Joskus kuulee puhuttavan siitä kuinka olisi hyvä että miehet pitäisivät vartalonsa kondiksessa, mutta kenttäkokemuksella sanoisin ettei linnunluinen mies ole väldesti se tavoitelluin kumppani.
Lihavuus ei kiehdo naisia, mutta ehkä lievä ylipaino on miehelle parempi kuin liika rimpulamaisuus. Mitä mieltä naiset, tykkäättekö siitä että mies painaa niinkuin tosimies?
Pitääkö miehen painaa
29
651
Vastaukset
Jämäkkä leuka, harteva, nallekarhumainesti lihavahan on naisten unelmamiesmalli. Pieni pömppis ei haittaa kun mies on sopiavasti apinamainen, äänekkäästi käyttäytyvä alfa joka pilke silmäkulmassa tuikkien tietää mitä haluaa ja ottaa sen vaikka väkisin jos ei muuten saa.
Pieni pömppis on jopa toivottava, koska se sanattomasti sallii myös naiselle holtittoman siiderin, sipsien ja suklaan käytön ja vähän laardia perseeseen. Salilla asuvat fitessbimbot voi olla poikkeus.
scrg kirjoitti:
Pieni pömppis on jopa toivottava, koska se sanattomasti sallii myös naiselle holtittoman siiderin, sipsien ja suklaan käytön ja vähän laardia perseeseen. Salilla asuvat fitessbimbot voi olla poikkeus.
Kukaan ei kehitä sixpackia tehdäkseen vaikutuksen vain yhteen tyttöön.
- Vanha viidakon sanontaQeiqo kirjoitti:
Kukaan ei kehitä sixpackia tehdäkseen vaikutuksen vain yhteen tyttöön.
- Vanha viidakon sanontaMusta sixpack kannattaa kehittää jos vaikka olympiakisoissa voittaminen sen edellyttää. Mutta jos pelkästään pillun vuoksi, niin sitä pitää tulla jo ovista ja ikkunoista.
scrg kirjoitti:
Musta sixpack kannattaa kehittää jos vaikka olympiakisoissa voittaminen sen edellyttää. Mutta jos pelkästään pillun vuoksi, niin sitä pitää tulla jo ovista ja ikkunoista.
"Musta sixpack kannattaa kehittää jos vaikka olympiakisoissa voittaminen sen edellyttää. "
>> Kummasti sixpackilla ei ole kuin välinearvo.
"Mutta jos pelkästään pillun vuoksi, niin sitä pitää tulla jo ovista ja ikkunoista."
>> Yass, sitähän minäkin.Qeiqo kirjoitti:
"Musta sixpack kannattaa kehittää jos vaikka olympiakisoissa voittaminen sen edellyttää. "
"Mutta jos pelkästään pillun vuoksi, niin sitä pitää tulla jo ovista ja ikkunoista."
>> Yass, sitähän minäkin.>> Kummasti sixpackilla ei ole kuin välinearvo.
Eipä muuten ole edes Michael Phelpsillä ja Usain Boltilla kummoista six packiä. Google tarjoaa haulla six pack olympics gold tarjolle Jessica Ennisin (7-ottelun Lontoo 2012). Sen kuvaa mä olen tässä nyt tuijotellut muutaman minuutin. 4 kilon kuulaa yli 14m ja 800m alle 2:09:n.scrg kirjoitti:
Eipä muuten ole edes Michael Phelpsillä ja Usain Boltilla kummoista six packiä. Google tarjoaa haulla six pack olympics gold tarjolle Jessica Ennisin (7-ottelun Lontoo 2012). Sen kuvaa mä olen tässä nyt tuijotellut muutaman minuutin. 4 kilon kuulaa yli 14m ja 800m alle 2:09:n."Sen kuvaa mä olen tässä nyt tuijotellut muutaman minuutin. 4 kilon kuulaa yli 14m ja 800m alle 2:09:n."
>> Siinähän on kovakuntoinen nainen :D
- 121212121212
Siinä eri maiden versiot täydellisestä miesvartalosta:
http://cdn-mf1.heartyhosting.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg
Käytännössä tismalleen sama pitkä, leveäharteinen, vahvakätinen mies eri tavalla trimmattuna.
