Etsitkö parisuhdetta?

Kyselijä-

Haluatko seurustella ja asua yhdessä jonkun kanssa. Millaista kumppania etsit, pitääkö olla komea, rikas, töissä?

40

798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunnainen

      Kaunis nainen saa olla. Antavainen, rikas. Oma asunto siltä varalta jos ei samaan mahduta. Paljon kauniita kavereita myös antavaisia saa olla. Jos sattuu ettei sitten kaikesta huolimatta onnistu niin voi hakea lohtua kavereista.
      Rahoja en kaipaa mutta ruokaa saa olla pöydät notkollaan. Muullakaan omaisuudella ei ole väliä kunhan rahaa löytyy matkustamiseen. Vastineeksi voin kokata antaa(saada) seksiä kymmenen kertaa päivässä. Voin siivotakkin kunhan halut saa tyydytetyksi.
      Nälkäisenä ei jaksa panna. Seksuaalliset halut saa vaihdella kunhan niitä ainakin pari kertaa viikossa riittää. Lapsia en kaipaa. Voin tehdä jos ihan kauhia este saamiselle.
      Luonteella ei ole ihan hirveästi väliä, jos ei ole ihan mahdoton suustaan.
      Ulkopuolisia suhteita en hyväksy itseltä enkä naiselta.
      Ollaan tai sitten ei.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Etsin samantasoista naisia kun itse olen eli kokematonta naista.

      • pöllii

        Oletko nuori 2-kymppinen kolli, silloinhan se samantasoinen on helppo löytää eli kokematon nainen.


      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Olen 35 v. Kyllä minulle parikymppinen nainen kelpaa.


      • ätmiteivätmiehiä
        Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Olen 35 v. Kyllä minulle parikymppinen nainen kelpaa.

        Ei ole tasoisesi. Sinulle sopii joku samanikäinen, kokematon nainen. Tosin kaikki täysijärkiset naiset ovat tuohon ikään mennessä menettäneet neitsyytensä. Tosin etpä sinäkään voi olla normaaliälyinen, jos poikuus on pysynyt tähän mennessä.


    • Välillä käväisee mielessä että olisi kiva löytää itselle uusi kumppani, mutta tällä hetkellä en hae sellaista ja todennäköisesti se on lopullista.

      • Varmaan sopiikin sulle paremmin tuo panosuhteiden kierrättäminen. Kun vaan olisit rehellinen niille kaikille panoillesi, ettei kukaan erehdy luulemaan sun huomiostasi sen enempää. Joku voi kokea haaskaavansa elämäänsä sun kanssa, kun sulta puuttuu se tärkein pala päästä.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Varmaan sopiikin sulle paremmin tuo panosuhteiden kierrättäminen. Kun vaan olisit rehellinen niille kaikille panoillesi, ettei kukaan erehdy luulemaan sun huomiostasi sen enempää. Joku voi kokea haaskaavansa elämäänsä sun kanssa, kun sulta puuttuu se tärkein pala päästä.

        Ei multa mitään puutu, kaikki ok.


      • Alfabertti kirjoitti:

        Ei multa mitään puutu, kaikki ok.

        Niinhän sinä luulet, kun et paremmasta tiedä. Sinä täytät sitä tyhjiötä tuolla panemisella.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet, kun et paremmasta tiedä. Sinä täytät sitä tyhjiötä tuolla panemisella.

        Ei mun seksielämä ole nykyisin vilkasta, luulen että viime vuonna sullakin oli vilkkaampaa.

        Tyhjiö kyllä on, mutta ei sitä pillulla täytetä.


    • En taida haluta sellaista tällä hetkellä.

    • En etsi parisuhdetta.

    • Otsikon kysymykseen, Kyllä.

      Jaa että millaista... Mieluusti lapseton, mutta haluaa lapsia. Ei tosin heti, vaan sen jälkeen kun olemme nähneet että parisuhde on kestävällä mallilla ja kestää arjen ja sen, että nykyisessä työssäni olen kesäisin PALJON poissa kotoa.
      Tuo edellinen rajaa kumppanin iän jonnekkin 26-37v tietämille, mutta saattaa molempien päätyjen ulkopuolellakin olla mahdollisia kumppaneita.
      Töissä käyvä, opiskeleva taikka erittäin hyvä ja painava syy miksi näin ei ole. Molemmat tuo talouteen oman osuutensa.
      Luonteeltaan saisi olla sellainen leppoisa ja rauhallinen mutta jonkin verran minua sosiaalisempi ja ulospäinsuuntautuneempi. Olen huomannut että miekin tulen 'ulos kuorestani', kun toinen on puheliaampi ja menevämpi. Rauhallisuudella tarkoitan myöskin sellaista, että vaikka intoa löytyy nähdä maailmaa, niin ei kuitenkaan olisi useampaan kertaan vuodessa ulkomaan matkaa suunitteilla ja tavoitteena kiertää kaikki maailman maat. Itse olen enemmänkin sellainen, että jos nyt muutama maan elämänsä aikana käy katsomassa niin hyvä juttu.
      Olisi positiivista, jos löytyisi retkeily ja eräintoa olematta kuitenkaan klassinen "maatilan emäntä".
      Ulkonäöllisesti miun simmuun sopiva. Yleensä sellaisia ovat olleet normaali tai hoikka vartaloiset, itseäni lyhyemmät naiset. Sellaiset, jotka jaksaa kantaa makkariin. Tai ainakin jotakuinkin raahata. :)
      Ja mitä makkari touhuihin tulee, niin mieluusti kokeilunhaluinen, aktiivinen ja aloitteellinen.

      Mitä aloittajan mainitsemaan rikkauteen tulee, niin ei tarvitse olla rikas, kunhan talous ei ole rapakunnossa. Tietty ainahan se 'rikkaus' on positiivista, mutta ennemmin mie tykkäisin jos se rikkaus olisi muodossa "maata ja mantua riittää", jonne voisi vaikka sen yhteisen tönön rakentaa/rakennuttaa. :D

      • EiRaahattu

        "Jotakuinkin raahata.." 😀😀😁😁


      • EiRaahattu kirjoitti:

        "Jotakuinkin raahata.." 😀😀😁😁

        :D Juu ei raahattu ei.


    • Etsin kilttiä ja huomaavaista sekä henkisesti vahvaa naista joka hyväksyy minut vikoineen kaikkineen ja arvostaa myös omaa aikaa kummallakin.
      Tietenkin että jos kohtaan jonkun niin kävisi sellanen tuuri että rakastuisin ja hän rakastuis minuun myös. Kyllä se päivä koittaa ja jossain sen naisen tapaan.
      Ikä saa olla 30-40, lapset ei haittaa mutat ei oo pakko ollakkaan.

    • josyksisarvinenlöytyy

      Lapsetonta, siveää(ei yhdenillanjuttuja tai sarjasuhteilijoita) ja fiksua yhden miehen naista, joka pitää huolta myös fyysisestä kunnostaan.

      • myötätunto

        Eikös se kuu taivaalta nyt olis helpompi.


    • treffeillelähden

      En etsi parisuhdetta tällä hetkellä mutta jos kohille pöllähtää joku mukava mies niin...

    • nuorinainen88-

      Tottakai haluaisin seurustella! Ja varmaan ainakin 50 % miehistä kelpaisi, koska moni mies on ainakin jollain tavalla söpö/silmää miellyttävä, vaikka se olisi sitten ihan pelkästään todella kauniit silmät.

    • kmnlk

      Ehdottomasti etsin seurustelusuhdetta. En tiedä pystynkö sopeutumaan yhdessä asumiseen. Mies35

    • En enää etsi.

      • pillujen--asiantuntija

        Olen valmis suhteeseen kanssasi.


      • helgamies_

        Niin minäkin.


    • EdesUnissa

      Mulle kävis ihan millainen nainen vaan, kunhan se on kaunis, mukava, alle 40v, mielellään sellainen uskollinen, mutta kevyesti huorahtava olemus, joku korkeakoulutus saisi olla, ei nalkuta ja tykkäisi filosofiasta tai historiasta tai ainakin tuntisi näitä.
      Ja sitten oma musiikkimakuni on blues, joten olisi hienoa jos maut täsmää. Mutta tästä vaatimuksesta voin tinkiä jos mimmi osaa räpätä tai on entinen punkkari. Tällaisia Teillä on varmaan jonoksi asti, joten laittakaa lista tulemaan niin rupean valkkaamaan siitä sopivinta.
      Niin ja ei saisi olla yli 181 cm ettei minulle tule kompleksia kadulla.

      (Voin antaa entisen vaihdossa, se on suunnilleen samoilla spekseillä, mutta tuo filosofia ja historia kenttä on heikko, eikä musiikkimaut täsmänneet. Siksi joutuukin vaihtoon, mutta on vielä aivan kelpo kunnossa pitempiaikaiseenkiin käyttöön.)

      • lieköväärä

        Vaihtoautomarkkinat on oikotiellä..


    • Kaikissapimeys

      Oh-hoh.. Korvienväli!D

      • Kaikissapimeys

        #1.


      • Kaikissa

        Kaikissa


    • m-i-e-s

      En etsi parisuhdetta, parisuhde etsii minua. Toisinaan tuntuu, että olen parisuhteen etsityin henkilö. Hävyttömät parisuhdeagentit kiihkeä ja kostea on aina kannoilla. =P

      • Kuulostaa tutulta tuo, että olet parisuhteen etsityin henkilö.

        Joskus kun naisia on oikein paljon tarjolla, lyhytjänteisyys ottaa vallan ja menee sieltä mistä aita on matalin pitkän aikavälin kustannuksella. Sitten syntyy hetkellinen illuusio, että normaalia parisuhdetta pystyy myös hoitamaan vain ilmestymällä paikalle, näyttämällä hyvältä ja yrittämällä pysyä jollain tavalla tolkuissaan.


    • nainen322

      Etsin parisuhdetta. Miehen pitäisi olla tasapainoinen, liikunnallinen ja normaalipainoinen, työssäkäyvä sekä samoja arvoja omaava. Elämäntyyli ja tulevaisuuden haaveet pitäisi olla samankaltaisia. Mies osaisi kuunnella ja olla minusta kiinnostunut eikä vain puhuisi pelkästään itsestään. Ei tarvitsisi olla mikään ns. naisten naurattaja, mutta kuitenkin sosiaalinen. Tyylikkyys plussaa. Savuttomuus ehdotonta.

      • voivinde

        Hyvä et sulla tosi joustavat speksit.


      • Tässä olisi sellainen herrasmies.


    • aderi

      Heippa etsin itselleni juttu seuraa täksi illaksi. Olen 23 v sinkku mies ja urheilen säännölisesti. jos joku haluaa jutella rohkeasti vaan =)

    • En etsi.

      • En halua asua kenenkään kanssa ja tarvitsen paljon omaa aikaa. Just nyt näin on hyvä...


      • LinerT.2 kirjoitti:

        En halua asua kenenkään kanssa ja tarvitsen paljon omaa aikaa. Just nyt näin on hyvä...

        Olet autisti. Et pysty kommunikoimaan normaalisti ihmisten kanssa. Pelkäät sosiaalisia tilanteita.


    • 40-atmi

      En etsi. Ei kukaan halua kokematonta miestä joka ei ole sosiaalinen.

    • 184

      En nyt tiedä etsinkö, mutta tilaisuuden sattuessa en kyllä hanttiin laita.

      Ikäluokka 40 ja rapiat jolloin ollaan ehkä samassa tahtimarssissa elämäntilanteen suhteen. Tässä ikäluokassa asunto, työ, harrastukset ja sosialiset suhteet on aika vakioituneet joten yhteenmuuttoa tuskin on edessä. Toki jos käytännön kannalta (esim työmatkat) yhteenmuutto on järkevää niin mikä ettei. Aikanaan sitten kun ollaan pois työelämästä niin sama kai se sitten missä ne hampaat laitetaan yöksi samaan lasiin.

      Toiveissa nainen joka tykkää minusta ja minä siitä. Liikunnallisuutta toivon sekä "kokeellista huumorintajua". Esimerkiksi sovitaan että kauppaan ei mennä sisälle ennekuin ympäristöstä keksitään joku fingerpori tai kierrellään kiintorasteja ja joka rastilla pitää keksiä muna saannos.

      Ulkonäkötoive oikeastaan nivoutuu tuohon liikunnallisuuteen tai oikeastaan ehkä koko elämänasenne kulkee käsi kädessä tuon liikunnan kanssa. Ehkä tässä jo tuli liikuntaa liiaksikin painotettua sillä arvostan myös korkealle pysähtymisen taidon. Otetaan omaa aikaa ja kiivetään vaikka puuhun; istutaan siellä ja ihmetellään kestääkö tämä oksa molempia. Rannalla istutaan hiljaa sylikkäin ja katsotaan miten käärmeet ottaa aurinkoa.

      Lapsia saa olla tai olla olematta; voi olla äiti tai vaikka jo mamma. Se on elettyä elämää joka toki nivoutuu sitten tulevaisuuteenkin, sellaisten asioiden kanssa kyllä pärjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe