Mussiikkia

lihatipunen

22

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä sinustakaan ole mitään apua.

      • lihatipunen

        Minkähänlaista apua pitäis olla? Itseni auttamiseen menee kaikki energia.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Minkähänlaista apua pitäis olla? Itseni auttamiseen menee kaikki energia.

        Samalla vaivalla hoitaisit jonkun palstamiehen.


    • Olipas siinä Biisi.. ;D.. Tosin näyttäisi olevan VuosiMallia -92.. Joten samat jutut on näämmä ollut jo silloin.. ;D

      Mut tuskimpa tällä palstalla, kun WWW:kin on alkanut yleistymään Suomessa vasta -93 alussa.. ;D

      • lihatipunen

        Ätmiys jatkuu sukupolvesta toiseen.

        Tuota biisiä soitettiin aikanaan myös paikallisessa yökerhossa, siis mun silloisessa paikallisessa.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Ätmiys jatkuu sukupolvesta toiseen.

        Tuota biisiä soitettiin aikanaan myös paikallisessa yökerhossa, siis mun silloisessa paikallisessa.

        Noh, ei se nyt ihan noin suoraviivaisesti mene ja asioihin vaikuttaa myös niin monet muut asiat.. ;P

        Mut joo.. Pinmpan perässä juoksijoita on aina ollut ja joillakin niillä ei käy tarpeeksi hyvä flaksi ainakaan heidän itsensä mielestä.. ;P


      • lihatipunen

        "Video ei ole käytettävissä"

        Käytit sen lopuun siis.


      • lihatipunen kirjoitti:

        "Video ei ole käytettävissä"

        Käytit sen lopuun siis.

        Älä puhu paskaa. Katsoit videon ja säälittävästi keksit ettet pystyisi sitä katsomaan.


      • Läski todellakin olet. Ei siinä pitäisi olla mitään hienoa eikä hauskaa. Kuolet viimeistään viisikymppisenä sydän- ja verisuonitauteihin.


      • lihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Läski todellakin olet. Ei siinä pitäisi olla mitään hienoa eikä hauskaa. Kuolet viimeistään viisikymppisenä sydän- ja verisuonitauteihin.

        Miksiköhän mun viestini on poistettu välistä. .

        Nooh, ei haittaa vaikka kuolisinkin. Tää on jo niin nähty. Sitä ennen pitäisi kyllä ehtiä myydä perintötaloni ja testamentata rahat vaikka kodittomille kissoille.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Miksiköhän mun viestini on poistettu välistä. .

        Nooh, ei haittaa vaikka kuolisinkin. Tää on jo niin nähty. Sitä ennen pitäisi kyllä ehtiä myydä perintötaloni ja testamentata rahat vaikka kodittomille kissoille.

        Ryvet itsesäälissä ja masennuksessa, mutta siitä huolimatta sinulla(kin) on joku naisille pakonomainen tarve vittuilla ilman naista jääneille miehille (ätmeille). Muistan vielä miten kerroit pilkanneesi kehitysvammaista tyttöä.

        Olet säälittävä.


      • lihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Ryvet itsesäälissä ja masennuksessa, mutta siitä huolimatta sinulla(kin) on joku naisille pakonomainen tarve vittuilla ilman naista jääneille miehille (ätmeille). Muistan vielä miten kerroit pilkanneesi kehitysvammaista tyttöä.

        Olet säälittävä.

        En varsinaisesti ryve mutta totta tuo mitä kirjoitin.

        Enkä pilkkaa ätmejä koska a) tuosta biisistä nyt vaan tuli tämän palstan kirjoitukset mieleen b) ätmit ovat nimenneet itse itsensä ätmeiksi.

        Ei mua tarvi sääliä.


      • super-atm
        lihatipunen kirjoitti:

        En varsinaisesti ryve mutta totta tuo mitä kirjoitin.

        Enkä pilkkaa ätmejä koska a) tuosta biisistä nyt vaan tuli tämän palstan kirjoitukset mieleen b) ätmit ovat nimenneet itse itsensä ätmeiksi.

        Ei mua tarvi sääliä.

        Älä lässytä ja esitä tekopyhää.

        Tottakai ätmi nimeää itsensä ätmiksi, niin kuin sinkkumies itsensä sinkukkumieheksi.

        Sinä(kin) tietysti pienillä naisaivoillasi ja logiikallasi päättelet ja väität että ätmiys johtuu siitä että jotkut itseään niin kutsuvat.


      • lihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Älä lässytä ja esitä tekopyhää.

        Tottakai ätmi nimeää itsensä ätmiksi, niin kuin sinkkumies itsensä sinkukkumieheksi.

        Sinä(kin) tietysti pienillä naisaivoillasi ja logiikallasi päättelet ja väität että ätmiys johtuu siitä että jotkut itseään niin kutsuvat.

        Onneksi mun ei tarvi rasittaa pieniä naisaivojani miettimällä mistä ätmiys johtuu, koska palstan guru Nal taaskin kertoi, että se johtuu miehen rumuudesta.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Onneksi mun ei tarvi rasittaa pieniä naisaivojani miettimällä mistä ätmiys johtuu, koska palstan guru Nal taaskin kertoi, että se johtuu miehen rumuudesta.

        Ei se johdu miesten rumuudesta, vaan naisten hypergamiasta. Sinustahan on enimmäkseen hauska ja hassu juttu miten jotkut miehet jäävät yksin. Sen takia minun mielestäni on hauska juttu että sinulla on ongelmia, olet masentunut ja olet ylipainoinen.


      • lihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Ei se johdu miesten rumuudesta, vaan naisten hypergamiasta. Sinustahan on enimmäkseen hauska ja hassu juttu miten jotkut miehet jäävät yksin. Sen takia minun mielestäni on hauska juttu että sinulla on ongelmia, olet masentunut ja olet ylipainoinen.

        No menepä kertomaan se sitten Nallille. Ja seuraavaksi kun yllyttää jotain ätmiä itsemurhaan, niin muista puolustaa ätmejä kuten nyt minua vastaan puolustaudut. Minä en ikinä yllyttäisi ketään itsemurhaan enkä muutenkaan toivo kenenkään kuolemaa.


      • lihatipunen kirjoitti:

        No menepä kertomaan se sitten Nallille. Ja seuraavaksi kun yllyttää jotain ätmiä itsemurhaan, niin muista puolustaa ätmejä kuten nyt minua vastaan puolustaudut. Minä en ikinä yllyttäisi ketään itsemurhaan enkä muutenkaan toivo kenenkään kuolemaa.

        Sanon kenelle tahdon mitä tahdon. Et yllytä itsemurhaan, mutta vittuilet muulla tavalla. Olet melko sokea omalle käytöksellesi.


      • lihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Sanon kenelle tahdon mitä tahdon. Et yllytä itsemurhaan, mutta vittuilet muulla tavalla. Olet melko sokea omalle käytöksellesi.

        Tottakai vittuilen jos mulle vittuillaan.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Tottakai vittuilen jos mulle vittuillaan.

        Itse yleensä aloitat.


    • Teknomirri

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe