Kysymys lyhyesti ja ytimekkäästi:
Oletko ajellut paljaalla:
a) tuntemattoman yhden yön tuttavuuden kanssa
tai
b) suhteen alussa, ennen kuin tarvittavat sukupuolitautitestit on tehty
Ei ole pakko vastata, mutta äänestää kylläkin.
Itse olen vedellyt paljaalla tuntemattomien kanssa.
Kokemukseni mukaan noin 98% hoidoistani olisivat mieluusti vedelleet paljaaltaan tuntematta sukupuolitautihistoriaani tai mitään muutakaan oleellista.
Että mites on?
Oletko vedellyt ilman kondomia sinkkuna?
13
308
Vastaukset
- kaisanoasaa
Olen vedellyt paljaaseen käteen monta kertaa.
a) olen
b) olen
Ja DarkFearille tiedoksi, että itse Bicky Royal miehen vastaukset on samat. Hän ei jaksa kirjautua, mut pyysi mua kertomaan :)))))- komeamies39
Naiset haluaa ilman kumia koska olen hyvännäköinen.
- Saannut1982
a) olen
B) olen
totta kai :) Ei ole mitään parempaa kuin paljas pimpero, johon saa majoneesit laskea <3- Naisasialooser1
Älä valehtele, kokemattomat miehet vielä uskovat juttusi.
Naiset ovat aina ulkona yläpää paljaana ja sisällä alapää paljaana.
- parisuhdemies-
Olen lauennut pimppiin ja se tuntui hyvältä.
- elluhalloyb
Olen melkein aina antanut paljaalla...
Hassua ei käynyt hassusti...
Mutta kyllä se on syy et elämääni tuli ihania asioita(*_*)RAKKAUS - Karvamuna-
Uutena vuotena olin yökerhossa ja tutustuin naiseen, se sanoi suoraan että sitä panettaa. Sanoi myös että sillä ehkäisyt ettei kumeja tarvii hakea mistään. Panin siis paljaalla ja minusta kyllä se ehkäisy asia pitää jutella heti kuntoon ettei sitten tule yllätyksiä jälkeenpäin.
- Saannut1982
Jos naisella ei ole ehkäisyä niin hyvin on jälkiehkäisy toiminut aina :)
- kuytgbnhy
Yllättävän helposti naiset antavat vedellä ilman kumia, vaikka olisi yhden yön juttukin. Sitä on itse joutunut sanomaan, että kyllä me nyt käytetään kumia.
- vainilman
a) en ole vedellyt koskaan tuntemattomien kanssa.
b) tuttujen kanssa aina vain paljaalla. Kerran kokeilin kumia, mutta kumpikaan ei tykännyt. - AinaPaljaalla
Vedän aina paljaalla. Yksikään nainen ei koskaan edes vaadi kortsua. Kortsu vie tunnon koko seksistä. Naisen kosteus ja lämpö pitää tuntua. Jos nainen vaatii ehdottomasti niin sitten käytän kortsua mutta ehdontahdon en. Olen pannut noin viittäkymmentä naista ja koskaan en ole sukupuolitauteja saanut. Siitä on olemassa tuoreet testi tulokset menneeltä viikolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944