Onko kenelläkään kokemuksia eteeristen öljyjen ns. Höyryttäjäkoneesta? Niitä ei oikein suomessa myydä joten tilasin sellaisen ebaystä. Itse olen ollut tosi tyytyväinen. Se mm.
-puhdistaa sisäilmaa
-saa kodin tuoksumaan ihanalta
-lisää kosteutta
-saa kaiken irti eteerisistä öljyistä (höyry on viileää ja tuoksu kestää tuntikausia).
Eteeriaten öljyjen käyttö ainakin minulla on vähentänyt stressiä, ollut energisöivää ja auttaa hengittämään paremmin ja syvemmin.
essential oil diffuser
kokemuksia-
3
4990
Vastaukset
- Diffuser-fan
On kokemusta! Ihana laite, jota nyt myös monet ystävistäni innostuivat hankkimaan. Toimii ultraäänellä ja hajottaa eteeristen öljyjen molekyylit huoneilmaan. Aromagarden ainakin myy useita malleja Suomessa www.aromagarden.fi
- Anonyymi
Kokemusta on. Briliantti laite. Mutta älä osta suomen liikkeistä. Ottavat hirveen katteen. Esim. Ruohonjuuren laitteita saa ebaystä 4 eurolla.
Kannattee vertailla!! - Anonyymi
Diffuusereita saa kyllä hyvin netistä ja vaikkapa Clas Olsonilta, myös Muji-ketju myy tosi hyviä (rantautuu Helsinkiin syksyllä).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423930Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393536- 703138
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912990Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no861982- 351958
- 241809
- 301744
- 321743
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231704