Onko kenelläkään kokemuksia eteeristen öljyjen ns. Höyryttäjäkoneesta? Niitä ei oikein suomessa myydä joten tilasin sellaisen ebaystä. Itse olen ollut tosi tyytyväinen. Se mm.
-puhdistaa sisäilmaa
-saa kodin tuoksumaan ihanalta
-lisää kosteutta
-saa kaiken irti eteerisistä öljyistä (höyry on viileää ja tuoksu kestää tuntikausia).
Eteeriaten öljyjen käyttö ainakin minulla on vähentänyt stressiä, ollut energisöivää ja auttaa hengittämään paremmin ja syvemmin.
essential oil diffuser
kokemuksia-
3
4863
Vastaukset
- Diffuser-fan
On kokemusta! Ihana laite, jota nyt myös monet ystävistäni innostuivat hankkimaan. Toimii ultraäänellä ja hajottaa eteeristen öljyjen molekyylit huoneilmaan. Aromagarden ainakin myy useita malleja Suomessa www.aromagarden.fi
- Anonyymi
Kokemusta on. Briliantti laite. Mutta älä osta suomen liikkeistä. Ottavat hirveen katteen. Esim. Ruohonjuuren laitteita saa ebaystä 4 eurolla.
Kannattee vertailla!! - Anonyymi
Diffuusereita saa kyllä hyvin netistä ja vaikkapa Clas Olsonilta, myös Muji-ketju myy tosi hyviä (rantautuu Helsinkiin syksyllä).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020