Minä en ainakaan usko että Kuussa olisi käyty. Jos uskoisin, kyse olisi uskosta. Siitä, että liittyisin johonkin kuulentouskovaisten uskontoon.
Ajatellaanpas hommaa filosofisesti. Kaikki kokemus on subjektiivista. Sitä että olen todella kokenut jotain. Jos kokemukseni kuukävelystä on todellinen, olen kävellyt Kuussa. Minä en usko että olen kävellyt Kuussa. Minulla ei ole muistoa sellaisesta, eikä kukaan usko jos väittäisin kävelleeni Kuussa.
Jos uskon että joku on kävellyt kuussa, esim. Cernan, on minun uskottava Cernanin uskomuksiin ja väitteisiin. Kaikki palaa uskontoon.
Kuussakäyntejä ei ole
11
150
Vastaukset
- jhgjhghjgjhgjhg
Kaikki palaa siihen, että olet henkisesti jälkeenjäänyt. Etkö huomannut sen jo koulussakin?
Totena pitäminen on eri asia kuin uskonto, jopa filosofisesti. Vai kutsutko Newtonin mekaniikkaan luottavia newtonuskovaisiksi? Jos kutsut olet vielä pöjempi kuin luulinkaan.- mghjghj
"Kaikki palaa siihen, että olet henkisesti jälkeenjäänyt. Etkö huomannut sen jo koulussakin?"
Joo, huomasin. Sain myös stipendin luokan parhaana poikaoppilaana, mutta muut kiusasivat kun jalkapallo ja jääkiekko eivät sujuneet. Kirjoitin muutaman laudaturin ja luin akateemisen tutkinnon TKK:ssa hyvin arvosaniun. Sitten lorvailin muutaman vuoden turhautumassa veronmaksajien rahoittamassa "tutkimuslaitoksessa", jossa ei tehty mitään, ja jonka "tutkimuksille" nauretaan ulkomailla.
Elämä on lyhyt. Sanonko mitä kaikkien pitäisi kiireesti tehdä itselleen, kaikkien niiden jotka eivät tajua mitään Selänteestä ja Patrik Laineen koukkuveiveistä ja julkkisjuoruista.
Okei, minä sanon. Pitää alkaa kuntoilla ja syödä jotain ituja, jotta elää jopa 20 minuuttia vanhemmaksi. Kyllähän monet uskovaiset pitävät uskontoaan totena. Kysymys on siis siitä, millä perustein pitää mitäkin totena. Mikä on esimerkiksi Raamatun tai Koraanin uskottavuusarvo nykyään? Tai historiakirjojen tai median uutisten? Jne. Nekin voivat vaihdella ihmisistä ja ihmisryhmistä toiseen, joten on katsottava uskottavuuksien kokonaismääriä.
Esimerkiksi kuulentojen uskottavuusarvo on hyvin korkea, koska lähes kaikki ihmiset pitävät Kuussa käyntejä tosina.- rgrgrggg
"Esimerkiksi kuulentojen uskottavuusarvo on hyvin korkea, koska lähes kaikki ihmiset pitävät Kuussa käyntejä tosina. "
Lähes kaikki ihmiset pitävät Uuno Turhapuron toilailuja totena. Niistä on valtavasti todistusaineistoa. Näin eilen töllöstä. Joten Turhapuron uskottavuusarvo on hyvin korkea. - trrgrgrgrr
mghjghj kirjoitti:
"Kaikki palaa siihen, että olet henkisesti jälkeenjäänyt. Etkö huomannut sen jo koulussakin?"
Joo, huomasin. Sain myös stipendin luokan parhaana poikaoppilaana, mutta muut kiusasivat kun jalkapallo ja jääkiekko eivät sujuneet. Kirjoitin muutaman laudaturin ja luin akateemisen tutkinnon TKK:ssa hyvin arvosaniun. Sitten lorvailin muutaman vuoden turhautumassa veronmaksajien rahoittamassa "tutkimuslaitoksessa", jossa ei tehty mitään, ja jonka "tutkimuksille" nauretaan ulkomailla.
Elämä on lyhyt. Sanonko mitä kaikkien pitäisi kiireesti tehdä itselleen, kaikkien niiden jotka eivät tajua mitään Selänteestä ja Patrik Laineen koukkuveiveistä ja julkkisjuoruista.
Okei, minä sanon. Pitää alkaa kuntoilla ja syödä jotain ituja, jotta elää jopa 20 minuuttia vanhemmaksi.Sinäkin rahoitat juuri tällä hetkellä tätä Otaniemessä "työskentelevää" valtion rahoittamaa pelleporukkaa, joka itse päivittelee omien "tutkimustensa" heikkotasoisuutta. Toisin sanoen pellet rahastavat lompakostasi rahaa.
rgrgrggg kirjoitti:
"Esimerkiksi kuulentojen uskottavuusarvo on hyvin korkea, koska lähes kaikki ihmiset pitävät Kuussa käyntejä tosina. "
Lähes kaikki ihmiset pitävät Uuno Turhapuron toilailuja totena. Niistä on valtavasti todistusaineistoa. Näin eilen töllöstä. Joten Turhapuron uskottavuusarvo on hyvin korkea.Mikä Uunossa olisikaan epäuskottavaa? Mehän kaikki suomalaiset miehet olemme uunoja. Pitäähän itseensä uskoa. Naiset havaitsevat uunoutemme vielä selvemmin.
- HöpöHöpöHÖÖ
mghjghj kirjoitti:
"Kaikki palaa siihen, että olet henkisesti jälkeenjäänyt. Etkö huomannut sen jo koulussakin?"
Joo, huomasin. Sain myös stipendin luokan parhaana poikaoppilaana, mutta muut kiusasivat kun jalkapallo ja jääkiekko eivät sujuneet. Kirjoitin muutaman laudaturin ja luin akateemisen tutkinnon TKK:ssa hyvin arvosaniun. Sitten lorvailin muutaman vuoden turhautumassa veronmaksajien rahoittamassa "tutkimuslaitoksessa", jossa ei tehty mitään, ja jonka "tutkimuksille" nauretaan ulkomailla.
Elämä on lyhyt. Sanonko mitä kaikkien pitäisi kiireesti tehdä itselleen, kaikkien niiden jotka eivät tajua mitään Selänteestä ja Patrik Laineen koukkuveiveistä ja julkkisjuoruista.
Okei, minä sanon. Pitää alkaa kuntoilla ja syödä jotain ituja, jotta elää jopa 20 minuuttia vanhemmaksi.Harvinaisen köppäinen aloituksesi kuitenkin oli noin säihkyvän lahjakkaaksi poika-ihmiseksi. Jos et sitten ollut jälkeenjääneiden tarkkailuluokan paras. Aloituksesi on suoraan sanoen pöljä. Totena pitämisen ja uskonnon sekoittaminen ei ole ihan järki-ihmisen hommaa, eikä varmasti "filosofista".
TKK:ssa olet ollut korkeintaan TET harjoittelussa. Ei sentään sinnekään tuolla ulosannilla. - HÖÖHöpöPöhö
trrgrgrgrr kirjoitti:
Sinäkin rahoitat juuri tällä hetkellä tätä Otaniemessä "työskentelevää" valtion rahoittamaa pelleporukkaa, joka itse päivittelee omien "tutkimustensa" heikkotasoisuutta. Toisin sanoen pellet rahastavat lompakostasi rahaa.
Sitä porukkaa, jota lähelläkään et ole ikinä käynyt. Katkeruuttaan valehtelemalla purkava koulupudokas.
Kaikki kunnia kuulennoista kuuluu Wernher von Braunille, vanhalle natsille, joka työskenteli Nasassa.
Oli miten oli, natsitkaan eivät eivät siihen aikaan saaneet omilla varoillaan ja voimillaan mitään avaruuteen. Tarvittiin vahvan valtiovallan tarjoamat erilaiset (myös inhimilliset) resurssit käytettäväksi ja tueksi. Lisäksi he tarvitsivat jo tiettävästi 1200-luvulla Kiinassa syntyneen tradition hedelmät eli rakettitietouden perustakseen.
- tyhmääon
Sinua ei ole olemassa koska en ole nähnyt sinua. Aika vähän on olemassa mitään teikäläiselle DD Ei juuri mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602