Onko kenelläkään kokemuksia eteeristen öljyjen ns. Höyryttäjäkoneesta? Niitä ei oikein suomessa myydä joten tilasin sellaisen ebaystä. Itse olen ollut tosi tyytyväinen. Se mm.
-puhdistaa sisäilmaa
-saa kodin tuoksumaan ihanalta
-lisää kosteutta
-saa kaiken irti eteerisistä öljyistä (höyry on viileää ja tuoksu kestää tuntikausia).
Eteeriaten öljyjen käyttö ainakin minulla on vähentänyt stressiä, ollut energisöivää ja auttaa hengittämään paremmin ja syvemmin.
essential oil diffuser
kokemuksia-
3
4897
Vastaukset
- Diffuser-fan
On kokemusta! Ihana laite, jota nyt myös monet ystävistäni innostuivat hankkimaan. Toimii ultraäänellä ja hajottaa eteeristen öljyjen molekyylit huoneilmaan. Aromagarden ainakin myy useita malleja Suomessa www.aromagarden.fi
- Anonyymi
Kokemusta on. Briliantti laite. Mutta älä osta suomen liikkeistä. Ottavat hirveen katteen. Esim. Ruohonjuuren laitteita saa ebaystä 4 eurolla.
Kannattee vertailla!! - Anonyymi
Diffuusereita saa kyllä hyvin netistä ja vaikkapa Clas Olsonilta, myös Muji-ketju myy tosi hyviä (rantautuu Helsinkiin syksyllä).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181