Se että atleettinen ja nallekarhumainen kilpailevat tasapäisesti keskenään, kertoo siitä että Pertti on oikeassa. Kumpi versio samasta geneettisesti komeasta miehestä voittaa...riippunee maasta, naisen iästä ja elopainosta.
Hassu juttu että moni nainen, puhuessaan tavallisesta miehestä, tarkoittaakin jotain näiden kuvien unelmamiehistä.Todella monella miehellä auttaisi jo laihduttaminen, jolloin luuston Y-muoto tulisi esiin. Suurin osa miehistä on valmiiksi luustoltaan sopivia. Yleisin vartalon muoto:
http://www.realmenrealstyle.com/wp-content/uploads/2016/10/body_shapes-white-1-317x1024-e1477523168587.jpg
Ylipaino ei viehätä ketään. Se häivyttää sukupuolileiman ihan kaikilta osapuolilta :D
Lihasmassaa ja pläskiä hankkikoon jokainen omien preferenssiensä mukaisesti. Jos syöminen > ulkonäkö, niin mikä ettei.- 121212121212
Qeiqo kirjoitti:
Todella monella miehellä auttaisi jo laihduttaminen, jolloin luuston Y-muoto tulisi esiin. Suurin osa miehistä on valmiiksi luustoltaan sopivia. Yleisin vartalon muoto:
http://www.realmenrealstyle.com/wp-content/uploads/2016/10/body_shapes-white-1-317x1024-e1477523168587.jpg
Ylipaino ei viehätä ketään. Se häivyttää sukupuolileiman ihan kaikilta osapuolilta :D
Lihasmassaa ja pläskiä hankkikoon jokainen omien preferenssiensä mukaisesti. Jos syöminen > ulkonäkö, niin mikä ettei.Missä tuossa sanotaan että sinänsä erinomaisen (minunkin seuraamani) RMRS:n kuvassa oleva ideaalivartalo onkin keskimääräinen? Tuossa kuvassa on pitkä, ladonovihartioilla varustettu mies.
http://i.huffpost.com/gen/1400598/thumbs/o-COUNTRY-MEASUREMENTS-900.jpg?1
Siinä keskiarvovartaloita. 121212121212 kirjoitti:
Missä tuossa sanotaan että sinänsä erinomaisen (minunkin seuraamani) RMRS:n kuvassa oleva ideaalivartalo onkin keskimääräinen? Tuossa kuvassa on pitkä, ladonovihartioilla varustettu mies.
http://i.huffpost.com/gen/1400598/thumbs/o-COUNTRY-MEASUREMENTS-900.jpg?1
Siinä keskiarvovartaloita.Nyt korjaus: Puhun luustosta, en vartalosta.
Miesten perusrakenne on hyvin erilainen verrattuna naisiin. Hartiat ovat _luonnostaan_ lantiota leveämmät.
Rakennekuva: https://hippie.nu/~unicorn/tut/img/basics/humananatomy/male-female-skeleton.jpeg
Pystyt 100% varmuudella kertomaan, kumpi noista on mies ja kumpi nainen.
Loppu on kiinni henkilökohtaisista preferensseistä. Keskimääräinen preferenssi on syödä enemmän kuin mitä ehtii kuluttaa. Silloin tuloksena on pönäkkä keskimääräisvartalo.
- Neitivainn
Treenattu kunnossa olevat miehet ovat makuuni:) samat terveelliset elämäntavat ja arvot kuin itse omistan, kroppa timmi ja kunnossa.
- Neitivainn
Alfabertti kirjoitti:
Ei siis mitään pojanrimpuloita.
Ei pojan rimpula eikä lihava mahakas. Treenattu miehekäs, vahvat kädet ja leveä selkä mm. Jalkapäivää ei myöskään ole jätetty pois.
- 121212121212
Alfabertti kirjoitti:
Noin se todellisuudessa menee.
"Haluan treenatun miehen"
Tarkoittaa:
"Haluan saman geneettisesti pitkän, leveäharteisen ja jykevärakenteisen miehen jonka muutkin naiset haluavat - treenattuna kiitos" - Neitivainn
121212121212 kirjoitti:
Noin se todellisuudessa menee.
