Äänitinpä tossa parit juomalaulut kosteiden iltojen ratoksi. Nautitaan kylmänä. Kippis ja hyvää kaljantaita.
http://www.mikseri.net/artists/p-m-kostiainen-project/firman-piikkiin/584049/
http://www.mikseri.net/artists/p-m-kostiainen-project/ei-maistu-enaa-olut/584012/
Juomalauluja
kodeq
1
479
Vastaukset
- metallicamies
On muutes hyvää settiä! Jatka samaan malliin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480