Hei te jotka etsitte seuraa tositarkoituksella! Kuinka monen kanssa viestittelette, tapailette ja missä vaiheessa teette sen karsinnan, että tapailette vain yhtä? Vai vasta siinä vaiheessa, jos tapailu muuttuu seurusteluksi?
Mulla on kiikarissa yksi kiinnostava tapaus, mutta palstalla läsnäolostaan tiedän, että viestittelee ja ehkä tapailee muitakin. Eikä siinä mitään pahaa, niin saa tehdä. Itse vaan en osaa tapailla monta samanaikaisesti... tapailen yhtä kerrallaan ja katson tuleeko mitään vai kannattaako lopettaa. Nyt mietin, pistääkö tuo monia tapaileva jo pois potentiaalisten elämänkumppaneiden joukosta. Ei hirveästi huvittaisi haaskata aikaa ja mietin, pitääkö nuo montaa tapailevat ylensä myös vaihtoehdot pitkään auki... eli tapailevat pitkään ennen seuraavaa askelta.
Tositarkoituksella - kuinka monen kanssa?
14
396
Vastaukset
- minunmieli433
usean tapailu ihan ok siitä vakavammat on sitten eri juttu
- nelikymppinenmies
Voiko naisten kanssa viestitellä. Naiset ei varmaan osaa kirjoittaa koska eivät koskaan viestittele minulle.
- kokeiletätä
Oletko kokeillut viestiä kaikkien kanssa.
Lähetä tuhat viestiä ehkä joku saattaa tarttua siihen.
Naiset ovat sen verran yksinkertaista porukkaa että massapostitus on ainoa keino saada edes tuntumaa siihen että joku on edes elossa.
Jaa en kyllä itse tollasta harrasta, jso näen että joku ihminen on mielenkiintonen ja tuleemme juttuun niin keskityn hänen jos kemiat ei kohtaa niin sitten vaan eteenpäin.
Itelläni on ollut tapana tapailla vain yhtä kerrallaan ja kahtoa mäneekö se suhteeseen asti.
Eli mikäli parin treffin jälkeen koen, että tämän kanssa vois onnistua parisuhde ja saan sellaisen fiiliksen että toinenkin saattaisi olla samaa mielta, niin poistan nettiprofiilini ja keskityn tähän yhteen.
Mutta kieltämättä veikkaisin, että aikamoni tapailee ja treffailee pitkäänkin useampia, kunnes jonkun kanssa sovitaan että "ei tapailla muita".- minulla
=0.
- MonienKanssaKaunehimpi
Olen keski-ikäinen mies ja pidän yhteyksiä muutamaan samaan aikaan, koska hyvin usein alun jälkeen tippuu matkalta muutama pois. Koskaan ei voi tietää kuka on se oikea kun jatkaa tutustumista.
Live tapailen sitten paljon harvemmin useampaa (kahta) yhtäaikaa, joten enemmän ne tuonne viestittelyn tason jäävät useamman kanssa pelehteminen. Uskoisin että naisetkin myös viestittelevät paljon huvikseen aikansa kuluksi eri miesten kanssa, mutta puhelinnumeroiden vaihtaminen ja live tapaamiset hoitavat yleensä vain yhden kanssa kerrallaan.
Jos joku tosiaan alkaa kiehtomaan, niin kyllä siinä sitten laittaa profiilin kiinni ja haluaa vain keskittyä häneen. Vaatii yleensä muutamat hyvät treffit ensin sillä moni kakku päältä kaunis. Kyl sen vain sitten tietää kun haluaa vain keskittyä yhteen ja ainoaan, joka on se ainutkertainen. :)
Näin keski-iällä on vain tosi pieni todennäköisyys että yhteen keskittyminen tuottaisi tulosta, sillä valtavasti tulee huti tapauksia... koska elämänkokemuksen myötä tiedämme hyvin pitkälle mitä haluamme elämältä ja kumppanilta, niin olemme yksinkertaisesti hieman nirsoja tarjonnan suhteen. Sen takia varsinkin miehillä lipsuu sinne monen kanssa viestittelyyn ja kenties tapailuun myös kun muutenkin saa melko heikosti takaisin aloitusviestejä naisilta, koska kilpailu naisista on kovaa.- kerbkerb
En kyllä varsinaisesti sortuisi tuommoiseen netti-chattailuun ollenkaan. Kuten kerroit tekevät huvin vuoksikin moista.
Vaikka olisi miten tuhottomasti niitä viestejä, niin useampi osaa kyllä myös ihan oikeastikin ottaa yhteyttä aivan ensimmäisestä viestistä lähtien.
Itse asiassa jokainen tuntemani on tehnyt niin, kun muutoin ei viestiäkään. En edes tiedä, olisinko pidempään viitsinyt chattailla, tuskin.
Ei ole mitään merkitystä, onko siellä 500 viestiä tai 1500 viestin lähettäjää. Törkyviestejäkin tai parin sanan höläyksiäkin varmaan aika paljon.
- Kohtalonatyperys
Toki tositarkoituksella ovat mutta se mikä niiden motiivi on se joka vaikuttaa. Yleensä salaista seksi seuraa hakevat. Varsinkin kun tulee ilmi olevan varatun. Meitä sinisilmäisiä riittää ikävä kyllä.
- gkHHk
Pidän yhteyttä niin monen naisen kanssa kuin on mahdollista, mutta käytännössä maks. 3 naista on halunnut viestitellä kanssani samaan aikaan.
- jdddddddso
Et ilmeisesti kuulu tuohon ap:n tarkoittamaan tositarkoituksella seuraa etsivään tyyppiin?
- Rafale
Yhteen mieluiten, kun muutoin viestintä muuten kärsii.
Kolmen kuukauden kiihkeän seksin jälkeen tai välissä on hyvä tehdä päätös, josko seuraavaa haluaa kuitenkin rutistella. Josko ei nyt patakintaat lennä, jos kauempaakin paikalle vaivautuu. - asfd23
Jos jonkun naisen kanssa edes keskustelu syntyy niin yhden kanssa kerrallaan. Harvoin edes mitään keskustelua syntyy,
- Tom.Jonek
Tositarkoituksella tottakai aina, se vaan kun muutaman kerran jälkeen into hiipuu ja pitää taas alkaa uudelleen uutta naista tositarkoituksella ehtimään.
Menneehän tuo näinkin nykyaikana, tinneristä pahimpaan hätään ja viestittelyillä muualta pitemmän kaavan kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396