saiskohan D2:sta kunnon mörinät suorilla putkilla? Kehtais sit mennä omalla veneelläPoker runniin!
Suorat putket purkkariini
13
351
Vastaukset
- RobottiRops
Mikä ettei! Mulla on kalapaatissani vanha ykspytty Wikström ja suora putki taivaalle. Komiaa pauketta pikku kierroksilla.....tulee sitä rispektiä vai miten Snadissa sanotaan
Hanki ennemmin IDEC:in trimaraani, joka juuri teki uuden ennätyksen maailmanympäripurjehduksessa, 40 päivää. Koko matkan keskinopeus oli jotain 27 solmua. Huiput oli 44 solmua, yhtenä päivänä oli keskinopeus 37,3 solmua, matkaa tehtiin tuona päivänä melkein 900 M. Viikon verran oli vuorokauden keskimatka yli 800M. Siinä vois jäädä jo muutama pikkumuskeli taakse.
- Ihbvftyjnmk
Mutta se pauke puuttuu...
- suoraputkiKovana
Totta kai sinun kannattaa tehdä se, volvo penta noin yleensäkin aiheuttaa katetutta ja katseita ylös päin ja voit tuntea olevasi MIES. Suorat putket todella antavat sinulle tunteen, kun saavut satamaan ja D2 diesel takoo rauhallista murinaa naiset valahtavat heti märjiksi ja miehet katsovat luonnollisesti sinua halveksuen, kuitenkin salaa ihailevat ALFA uroksen saapumista mustasukkaisena tietäen vain yksi katse ja mamma antautuu syli avoinna sinulle.
- WilleroyBoch
Pannu sit huutavan kuumaksi ennen kananpaloja!
- RuskettunutAdonis
Ja herne pulloon himassa. Jo toinen.
- tulis-jo-kesä
Olen MIES! putkesta lähtee vielä tällä viikolla pätkä pois jos todellakin on noin!!
uuh!
- Broiskupannuhuutaa
Olin ihan unohtanut kysyä, että mistä tämä broiskupannu -juttu, ja sen huutaminen, on saanu alkunsa, mitä sillä niinkuin tarkoitetaan, stereotypia jostain..?
- historia-havisee
Taidat olla tulokas palstalla. Tosin taitaa olla vain viikkoja siitä kun joku viimeksi copypastasi palstan muinaisen legendan, sirBB:n, varmaan satoja kertoja copypastatun kirjoituksen.
- historiker
SirBB oli palstan -en sanoisi häirikkö mutta tietynlainen v*ttulija. henkilöydestä ei koskaan päästy selvyyteen, joku veikkasi mm. edesmennyttä Jorma Nymania. "Kuulantyöntäjä", joka sanaili Erkki Lihaksen kanssa. Tosin Erkkia ja BB:tä veikattiin samaksi henkilöksi. Susipalstalla esiintyi kirjoitustyyliltään hyvin samanlainen kirjoittaja, jonka niciä en enää muista. Parhaat vuodet taisivat olla jotain 2003-2005.
Broiskupata -juttu oli tarina Maarianhaminan satamasta. Ja kaadettu naapuriveneenrouva oli aina yksi herne pulloon lisää. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Mä joskus analydoin niitä kirjoituksia, ja kyllä hän paljon tiesi asioista, mutta ego oli aika iso, ehkä tarkoituksella härnäsi tosikkoja. - historia-havisee
historiker kirjoitti:
SirBB oli palstan -en sanoisi häirikkö mutta tietynlainen v*ttulija. henkilöydestä ei koskaan päästy selvyyteen, joku veikkasi mm. edesmennyttä Jorma Nymania. "Kuulantyöntäjä", joka sanaili Erkki Lihaksen kanssa. Tosin Erkkia ja BB:tä veikattiin samaksi henkilöksi. Susipalstalla esiintyi kirjoitustyyliltään hyvin samanlainen kirjoittaja, jonka niciä en enää muista. Parhaat vuodet taisivat olla jotain 2003-2005.
Broiskupata -juttu oli tarina Maarianhaminan satamasta. Ja kaadettu naapuriveneenrouva oli aina yksi herne pulloon lisää. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Mä joskus analydoin niitä kirjoituksia, ja kyllä hän paljon tiesi asioista, mutta ego oli aika iso, ehkä tarkoituksella härnäsi tosikkoja.Todettakoon, että arvailut veneensunnittelija/rakentaja Jorma Nymaniin johtuivat ainoastaan yhteensattumista nimien suhteen. SirBB:n oikea henkilöllisyys kyllä selvisi toisenlaisen yhteensattuman kautta ja sen jälkeen hänen kirjoituksiaan täällä nähtiinkin nopeasti harvenevassa tahdissa.
- historiker
No, kukas hän sitten on/oli?
Olen ollut muutaman vuoden pois palstalta expat-hommien vuoksi. Jännä että edelleen BB on esillä.
- rutkutin
Tolla virityksellä voisi karkottaa merimetsoja Porkkala-Kirkkonummi alueelta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625