"Haluan treenatun miehen"
Tarkoittaa:
"Haluan saman geneettisesti pitkän, leveäharteisen ja jykevärakenteisen miehen jonka muutkin naiset haluavat - treenattuna kiitos"Onneksi saan aina sen miehen minkä haluan. Tällä hetkellä olen kihloissa kyseisen kanssa:) suurin osa ei halua mitään bodaria, toisin kuin me salikissat.
- Alinta-kastia
Alfabertti kirjoitti:
Pojanrimpulan markkina-arvo on samaa luokkaa kuin 40-vuotiaan, monen monikulttuurisen miehen nussiman YH:n.
- wdfsdfhjguk
Neitivainn kirjoitti:
Ei pojan rimpula eikä lihava mahakas. Treenattu miehekäs, vahvat kädet ja leveä selkä mm. Jalkapäivää ei myöskään ole jätetty pois.
Niin että ihan sama jos on luonteeltaan, pettäjä, sosiopaatti,naisten hakkajaa, tyhmä, luovuttaa heti kun tulee tosi paikka....
- Neitivainn
wdfsdfhjguk kirjoitti:
Niin että ihan sama jos on luonteeltaan, pettäjä, sosiopaatti,naisten hakkajaa, tyhmä, luovuttaa heti kun tulee tosi paikka....
Ei vaan miehen pitää olla fiksu ja rauhallinen. Luonteet sopia yhteen. Tällaisen miehen minä olen löytänyt.
- Mieshenkilöö
Olen aina ollut hieman vatsakas, ei ole naisia näyttänyt haittaavan. Ehkä olen sit naamasta riittävän hyvännäköinen ja se pelastaa.
Mä olin nuorena aika hyvässä tikissä ja panokumppaneilta sain vartalostani kehuja, mutta en usko että yksikään nainen silti halusi kanssani sänkyyn vartaloni takia.
Hyvä vartalo on plussaa, mutta ei se tärkein juttu.
- Pillujen--asiantuntija
Miksi luulette että lihavat miehet ei saa naisia?
- 200kgja200panoa
miten niin?
- makunsa.kullakin
Tyttären poikaystävä on kyllä sellainen pulkannaru, että vatsatautikin veisi elopainon varmaan jo vaarallisen alas. Tytär on kaunis nuori nainen ja rakastaa kovasti pulkannaruaan.
- 87652
Rimpula laiha mies on hirvitys. Jos noista valita pitäisi mieluiten lievästi ylipainoinen ilman muuta.
Maa veikkaisin, että riippuu huomattavan paljon naisen mieltymyksistä. Mutta noin hatusta heitettynä ja omien havaintojen pohjalta on yleisempi mieltymys, että muutama kilo liikaa olisi parempi kuin liian vähän.
Ainakin omalla kohdalla aika moni kaveri/tuttu on kommentoinut, että kandeis ehken nostaa painoa tuosta n.60kg.
http://www.hollilla.com/images/3/7/6/376f5f8754fed04ab79f4a4e91573aa6_96883.JPEG- näinsevaanmenee
Olen nussinut ehkä yli 400 naisen kanssa.
Pentuna pulkannaruna, painoin alle 70g ja nyt paino liikkuu 94-102 välillä. Pituutta 194.
Ehkä nykyisin painon ollessa pienempi ihmiset luulevat minua nelikymppiseksi, jopa alle ja "läskikaudella" arvellaan jonkin verran yli nelikymppiseksi. Ikää on 50v.
Nykyinen pitkäaikainen tyttöystäväni on 23v. FIksu ja mukava. Hyvärunkoinen, kasvoilta kaunis.
Ehkä ainoa missä olen huomannut eron on tuo hoikempi versioni vetää puoleensa nuorempaa kissaa, tosin nykytyttis on tullut ihan tällä pienellä miesvatsa-aikakaudella.- näinsevaanmenee
Ai niin ja vastaus kysymykseen. Kyllä. Kyllä miehen pitää painaa. Välillä kakkostakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010530Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523625Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543401- 652917
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2232290- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252063Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221506Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396