Miten musta tuntuu, että....

huolestuttavaamenoa

...jopa täällä Euroviisusivulla on tänä vuonna paljon enempi yhä asiattomampia, sairaampia vihakirjoittelijoita? Asiallisia kommentteja on paljon vähemmän kuin joskus ennen.

4

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • commiekid

      Sitä se on kun punavihreä lällätyskupla alkaa puhkemaan... kaikki on vihapuhetta siitä lähtien ja sitten sinun maailmasi palaa tuhkaksi. Deal with it.

      • häviäjien.ruikutuskupla

        Menepäs nyt juttelemaan jollekin turvalliselle aikuiselle omista ongelmistasi, ja jätä ne maailmanpalofantasiat ym. kiukuttelut jo vähemmälle. Kaltaistesi vihaoksentelulla ei suomalaiselle yhteiskunnalle ja kulttuurille tehdä mitään muuta kuin vahinkoa. Aikuiset, tasapainoiset ihmiset osaavat käsitellä turhaumansa ominaan, erottaen ne tuntemattomista ihmisistä ympärillään. Koita opetella sitä.


    • ei.ihan.noinkaan

      Viime vuonna Euroviisut-osiossa oli ylipäätään paljon enemmän viestejä ja ketjuja ylipäätään, ja mielestäni vielä enemmän myös vihakirjoittelua ym. sosiovammailua. Nythän täällä ei näy muuta kuin pari vihatrollia / -ressukkaa ja kourallinen kirjoittelijoita, jotka yrittävät keskustella aiheesta.

      Toki yleisesti nettikeskustelujen kehitys on kuvaamasi kaltaista, mutta juuri tällä palstalla kirjoittelu on oikeastaan hiljennyt lähes kokonaan.

      • huolestuttavaamenoa

        No se siinä juuri ehkä onkin, että kun täällä vain noita vihakirjoittelijoita ja asialliset kommentoijat kaikonneet, niin nuo vihatekstit hyppäävät silmille. Minne ne asialliset aikuiskirjoittajat ovat menneet keskustelemaan viisuista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe