Lauantain juomat

ykinäinen-ätmi

Karjala se paras olut on. Mitä te muut juotte?

55

556

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olisin hakenut karjalaa mutta tuossa K marketissa ei ole myydä sitä. Olisin vetänyt kalsari kännit muuten.

    • Teknomirri

      Emmer IPA (joitain muitakin laatuja tässä on hollilla.

      😁

    • lihatipunen

      Minä juon nyt kahvia.

    • BaariinPokaamaan

      Karjalaa. Hain halvalla ääsmarketista. Tulin just himaan. Pikaseen puolenkymmentä huiviin ja baariin vetään loppuillaks. Muija jo eilen tyhjästä suuttu ja sano menevänsä toisaalle vonkaan ukkoja. Sama se on sitten mun vongata vosuja tämän kaupungin yöelämässä kostoks.

    • Pari rentouttavaa erikoisolutta, yleensä tummia, ja hyvä viski päälle.

      • dasfghj

        Tämä!


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Katson ohjelmaa ewan mcgregorista - charley boormanista ja juon olutta

    • Yrttiteetä vedän kaksin käsin joka jeesuksen lauantai-ilta, ja oikeestaan viikollakin. Joskus heittäydyn niin hurjaksi että ihan marjamehuakin menee siinä välissä. :)

      • kännikonsultti

        Ei kannata rutinoitua liikaa.

        Vedät kunnon lauantaikännit. Huutelet törkeyksiä naapureille ja menet ulos tekemään lumienkeleitä. Sitten lasi vettä ettei tuu kamala krapula ja nukkumaan.


    • 19.11

      Hunajalla makeutettua teetä, taitaa olla keisarinmorsianta!
      Olen kuumeessa siksi tarvitsen paljon juotavaa ja syötävänä on kypsiä päärynöitä.

      • Keitettynä vai paistettuna ne päärynät?


      • Ei kiva, mulla oli tuota flunssaa tai taisi olla ihan influessakin kun kesti yli 2 viikkoa. Vinkkinä voisin heittää että ibuprofeiinia nenäsuihketta on hyvä ottaa yöksi niin saa nukuttua kun pysyy röörit auki.


      • 19.11
        Alfabertti kirjoitti:

        Keitettynä vai paistettuna ne päärynät?

        Pesty, kuivaus talouspaperilla ja lohkoina mukiin, sauvasekoittimella soseeksi.
        Bon Appétit!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kiva, mulla oli tuota flunssaa tai taisi olla ihan influessakin kun kesti yli 2 viikkoa. Vinkkinä voisin heittää että ibuprofeiinia nenäsuihketta on hyvä ottaa yöksi niin saa nukuttua kun pysyy röörit auki.

        FluAcute Fink-suihketta kehiin kun tulee flunssan ensioireet, mulla menee tuolla tauti ohitse.

        Joskus puolenkymmentä vuotta sitten sain farmaseutilta vihjeen sinkin vaikutuksesta flunssan lievittämiseen, ja sen jälkeen olen välttynyt flunssilta.


      • Alfabertti kirjoitti:

        FluAcute Fink-suihketta kehiin kun tulee flunssan ensioireet, mulla menee tuolla tauti ohitse.

        Joskus puolenkymmentä vuotta sitten sain farmaseutilta vihjeen sinkin vaikutuksesta flunssan lievittämiseen, ja sen jälkeen olen välttynyt flunssilta.

        Tietenkin zink eikä fink.


      • Pillujen--asiantuntija

        Kumma juttu, en ole ollut kuumeessa heinäkuun 2014 jälkeen. Olen harvoin sairaana.


      • Alfabertti kirjoitti:

        FluAcute Fink-suihketta kehiin kun tulee flunssan ensioireet, mulla menee tuolla tauti ohitse.

        Joskus puolenkymmentä vuotta sitten sain farmaseutilta vihjeen sinkin vaikutuksesta flunssan lievittämiseen, ja sen jälkeen olen välttynyt flunssilta.

        Voihan se olla hyväkin, tuohon influenssaan ei vaan olis ehkä mikään tehonnut kun se aikansa taitaa ottaa jokatapauksessa. Yleensä selvinnyt pelkillä ibuprofeeneilla kaikki taudit mutta nyt sain vinkin nenäsuihkeesta ja se tosiaan toimi hyvin kun vaikutus kesti yön yli.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Voihan se olla hyväkin, tuohon influenssaan ei vaan olis ehkä mikään tehonnut kun se aikansa taitaa ottaa jokatapauksessa. Yleensä selvinnyt pelkillä ibuprofeeneilla kaikki taudit mutta nyt sain vinkin nenäsuihkeesta ja se tosiaan toimi hyvin kun vaikutus kesti yön yli.

        En ole lääkäri enkä erota flunssaa influenssasta, mutta kumpikaan ei ole kaatanut mua petiin sen jälkeen kun ryhdyin lääkitsemään taudin ensioireita sinkillä.


      • Alfabertti kirjoitti:

        En ole lääkäri enkä erota flunssaa influenssasta, mutta kumpikaan ei ole kaatanut mua petiin sen jälkeen kun ryhdyin lääkitsemään taudin ensioireita sinkillä.

        Joo ei tuo varmaan huono ole, pitää koettaa muistaa niin jos vaikka kokeilisi sitten kun ensikerran kun tulee joku flunssajuttu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ei tuo varmaan huono ole, pitää koettaa muistaa niin jos vaikka kokeilisi sitten kun ensikerran kun tulee joku flunssajuttu.

        Pitää vain ottaa heti kärkeen hevoskuuri jos haluaa että se tehoaa, farmaseuteilta saa ohjeet.


      • 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kiva, mulla oli tuota flunssaa tai taisi olla ihan influessakin kun kesti yli 2 viikkoa. Vinkkinä voisin heittää että ibuprofeiinia nenäsuihketta on hyvä ottaa yöksi niin saa nukuttua kun pysyy röörit auki.

        Kävi täällä oikein lääkäri toteamassa ett luultavasti on influenssa, tuli lääkkeitä ja haki mulle myös CPAPin lainaksi koska hapetus arvoni olivat kovin huonot.
        Päivällä tuota kuonokoppaa jo koitin... saas nähdä miten tuon kanssa pystyy nukkumaan...se kun puhaltaa ja pihisee ja puhisee. Kuume taas nousussa varmaan... viluttaa sekä vi...taa.... mistä mä tämän nyt sain?

        Tiistaina olin apteekissa terveenä vielä... kaikkien sairaiden nuhanenien joukossa, mutt ei sairauskaan muutamassa tunnissa ehdi itämään ja iskemään päälle; joten sieltä se tuskin on kotoisin.

        Hoivalta ei kukaan vanhuksista ole sairastunut onneksi... eikä hoitajistakaan kukaan ole sairauslomalla... ainakaan vielä! Minähän keskiviikkon aamurapsalla kävin siellä köhimässä ja palelemassa... ennen kuin Kakkonen ajoi munt sairastamaan kotiin!


      • 19.11 kirjoitti:

        Kävi täällä oikein lääkäri toteamassa ett luultavasti on influenssa, tuli lääkkeitä ja haki mulle myös CPAPin lainaksi koska hapetus arvoni olivat kovin huonot.
        Päivällä tuota kuonokoppaa jo koitin... saas nähdä miten tuon kanssa pystyy nukkumaan...se kun puhaltaa ja pihisee ja puhisee. Kuume taas nousussa varmaan... viluttaa sekä vi...taa.... mistä mä tämän nyt sain?

        Tiistaina olin apteekissa terveenä vielä... kaikkien sairaiden nuhanenien joukossa, mutt ei sairauskaan muutamassa tunnissa ehdi itämään ja iskemään päälle; joten sieltä se tuskin on kotoisin.

        Hoivalta ei kukaan vanhuksista ole sairastunut onneksi... eikä hoitajistakaan kukaan ole sairauslomalla... ainakaan vielä! Minähän keskiviikkon aamurapsalla kävin siellä köhimässä ja palelemassa... ennen kuin Kakkonen ajoi munt sairastamaan kotiin!

        Ikävä kun noin kovasti iski :( Tarttuu kyllä tosi herkästi noi ja kestää pitkään niin kannattaa sun nyt ottaa tosiaan levon kannalta varsinkin kun tosiaan iäkkäitä siellä niin viisainta pysyä sun poissa ja hoidella ittes kuntoon vaik miten tekin mieli mennä katteleen, kyllä ne muut siellä pärjää kun on pakko :)


      • 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ikävä kun noin kovasti iski :( Tarttuu kyllä tosi herkästi noi ja kestää pitkään niin kannattaa sun nyt ottaa tosiaan levon kannalta varsinkin kun tosiaan iäkkäitä siellä niin viisainta pysyä sun poissa ja hoidella ittes kuntoon vaik miten tekin mieli mennä katteleen, kyllä ne muut siellä pärjää kun on pakko :)

        Käly kirjoitti mulle sairausloman Ke- La ja Su- To... ja vie kuulemma suoraan alakertaan ne, mulla ei ole mitään menemistä ennen perjantaita työpaikalleni!
        Varmisti tosiaan asian perille menon mullekin... mä olen suurin riskitekijä nyt firmassa jos kipeenä sinne änkeydyn!

        Hyvää yötä kaikki palstalaiset, nukkukaa hyvin ja nähkää kauniita unia!


      • 19.11 kirjoitti:

        Käly kirjoitti mulle sairausloman Ke- La ja Su- To... ja vie kuulemma suoraan alakertaan ne, mulla ei ole mitään menemistä ennen perjantaita työpaikalleni!
        Varmisti tosiaan asian perille menon mullekin... mä olen suurin riskitekijä nyt firmassa jos kipeenä sinne änkeydyn!

        Hyvää yötä kaikki palstalaiset, nukkukaa hyvin ja nähkää kauniita unia!

        Juu ja pysy vaan poissa pidempäänkin jos tarve vaatii, mullakin oli viikon jälkeen pari melkeen tervettä päivää ja sit tavallaan uusi niin jos vähänkään näyttää niin lisää vaan saikkua kun sul on se ympäristö tosiaan niin riskialtis ettei kannata turhaan työsankaroida kun voi olla sit paha juttu vanhoille ihmisille.

        Mahdollisimman hyvää yötä myös sulle, ei se kivaa oo sairaana mut jos saat nukuttuu niin on ainaski etiäpäin :)


      • Mies89-

        Itellä oli varmaan kanssa influenssa kun se kesti ainakin lähemmäs 3 viikkoa ja yöt oli ihan hirveitä kun piti yskiä melkein keuhkonsa pihalle ja kerran yskäsin niin kovaa että niskat meni lukkoon ja päässä tärähti ikävästi.

        En ole viimeiseen 10 vuoteen ollut kuin ehkä 2-3 kertaa kipeänä eikä näin pahaa influenssaa ole ollut kuin varmaan kerran aiemmin. Onneksi tauti on nyt kokonaan selätetty.


      • 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu ja pysy vaan poissa pidempäänkin jos tarve vaatii, mullakin oli viikon jälkeen pari melkeen tervettä päivää ja sit tavallaan uusi niin jos vähänkään näyttää niin lisää vaan saikkua kun sul on se ympäristö tosiaan niin riskialtis ettei kannata turhaan työsankaroida kun voi olla sit paha juttu vanhoille ihmisille.

        Mahdollisimman hyvää yötä myös sulle, ei se kivaa oo sairaana mut jos saat nukuttuu niin on ainaski etiäpäin :)

        Voi hitsi sentään, tuo kurkkukipu ei hyvää tiennyt... nyt mulla on vasemman puoliset kaksi rauhasta turvonneet kaulalla korvan alapuolelta. Alempi rauhanen on "luumun" kokoinen myhkyrä ja ylempikin "kipeä iso herne"!
        Sikotautiselta kuulin näyttäväni!

        Vanhemmat muuten karanneet päivällä kaupungille, kahdestaan ostoksille... käyneet yhdessä kupassa ja kahvilassakin. Faija työntänyt Emoa pyörätuolissa, siis ihan uskomatonta mitä he ovat menneet tekemään kun en ole vartioimassa! =))
        Hyvin ovat ilmeisesti pärjänneet, enkä mä edes osannut odottaa mitään tällaita tapahtuvaksi. Olisin varmaan jännittänyt, miten kauppareissu sujuu...

        Täältä on muuten poistettu taas mielipide ketjuja... ???
        Feminismistä/sovinismista, rasismista, vihapuheista vai mistä nyt on kysymys?

        Luin aikani kuluksi noita vanhoja ketjuja... ajatuksella. Yks asia ihmetytti... helmiä.sioille saa kyllä suoltaa vapaasti... kaikkea edellä mainittua!
        että.silleen... miksiköhän sillä on noin vapaa tuo ilmaisun vapaus, vai seilaako vain tuurillaan vapailla vesillä... osuumatta karikkoon.

        Kirjoitellaan, näkyilee...?


    • Karjala on paskaa olutta, jos sitä voi edes olueksi kutsua. Mulla on Lidlin Nobelaner- ja Tokmannin Königsbacher olutta. Kumpikin ovat saksalaisia täysmallasoluita. Niin ja korkkasin (!) skottiviskipullon.

      • So.ist.das.Leben

        Nobelaneria ei saisi Saksassa myydä oluena. Siihen verrattuna Karjala on tosi hyvää olutta. Tosin juttusi taisi olla vitsi.


      • NaisetonLuuseri
        So.ist.das.Leben kirjoitti:

        Nobelaneria ei saisi Saksassa myydä oluena. Siihen verrattuna Karjala on tosi hyvää olutta. Tosin juttusi taisi olla vitsi.

        Sandels on suomalaisista parasta, Heineken ulkomaalaisista.


    • Pari litraa vettä joka päivä.

      • Aikas vähän Tuon Kokoiselle Jantterille.. Lisää vaan ElämänEliksiiriä, niin alkaa NesteTasapaino olemaan kunnossa.. ;P

        Itsehän tankkaan just nyt väärää nestettä, kun se on käynyttä sellaista.. Olo tulee jotenkin Kuplivaksi.. Mutta jatketaan Tutkimusta.. ;D


    • Teetä niin kuin joka ilta.

      • Mäkin juon Valkoista&Vihreetä.. Mut nyt menee KukkoTeetä.. Se on varmaan Pilaantunutta, kun olo on ihan vallaton.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Mäkin juon Valkoista&Vihreetä.. Mut nyt menee KukkoTeetä.. Se on varmaan Pilaantunutta, kun olo on ihan vallaton.. ;D

        Olehan tarkkana niiden uusien teelaaatujen kanssa lotratessa ettet vaan jää koukkuun :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olehan tarkkana niiden uusien teelaaatujen kanssa lotratessa ettet vaan jää koukkuun :D

        Noh, mä nyt aattelin, että Sä oisit menossa mukana, mut kai mun sit täytyy vaan yksin Rohjeta lähteä katsomaan YöElämää ja Elaimiä, vaikka jotkut voivat ajatella siitä kaikke Negatiivistä.. Ja Sillee.. ;D

        Mut joo.. Ei mulla ole tuohon vaaraa.. Ei ole sitä mulle mielekkäintä juttua, mut joskus se on Yksinäisen Taistelijan siihenkin Sorruttava.. ;D


      • 19.11
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Mäkin juon Valkoista&Vihreetä.. Mut nyt menee KukkoTeetä.. Se on varmaan Pilaantunutta, kun olo on ihan vallaton.. ;D

        Saattaa olla ett aamulla olet kalpeena hiljaa... Ja Sillee.. ;D ja jotkut voivat ajatella siitä kaikke Negatiivistä..
        Mukavaa iltaa sulle!


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Noh, mä nyt aattelin, että Sä oisit menossa mukana, mut kai mun sit täytyy vaan yksin Rohjeta lähteä katsomaan YöElämää ja Elaimiä, vaikka jotkut voivat ajatella siitä kaikke Negatiivistä.. Ja Sillee.. ;D

        Mut joo.. Ei mulla ole tuohon vaaraa.. Ei ole sitä mulle mielekkäintä juttua, mut joskus se on Yksinäisen Taistelijan siihenkin Sorruttava.. ;D

        Käväsin eilen pikaseen vilkasemassa kylillä, oli niin eläimelliset ja urosvoittoset menot ainakin pubiuolella ettei edes huvittanu jäädä katteleen pidempään, yhden otin ja sitten takas himaan.

        Juu ei se haittaa jos joskus iltateenä koettaa noita, sitte jos aamuteenä alkaa olla kukkoo vois varmaanjo huolestuu :D


      • 19.11 kirjoitti:

        Saattaa olla ett aamulla olet kalpeena hiljaa... Ja Sillee.. ;D ja jotkut voivat ajatella siitä kaikke Negatiivistä..
        Mukavaa iltaa sulle!

        Tuollainen juopottelu ei ole mitenkään tavoiteltavaa, mutta sallittakoon jos ei siitä tule tapaa.


    • 2Parasta

      Heinekeniä ja Carlsberiä menee täällä....

    • Iltakahvet keittelin, alkoi vaan tekemään mieli .

    • Valkkaria

    • Eitänäänkarjalaa

      Lähi-prismassa karjala on halvinta bissee, tais tänään olla 89cnt/0,33tölkki. En ostanu sitä, a.le cog on euron per tölkki, ostin sitä. Pitkään ostin koffia, sit kyllästyin, ja karjala on laimeeta. Pahinta on olvi ja lappari, ihan kusta! Sandels on aika jees mutta kallista! Noi ipat ja apat jo kyllästyttää, kitkerää ja ylihintaista muotisontaa.. Ostin myös pullon giniä ja pari sitruunaa! Joulupukki toi sodastreamin, ja voila, pari gt:tä napaan..

    • Moomin_visar_allt

      Moomin läsk är mit dricka.

    • Karjala on yksi huonoimpia oluita imelän makunsa takia. Pahempaa on oikeastaan vehnä olut ja sitä pahempaa ei olekaan. Se on ainut kalja mikä on saanut pelkän makunsa takia oksentamaan.
      Nyt juon juuri viinihanapakkauksen rippeitä ja sitten on tarjolla muutama pirkka olut sekä avaamaton iso 3 tähden jallupullo.

    • 19.11

      Huomenta,päivää! Jo ennen klo 06.00 olen käynyt läppärillä... porukka täällä nukkui.
      Minä en, koska Faija kävi taas herättämässä...kolmannen kerran, kun ei saanut nukuttua mun torvisoittokuntani metelissä.
      Itse olin niin väsynyt ettei maskin pitämä pärinä edes häirinnyt mua pahemmin, kun totuin sen CPAPin pieneen paineeseen sain hengitettyä kunnolla ja metelistä viis!

      Vanhemmat heräsivät siinä ennen klo 8.30 ja minä jätin läppärin suomat korttipelit sikseen, ja olen nukkunut nyt tarpeeksi paljon ja hyvin viime yönä! Nyt yökkäilin ja yskisin limaa oikein urakalla ulos keuhkoistani. Varmaan tuon Bisolvonin ansiota, jota hetki sitten otin, koska en minä aamuvarhaisella näin limanuljaskainen ollut!
      Enää ei muuten keuhkoihin satu hengittäessä, kurkku kyllä on yhtä kipeä kuin ennenkin, kuumetta mulla ei ole... lämpöä 37,2°, tosin olen ollut hereillä nyt vasta ½/h.

      Kävin keittiön ovella ,mutt käännyin takaisin; tilattuani ison mukin teetä! Vanhemmat tekevät ruokaa yhteisymmärryksessä, Emo ohjaa ja Faija tekee ohjeiden mukaan.

      Laittaneet ilmeisesti herneet eilen jo likoon... ja nyt kattilassa hernekeiton alku porisemassa. Siitä lähtevä haju; ei kyllä minun hajuaistejani hivele!
      Siis aivan hirveä löyhkä mun mielestäni, jotenkin tämä tauti vääristää nuo hajutkin... siis ne; mitkä yleensä ottaen edes jotenkin haistan.
      Jospa lukisin TurunSanomat... koneeltani.

      • kännikonsultti

        "Huomenta,päivää! Jo ennen klo 06.00 olen käynyt läppärillä... porukka täällä nukkui."

        Me oltiin krapulassa.


      • 19.11
        kännikonsultti kirjoitti:

        "Huomenta,päivää! Jo ennen klo 06.00 olen käynyt läppärillä... porukka täällä nukkui."

        Me oltiin krapulassa.

        Joko olo helpottaa? Mulla kuume nousee ja laskee... välillä hieman parempi olo,kunnes kuume nousee ja horkkatauti iskee...paleltuu ja joka paikkaa kolottaa.
        Vinku vinku ja seli seli... tämä on tosi kurja tauti, vaan kaipa tästä levolla selviää ja noita hieman oloa helpottavia troppeja ottamalla.

        Aivan hirveä olo taas ja nälkäkin on... mitään en kuitenkaan halua syödä... ehkä jädeä sametin pehmeänä? Mutt jos siinä käy kuin viimeeksikin, puklasin sen ylös...
        ei kiitos! Taidan pyytää kermakahvia ison mukillisen... jep, sitä tilaukseen nyt!

        Veikkaan ett eilen iltana ja viime yönä hankitut krapulat teillä langenneilla; on jo vain kurja muisto enää aamupäivästä, ja elämä on jälleen voittanut! No, kannattiko käydä kaljoilla... tai yleensäkin viihteellä? Löytyikö mukavaa seuraa... toisista ihmisistä?


      • kännikonsultti
        19.11 kirjoitti:

        Joko olo helpottaa? Mulla kuume nousee ja laskee... välillä hieman parempi olo,kunnes kuume nousee ja horkkatauti iskee...paleltuu ja joka paikkaa kolottaa.
        Vinku vinku ja seli seli... tämä on tosi kurja tauti, vaan kaipa tästä levolla selviää ja noita hieman oloa helpottavia troppeja ottamalla.

        Aivan hirveä olo taas ja nälkäkin on... mitään en kuitenkaan halua syödä... ehkä jädeä sametin pehmeänä? Mutt jos siinä käy kuin viimeeksikin, puklasin sen ylös...
        ei kiitos! Taidan pyytää kermakahvia ison mukillisen... jep, sitä tilaukseen nyt!

        Veikkaan ett eilen iltana ja viime yönä hankitut krapulat teillä langenneilla; on jo vain kurja muisto enää aamupäivästä, ja elämä on jälleen voittanut! No, kannattiko käydä kaljoilla... tai yleensäkin viihteellä? Löytyikö mukavaa seuraa... toisista ihmisistä?

        Vähän hutera olo vielä. Känniuni on vähän huonoa eikä tullut syötyä päivän aikana kunnolla.

        Ilman muuta kannatti käydä viihteellä, niinhän se Donnerkin sanoi että juominen kannattaa aina.


      • kännikonsultti kirjoitti:

        Vähän hutera olo vielä. Känniuni on vähän huonoa eikä tullut syötyä päivän aikana kunnolla.

        Ilman muuta kannatti käydä viihteellä, niinhän se Donnerkin sanoi että juominen kannattaa aina.

        Krapulassa kannattaa käydä ulkona syömässä, saa samalla vähän liikuntaakin.


      • 19.11
        Alfabertti kirjoitti:

        Krapulassa kannattaa käydä ulkona syömässä, saa samalla vähän liikuntaakin.

        Sain ruuaksi tänään kanakeittoa... paistinpannulla tehtyä.
        Ensin oli paistettu broilerin suikaleita n. 100g...ja kun ne oli kypsyneet lisätty pakastevihanneksia ja vajaa desi makarooneja sekä vettä että kanalientä pullosta. Keitetty kypsäksi ja soseutettu lopuksi kaikki!

        Nyt on vähän parempi olo taas vaihteeksi... kun ei ole enää nälkäkään ja ruoka on pysynyt vatsassa.

        Se kermakahvi muuten piristi alkuun kummasti oloa... uskalsin sitten hiukan sitä mulle keitettyä kanakeittoakin maistaa ja lopulta taisi 2-3 dl mennä sosekeittona... kahdessa erässä kun nälkäisenä söin, niin hankala arvioida. Jospa pelaisin taas HerttaKuningasta 20 ihmisen yleishaasteena!

        "Krapulassa kannattaa käydä ulkona syömässä, saa samalla vähän liikuntaakin."
        Ei huonompi havaito lainkaan... eikä krapulassa oikein ole kiva edes kokkailla varmaan. Ja yks hyvä puoli on ettei tarvitse siivota ruokailun jälkiäkään pois ja tiskata... tai ainakin esihuuhdella käytetyt asiat! Krapulaisena siis... eihän se muuten normaalisesti mikään askare ole suorittaa!


    • Perunakiljua näin sunnuntai iltana

    • Palkkarin keitaisin ihan viimeksi. Vielä vähän vettä ja sit nukkumaan.

      • kännikonsultti

        Kannattaa juoda viinaa. Kalja treenin jälkeen edistää palautumista.


      • kännikonsultti kirjoitti:

        Kannattaa juoda viinaa. Kalja treenin jälkeen edistää palautumista.

        Viina ja kalja on eri juomia. Kumpaakaan ei kannata juoda palautumiseen. Sulla on jonkun roskalehden vanha juoruankka tuolla taustalla. Kaljassa on paljon turhia hiilareita, mutta eipä juuri muuta. Alkoholi taas on myrkky elimistölle, eli se ei todellakaan auta palautumisessa paremmin kuin tarkoitukseen mittailtu palautuspirtelö. Palkkarin päälle voi kyllä vetää ohraiset, jos siltä tuntuu.


    • tämänhuomannut

      Karjalassa on herneen aromi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe