Naisten pitää leikata?

Girl1600

Eli siis oon 16v tyttö ja niin kyllästynyt siihen et naisten pitää sheivata, mut miesten ei. Mikä siinä on jos joku nainen ei halua sheivata jalkojaan, niin minkätakia siitä tehään niin hirveä asia? Just niiku mies jolla on jalkakarvat niin kukaan ei sano mitään. Tai jos miehel on mahakarvat,selkä, rinta tai käsi, niin se on fine, mut jos naisel on samoispaikois karvat niin sitä katotaan vinoon. En yleistä, mut yleensä näin käy.

8

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KarvaApina88

      Sehän on aivan jokaisen omia valintoja mitä tekee. Antaa karvat kasvaa, jos sille tuntuu, eikä välitä muiden motkotuksista..
      Mun mies ei ois moksiskaan karvoista tai välitä sheivailenko vai en. Musta itsestä tuntuu vaan, että oon sen verran karvainen apina, että ei ois itsestä kiva antaa karvojen kasvaa. Ei mua se kiinnosta millasia muut on, mut omistani mä en tykkää..

    • keski_ikäinen

      Suhtautumisessa karvoihin on muotivirtauksia. Sen näet vaikka kun katsot eri vuosikymmenten kulmakarvaihanteita. Sama pätee alapään karvoihinkin.

      Nykyään säärikarvoihin on suvaitsevaisempi asenne. Jotkut naiset antavat karvojen reilusti olla. Jos itsetuntosi riittää, niin tee niin! Itseäni haittaa lähinnä siinä vaiheessa, kun en tiedä, onko T-paitaan ja bermudasortseihin pukeutunut laiha ja rinnaton olento nainen tai mies, vai onko hän kenties kolmas sukupuoli. Tosin sehän on oma ongelmani. Suomessa on vain yksi "hän " sana, joten mikä minä olen tädittelemään tai sedittelemään.

      Itse olen poistanut karvojani koko elämäni teini-iästä keski-ikään, ja se kuuluu identiteettiini. Oli muoti mikä vaan, ei kiinnosta. Miehellä saa karvat olla. Jos on ääripitkät alapään karvat, niin tietysti niitä voisi vähän lyhentää, etteivät mene aktissa väliin.

      Naisella näkyvät vatsa-, rinta-, tai selkäkarvat eivät ole normaalit. Ne ovat merkki poikkeavista hormoniarvoista, eli yleensä kuukautiskiertokaan ei ole normaali, kuten ei hedelmällisyys. Ja tilaan saattaa liittyä esim. suurempi metabolisten sairauksien riski. Eli kyllä nainenkin voi pitää rintakarvoja, mutta jokainen kanssasisar tietää vaistonvaraistesti, että hänen terveytensä ei ole kunnossa.

    • sokeripeppu

      No liity feministipuolueeseen. Se sopii yleistäjille jotka eivät niinku yleensä yleistä, mut kuiteski.

    • kaikkioppinut

      no ei tarvitse leikata mutta siistit paikat ovat paikallaan. Olen itse mies ja olen ollut vaimoni kanna naimisissa -70 luvulta lähtien, jolloin ei karvoja vielä ajeltu. ("vitsi") Kun rakastelimme ja vaimo huokasi ja levitti kätensä tyytyväisyyden merkiksi, niin tuumasin, että onko niitä vielä kaksi.))
      silloin ei ajeltu edes kainalo karvoja. Nykyään vaikka olemme yli 60 vuotiaita niin huolehdimme ettei karvoitus ole haitallinen. Olen mies ja pari kertaa olen ajanut kaikki pois, mutta vaimo on sanonut että ei ole hyvä. Pidä sinä karvoitus mutta siistinä.
      Näin on eletty yhdessä yli 40 vuotta. Vaimo on seivannut itsensä ja minä pitänyt itseni tasaisen siistinä.
      Mukavinta kun me kumpikin olemme leikanneet toistemme karvoitusta. Tämä yksinkertainen asia on myö seksikästä se tuo myös sitä esileikkiä jota me kaikki kaipaamme.
      Seivatkaa toisianne.

      Sinulle 16 vuotias ole täysin itsesi, tee niin kuin tuntuu hyvältä. Kun löydät ystävän jonka kanssa olet sinut voit tehdä mitä haluat.

    • jktrhiuthewui

      Minusta on täysin käsittämätöntä, että naisten karvattomuudesta on tullut jotenkin niin normi, että naiset itsekin luulevat olevansa epänormaaleja jos karvaa kasvaa muuallakin kuin vain päässä ja silmäripsissä. Naista saatetaan pitää ällöttävänä, jopa epähygieenisenä, jos ei ole itseään joka paikasta ajelemassa vaikka miehillä samoissa paikoissa olevat karvat tuntuvat olevan ok. Lopetin tänä kesänä säärikarvojeni ajelun. Huomasin, että sosiaalinen paine niiden ajeluun taitaa olla melkoinen kun ulos mennessä mietin uskallanko mennä paljain nilkoi ilman sukkahousuja niin, että karvat näkyvät. Tämä oli minusta naurettavaa ja nyt olen vain karskisti liikkunut ulkona karvoineni enkä todellakaan niitä ole enää ajamassa. Tuntuu jopa vapauttavalta olla vaan oma itsensä. Ei enää kutisevaa ihoa ajon jälkeen tai huolta siitä ovatko karvat liian pitkät.

      • Karvaisena

        Monella miehellä on paljon karvoja joitten ajelusta ei tulisi yhtään mitään kasvaisivat entistä tuuheammaksi turhaa työtä olisi jalkakarvoja ym ajella. Kukin tehköön miten haluaa.


      • Pelkkä_kaupunkilegenda
        Karvaisena kirjoitti:

        Monella miehellä on paljon karvoja joitten ajelusta ei tulisi yhtään mitään kasvaisivat entistä tuuheammaksi turhaa työtä olisi jalkakarvoja ym ajella. Kukin tehköön miten haluaa.

        Ei ne miehenkään karvat kasva tuuheammiksi jos sheivaa. Ne vaan tuntuu siltä kun karvat ovat yhtä paksuja latvaan saakka.


    • Anonyymi

      No ei vitussa pidä sheivata naiset on seksikkäämpiä kun ei sheivaa ei naisille kasva samanlaisia karvoja kun miehillä miehien kuitenkin kannattaa sheivata parta joka on epäreilua ja vielä leikata hiuksensa tilanne on päinvastoin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe