Puoliso suuttui kun esitin hänelle työpaikkaa

Janihööö34

Ei voi ymmärtää, pitäisi keskustella asioista mutta sitten on varmaan asioita joista ei saa?
Eli lyhyesti, työvoimatoimiston sivuilta(selasin kaikkia töitä, itseänikin kiinnostaisi työpaikan vaihto) löysin minun mielestä puolisoa(vaimoa) ehkä kiinnostavan työn, näytin sitä hänelle. Ei ehkä ollut sitä mitä hän haluaisi tehdä, antoi niin ymmärtää, tiuskaisemalla.
Noh, minä sitten jatkoin että voihan sitä työhakemukseen laittaa että etsin tälläistä työtä, vaikka haettava työ ei ihan täysin sitä vastaisikaan, eli olla itsevarma? (Minulle ainakin jos hakisin työntekijöitä, kunnioitusta herättäisi se että työnhakija kertoo mitä työtä haluaisi tehdä)
Tästä sitten suuttui ja sanoi että älä katso minulle töitä teen sen itse..
Häh? Miksi ei voi hyvää hyvyyttään näyttää toiselle mahdollista työtä?
Itsekin sitten hermostuin, aika reippaastikin ja sanoin että ei tarvii mulle suuttua, minä vaan bongasin sen ja ajattelin näyttää sitä.
Ei, ei, ei, ei kuulemma tarvii minun hälle etsiä työtä.
mutta kun en sitä ollut tekemässäkään?

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahasampo

      Idiootti nainen Jätä se.
      Ei siis halua töihin lainkaan. Oletko sinä maksumiehenä, rahasampo hänelle.

    • hyppiinenille

      Orja - muista paikkasi!

    • Ol1v1a2

      Ei sinun tarvitse katsoa työpaikkoja toiselle. En minäkään tykkää yhtään os joku tuputtaa mulle jotain työtä, koska vain itse voi tietää mihin sopii ja kiinnostaako se riittävästi. Osaa sitä aikuinen ihminen itsekin katsoa työpaikkoja. Vaikuttaa holhoamiselta...

      • lapsellistakäytöstä

        Kahdet yt:t läpikäyneenä, työttömyys oli ainakin minulle henkisesti aika kova prässi.
        Itselläni ei ole koskaan ollut varaa olla niin kranttu, että etsisin tai tekisin vain sellaisia töitä jotka minua "riittävästi" kiinnostavat.

        Minun kunnialle meinaan käy aika raskaasti olla muiden elätettävänä vaikka liiton maksut olen maksanutkin, ei pitkälle riitä, kuukausien/vuosien työttömyysputkissa mennään kuiteski muiden kukkarolle väistämättä.
        Sen vuoksi olen ottanut vastaan paskaduuneja vuokrafirman kautta ja tehnyt muita hommia kuin mihin mun koulutus on.

        Minä olin hyvin kiitollinen kaikille ihmisille jotka ovat halunneet ja viitsineet ehdottaa minulle potentiaalisia työpaikkoja :). Ystäväni oli kysynyt jopa omista duunistaan tarvitaanko sinne lisää väkeä, mulle tuli tippa linssiin kun kuulin tämän.
        Ja yhäkin olen kiitollinen siitä huolenpidosta ja välittämisestä mitä muut ihmiset osoitti mulle työttömyysjakson aikana.

        Tätä taustaa vasten sanon, että jos sä pelkästään hyvällä mielellä ja oikeasti halusit auttaa sun vaimoa löytämään hänelle edes melkein sopivan duunin, sun vaimosi käyttäytyi tosi törkeesti. Tollanen tuiskahtelu, tyyliin osaan minä itsekin etsiä, on tosi lapsellista. Eipä näytä osaavan kun työttömänä kerran on.


    • L1nda3

      Riippuu ihan siitä etsiikö vaimo itse itselleen työtä. Jos etsii niin ei muiden pidä sekaantua hänen asioihin.

      • asukaasittenyksin

        Kyllä se niin on että, parisuhteessa ollessa työttömyys on molempien murhe ja ongelma.
        Kannattaa muuttaa omilleen jos ei sen vertaa pysty jakamaan asioitaan puolisonsa kanssa, että katsoisi yhdessä sopivia työpaikkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe