyväntahtoinen ihminen herättää tuollaisia tunteita heti, mutten tälle nyt mitään voi. Hän on mielestäni ihmeellinen."

Ei se ole huonoa tuuria vaan naisen valintaa kun juuri tuollaiset kuvailemasi kiltit & kunnolliset miehet ihan tarkoituksellisesti naisten toimesta sysätään yleensä järjestelmällisesti syrjään parisuhdemarkkoinoilta.

Ehkä mun iässä naiset alkaavat ymmärtää ja arvostaa oikeita asioita. En osaa sanoa. Tämä tilanne on niin uutta minulle :/

• ExN38 kirjoitti:

Miksi ei? Kai sitä ihmistuntemusta tässä iässä jo vähäsen on :). Miks käyttää aikaa, vuosia, tutkiskeluun? Ku jos tuntuu ihminen "omalta" :)

Ja joo, kyllä muakin tämä vauhti ihmetyttää. Ja olen hyvin tarkasti pohtinut syyt tunteilleni. Muuta ei nyt löydy kun se, että hän on erilainen ja erikoinen. Hyväntahtoinen ja kiltti. Arvostan nämä asiat tosi paljon :) Sitä paitsi en ole naimisiin menossa :D enkä ees näytä kaikkia tunteitani miehelle :)

Ihmistuntemus on yksi asia, viisaus toinen. Ihmistuntemuksen kohdalta sanon suoraan ettei 100 prosenttisen varmaa ihmistuntijaa voi ollakaan, ja olisi viisasta muistaa tuo.

Onnistuakseen suhde tarvitsee luottamuksen, mutta yleensä sen hankkiminen vie pidempään kuin yhdet treffit...

Joko lapsesi on tavannut miehesi?

• ExN38 kirjoitti:

Totta. En usko pystyvä.i ees riidellä hänen kanssaan. Hän on niin avoin, vilpitön, epäitsekäs, että en pystyis olemaan muuta kuin rakastava hänelle. Mut mene ja tiedä :)

Nyt on jo aika sakeaa velliksi.

• ExN38 kirjoitti:

Ehkä mun iässä naiset alkaavat ymmärtää ja arvostaa oikeita asioita. En osaa sanoa. Tämä tilanne on niin uutta minulle :/

Niin, ehkäpä se on sitä mitä tällä palstallakin on havaittu, kun juoksut on juostu ja jännämiehille lapset tehty ollaan sitten valmiita ottamaan kiltti & kunnollinen mies elättäjäaisuriksi. Tuo vaan vähän yllätyksellistä että sitä aisuria kohtaan voisi olla myös aitoja ihastumisen tunteita kun täällä palstalla me on nähty se yleensä niin että nainen hyötynäkökohdista tekee sen aisurin valinnan.

• ExN38 kirjoitti:

Oon pahoillani, et sua ärsyttää. Mut kyllä sinäkin onnen löydät :)

Olen löytänyt onnen jo.

• ExN38
        super-atm kirjoitti:

Olen löytänyt onnen jo.

Hienoa :) onnea sitten :)

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin, ehkäpä se on sitä mitä tällä palstallakin on havaittu, kun juoksut on juostu ja jännämiehille lapset tehty ollaan sitten valmiita ottamaan kiltti & kunnollinen mies elättäjäaisuriksi. Tuo vaan vähän yllätyksellistä että sitä aisuria kohtaan voisi olla myös aitoja ihastumisen tunteita kun täällä palstalla me on nähty se yleensä niin että nainen hyötynäkökohdista tekee sen aisurin valinnan.

1. Tykkään jutella täällä, ja mua nyt voi kutsua miten ny haluatte, mutta please, älkää haukkuko Häntä. Hän ei ole mikään aisuri :(

2. Ei mulla ollut jännämiehiä. En kiinnostu moisista

• ExN38
        Alfabertti kirjoitti:

Ihmistuntemus on yksi asia, viisaus toinen. Ihmistuntemuksen kohdalta sanon suoraan ettei 100 prosenttisen varmaa ihmistuntijaa voi ollakaan, ja olisi viisasta muistaa tuo.

Onnistuakseen suhde tarvitsee luottamuksen, mutta yleensä sen hankkiminen vie pidempään kuin yhdet treffit...

Joko lapsesi on tavannut miehesi?

Oikeassa olet. Itse kuitenkin koen, että luottamus on lähtökohta,, ei palkinto ;) kunnes toisin osoitetaan :)

• ExN38 kirjoitti:

Oikeassa olet. Itse kuitenkin koen, että luottamus on lähtökohta,, ei palkinto ;) kunnes toisin osoitetaan :)

Luottamus on lähtökohta, mutta ennenkuin antautuu kokonaan virran vietäväksi, on syytä tutustua vähän.

• täys.päinen

Nyt palstan sankareita hiertää ;)
      kirjoittakaa toisillenne vaikka julkkisten panoarvioita, niin unohtuu ja pääsetten yli

• palstasankari

Päästään yli mistä?

• mustaritari
        palstasankari kirjoitti:

Päästään yli mistä?

Ilmeisesti harmaaritarin ja albertin neuvot ja järjen puhjuminen nainen 38 lle tulkitaan siten et asia heitä jotenkin 'hiertää'. Asioista on täällä katsos oltava samaa mieltä tai muuten kyseessä on vain mustasukkaisuus tai kateus.

Se on sitä pyhää yksinkertaisuutta.

• Kuten olen tähän ketjuun pari kertaa todennut niin todellakin toivon että hommat sujuu hyvin eli ei hierrä mutta sen vuoksi myös vähän kiistän tuota N38:n nyt yltiöpositiiviselta vaikuttavaa intoilua, mikä toki ymmärrettävää ihastuksen pyörteissä, jotta ei tulisi tehdyksi tyhmyyksiä liian pian pelkän sinisilmäisyyden vuoksi. Tuo kun ei varmaan pidä yhdenkään naisen kohdalla paikkaansa silloin kun on pöksyt kostuneet:

• ExN38
        Harmaaritari kirjoitti:

Kuten olen tähän ketjuun pari kertaa todennut niin todellakin toivon että hommat sujuu hyvin eli ei hierrä mutta sen vuoksi myös vähän kiistän tuota N38:n nyt yltiöpositiiviselta vaikuttavaa intoilua, mikä toki ymmärrettävää ihastuksen pyörteissä, jotta ei tulisi tehdyksi tyhmyyksiä liian pian pelkän sinisilmäisyyden vuoksi. Tuo kun ei varmaan pidä yhdenkään naisen kohdalla paikkaansa silloin kun on pöksyt kostuneet:

Kiitos kommenteistasi :). En ajattele, että joku olisi katkera tai kateellinen. Mielipiteitähän täältä haen, ja olen kiitollinen erilaisista sellaisista :)

• ExN38

En mie koe, että ketään hiertäisi :). Minusta kommentit ja mielipiteet ovat asiallisia olleet ja näkökulmia avartavia, kiitos niistä :)

• maukonen

Miten treffit meni? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      113
      1557
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      726
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      219
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      556
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe