essential oil diffuser

Onko kenelläkään kokemuksia eteeristen öljyjen ns. Höyryttäjäkoneesta? Niitä ei oikein suomessa myydä joten tilasin sellaisen ebaystä. Itse olen ollut tosi tyytyväinen. Se mm.
-puhdistaa sisäilmaa
-saa kodin tuoksumaan ihanalta
-lisää kosteutta
-saa kaiken irti eteerisistä öljyistä (höyry on viileää ja tuoksu kestää tuntikausia).
Eteeriaten öljyjen käyttö ainakin minulla on vähentänyt stressiä, ollut energisöivää ja auttaa hengittämään paremmin ja syvemmin.
35086
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

On kokemusta! Ihana laite, jota nyt myös monet ystävistäni innostuivat hankkimaan. Toimii ultraäänellä ja hajottaa eteeristen öljyjen molekyylit huoneilmaan. Aromagarden ainakin myy useita malleja Suomessa www.aromagarden.fi

Äänestä

Kokemusta on. Briliantti laite. Mutta älä osta suomen liikkeistä. Ottavat hirveen katteen. Esim. Ruohonjuuren laitteita saa ebaystä 4 eurolla.
Kannattee vertailla!!

Äänestä

Diffuusereita saa kyllä hyvin netistä ja vaikkapa Clas Olsonilta, myös Muji-ketju myy tosi hyviä (rantautuu Helsinkiin syksyllä).

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

kokemuksia- kirjoitti:

Onko kenelläkään kokemuksia eteeristen öljyjen ns. Höyryttäjäkoneesta? Niitä ei oikein suomessa myydä joten tilasin sellaisen ebaystä. Itse olen ollut tosi tyytyväinen. Se mm.
-puhdistaa sisäilmaa
-saa kodin tuoksumaan ihanalta
-lisää kosteutta
-saa kaiken irti eteerisistä öljyistä (höyry on viileää ja tuoksu kestää tuntikausia).
Eteeriaten öljyjen käyttö ainakin minulla on vähentänyt stressiä, ollut energisöivää ja auttaa hengittämään paremmin ja syvemmin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu