Petturin kulissivaimo

lommkslkosrl

On nöyryyttäävää sanoa että itken. Olen se vaimo, jota ei koskaan rakastettu. Monet epäonnistui avioliitossa, mutta harvoja hakataan siitä niin tarkoituksella irti. Olin niin luuseri, että mieheni piti nöyryyttää minua hyvin paljon ja hyvin paljon osoittaa, miten vähän minusta välittää. Sen hän teki sinun tähtesi minkä varmaan tiedätkin. Ole hyvä. Minä olen ihan pohjattoman surullinen, vaikka tiedän että mieheni halusi tappaa vaikka minut, voidakseen olla kanssasi. Katsoin tänään peilistä itseäni. Minä olen vanha. Rintani riipuivat kilpaa silmäpussieni kanssa. Kuivakin olen, mutta en välitä enää. En välittänyt .

13

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • länsituuuli

      Hei sinä siellä ! hyvää huomenta :)
      Täällä on toinen, saman moinen. Omasta liittoni kesti 20 vuotta, ja sitten sain tarpeekseni. Nöyryytystä ja henkistä väkivaltaa, joka siis sisältää naisjutut ja kaiken muun millä on tarkoitus satuttaa toista.
      Itselleni nämä pohjalukemat tarkoitti, että nyt lähdetään ylöspäin.
      Nyt olen vapaa mieskuvioista ja kaikista uskottomuusdraamoista.
      Olen kiitollinen kaikesta huolimatta, että sain olla alttarilla rakastamani miehen kanssa, ja sain synnyttää hänelle ja meille, kaksi ihanaa lasta. Elämä ei sitten kuitenkaan mennyt ihan kuin jokainen prinsessa valkoisen hunnun alla toivoo. En ole katkera, vaan nautin nyt vapaudestani. Lapsemme ovat aikuisia. Exälläni on nyt vierellään nainen, joka rikkoi liittomme. Toivon, että tämä nainen pysyy hänen vierellään ja jaksaa kaikki exäni oikut, joita varmasti ilmaantuu. Sanotaan että narsismiin taipuvainen ihminen ei muutu, ennen kuin hän itse tiedostaa omat ongelmansa.
      Nyt nenä kohti uusia tuulia=> Sinä siellä ! Olet ihana ja elämäsi on arvokas. Mietippä mitä sinä ihan itse haluat elämässäsi vielä kokea ja mitä haaveitasi haluat toteuttaa ? elämä on ihanaa myös ilman ritaria ja eihän se ole sanottu, vaikka uusi prinssi rohkea vielä tupsahtaa sinunkin elämääsi. Kaikkea hyvää sinulle.

      • 0986642

        Juuri näin! Muuta se pettymyksen/vihan/kaikki pahat tunteet voitontunteeksi! Olet vapaa! Olet vapaa harrastamaan mitä haluat ja aikatauluttamaan oman elämäsi! Ei tarvitse olla enää piikana miehelle joka laittaa itsensä kaiken yläpuolelle/etusijalle.

        Tämä "suhteen rikkojakin" tulee varmaan kokemaan saman kuin sinä ennemmin tai myöhemmin. Ehkä kannattaa ajatella että sinut pelastettiin narsistilta - se olisi voinut tapahtua paaaaaljon myöhemminkin ja olisit samassa tilanteessa väsyneempänä kun nyt.

        Vaikka toiveena oli varmasti hyvä avioliitto niin eiköhän ole niin että sen miehen kanssa sitä et olisi saanutkaan. Sinun ei sitä itse tarvinnut päättää kun joku onneton naisraukka luuli että miehesi on aviomiesmateriaalia siksi kun on jo naimisissa(iso moka josta se toinen nainen kyllä oppii kun on miehen kanssa kauemmin)

        Se, kuinka mies kohteli sinua vaikka olit hänen vaimonsa - eiköhän siitä voi päätellä että tämä uusi muija ei sitä kaunista kohtelua kauaa saa kun mies taas kyllästyy. Se nainen on varmasti muutenkin epäitsevarma tulevaisuudessa sen miehen kanssa, koska sai miehen jättämään sinut takiaan: miksi se ei muka tapahtuisi uudestaan.

        Ei jatkoon. Mies ei ansaitse kyyneliäsi, mutta sinä saat kyllä itkeä itsesi vuoksi ja tuntea vihaakin. Itkeminen helpottaa.


      • eräsex

        LÄnsituuli olipa ihan kirjoitus. Täällä on myös yksi joka on samat taistelu läpikäynyt ja elää yhä. Paljon voimakkaampana, tyytyväisenä, oman elämän haltijana.

        Aloittajalle sanon että minäkin häpesin itseäni, sairauttani omaa elämääni ja rankaisin itseäni syyttävillä ajatuksilla koska pidin itseäni häviäjänä. Nyt tiedän paremmin, Itsensä ruoskiminen kuuluu surutyöhön mutta siihen ei kannata jäädä kiinni. Etsi uusia tuulia elämääsi, uusia ihmisiä, uusia harastuksia. pian huomaat että miksi ihmeessä kestit niin pitkään.
        Me jotka olemme menneet avioliittoon uskossa että se kestää läpielämän että yhdessä jaetaan niin myötä kuin vastoin käymiset kuten alttarilla rakkaan ihmisen rinnalla seisoessamme toisillemme luvattiin, olemme uskoneet ja luottaneet että se sama ajatus ja tunne on kummalkin pysyvä. Siksi on petetyksi tuleminen valtava järkytys kuin zunami joka pyyhkii pois kaiken sen kauniin jota avioliitto on sisältänyt ja johon olemme uskoneett ja avioliitton somiessamme luottaneet.
        Kun elämä rauhoittuu ja alkaa löytämään itsensä zonamin kaltaisen tunteellisen tuhon jäljiltä voi pikkuhiljaa alkaa rakentamaan uutta. Uuden mukana muistuu ne hyvät asiat joita kuitenkin koettiin, Voi ilman katkeruutta sanoa että vaikka se päättyi katastrofiin niin se kuitenkin alkoi rakkaudesta ja kesti sen minkä kesti. Emme voi muuttaa tapahtunutta, voimme vain muuttaa itseämme ja oman elämämme

        Itse en toivo että nainen joka mieheni vei saisi kokea samna romahduksen kuin minä, ei ollekaan, toivon vain että viimeinkin olisivat kumpikin löytäneet sen mitä elämältään olivat etsineet.
        Keskitytään elämään omaa elämäämme ja nauttimaan siitä.
        Sinäkin aloittaja tulet huomaamaan että olet voittaja, oman elämän voittaja ja että onni löytyy itsestä, siitä kaikesta hyvästä johon pystyt, OLet arvokas olet kaunis.
        Halit sinulle


      • Anonyymi
        eräsex kirjoitti:

        LÄnsituuli olipa ihan kirjoitus. Täällä on myös yksi joka on samat taistelu läpikäynyt ja elää yhä. Paljon voimakkaampana, tyytyväisenä, oman elämän haltijana.

        Aloittajalle sanon että minäkin häpesin itseäni, sairauttani omaa elämääni ja rankaisin itseäni syyttävillä ajatuksilla koska pidin itseäni häviäjänä. Nyt tiedän paremmin, Itsensä ruoskiminen kuuluu surutyöhön mutta siihen ei kannata jäädä kiinni. Etsi uusia tuulia elämääsi, uusia ihmisiä, uusia harastuksia. pian huomaat että miksi ihmeessä kestit niin pitkään.
        Me jotka olemme menneet avioliittoon uskossa että se kestää läpielämän että yhdessä jaetaan niin myötä kuin vastoin käymiset kuten alttarilla rakkaan ihmisen rinnalla seisoessamme toisillemme luvattiin, olemme uskoneet ja luottaneet että se sama ajatus ja tunne on kummalkin pysyvä. Siksi on petetyksi tuleminen valtava järkytys kuin zunami joka pyyhkii pois kaiken sen kauniin jota avioliitto on sisältänyt ja johon olemme uskoneett ja avioliitton somiessamme luottaneet.
        Kun elämä rauhoittuu ja alkaa löytämään itsensä zonamin kaltaisen tunteellisen tuhon jäljiltä voi pikkuhiljaa alkaa rakentamaan uutta. Uuden mukana muistuu ne hyvät asiat joita kuitenkin koettiin, Voi ilman katkeruutta sanoa että vaikka se päättyi katastrofiin niin se kuitenkin alkoi rakkaudesta ja kesti sen minkä kesti. Emme voi muuttaa tapahtunutta, voimme vain muuttaa itseämme ja oman elämämme

        Itse en toivo että nainen joka mieheni vei saisi kokea samna romahduksen kuin minä, ei ollekaan, toivon vain että viimeinkin olisivat kumpikin löytäneet sen mitä elämältään olivat etsineet.
        Keskitytään elämään omaa elämäämme ja nauttimaan siitä.
        Sinäkin aloittaja tulet huomaamaan että olet voittaja, oman elämän voittaja ja että onni löytyy itsestä, siitä kaikesta hyvästä johon pystyt, OLet arvokas olet kaunis.
        Halit sinulle

        eräsex, ihana kirjoitus🥰
        Etenkin voimaantumista kuvaamasi teksti kolahti.


    • lopultahyvin

      Kulissivaimo. Tulet selviämään hyvin koska et keskity exäsi kumppaniin ja hänen haukkumiseen. Käyt syvällä mutta nouset ja jatkat elämää. Olet aikuinen ja järkevä. Älä lue täältä nuita "ykköstynyttä kakkosta " haukkuvan juttuja. Hän on huonoin esimerkki mitä voi olla.

      • eräsex

        Voihan tavaton, jotkut ne jaksaa. Kyllä se ykk,kakkonen on teoillan arvostelut ansainnut. Me katastrofista selvinneet olemme tosiaan käyneet syvällä mutta kuitenkin nousseet. Siitäkin huolimatta että meidät(monta tapausta kerrottuna täälläkin) on petturin ja ykk.kakkonsen toimesta haluttu pitää siellä syvällä jatkuvasti.
        Tämä ketju nyt ei koske sitä vaan tämä ketju koskee selviämistä johon toivon että sinäkin "lopultahyvin" toivotat onnea jokaiselle petetylle. Jopa sille exälle jota eniten inhoat.


      • eräsex
        eräsex kirjoitti:

        Voihan tavaton, jotkut ne jaksaa. Kyllä se ykk,kakkonen on teoillan arvostelut ansainnut. Me katastrofista selvinneet olemme tosiaan käyneet syvällä mutta kuitenkin nousseet. Siitäkin huolimatta että meidät(monta tapausta kerrottuna täälläkin) on petturin ja ykk.kakkonsen toimesta haluttu pitää siellä syvällä jatkuvasti.
        Tämä ketju nyt ei koske sitä vaan tämä ketju koskee selviämistä johon toivon että sinäkin "lopultahyvin" toivotat onnea jokaiselle petetylle. Jopa sille exälle jota eniten inhoat.

        En voi kuitenkaan olla sanomatta että joidenkin mielestä totuuden kertominen on haukkumista.
        Toivottavasti nyt pysytään ketjun aiheessa.

        Voin aloittajalle sanoa että kiitän Luojaa jokaisesta päivästä jonka saan voimaantuneena, itsenäisenä ja onnellisena naisena herätä. Minua ei haittaa kuivuus eikä riippurinnat. Minä olen minä ja olen onnellinen ja ylpeä itsestäni. En kaipaa miestä vierelleni.
        Meitä on paljon jotka vaikean eron jälkeen olemme päättäneet nauttia elämästä, sillä sitä nykyinen elämäni on. Ei tarvitse ottaa huomioon ukon tarpeita ja toiveita eikä tarvitse maksaa laskujaan. Nyt kun maksan laskuni tiedän että olen niihin itse syyllinen.
        Oikeastaan elämä jota osaa oikein arvostaa alkaa vasta katastrofin jälkeen.
        Tuhkasta se nousi fenixlintukin, samoin teemme me jotka olemme käyneet todella syvällä.


      • eräsex

        Lopultahyvinkään ei kannata haukkua toisia koska ei tiedä mikä kenenkin kertomuksen takana on se totuus.

        Aloittajalta kysyisin, että miten voit?


    • molemminpuolin

      Naisten kärsimä parisuhde väkivälta ja nöyryytys nostetaan esille mutta miksi naisten miehiinsä kohdistama jää ilman huomiota, sitä ihmetteli joku henkilö väestoliitosta sekä MLL: tä. Kyllä niitä narsisteja ja miehensä nöyryyttajiä on paljonkin, yhden tiedän, hullu nainen, eipä ihme että usein uusi mies rinnalla eihän semmoista akkaa kukaan kestä kauaa. Muija oli puoli vuotta yhden kaverini kanssa, mies sanoi että viimeinen pisara kun ei saanut kavereita nähdä muija sanoi että jos et usko saat kärsiä eli täysi narsisti. Kyllä saisi he hameväkikin joskus katsoa peiliin.

    • Mahtavauusirakkaus

      Huh onpas raskas juttu. Olet vetänyt vielä kulissiakin kauanko? No tuskin tuolla kakkosella on asiat sen paremmin. Arvostaahan se hetken mutta odotappas hetki tulet huomaamaan ettei kaikki ole niinkuin luulet. Yhtä pariskuntaa tässä seurailtu jo pitempään. Ne luulee ettei tiedetä niitten tarinaa. No tulevat huomaamaan miten " arvostetaan kylillä tuota kakkosta. Kyllä siitä tietää aina joku. Minäkin arvostan toki miehen uutta! Tottakai ja kun selän kääntää onhan meillä hyvät jutut. Näitä kuule riittää. Niin salassa luulivat olleensa. Ja höpö höpö tiedettiin ennen eroakin tilanne.

    • Vahvuuttako

      Useimmiten se on vain näin päin että se nöyryyttäjä on mies, omasta mielestään vahvemman muodossa, mutta sitä vain omissa mielikuvissaan. Oikeasti hän on hyvin heikko ihmisriippuvainen joka näyttelee vain rumalla käyttäytymisellä "vahvaa". Ei näe sitä mitä toiset näkee hänestä itsestään. Omaan "vahvuuteensa" sairastuneet ovat häikäilemättömiä ja leuhkia jopa siinä määrin että kuvittelevat olevansa casanovia jotka saa naisen kuin naisen. Heikoimmat naiset, juuri kaltaisensa heihin useimmiten haksahtaa. Elämä ei jätä heitäkään opettamatta vaikka muuta luulisi.
      Ap. itke itkusi se puhdistaa vaikka koskeekin nyt. Sen jälkeen olet taas vahvempi kuin pettäjämiehesi ja pärjäät paremmin kuin hän luonteensa heikkouksineen. Juuri hänen heikkoutensa tulee häntä opettamaan kovallakin kädellä.

    • pitkäliittotakana

      Täällä myös yksi voimaantunut ja elämästä nauttiva ex-rouva. Elämä yllätti todella ja toipuminen oli raskasta, mutta kun lopulta suru ja masennus väistyvät, alkoi elämäni paras vaihe.

      Yritä ap jaksaa päivä kerrallaan. Vaikka ei siltä tunnukaan, niin elämä voittaa vielä.

      • lopultahyvin

        Kaksi vuotta jotka olen elänyt isolla Eellä. Nyt tässä ja tänään. Ero oli rankka en ole katkera en tuhlaa päiviäni katkeruuteen. Me selvitään kaikki jos halutaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe