Naiset kertoo seksihaluistaan

Pillujen--asiantuntija

23

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi helvetti!

• kaisanoasaa

Vaikea sanoa pelkäisinkö. En ole sellaiseen naiseen törmännyt joka mankuisi minua panolle. Luultavasti kyllä pelkäisin ja juoksisin lujaa karkuun kotiin ja pistäisin oven lukkoon ettei se nainen vaan pääsisi sisälle jos lähtisi seuraamaan minua.

Oven takaa sitten haistattaisin sille vittua ja haukkuisin sitä jakorasiaksi ja huoraksi ja kyläpyöräksi ja mitä ny mieleen tulisikaan.

• Jos tässä tarkoitetaan "vahvalla naisella" sellaista naista, joka on voimakkaasti seksuaalinen ja "HALUAN seksiä usein ja olen aina ollut aloitteellinen sängyssä", niin en pelkää.

Ja kommentoidakseni muutamaa artikkelissa ollutta kohtaa.
      "Olen ollut sängyssä yhteensä noin 50 miehen ja naisen kanssa. Mielestäni se ei ole näille vuosille jaettuna kovin paljon, sillä olen ollut myös pitkissä parisuhteissa."
      Miun mielestäni tuo taas on aika reippaastikkin, mutta täytyy huomioida että oma vertailukohtani on 33v ja kolme kumppania vällyjen välissä, joten se selittänee jotain.

"Suhteessa ollessani haluan seksiä usein, tietyssä hormonivaiheessa jopa kolme kertaa päivässä."
      Tämä on kyllä tullut huomattua ja kieltämättä onhan tuollainen määrä itsellekin miellyttävää :) Vaikkakin tuosta jos männään useampaan kertaan päivässä useampana peräkkäisenä päivänä, niin täytyy kyllä muitakin keinoja ottaa käyttöön että molemmat olisivat tyytyväisiä. Ei meinaa 4-10 kerroilla enää "tämä toinen" jaksaa. :D

"Mies on kertonut kokevansa, että hän on parempi sängyssä, koska minäkin haluan häntä. Aiemmassa suhteessaan hän oli aina aloitteellinen ja ajatteli naisen passiivisuudesta, että tätä ei seksi paljon kiinnosta."
      Taivahan tosi.

"Elän avoimessa suhteessa ja Tinder-profiilissani lukee, että haen satunnaista seksiseuraa. Monta kertaa on käynyt niin, että kun olen mennyt treffipaikalle, vastapuoli ei olekaan paikalla. Kun olen yhteydessä, mies kertoo olleensa varma, että teen oharit. Moni mies ei ota tosissaan sitä, että nainen lähtisi pelkästään seksi-treffeille. Se on ärsyttävää."
      Tässä todennäköisesti on taustalla se että "Jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se todennäköisesti on huijausta." Varsinkin näin internetin aikana huijauksia on niin pirun paljon, että aika moni muuttuu skeptikoksi.

• 121212121212

Mitähän se mahtaa tarkoittaa?

Nainen haluaa seksiä usein
      - no hyvä. Toivottavasti sitten säännöllisesti myös, eikä vain tietyssä vaiheessa elämää tai kuukautiskiertoa. Et löydä himokasta miestä joka tyytyväisesti odottelee seksiä viikkokaupalla tai luopuu seksihimoistaan kun nainen laittaa vaihdevuosien myötä haarat pysyvästi kiinni

Nainen on aloitteellinen seksissä
      - no tämäpä mahtavaa. Suurin osa kun haluaa miehen hoitavan aloitteen ja dominoivan seksissä naisen ollessa passiivinen objekti

Nainen haluaa seksiä useiden miesten kanssa
      - no nyt tullaankin siihen mitä tällä "vahvalla ja seksuaalisesti aktiivisella naisella" oikeasti tarkoitetaan. Ei kiitos tällaiselle

Nainen nauttii seksistä vailla syvempiä tunteita
      - irtosuhteet/panosuhteet. Ei kiitos tällaiselle

Nainen retostelee seksillään kaikille
      - WT-tyyliä, olit sitten vaikka tohtori. Ei kiitos tällaiselle

Nainen on itsekäs ja keskittyy vain omaan nautintoonsa
      - haluan naisen, en valloittajapelimiestä naisen kuorissa. Ei kiitos tällaiselle

• 121212121212

"Olen ollut sängyssä yhteensä noin 50 miehen ja naisen kanssa. Mielestäni se ei ole näille vuosille jaettuna kovin paljon, sillä olen ollut myös pitkissä parisuhteissa."

Kirjoittaa Marianne, 34v

"Miesten kanssa puhuessa on selvinnyt, että he pelkäävät vahvaa naista.".

Aha...

"Kerran tapasin bondage-miehen hotellissa ja sovimme etukäteen, että hän dominoi ja minä alistun."

...ok, eli Tinkan 38v mielestä vahva nainen = alistuva nainen.

Ritva 61v vaikuttaa todella asialliselta ja fiksulta vanhemmalta naiselta.

• Ätmi-sinkku

En pelkää, naiset pelkää minua

• superrumaätmi

Yhdelläkään naisella ei ole seksihaluja siinä vaiheessa kun näkee minut.

• Teknomirri

Tämä on aika laaja kysymys, josta itseäni kiinnostaa seksin valta-asetelma, joka klassisessa muodossa esiintyy miehen rehvakkaalla annas muija pillua -asenteena. Tyttö sitten siinä punastelee ja katselee maahan.

Mjaa

Valta, tai sen tunne on luultavasti osa sitä prosessia, jossa kundeilla alkaa seisoa. Valta on eräänlainen kestoerektio, jonkinlainen illuusio maailmanherruudesta. Nainen toimii tässä asetelmassa sekä kohteena että katalyyttin tapaisena kiihdyttimenä.

Valta on hallintaa. Jos ei ole hallintaa ei ole erektiota. Valta kiihottaa. Se ruokkii itseään ja kahmii kaiken itseensä. Sitten se on ohi.

Jos taas ajattelee niin että nainen toimii ja operoi tässä vallankahvassa, niin mitä mies silloin tekee?

Katselee maahan ja punastelee löysä vehje lahkeessaan?

😁

• Teknomirri

Eräs pikku pointti unohtui tästä muuten niin vallanhaluisesta kommentista.

On kummallisesti toisinaan niin, että paljoa valtaa hallinnoivat miehet ovat seksissä alistujan osassa.

Käsitän tämän tasapainottavaksi tekijäksi.

😁

• 131415

Muut pelkää vahvaa naista

ExPUA pelkää vanhaa naista

• Miesvastaa

Tuossa miesten "pelossa" voisi olla kysymys siitä, että ainakin yhden yön suhteen ollessa kyseessä, voi ilmassa olla muutenkin vähän jännitystä kun sitä naista ei tunne ollenkaan, ja jos nainen on vielä vähän päällekäyvempää sorttia, niin siinä saattaa ruveta hermostuttamaan. Eli pelko ei liity naisen seksuaaliseen aktiivisuuteen sinänsä.

Toinen juttu voi olla se, että dominoivanpuoleinen nainen saattaa luoda tahtomattaan paineita miehelle. Kovin aktiivinen nainen antaa itsestään sellaisen kuvan, että tietää tasan tarkkaan mitä haluaa ja miten, ehkä myös vaativan vaikutelman. Jos miehellä on pientäkin epävarmuutta itsestään tai seksuaalisesta "osaamisestaan", niin reaktiona voi olla arastelu. Tässä ei yhtään auta median ym. luomat paineet miehille: kaikkien miestenhän pitää olla itsevarmoja macho-pelimiehiä, miten asia ei suinkaan ole tosielämässä.

• Suattaapi omma lyös näin ja meinasin itsekin tätä mainita.
        "Jos miehellä on pientäkin epävarmuutta itsestään tai seksuaalisesta "osaamisestaan", niin reaktiona voi olla arastelu."

• vahvamiesosaa

"Toinen juttu voi olla se, että dominoivanpuoleinen nainen saattaa luoda tahtomattaan paineita miehelle. Kovin aktiivinen nainen antaa itsestään sellaisen kuvan, että tietää tasan tarkkaan mitä haluaa ja miten, ehkä myös vaativan vaikutelman. "

Tämähän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Useimmat miehet, joilla on terve suhde omaan seksuaalisuuteensa (huom. ei siis kaikki miehet), pitävät siitä, jos nainenkin uskaltaa olla dominoiva tarvittaessa. Seksi kun on yhteispeliä ja on parhaimmillaan silloin, kun molemmat osapuolet kertovat tarpeistaan avoimesti.

