Yli-ikäistä römpsäänsä ktm-aisurille. Ei hyvin mene hänelläkään.
N38 ei saanut tyrkytettyä
53
868
Vastaukset
- SexPillu
Damn right!
- Pillujen--asiantuntija
Varmaan on antanut jo sille miehelle. Etkö lukenut juttua että N38 on ihan märkänä jo sille treffit miehelleen. Ei se muuten tänne kirjoittelisis siitä koko ajan.
Ihanaa, ku muistatte mua :)
Ja hän on 70% todennäköisyydellä Hän :) varovaisesti arvioituna. Ikinä ennen 29 tunnin päästä ensitapaamisesta halunnut pitää ihmistä "omana". Nyt tuntuu siltä. Mut hiljaa hyvää tulee :)
Tiedoksi, hän tuntee samoin ;)N38 kirjoitti:
Ja hän on 70% todennäköisyydellä Hän :) varovaisesti arvioituna. Ikinä ennen 29 tunnin päästä ensitapaamisesta halunnut pitää ihmistä "omana". Nyt tuntuu siltä. Mut hiljaa hyvää tulee :)
Tiedoksi, hän tuntee samoin ;)Mites seksi sujuu keskenänne?
Niinpä, pettymys voi olla karvas.Alfabertti kirjoitti:
Mites seksi sujuu keskenänne?
Niinpä, pettymys voi olla karvas.Niin. Jos tämä mun arvio osoittautuu vääräksi, joudun varmaan etsimään pikaisesti lohdutusta hyväntekeväisyyden kautta xD. Sen verran syvälle sieluun uppos hän
N38 kirjoitti:
Niin. Jos tämä mun arvio osoittautuu vääräksi, joudun varmaan etsimään pikaisesti lohdutusta hyväntekeväisyyden kautta xD. Sen verran syvälle sieluun uppos hän
Ei millään pahalla, mutta sun ihastumisvauhtisi on pelottava.
Jos tosta tunteesi vielä syvenevät, niin ystävänpäivänä 2017 tanssitaan häitä.- Kiltti-ja-kunnollinen
Alfabertti kirjoitti:
Jos tosta tunteesi vielä syvenevät, niin ystävänpäivänä 2017 tanssitaan häitä.Pertti, sinä olet vanha kurppa ja neitsytsetä. Et ymmärrä ihmissuhteista mitään.
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Pertti, sinä olet vanha kurppa ja neitsytsetä. Et ymmärrä ihmissuhteista mitään.
En kiistä etteikö siitä olisi vierähtänyt tovi kun itse olen ollut mukana parisuhdekuvioissa, mutta kyllä minä sen muistan kuinka yli-innokkaat naiset lensivät kaaressa miinuslaatikkoon kun nuori Pertti-poika tunsi silmukan kiristyvän kaulallaan.
Miesten kanssa on oltava tarkkaavainen suhteen ensi metreillä, päätös sitoutumisesta on miehelle aivan eri kokoluokan juttu kuin naiselle.Alfabertti kirjoitti:
Jos tosta tunteesi vielä syvenevät, niin ystävänpäivänä 2017 tanssitaan häitä.Siinäpä se... Mä en ole ees ihastuvaa tyyppiä. Nää on outoja tuntemuksia mulle ja olen analysoinnut, mikä tää nyt on :D ja miksi. Muuta selitystä ei oo, kun että hän on hyvin lähellä Hänstä, enkä koskaan aiemmin ole tavannut ketään vastaavan tyyppistä miestä :). Mut mä osaan kyllä pitää tunteet kurissa, ennen luonnehdin itseänä tunnevammaiseksi, kun en ymmärtänyt yhtään kun joku kertoi tälläisistä tuntemuksista, kuin mulla nyt on.
Ei häitä eikä sitoutumista ennen 4 kk koeajan loppumista (jotain ihmisistä sentään työnantajana olen oppinut) kylläkään tule :).- että.kelpaako
N38 kirjoitti:
Siinäpä se... Mä en ole ees ihastuvaa tyyppiä. Nää on outoja tuntemuksia mulle ja olen analysoinnut, mikä tää nyt on :D ja miksi. Muuta selitystä ei oo, kun että hän on hyvin lähellä Hänstä, enkä koskaan aiemmin ole tavannut ketään vastaavan tyyppistä miestä :). Mut mä osaan kyllä pitää tunteet kurissa, ennen luonnehdin itseänä tunnevammaiseksi, kun en ymmärtänyt yhtään kun joku kertoi tälläisistä tuntemuksista, kuin mulla nyt on.
Ei häitä eikä sitoutumista ennen 4 kk koeajan loppumista (jotain ihmisistä sentään työnantajana olen oppinut) kylläkään tule :).Olisi ihanaa kuulla pierun äänesi :)
Pistä pieru vocaroon ja pyllynreikäsi kuva aijaan kautta! N38 kirjoitti:
Tiedoksi, hän tuntee samoin ;)Kuulostaa kivalta :)
Tsemppiä!Alfabertti kirjoitti:
En kiistä etteikö siitä olisi vierähtänyt tovi kun itse olen ollut mukana parisuhdekuvioissa, mutta kyllä minä sen muistan kuinka yli-innokkaat naiset lensivät kaaressa miinuslaatikkoon kun nuori Pertti-poika tunsi silmukan kiristyvän kaulallaan.
Miesten kanssa on oltava tarkkaavainen suhteen ensi metreillä, päätös sitoutumisesta on miehelle aivan eri kokoluokan juttu kuin naiselle.Tämä riippuu naisesta. Toki, lukeudun varmaan tässä kohtaa poikkeuksiin. Tuntuu, että itseäni alkaa ahdistamaan tosella helposti yli-innokkaat miehet. Juuri jouduin jäähdyttelemään erästä miestä, joka laittoi viestiä pitkin päivää. Sieltä tuli viestejä tyyliin: "Mun on pakko saada sut".
Siinä vaiheessa nousi karvat pystyyn tällä neidillä. Mua ei ole ikinä kiinnostanut mikään helppo. "If anyone can have it, I don't want it.- jormaasinne
että.kelpaako kirjoitti:
Olisi ihanaa kuulla pierun äänesi :)
Pistä pieru vocaroon ja pyllynreikäsi kuva aijaan kautta!Että.kelpaako: Olisi ihanaa kuulla pierun äänesi :)
Nainen34v: Kuulostaa kivalta :)
xD xD xD - VoiPertti
Alfabertti kirjoitti:
Mites seksi sujuu keskenänne?
Niinpä, pettymys voi olla karvas.Vihreytesi näkyy tänne asti!
- HuohPerttiä
Alfabertti kirjoitti:
Miesten kanssa on oltava tarkkaavainen suhteen ensi metreillä, päätös sitoutumisesta on miehelle aivan eri kokoluokan juttu kuin naiselle.Kyllä se naiselle on vielä suurempi asia, ihan biologiasta johtuen.
HuohPerttiä kirjoitti:
Kyllä se naiselle on vielä suurempi asia, ihan biologiasta johtuen.
Seksin harrastaminen ei vaadi mieheltä muuta kuin stondiksen, mutta parisuhteeseen ryhtyminen on miehelle isompi juttu.
VoiPertti kirjoitti:
Vihreytesi näkyy tänne asti!
Sinun vihreytesi näkyy tänne asti.
Sänkyjutut voi oikeasti koitua esteeksi suhteelle.Nainen34v kirjoitti:
Tämä riippuu naisesta. Toki, lukeudun varmaan tässä kohtaa poikkeuksiin. Tuntuu, että itseäni alkaa ahdistamaan tosella helposti yli-innokkaat miehet. Juuri jouduin jäähdyttelemään erästä miestä, joka laittoi viestiä pitkin päivää. Sieltä tuli viestejä tyyliin: "Mun on pakko saada sut".
Siinä vaiheessa nousi karvat pystyyn tällä neidillä. Mua ei ole ikinä kiinnostanut mikään helppo. "If anyone can have it, I don't want it.Takertuvia ihmisiä on miehissä ja naisissa, ihan yhtä lailla. Ne on kaikille hirvitys.
- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Tämä riippuu naisesta. Toki, lukeudun varmaan tässä kohtaa poikkeuksiin. Tuntuu, että itseäni alkaa ahdistamaan tosella helposti yli-innokkaat miehet. Juuri jouduin jäähdyttelemään erästä miestä, joka laittoi viestiä pitkin päivää. Sieltä tuli viestejä tyyliin: "Mun on pakko saada sut".
Siinä vaiheessa nousi karvat pystyyn tällä neidillä. Mua ei ole ikinä kiinnostanut mikään helppo. "If anyone can have it, I don't want it.Ihan klooniarmeijaan kuulut tässäkin. Kaikki naiset inhoavat yli-innokkaita miehiä. Pelimiesoppien suuri haaste on aina ollut se miten olla samalla aloitteellinen ja himokas, mutta toisaalta mies jota on vaikea saada.
- kysyjas
121212121212 kirjoitti:
Ihan klooniarmeijaan kuulut tässäkin. Kaikki naiset inhoavat yli-innokkaita miehiä. Pelimiesoppien suuri haaste on aina ollut se miten olla samalla aloitteellinen ja himokas, mutta toisaalta mies jota on vaikea saada.
Oletko Nainen34v?
- 121212121212
kysyjas kirjoitti:
Oletko Nainen34v?
Myönsin jo aiemmin, että Nainen34v on nimimerkkini.
121212121212 kirjoitti:
Myönsin jo aiemmin, että Nainen34v on nimimerkkini.
No ei varmasti ole! 🤓
että.kelpaako kirjoitti:
Olisi ihanaa kuulla pierun äänesi :)
Pistä pieru vocaroon ja pyllynreikäsi kuva aijaan kautta!Mene kiltti, tiehesihttps://youtu.be/5ibFP-Y7i1w
Nainen34v kirjoitti:
Kuulostaa kivalta :)
Tsemppiä!Kiitti, myös vaikuttaa hyvältä. Tosi hyvältä. Mietin jo et liian hyvältä. Mitta hän vain on Hän... pelottavaa tunteilua 😂 kun en ole tunteellinen ihminen. Hän on vilpitön eikä näyttele, aivan erilainen kuin kukaan muu aiemmin tapaamani mies. Ei pelaa mitään, ei tavoittele mitään, on avoin ja yksinkertaisesti ihana. Harvemmin oon miehiä elämässäni ihaniksi sanonut... taitaa olla yksi kerta vain ja sekin psyykattuna ja manipuloituna :D.
- Pertsa_ompi_impi
Alfabertti kirjoitti:
Sinun vihreytesi näkyy tänne asti.
Sänkyjutut voi oikeasti koitua esteeksi suhteelle.Pertsa kirjoittaa omasta kokemuksesta. Jopa eläketantat juoksevat kirkuen karkuun, kun kuulevat, että melkein kuusikymppinen ukko on vielä neitsyt.
- niistä.kiinnostunut
N38 kirjoitti:
Kiitti, myös vaikuttaa hyvältä. Tosi hyvältä. Mietin jo et liian hyvältä. Mitta hän vain on Hän... pelottavaa tunteilua 😂 kun en ole tunteellinen ihminen. Hän on vilpitön eikä näyttele, aivan erilainen kuin kukaan muu aiemmin tapaamani mies. Ei pelaa mitään, ei tavoittele mitään, on avoin ja yksinkertaisesti ihana. Harvemmin oon miehiä elämässäni ihaniksi sanonut... taitaa olla yksi kerta vain ja sekin psyykattuna ja manipuloituna :D.
Mille sun pierut haisee yleensä? :)
niistä.kiinnostunut kirjoitti:
Mille sun pierut haisee yleensä? :)
Kiltti, jätä mut rauhaan pierujuttujesi kanssa. Vaikutat imbesiililtä näillä. Eli kunnioita itseäsi ja lopeta.
- siilli
N38 kirjoitti:
Kiltti, jätä mut rauhaan pierujuttujesi kanssa. Vaikutat imbesiililtä näillä. Eli kunnioita itseäsi ja lopeta.
Ainoa imbesiili palstalla on mr.hedgehog
- EdesUnissa
Suomalaisten suurin ilo on vahingonilo ? Ei kai mikään muu selittäisi tämän kaltaisia aloituksia ?
Tältä palstalta voitaisiin kerätä tulevaisuuden poliitikkomme. Asenne olisi jo kohdallaan. Paskaako siitä onnistuuko itse missään, kunhan voi keksiä ettei joku toinen onnistunut siinä mitä keksimme sen haluavan. - Kiltti-ja-kunnollinen
Se on paska jännämies mies ja nainen antaa sille
Ei hän ole jännämies. Hän on ujohko, hellä, huomaavainen, kiltti, rauhallinen, joustava, ymmärtäväinen, järkevä, romanttinen, rehellinen, ei oman edun tavoittelija, utelias, herrasmies , sillä on ihana hymy ja vähän väsyneet silmät, ja ja ja... hän on vain ihana :D
Äääh ällöttää itseänikin nuo siirappiset tuntemukset xD mutten voi mitään. En mä sille näitä kerro kuitenkaan. Enkä ees kavereille. Ku ei kukaan usko minun pystyvän tuntemaan tälläisiä xD alle 2 vrk päästä ensinäkemisestä. Vaikka ollaanki viestitelty jo pitempään. Mut viedään M1 lähetteellä osastolle, jos kavereille kertoisin xDN38 kirjoitti:
Ei hän ole jännämies. Hän on ujohko, hellä, huomaavainen, kiltti, rauhallinen, joustava, ymmärtäväinen, järkevä, romanttinen, rehellinen, ei oman edun tavoittelija, utelias, herrasmies , sillä on ihana hymy ja vähän väsyneet silmät, ja ja ja... hän on vain ihana :D
Äääh ällöttää itseänikin nuo siirappiset tuntemukset xD mutten voi mitään. En mä sille näitä kerro kuitenkaan. Enkä ees kavereille. Ku ei kukaan usko minun pystyvän tuntemaan tälläisiä xD alle 2 vrk päästä ensinäkemisestä. Vaikka ollaanki viestitelty jo pitempään. Mut viedään M1 lähetteellä osastolle, jos kavereille kertoisin xD:D Ilmankos sie olet ottant kuvaskin poies profiilistas. Ettei vuan kukaan tuttu tunnista ja pääse kirjottamaan lähetettä. :P
Mut juu onnea matkaan ja pidä hattu viileenä.- onneajatkoon
N38 kirjoitti:
Äääh ällöttää itseänikin nuo siirappiset tuntemukset xD mutten voi mitään. En mä sille näitä kerro kuitenkaan. Enkä ees kavereille. Ku ei kukaan usko minun pystyvän tuntemaan tälläisiä xD alle 2 vrk päästä ensinäkemisestä. Vaikka ollaanki viestitelty jo pitempään. Mut viedään M1 lähetteellä osastolle, jos kavereille kertoisin xDEnsivaikutelma on kunnossa ennen koko totuutta.
- eihyvänytollenkaan
N38 kirjoitti:
Äääh ällöttää itseänikin nuo siirappiset tuntemukset xD mutten voi mitään. En mä sille näitä kerro kuitenkaan. Enkä ees kavereille. Ku ei kukaan usko minun pystyvän tuntemaan tälläisiä xD alle 2 vrk päästä ensinäkemisestä. Vaikka ollaanki viestitelty jo pitempään. Mut viedään M1 lähetteellä osastolle, jos kavereille kertoisin xDVäsyneet silmät? Yritä seuraavilla treffeillä olla vähän mielenkiintoisempi.
- koisosentään
pete_pjn kirjoitti:
:D Ilmankos sie olet ottant kuvaskin poies profiilistas. Ettei vuan kukaan tuttu tunnista ja pääse kirjottamaan lähetettä. :P
Mut juu onnea matkaan ja pidä hattu viileenä.hattu viileenä vai vittu haaleena
pete_pjn kirjoitti:
:D Ilmankos sie olet ottant kuvaskin poies profiilistas. Ettei vuan kukaan tuttu tunnista ja pääse kirjottamaan lähetettä. :P
Mut juu onnea matkaan ja pidä hattu viileenä.Kuvan otin pois, ku eräs vähemmän mukava vonkaaja tunnisti mut täältä. Toivon, et menee tiehensä.
- Pillujen--asiantuntija
KYllä ne haarat kohta aukee sille. Ei miehen kannata tuhlaa aikaa naiseen jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä saa pillua.
- londoncalling
Alfabertti kirjoitti:
Jos kaksi kertaa tavataan eikä harrasteta seksiä, kyse on kaverisuhteesta.
Kelpaisiko alfabertille yksinhuoltaja?
londoncalling kirjoitti:
Kelpaisiko alfabertille yksinhuoltaja?
Ei sillä ole väliä, mun ikäinen mies katselee naisia joilla on jo hivenen elämää takana.
- Pertti-sedästä
Alfabertti kirjoitti:
Sä oot vissiin tapaillut jotain neitsyttä rippileiriltä lähtien?
Alfabertti-sedäksi?
Pertti-sedästä kirjoitti:
Alfabertti-sedäksi?
Ei sun tarvitse leikkiä salapoliisia joka on selvittänyt jonkun suuremman salaisuuden, se on ihan yleisesti tiedossa että Pertti-setä on Alfabertti.
- varsinainenmultinikki
Alfabertti kirjoitti:
Ei sun tarvitse leikkiä salapoliisia joka on selvittänyt jonkun suuremman salaisuuden, se on ihan yleisesti tiedossa että Pertti-setä on Alfabertti.
Näin on ja lisäksi sillä on ties miten paljon muita nikkejä pelkästään jo tällä palstalla. Ja lisää rekkaa jatkuvasti omien myös toisten vakiintuneita nikkejä. Että sellainen setä.
varsinainenmultinikki kirjoitti:
Näin on ja lisäksi sillä on ties miten paljon muita nikkejä pelkästään jo tällä palstalla. Ja lisää rekkaa jatkuvasti omien myös toisten vakiintuneita nikkejä. Että sellainen setä.
Mistä vitusta sä olet saanut päähäsi että joku rekkailee nikkejä?
Onko sulta rekattu useampia nikkejä?- alberttipalaj
Alfabertti kirjoitti:
Mistä vitusta sä olet saanut päähäsi että joku rekkailee nikkejä?
Onko sulta rekattu useampia nikkejä?Sähän niitä rekkailet.
- kaisanoasaa
Kyllä römpsä on 38 vuoden iässä jo pahasti ylikypsä.
- saatietystisanoa
Mulkkukin alkaa maistua tuon ikäisellä härskiintyneeltä.
- kaisanoasaa
saatietystisanoa kirjoitti:
Mulkkukin alkaa maistua tuon ikäisellä härskiintyneeltä.
Voi olla. En ole maistanut.
- 876
Onko toi n38 entinen 28? Tuliko 10 vuotta lisää kerralla.
- silver1412
Naiset valehtelevat oman ikänsä, baarissa kun törmää naisen, hän on itse 38 vuotias, mutta sano olenansa 28 vuotias.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396