Onko kenelläkään kokemuksia eteeristen öljyjen ns. Höyryttäjäkoneesta? Niitä ei oikein suomessa myydä joten tilasin sellaisen ebaystä. Itse olen ollut tosi tyytyväinen. Se mm.
-puhdistaa sisäilmaa
-saa kodin tuoksumaan ihanalta
-lisää kosteutta
-saa kaiken irti eteerisistä öljyistä (höyry on viileää ja tuoksu kestää tuntikausia).
Eteeriaten öljyjen käyttö ainakin minulla on vähentänyt stressiä, ollut energisöivää ja auttaa hengittämään paremmin ja syvemmin.
essential oil diffuser
kokemuksia-
3
4953
Vastaukset
- Diffuser-fan
On kokemusta! Ihana laite, jota nyt myös monet ystävistäni innostuivat hankkimaan. Toimii ultraäänellä ja hajottaa eteeristen öljyjen molekyylit huoneilmaan. Aromagarden ainakin myy useita malleja Suomessa www.aromagarden.fi
- Anonyymi
Kokemusta on. Briliantti laite. Mutta älä osta suomen liikkeistä. Ottavat hirveen katteen. Esim. Ruohonjuuren laitteita saa ebaystä 4 eurolla.
Kannattee vertailla!! - Anonyymi
Diffuusereita saa kyllä hyvin netistä ja vaikkapa Clas Olsonilta, myös Muji-ketju myy tosi hyviä (rantautuu Helsinkiin syksyllä).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054894Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374172Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262288- 571875
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081634
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964