Vahvan naisen pelko on siis vain myytti, jota ehkä jotkin seksuaalisesti yliaktiiviset naiset elättelevät, kun eivät ihan joka miestä saakaan sänkyynsä syystä tai toisesta.

• Siellä Tinka 38 on varsinainen tapaus, kuvittelee "vahvuutensa" olevan syy miksi miehet ei tule iskemään vaikka toidellisuudessa taitaa olla vaan niin vastenmielisen näköinen ettei ketään kiinnosta, jopa bondage-mies perääntyi. Puheissaankin rääväsuinen lutka luulee pistävänsä "jauhot suuhun" kun ei tajua sitä myötähäpeän määrää mitä kuulijat joutuu kestämään.

• Teknomirri

• Teknomirri
        Harmaaritari kirjoitti:

Tuskinpa vaan, kyllä tuon näköinen nainen saisi lähestymisiä vaikka miten pelottava olisi. Veikkaan että tinka on lähempänä tätä:

http://www.ambrosekane.com/wp-content/uploads/2013/10/Fat-19.jpg

Mun mielestä noi farkkureleet on niin pöndeä, että. Kaiken lisäksi jätkäily ja kadulle räkiminen Helsingissä, jossa lähes aina tuulee, mahdollistaa tuollaisen "luovan" hiustyylin.

Niin että näissä merkeissä olisi hyvä keskustella hieman tuosta liikalihavuudesta, josta tämä serveri verensä imee. Aikuisen veren.

😁

• ennolerobotti

En ole robotti.

Näillä seksiseikkailijoilla on vääristynyt käsitys vahvuudesta ja rohkeudesta.

Useemmiten ne on lähinnä miehiä naisen kuoressa.
      Jos miehen kuuluu olla rohkea ja vahva, niin naisen kuuluu olla päinvastoin. ;)
      Tiukkaan ne istutettu mitä miehenkin kuuluu olla ja miten.

• 121212121212

Noinhan se yleensä menee.

"No miksei nainen voi omata muka miehisiä piirteitä ja olla silti naisellinen???"

"pidätkö itse miehistä jotka omaavat naisellisia piirteitä?"

"No kyllä juuri minä haluan sen miehisen miehen, koska olen itsekin itsevarma/määrätietoinen/jne"

"eli saako naisellinen mies sitten naisellisen naisen koska on itsekin naisellinen?"

"No ei kun tietysti naisellisuuden vastakappale on miehisyys!"

"eli jos sinussa on miehisiä piirteitä, niin...?"

"Olet ihan tyhmä! Hankkisit elämänkokemusta etkä selittelisi mitään teorioita!"

• kunnollinen-mies

Ei kannata kelpuuttaa panohaluista naista koska sellaiset sitten pettää helposti. Pari kertaa kuukaudessa on hyvä määrä seksiä.

• mjaa.... Eipä miun mielestä läheskään tarpeeksi.

• Fewlkfmwkfmklsdfdfs

En, mutta kovalibidoisen muijan vonkaamista en jaksaisi kuunnella, etenkään jos naisen asenne on se että minä olen se seksilelu jonka tehtävä on olla käytettävissä aina.

Jos oma seksilaatikkoni ei ole iso eikä se ole pieni vaan minulle sopiva niin se ei siitä muuksi muutu. Sopivasti on paras.

• EdesUnissa

Hiukan kevyttä johtopäätösten tekoa, kun nainen olettaa että kiinnostuksen puute häntä kohtaan johtuisi yleisestä miesten pelosta vahvoja naisia kohtaan.
      Osahan ei ole häntä torjunut, osa on voinut torjua siksi että juuri TÄMÄ nainen ei ole häntä kiinnostanut ja onhan niitä vielä olemassa sellaisiakin miehiä jotka eivät petä puolisoaan vaikka kenties käyvätkin kaljalla itsekseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3595
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3361
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2885
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      215
      2266
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2213
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2053
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1648
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1476
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1396
    Aihe