Minä olen 42-vuotias nainen (eli teidän silmissänne kurppa) mutta saan silti edelleen miehiltä. Laskujeni mukaan minulla oli viime vuoden aikana enemmän yhden yön juttuja kuin minään muuna vuonna. Siksi minua huvittaa suuresti teidän väitteenne siitä että "naisen markkina-arvo laskee iän myötä" :D Ja kun kyse ei ole pelkästä seksistä, moni minun yhden yön hoidoistani olisi valmiita vaikka seurustelemaan kanssani, esim. eräs 53-vuotias toimitusjohtaja-YTM olisi ollut valmis vaikka kuolemaan puolestani. Ja tiedättekö miksi minä saan edelleen, vaikka ikää on jo 42? No siksi kun te miehet ette ole hypergamisia, minä käytänkin miesten epähypergamisuutta säälittä hyväkseni :D
Vastaukset 99
Sun ikäluokassa on harvinaista että nainen on säilynyt hyvännäköisenä, saisit todennäköisesti yksin kaikki 40 miehet.
- Old_school_man
No jos et ole provo, niin ihan yksinkertaisesti siitä syystä että vaikka keskimäärin naisten markkina-arvo on laskenut 42 vuoteen mennessä, niin se sisältää sen että joku "Tanja Karpela" on siellä joukossa. Harvassa ovat kuitenkin ne miehet, jotka sinut lapsentekomielessä haluaisivat. Eli markkina-arvoteoriaan sovit oikein hyvin.
- nolonolooo
Ja 42v nainen haluu lapsen? :)
Ei oo provo, sama kokemus mullakin. Sinkkuja on NIIN paljon nykyään. Jos vähänkin meikkaa ja pitää itsensä naisellisena niin vientiä kyllä riittää.
Mites muuten H-ritarin viikonloppu? Runkkasit, kuten yleensä..?
:D - Old_school_man
nolonolooo kirjoitti:
Ja 42v nainen haluu lapsen? :)
Ei oo provo, sama kokemus mullakin. Sinkkuja on NIIN paljon nykyään. Jos vähänkin meikkaa ja pitää itsensä naisellisena niin vientiä kyllä riittää.
Mites muuten H-ritarin viikonloppu? Runkkasit, kuten yleensä..?
:DMiesten lapsentekohaluista oli kyse, kuten ehkä älysit.
- Riiiiiiiiiii
Aloittaja ei maininnut sanallakaan lisääntymistä, mikäli nyt lapsenteoksi ei lasketa itse aktia.
- Naisasialooser1
Sillä ei ole mitään väliä, naisen arvo määräytyy hedelmällisyyden mukaan jos ja kun mies haluaa lapsia.
Aloittaja on vanha haaska, jonka"vienti"on sitä, että joku haluaa joskus tyhjentää kassinsa häneen. - tarkkasilmäinen-lukija
Naisasialooser1 kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä, naisen arvo määräytyy hedelmällisyyden mukaan jos ja kun mies haluaa lapsia.
Aloittaja on vanha haaska, jonka"vienti"on sitä, että joku haluaa joskus tyhjentää kassinsa häneen.Luepas uudelleen:
"Ja kun KYSE EI OLE PELKÄSTÄ SEKSISTÄ, moni minun yhden yön hoidoistani olisi valmiita vaikka SEURUSTELEMAAN kanssani, esim. eräs 53-vuotias toimitusjohtaja-YTM olisi ollut valmis vaikka KUOLEMAAN PUOLESTANI. Ja tiedättekö miksi minä saan edelleen, vaikka ikää on jo 42? No siksi kun te miehet ette ole hypergamisia, minä käytänkin miesten epähypergamisuutta säälittä hyväkseni :D" - Naisasialooser1
Nainen valehtelee ja se toimitusjohtaja on todennäköisesti jonkun nakkikioskin lihava omistaja. Oikea YTM ei sylkäisekkään yli 25 vuotiaisiin naisiin.
Nainen valehtelee ja se toimitusjohtaja on todennäköisesti jonkun nakkikioskin lihava omistaja. Oikea YTM ei sylkäisekkään yli 25 vuotiaisiin naisiin.
- Karvamuna-
Ei ihme että saan seksiä koska olen isomahainen karvainen mies. Tosin tänään just sheivasin munankarvat veks.
- asfdsdafgsdg
tarkkasilmäinen-lukija kirjoitti:
Luepas uudelleen:
"Ja kun KYSE EI OLE PELKÄSTÄ SEKSISTÄ, moni minun yhden yön hoidoistani olisi valmiita vaikka SEURUSTELEMAAN kanssani, esim. eräs 53-vuotias toimitusjohtaja-YTM olisi ollut valmis vaikka KUOLEMAAN PUOLESTANI. Ja tiedättekö miksi minä saan edelleen, vaikka ikää on jo 42? No siksi kun te miehet ette ole hypergamisia, minä käytänkin miesten epähypergamisuutta säälittä hyväkseni :D"Miehet ovat epätoivoisia hyvän seksin äärellä. Ja vaikka ei olisikaan hyvää, niin kunhan antaa aina kun tarvis.
Suomalaiset naiset eivät jostain syystä osaa nauttia seksistä tai kokee sen velvollisuutenaan.
Siinä sinulle syy.
Naisen on helppo "saada", ei tarvitse kuin olla lutka niin kyllä joku aina panee:
https://www.youtube.com/watch?v=h6UAtYlo7Io- Elämäonyllättävää
No ei näitä luusereitten juttuja todesta kannata ottaa.
Minä olen viiskymppinen ja vientiä riittää.
Tällähetkellä minulla kolme miestä joista pitäis päättää vai jatkanko kaikkien kans.
Todettakoon voelä ,että miehet noin.kymmenen vuotta nuorempia.- nuorimies-28v
Jatkat kaikkien kolmen kanssa tietenkin. Näin on saatu kolme kilpailijaa pois PS-markkinoilta.
- Elämäonyllättävää
Kaikkien kanssa voisin hyvin jatkaa, jos näiden miesteni pyörätuolit ja rollaattorit saataisiin jotenkin sopimaan asuntooni. Ideoita, että miten tämä järjestetään?
- Idioottienpalsta
Elämäonyllättävää kirjoitti:
Kaikkien kanssa voisin hyvin jatkaa, jos näiden miesteni pyörätuolit ja rollaattorit saataisiin jotenkin sopimaan asuntooni. Ideoita, että miten tämä järjestetään?
Harvoin nelikymppinen niitä tarvitsee sinä ehkä ennemmin tarvitsisit pysykiatrin palveluja ,ota rahkeasti yhteyttä mielenterveys toimistoon voit saada avun.huom.voit
- Naisasialooser1
Sinulla ei ole yhtäkään miestä, mutta jatka ihmeessä niiden kolmen 90v kotihoitopotilaiden kanssa. Ne ovat ainuita miehiä, jotka hoitoasi tarvitsevat.
50v kurttuisen haaskan MA on pohjamudissa, miksi et voi hyväksyä sitä. On todella noloa kun vanha haaska alkaa valehdella miesmenestyksestään. Ja vaikka sinulla olisikin mies niin hänkin panisi miljoona kertaa mielummin 20v kaunista naista kuin kurttuista haaskaa. - mielisairasvajakki
Sinulla ei ole yhtäkään miestä, mutta jatka ihmeessä niiden kolmen 90v kotihoitopotilaiden kanssa. Ne ovat ainuita miehiä, jotka hoitoasi tarvitsevat.
50v kurttuisen haaskan MA on pohjamudissa, miksi et voi hyväksyä sitä. On todella noloa kun vanha haaska alkaa valehdella miesmenestyksestään. Ja vaikka sinulla olisikin mies niin hänkin panisi miljoona kertaa mielummin 20v kaunista naista kuin kurttuista haaskaa.Etkö SÄ saanut pillua sen ainoan kerran 25-vuotiaana??? :D
- Naisasialooser1
Olen saanut sitä myös yli 30 vuotiaana nuoremmilta naisilta, mutta ketäpä kusinen ruma reikä kiinnostaisi?
- Itkepoju
Olen saanut sitä myös yli 30 vuotiaana nuoremmilta naisilta, mutta ketäpä kusinen ruma reikä kiinnostaisi?
Kaikki tietää et katkeruuttasi itket,happamia jne.itke vaan jos helpottaa,sillä aikaa me vanhat naiset pannaan menemään.he hee
- hauhauhauhau
50v kurttuisen haaskan MA on pohjamudissa, miksi et voi hyväksyä sitä. On todella noloa kun vanha haaska alkaa valehdella miesmenestyksestään. Ja vaikka sinulla olisikin mies niin hänkin panisi miljoona kertaa mielummin 20v kaunista naista kuin kurttuista haaskaa.No se ainakin tiedeetään ettei SINULLA ole yhtäkään naista, eikä tule koskaan olemaan. Hauku rauhassa.
- Onnellinen-74
Jäi sanomatta, että taloustilanteeni on parempi, kuin koskaan aiemmin, koska huoraamisella tienaa todella hyvin.
Jaa, itse kyllä olen pitänyt sun ikäsiä seksikkäinä ja viehättävinä, en niinkän innostu alle kolmekymppisistä vaan saman ikäsistä ja vanhemmista
- 121212121212
Todennäköisin selitys: olet trolli ja koko juttu on keksitty.
Jos ei, niin vanhempia naisia on helpompaa lähestyä ja vanhemmiten miehet tulevat rohkeammiksi lähestymään. Lähestyjien määrä kasvaa koska niin moni mies uskaltaa lähestyä 42-vuotiasta mutta ei 22-vuotiasta jota pitäisi haluttavimpana. Isä Laasanen selittää asian tässä:
http://ihmissuhteet.blogspot.fi/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html
Suhdekysyntä on totta sitten kun se todistetaan. Se mitä "tj-YTM" sanoo todistaa jotain siinä vaiheessa kun pakkaat kimpsusi hänen merenrannalla sijaitsevaan kivitaloonsa.
Oma veikkaukseni on että kyseessä on pikkufirman tj joka puhuu mitä puhuu saadakseen seksiä.- Rose_91
En tiedä tasoista, mutta aika moni nainen pariutuu 30-vuotiaana ja 40-vuotiaanakin. Eli siinä mielessä ei oikein voida väittää, etteikö naiselle olisi parisuhdekysyntää enää parinkympin jälkeen.
Ja edelleen se, että miehet pitävät parikymppisiä kaikkein kaunempina noin yleisesti ei tarkoita, etteikö vanhempi nainen kävisi suhteeseen Parisuhde kun ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni. - Naisasialooser1
Totta. Se tj taitaa olla lihava nakkikioskin pitäjä. Ja vanhemman naisen"kysyntä"on sitä, että kelpaa helppoon seksiin jollekkin miehelle, joka hänkin ottaisi miljoona kertaa mielummin 20v naisen.
Ei yhdenkään oikean YT-miehen tarvitse tyytyä yli 25v naiseen. - en_ole_botti
Totta. Se tj taitaa olla lihava nakkikioskin pitäjä. Ja vanhemman naisen"kysyntä"on sitä, että kelpaa helppoon seksiin jollekkin miehelle, joka hänkin ottaisi miljoona kertaa mielummin 20v naisen.
Ei yhdenkään oikean YT-miehen tarvitse tyytyä yli 25v naiseen.Mikä sitten on Donald Trumpin markkina-arvo?
- Old_school_man
en_ole_botti kirjoitti:
Mikä sitten on Donald Trumpin markkina-arvo?
Todella korkeahan tuo Trumpin markkina-arvo on, vaikka hän ei mikään todellinen gentleman olekaan ja on vanha sekä ylipainoinen. Moni suomalaismies ainakin salaa kyseistä miestä arvostaa. Ehkei Trumpinkaan tarvitsisi tyytyä yli 25-v vanhoihin, mutta ehkä hänelle ensimmäinen nainen riittää?
Old_school_man kirjoitti:
Todella korkeahan tuo Trumpin markkina-arvo on, vaikka hän ei mikään todellinen gentleman olekaan ja on vanha sekä ylipainoinen. Moni suomalaismies ainakin salaa kyseistä miestä arvostaa. Ehkei Trumpinkaan tarvitsisi tyytyä yli 25-v vanhoihin, mutta ehkä hänelle ensimmäinen nainen riittää?
No niin. Kun ongelma onkin se, että naiset arvostavat miehissä ihan eri asioita kun miehet miehissä. Siis noin niin kuin keskimäärin.
en_ole_botti kirjoitti:
Mikä sitten on Donald Trumpin markkina-arvo?
Mä luulen, että Trump ei tarvinnut valehdella sanoessaan, että rikkaana ja kuuluisana miehenä se voi tehdä osalle naisista ihan mitä vain.
“I’ve gotta use some tic tacs, just in case I start kissing her, And when you’re a star they let you do it, Grab them by the pussy, You can do anything.”- lkgaåjgksjgkajgp
scrg kirjoitti:
Mä luulen, että Trump ei tarvinnut valehdella sanoessaan, että rikkaana ja kuuluisana miehenä se voi tehdä osalle naisista ihan mitä vain.
“I’ve gotta use some tic tacs, just in case I start kissing her, And when you’re a star they let you do it, Grab them by the pussy, You can do anything.”Tuo on ihan oma tyyppinsä tuo slaimi oksutyyppi, ja pitää todellakin paikkansa, että sellaiset voivat tehdä naisille mitä vain. Mutta se tekeminen ei kerro mitään heidän todellisesta haluttavuudestaan. Enemmän tuolla miestyypillä on inhoajia kuin haluajia nuorissakin naisissa.
lkgaåjgksjgkajgp kirjoitti:
Tuo on ihan oma tyyppinsä tuo slaimi oksutyyppi, ja pitää todellakin paikkansa, että sellaiset voivat tehdä naisille mitä vain. Mutta se tekeminen ei kerro mitään heidän todellisesta haluttavuudestaan. Enemmän tuolla miestyypillä on inhoajia kuin haluajia nuorissakin naisissa.
Sillä miten paljon jollakin on inhoajia, ei ole mitään väliä. Kenenkään ei tarvitse olla inhoamiensa tyyppien kanssa. Sillä on merkitystä, onko haluajia vai ei.
- lskatåopjaljgp
scrg kirjoitti:
Sillä miten paljon jollakin on inhoajia, ei ole mitään väliä. Kenenkään ei tarvitse olla inhoamiensa tyyppien kanssa. Sillä on merkitystä, onko haluajia vai ei.
En ymmärrä ajatustasi. Väitän kyllä, että suurimmalle osalle on paljonkin merkitystä inhoajilla, jos vaikka katsotaan täällä palstallakin miesten kertomuksia. Harva pitää siitä, että inhotaan. Haluttuna olemista (suosiota) taas erityisesti arvostavat ovat myös oma ryhmänsä. Kenelle siis sillä on merkitystä on oikea kysymys eikä se, että se olisi yleisesti ottaen totta (haluamisella on merkitystä). Täällä palstalla yleisin aihe on se, kuinka suosittu ja haluttu on vastakkaisen sukupuolen silmissä. Se kertoo sinkun elämäntilanteesta, mutta se ei kerro mitään yleisesti ihmisten ajatuksista.
Rehentely naismenestyksellä kertoo monesti paljon kuten tässä esimerkissäkin. Trump kertoi suorasanaisesti omasta toimintatavastaan eikä siitä, mistä ehkä oli tarkoitus. Ellei tarkoitus ollut kehottaa muita toimimaan yhtä tökerösti. lskatåopjaljgp kirjoitti:
En ymmärrä ajatustasi. Väitän kyllä, että suurimmalle osalle on paljonkin merkitystä inhoajilla, jos vaikka katsotaan täällä palstallakin miesten kertomuksia. Harva pitää siitä, että inhotaan. Haluttuna olemista (suosiota) taas erityisesti arvostavat ovat myös oma ryhmänsä. Kenelle siis sillä on merkitystä on oikea kysymys eikä se, että se olisi yleisesti ottaen totta (haluamisella on merkitystä). Täällä palstalla yleisin aihe on se, kuinka suosittu ja haluttu on vastakkaisen sukupuolen silmissä. Se kertoo sinkun elämäntilanteesta, mutta se ei kerro mitään yleisesti ihmisten ajatuksista.
Rehentely naismenestyksellä kertoo monesti paljon kuten tässä esimerkissäkin. Trump kertoi suorasanaisesti omasta toimintatavastaan eikä siitä, mistä ehkä oli tarkoitus. Ellei tarkoitus ollut kehottaa muita toimimaan yhtä tökerösti.Vaikka olisi paljon inhoajia, voi päästä vaikka presidentiksi, kunhan suunnilleen puolet äänestäjistä inhoaa vastaehdokasta vielä enemmän.
Monella elämän alueella on mukavampaa ja helpompaa, jos ympärillä olevat ihmiset pitävät ja arvostavat eivätkä inhoa.
Mutta intiimejä suhteita koskien: on herttaisen yhdentekevää inhoaako henkilö x sinua sydämensä kyllyydestä, ei vain pidä sinusta, suhtautuu sinuun täysin neutraalisti, on välinpitämätön, pitää sinua hyvänä tyyppinä tai pitää jopa kovastikin sillä tavalla kuten vaikkapa kavereista pidetään. Ihan samantekevää, koska henkilön x ja sinun välillä ei ole eikä tule intiimiä suhdetta. Suhteiden kannalta suosioosi vaikuttavat vain ne ihmiset, jotka haluavat jakaa eritteensä kanssasi.- 121212121212
scrg kirjoitti:
Vaikka olisi paljon inhoajia, voi päästä vaikka presidentiksi, kunhan suunnilleen puolet äänestäjistä inhoaa vastaehdokasta vielä enemmän.
Monella elämän alueella on mukavampaa ja helpompaa, jos ympärillä olevat ihmiset pitävät ja arvostavat eivätkä inhoa.
Mutta intiimejä suhteita koskien: on herttaisen yhdentekevää inhoaako henkilö x sinua sydämensä kyllyydestä, ei vain pidä sinusta, suhtautuu sinuun täysin neutraalisti, on välinpitämätön, pitää sinua hyvänä tyyppinä tai pitää jopa kovastikin sillä tavalla kuten vaikkapa kavereista pidetään. Ihan samantekevää, koska henkilön x ja sinun välillä ei ole eikä tule intiimiä suhdetta. Suhteiden kannalta suosioosi vaikuttavat vain ne ihmiset, jotka haluavat jakaa eritteensä kanssasi.Väkevästi kirjoitettu.
Ja on vielä niinkin että miehen _pitää_ olla polarisoiva. Jos mies on kaikkien naisten mielestä ihan ok, erityisesti nuorena hän jää ilman naista. Tämähän on tyypillinen kamupoikien miina. Hyvää palautetta tulee, mutta todellisuudessa ei olla yhtään lähempänä suhdetta tai seksiä.
Naiselle tärkeää on tunteiden skaala, heilahtelu suunnasta toiseen. Nainen ei haluakaan tasaista hyvää tunnetta, vaan juuri niitä äärilaitojen kokemuksia.
Samoin, ollakseen sytyttävä pitää tehdä asioita jotka eivät olisi ok ilman ihastumista. Pitää tehdä kuten Trump neuvoi, "grab them by the pussy" - tai nyt ainakin pitää ottaa kiinni vyötäröstä, reidestä, tms. Pitää edetä ja ottaa riskejä.
Naiset eivät koskaan neuvo miestä ottamaan riskejä koska ne tuntuvat inhottavilta silloin kun kiinnostus ei herääkään.
Tasoteoriaankin tuo pätee. Ei ole pienintäkään merkitystä sillä kuinka monesta ytmistä ytni _ei_ pitänyt, jos hän kuitenkin valitsi ytmin. - kjpwejtpawijwp
scrg kirjoitti:
Vaikka olisi paljon inhoajia, voi päästä vaikka presidentiksi, kunhan suunnilleen puolet äänestäjistä inhoaa vastaehdokasta vielä enemmän.
Mutta intiimejä suhteita koskien: on herttaisen yhdentekevää inhoaako henkilö x sinua sydämensä kyllyydestä, ei vain pidä sinusta, suhtautuu sinuun täysin neutraalisti, on välinpitämätön, pitää sinua hyvänä tyyppinä tai pitää jopa kovastikin sillä tavalla kuten vaikkapa kavereista pidetään. Ihan samantekevää, koska henkilön x ja sinun välillä ei ole eikä tule intiimiä suhdetta. Suhteiden kannalta suosioosi vaikuttavat vain ne ihmiset, jotka haluavat jakaa eritteensä kanssasi.Ei vaikuta siltä, että täällä kirjoittaville rumiksi itsensä mieltäville miehille (ja muutama sellainen nainenkin on ollut) olisi herttaisen yhdentekevää, mitä naiset heistä ajattelevat. Jos etsii paria, niin pitämiselle ja halutuksi itsensä kokemisella on suuri merkitys, jopa niin, että toisilla on taipumusta yliarvioida ja -tulkita oma suosionsa. Oman suosion aliarvioiminen eli se, että kokee itsensä inhotuksi taas on pariutumisessa haitta, koska vuorovaikutuksessa sellainen helposti näkyy.
Eritteiden jakaminen suosion merkkinä ei minusta näinä aikoina ole niin kovin hyvä suosion mitta sekään. Täällä mainostetaan ihan riittävästi ns. kassien tyhjentämistä, ja naiset yhtä hyvin voisivat kertoa kännipanoistaan, yhden kertomuksen muistankin: mies halutaan ulos asunnosta eikä kahviakaan tarjota aamulla. Ei kerro suosiosta, vaan promilleista ja hetken lämmön kaipuusta.
Trump taas on sellainen kaveri, että rinnalle pääsevät korkeintaan eräiden pienten afrikkalaisten maiden diktaattorit. Naurattaisi, ellei hirvittäisi :) kjpwejtpawijwp kirjoitti:
Ei vaikuta siltä, että täällä kirjoittaville rumiksi itsensä mieltäville miehille (ja muutama sellainen nainenkin on ollut) olisi herttaisen yhdentekevää, mitä naiset heistä ajattelevat. Jos etsii paria, niin pitämiselle ja halutuksi itsensä kokemisella on suuri merkitys, jopa niin, että toisilla on taipumusta yliarvioida ja -tulkita oma suosionsa. Oman suosion aliarvioiminen eli se, että kokee itsensä inhotuksi taas on pariutumisessa haitta, koska vuorovaikutuksessa sellainen helposti näkyy.
Eritteiden jakaminen suosion merkkinä ei minusta näinä aikoina ole niin kovin hyvä suosion mitta sekään. Täällä mainostetaan ihan riittävästi ns. kassien tyhjentämistä, ja naiset yhtä hyvin voisivat kertoa kännipanoistaan, yhden kertomuksen muistankin: mies halutaan ulos asunnosta eikä kahviakaan tarjota aamulla. Ei kerro suosiosta, vaan promilleista ja hetken lämmön kaipuusta.
Trump taas on sellainen kaveri, että rinnalle pääsevät korkeintaan eräiden pienten afrikkalaisten maiden diktaattorit. Naurattaisi, ellei hirvittäisi :)"Ei vaikuta siltä, että täällä kirjoittaville rumiksi itsensä mieltäville miehille (ja muutama sellainen nainenkin on ollut) olisi herttaisen yhdentekevää, mitä naiset heistä ajattelevat. "
Ei varmaan olekaan enkä väittänytkään niin. Mutta mahdollisen _suhteen kannalta_ on ihan sama inhotaanko heitä vai pidetäänkö heistä vähän, jos heitä ei kuitenkaan haluta.
"... kokee itsensä inhotuksi taas on pariutumisessa haitta, koska vuorovaikutuksessa sellainen helposti näkyy. ..."
Aivan mahdollista että joku kokee itsensä inhotuksia, vaikka oikeasti on vain täysin turha ja yhdentekevä. Jippii.
- 121212121212
ps. se miten usein saat seksiä, ei kerro tasosta yhtikäs mitään. Ainoastaan siitä kuinka usein ja kuinka usealle miehelle haluat avata haarasi.
Se mikä kertoo, on tarpeesi rehvastella asialla. En nimittäin ole kertaakaan nähnyt tai kuullut parikymppisen kaunottaren kehuskelevan seksin saannilla.- Voisentäs
Minä olen useastikin
- Naisasialooser1
Minä en ole kertaakaan. 20v kaunotar ei todellakaan kehuskele seksin saannilla koska se on itsestäänselvyys. Ruma 20v voi kehua jos on saanut sitä komealta mieheltä.
- nelkytveekurppa
Luuleko että 40 v tulis sen enempää kehuskelemaan ellette väittäisi etteivät he saa seksiä?
Nainen saa seksiä todella helposti. Tule sitten kertomaan meille kun oikeasti asut sen 50-v toimitusjohtajan kanssa.
Saatan myös joskus höpistä jotain tuollaista hetken romantiikan viemää juttua, mutta kun astun ovesta ulos kiinnostus jää siihen.
Tietysti jos olet oikeasti kaunis, tilanne voi olla eri eli se 50-v toimitusjohtaja saattaa jopa olla tosissaan.- Naisasialooser1
Olet vanha kurppa, joka ei ole saanut miehiä enää vuosiin. 40v nainen on kärsinyt huomattavan seksuaaliarvon vähenemisen.
- Onnellinen-74
Todista, etten ole saanut miehiä vuosiin.
- Naisasialooser1
Todistustaakka on sinulla kun perättömiä väitteitä esität. Todista itse, etten minä saisi 20v huippumalleilta pillua.
- Huipoumalli
Todistustaakka on sinulla kun perättömiä väitteitä esität. Todista itse, etten minä saisi 20v huippumalleilta pillua.
Se ei nyt paljoa vaadi todisteita.KAIKKI tietää asian oikean laidan.
Olet säälittävä ja yksikään nsinen sinuun koskisi.
Olet säälittävä ihmispAska - Onnellinen-74
Miehet eivät ole hypergamisia = Yli 40v nainen kelpaa korkeatasoisellekin miehelle sekä seksiin että seurusteluun.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Onnellinen-74 kirjoitti:
Miehet eivät ole hypergamisia = Yli 40v nainen kelpaa korkeatasoisellekin miehelle sekä seksiin että seurusteluun.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?Miksi edes ne korkeatasoiset miehet ei kelpaa yli 40 v naiselle seurusteluun? Koska haluatte miehistä vain seksiä?
- Onnellinen-74
scrg kirjoitti:
Miksi edes ne korkeatasoiset miehet ei kelpaa yli 40 v naiselle seurusteluun? Koska haluatte miehistä vain seksiä?
Miten niin ei kelpaa? Minulla on ylihuomenna treffit tämän toimitusjohtaja-YTM:n kanssa. Ei sitä tiedä vaikka meistä tulisi pari <3
Onnellinen-74 kirjoitti:
Miten niin ei kelpaa? Minulla on ylihuomenna treffit tämän toimitusjohtaja-YTM:n kanssa. Ei sitä tiedä vaikka meistä tulisi pari <3
Voihan teistä tullakin. Ehkä tämän kanssa natsaa, vaikka viime kuussa tapaamasi edellisen toimitusjohtajaytmi ei ollutkaan sopiva.
- Old_school_man
Veikkaan että suurin osa tällä palstalla on selvästi alle 53-v. Kannattaa huomata että 53-v miehelle itseään 11 nuorempi nainen on suhteellisen "nuori nainen", jos ei ole vakavia haluja vielä lisääntyä. Eli kerrottu sinänsä ihan mahdollista.
- eimummoja
Mä olen 50v enkä harrasta yli nelikymppisiä koska ei tarvitse ja koska ne ovat niin rusinoituneita.
- Lol_teinix
eimummoja kirjoitti:
Mä olen 50v enkä harrasta yli nelikymppisiä koska ei tarvitse ja koska ne ovat niin rusinoituneita.
Sulla on viiskymppiseksi aika teinimäistä tuo "ulosanti"... Oletko jälkeenjäänyt? :)
Ei tarvi selityksiä :) Jos se luulo, ettei nelikymppiset ja vanhemmat naiset enää ole muiden mielestä haluttuja helpottaa noiden ahdistuneiden palstasetien seksuaalisia patoutumia, niin luulkoon ihan rauhassa. He kun eivät kuitenkaan kelpaa edes meille, emmekä me heille. Win-win.
Sen verran kuitenkin jatkan, että osa porukasta on 35-> jo aika heikossa kunnossa. Kummasti vaan hekin rakkaansa löytävät. Naiset ovat keskimäärin paremmassa kunnossa ikäisekseen kuin miehet. Tästä on ihan tutkimuksiakin, mutta en nyt näe vaivaa.- kumppanin-löytänyt
Mitä tarkoitat heikossa kunnossa?Olen 47v. nainen, enkä ole koskaan vielä tähän ikään mennessä huomannut mitään kielteistä kunnossani. Toki harrastan liikuntaa säännöllisesti ja syön järkevästi, mutta niinhän moni muukin. Ymmärtäisin jos sanoisit, että osa 65-> on huonossa kunnossa, mutta hekin löytävät kumppanin.
kumppanin-löytänyt kirjoitti:
Mitä tarkoitat heikossa kunnossa?Olen 47v. nainen, enkä ole koskaan vielä tähän ikään mennessä huomannut mitään kielteistä kunnossani. Toki harrastan liikuntaa säännöllisesti ja syön järkevästi, mutta niinhän moni muukin. Ymmärtäisin jos sanoisit, että osa 65-> on huonossa kunnossa, mutta hekin löytävät kumppanin.
Ikä lasketaan syntymävuoden mukaan vaikka muuta haluttaisiin ajatella.
Minä käyn vallan hyvin nelikymppisestä ulkonäköni perusteella, mutta ikääni se ei alenna.- kumppanin-löytänyt
Alfabertti kirjoitti:
Ikä lasketaan syntymävuoden mukaan vaikka muuta haluttaisiin ajatella.
Minä käyn vallan hyvin nelikymppisestä ulkonäköni perusteella, mutta ikääni se ei alenna.Tarkoitatko että sinulla on huonompi kunto kuin kymmenen vuotta sitten? Itselläni ei ole. Vai tarkoitetaanko tässä miehistä kuntoa? ;)
kumppanin-löytänyt kirjoitti:
Tarkoitatko että sinulla on huonompi kunto kuin kymmenen vuotta sitten? Itselläni ei ole. Vai tarkoitetaanko tässä miehistä kuntoa? ;)
Tässä tarkoitettiin ikää, sehän on yksiselitteinen asia.
- kumppanin-löytänyt
Alfabertti kirjoitti:
Eli et tarkoittanut kuntoa laisinkaan, vaikka vastasit minulle, kun kommentoin tämän ikäisen kuntoa? En väittänytkään että en ole 47 vuotias, juurihan kerroin ikäni.
- ksjgaäkjgpaiwrjp
Alfabertti kirjoitti:
Aivan. Täällä palstalla on lähes kaikilla (sekä miehillä että naisilla) ihan hirmuinen ikäkompleksi, vaikka eivät edes ole niin kauhean vanhoja, vaan minun näkökulmastani päinvastoin nuoria ihmisiä.
Kaikille tulee iän tuomia muutoksia, sitä on aivan turha kiistää, vaikka kunto olisi hyvä, ja monessa muussakin asiassa on paljon yksilöllisiä eroja. Yli nelikymppisillä alkaa tulla lukulasien tarvetta, ihoon tulee ryppyjä (toisilla enemmän ja toisilla vähemmän), hedelmällisyys laskee jne, vaikka tietysti onkin hyvä tavoite olla supernainen ja -mies, joka on huipputikissä aina ja iankaikkisesti.
Mutta elämään kuitenkin kuuluvat myös sairaudet ja rupsahtaminen. Henkisen kunnon rupsahtaminen minua enemmän huolettaa, siis muistisairaudet, sydän- ja verisuonitaudit kuin ulkonäkö. Sairauksia ei voi välttämättä estää hyvillä elintavoillakaan. Siinäkään ei elämä ole yhtään reilu. Elämä voi päättyä jo nuorena ja nopeasti keneltä tahansa. - 121212121212
Ei kait kukaan väitä etteikö nelikymppiset kelpaa _kenellekään_ ja etteikö olisi niitä poikkeustapauksia. Palstalla vaikuttaisi kuitenkin olevan niin että useimmat nelikymppiset naiset ovat niitä harvinaisia poikkeuksia.
"Sen verran kuitenkin jatkan, että osa porukasta on 35-> jo aika heikossa kunnossa. Kummasti vaan hekin rakkaansa löytävät. Naiset ovat keskimäärin paremmassa kunnossa ikäisekseen kuin miehet. Tästä on ihan tutkimuksiakin, mutta en nyt näe vaivaa."
Suurin osa yli 35-vuotiaista on heikossa kunnossa. Vaikuttaisi siltä että naiset menettävät pelin kolmekymppisinä, miehet nelikymppisinä.
Siksi onkin aika erikoista mistä näitä timmejä toimitusjohtajamiehiä löytyy? Kun sinä kävit toisinaan baarissa, oliko siellä paljonkin vapaana olevia urheilullisia ja menestyviä nelikymppisiä ja viisikymppisiä miehiä?
Ehkä nämä naiset ja toimitusjohtajamiehet bailaavat jossian toisessa ulottuvuudessa, koska livenä niitä ei juuri näe. Livenä 99% nelikymppisistä naisista häviää nuoremmille 10-0 ja 99% toimitusjohtajamiehistä on töissä tai nätin vaimon kanssa kotona. - skjagpägjap
121212121212 kirjoitti:
Ei kait kukaan väitä etteikö nelikymppiset kelpaa _kenellekään_ ja etteikö olisi niitä poikkeustapauksia. Palstalla vaikuttaisi kuitenkin olevan niin että useimmat nelikymppiset naiset ovat niitä harvinaisia poikkeuksia.
"Sen verran kuitenkin jatkan, että osa porukasta on 35-> jo aika heikossa kunnossa. Kummasti vaan hekin rakkaansa löytävät. Naiset ovat keskimäärin paremmassa kunnossa ikäisekseen kuin miehet. Tästä on ihan tutkimuksiakin, mutta en nyt näe vaivaa."
Suurin osa yli 35-vuotiaista on heikossa kunnossa. Vaikuttaisi siltä että naiset menettävät pelin kolmekymppisinä, miehet nelikymppisinä.
Siksi onkin aika erikoista mistä näitä timmejä toimitusjohtajamiehiä löytyy? Kun sinä kävit toisinaan baarissa, oliko siellä paljonkin vapaana olevia urheilullisia ja menestyviä nelikymppisiä ja viisikymppisiä miehiä?
Ehkä nämä naiset ja toimitusjohtajamiehet bailaavat jossian toisessa ulottuvuudessa, koska livenä niitä ei juuri näe. Livenä 99% nelikymppisistä naisista häviää nuoremmille 10-0 ja 99% toimitusjohtajamiehistä on töissä tai nätin vaimon kanssa kotona.Jos pelillä tarkoitetaan tuntemattomien iskemistä baarissa ja nettideittejä, niin olen samaa mieltä. Luulen, että nämä kaikki ylikorostetut kelpaamisjutut täällä johtuvat pitkälti siitä, että yli 30-vuotialle tuo maailma on liian karu. Kyynistyminen varmaan tappaa halut koko parisuhteeseen, jos lapsetkin on tehty. Irtoseksiä en ole ikinä tajunnut, väitän, että niitä juttuja useimmat katuvat tai pitävät yhdentekevinä.
121212121212 kirjoitti:
Ehkä nämä naiset ja toimitusjohtajamiehet bailaavat jossian toisessa ulottuvuudessa, koska livenä niitä ei juuri näe. Livenä 99% nelikymppisistä naisista häviää nuoremmille 10-0 ja 99% toimitusjohtajamiehistä on töissä tai nätin vaimon kanssa kotona.Joko palstalla kirjoittelevat -nelikymppiset naiset ovat poikkeustapauksia, tai sitten palstalla asuvat neitsytsedät ovat poikkeustapauksia. Eipä sillä, jokainen on erilainen omine mieltymyksineen.
Mitä ihmeen toimitusjohtajamies? Sellaisen arvot tuskin ainakaan minua paljoakaan kiinnostaa. Sinä arvostat miehissä eri asioita kuin minä ja moni muu nainen.
Luultavasti 100% tuntemistani 50-vuotiaista urheilijanaisista on paremmassa fyysisessä kunnossa kuin sinä.kumppanin-löytänyt kirjoitti:
En yhtään epäile, ettetkö olisi hyvässä kunnossa, minäkin olen. Mutta moni ei ole. Jos elämäntavat ovat olleet huonolla tolalla, sen näkee niin miehistä kuin naisistakin jo ennen 40-vuoden ikää. Ovat vanhoja köpöttelijöitä, sairaita, huonokuntoisia. Hyväkuntoinen 60-vuotias voi olla terveemmän näköinen kuin huonosti elänyt 35-vuotias.
- 121212121212
skjagpägjap kirjoitti:
Jos pelillä tarkoitetaan tuntemattomien iskemistä baarissa ja nettideittejä, niin olen samaa mieltä. Luulen, että nämä kaikki ylikorostetut kelpaamisjutut täällä johtuvat pitkälti siitä, että yli 30-vuotialle tuo maailma on liian karu. Kyynistyminen varmaan tappaa halut koko parisuhteeseen, jos lapsetkin on tehty. Irtoseksiä en ole ikinä tajunnut, väitän, että niitä juttuja useimmat katuvat tai pitävät yhdentekevinä.
Oikeastaan tässä tarkoitin pelillä itsestään huolta pitämistä. Siinä vaiheessa kun mies on saatu, talo ja lapset hankittu, jne...naiset pullahtavat.
On kyllä totta että naiset tottuvat nuorena siihen ettei tarvitse kuin olla olemassa ja käydä välillä ulkona. Kun pitäisikin nähdä vaivaa, kuten miehet ovat nähneet, ei huvitakaan. Sekin vaikuttaa että rimaa joutuisi pudottamaan siitä missä se nuorena ja hehkeänä oli.
"Irtoseksiä en ole ikinä tajunnut, väitän, että niitä juttuja useimmat katuvat tai pitävät yhdentekevinä."
Olen entistä vakuuttuneempi siitä että on eri persoonallisuustyyppejä. Ympäriinsä paneskelijoille irtoseksi/panosuhde on "ihanaa nautintoa" josta saa "kuumia muistoja". Suhdemielessä tämä persoonallisuustyyppi on myrkyllistä jätettä, kyllästymisen ja eron todennäköisyys on melkoinen. ksjgaäkjgpaiwrjp kirjoitti:
Aivan. Täällä palstalla on lähes kaikilla (sekä miehillä että naisilla) ihan hirmuinen ikäkompleksi, vaikka eivät edes ole niin kauhean vanhoja, vaan minun näkökulmastani päinvastoin nuoria ihmisiä.
Kaikille tulee iän tuomia muutoksia, sitä on aivan turha kiistää, vaikka kunto olisi hyvä, ja monessa muussakin asiassa on paljon yksilöllisiä eroja. Yli nelikymppisillä alkaa tulla lukulasien tarvetta, ihoon tulee ryppyjä (toisilla enemmän ja toisilla vähemmän), hedelmällisyys laskee jne, vaikka tietysti onkin hyvä tavoite olla supernainen ja -mies, joka on huipputikissä aina ja iankaikkisesti.
Mutta elämään kuitenkin kuuluvat myös sairaudet ja rupsahtaminen. Henkisen kunnon rupsahtaminen minua enemmän huolettaa, siis muistisairaudet, sydän- ja verisuonitaudit kuin ulkonäkö. Sairauksia ei voi välttämättä estää hyvillä elintavoillakaan. Siinäkään ei elämä ole yhtään reilu. Elämä voi päättyä jo nuorena ja nopeasti keneltä tahansa.Eihän täällä ikäkompleksoi kun palstasedät haukkuessaan jokaisessa aloituksessaan yli 27-vuotiaita naisia yli-ikäisiksi. Musta on oikein mukavaa vanheta, eikä toi läyhääminen mua hetkauta sen enempää. Oikeassa elämässä kun tilanne on aivan erilainen kun täällä sinkut-palstalla. En hetkeäkään haluaisi olla enää 20 tai 30 vuotias. Tämä on ihan paras ikä ikinä. :)
- 121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Joko palstalla kirjoittelevat -nelikymppiset naiset ovat poikkeustapauksia, tai sitten palstalla asuvat neitsytsedät ovat poikkeustapauksia. Eipä sillä, jokainen on erilainen omine mieltymyksineen.
Mitä ihmeen toimitusjohtajamies? Sellaisen arvot tuskin ainakaan minua paljoakaan kiinnostaa. Sinä arvostat miehissä eri asioita kuin minä ja moni muu nainen.
Luultavasti 100% tuntemistani 50-vuotiaista urheilijanaisista on paremmassa fyysisessä kunnossa kuin sinä."Mitä ihmeen toimitusjohtajamies? Sellaisen arvot tuskin ainakaan minua paljoakaan kiinnostaa. Sinä arvostat miehissä eri asioita kuin minä ja moni muu nainen."
Tuo voidaan korvata esim. raamikkaalla urheilijamiehellä jolla on ne samat luonteen ominaisuudet joita kaikki klooninaiset arvostavat (itsevarmuus, määrätietoisuus, rentous, sosiaalinen nopeus, jne...tunnet litanian kyllä). Ei näitäkään ikäluokassa 35-50v juuri baareissa pyöri.
"Luultavasti 100% tuntemistani 50-vuotiaista urheilijanaisista on paremmassa fyysisessä kunnossa kuin sinä."
Vaikea sanoa. En ole urheilija, mutta olen mies ja tuota 20v nuorempi. Saattaisin hävitä kestävyyslajissa kuten juoksussa tai hiihdossa (tässä kyllä vaikuttaa tekniikka), oma kuntoiluhan painottuu liikaa punttitreeniin natsinaisen painostuksesta huolimatta. Uskon että voimaan ja nopeuteen perustuvissa lajeissa voittaisin. Olen yllättävän nopea ja vahva näin hinteläksi, en vain kasvata lihasmassaa helposti. - 121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
En yhtään epäile, ettetkö olisi hyvässä kunnossa, minäkin olen. Mutta moni ei ole. Jos elämäntavat ovat olleet huonolla tolalla, sen näkee niin miehistä kuin naisistakin jo ennen 40-vuoden ikää. Ovat vanhoja köpöttelijöitä, sairaita, huonokuntoisia. Hyväkuntoinen 60-vuotias voi olla terveemmän näköinen kuin huonosti elänyt 35-vuotias.
Huomaa että olet eri ikäluokkaa.
Ei ne nuoret huonokuntoiset mitään kolmekymppisiä ole, ne on parikymppisiä nykyään. Nuorempiakin. Kakkostyypin diabetes, kihti, vaivaavat jo minuakin nuorempia superlihavia. Baarireissuilla huomaa että jo parin minuutin reipas kävely saa ei edes pahasti ylipainoiset parikymppiset naiset puuskuttamaan kuin maratonin jäljiltä. - skjalksjgaåpiw
121212121212 kirjoitti:
Huomaa että olet eri ikäluokkaa.
Ei ne nuoret huonokuntoiset mitään kolmekymppisiä ole, ne on parikymppisiä nykyään. Nuorempiakin. Kakkostyypin diabetes, kihti, vaivaavat jo minuakin nuorempia superlihavia. Baarireissuilla huomaa että jo parin minuutin reipas kävely saa ei edes pahasti ylipainoiset parikymppiset naiset puuskuttamaan kuin maratonin jäljiltä.Tästähän oli jo aiemminkin täällä puhetta. Rasvamaksa oli vielä 90-luvun alussa keski-ikäisten ja vanhempien sairaus. Nyt sitä tavataan nuorilla, jopa lapsillakin.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00070 121212121212 kirjoitti:
Oikeastaan tässä tarkoitin pelillä itsestään huolta pitämistä. Siinä vaiheessa kun mies on saatu, talo ja lapset hankittu, jne...naiset pullahtavat.
On kyllä totta että naiset tottuvat nuorena siihen ettei tarvitse kuin olla olemassa ja käydä välillä ulkona. Kun pitäisikin nähdä vaivaa, kuten miehet ovat nähneet, ei huvitakaan. Sekin vaikuttaa että rimaa joutuisi pudottamaan siitä missä se nuorena ja hehkeänä oli.
"Irtoseksiä en ole ikinä tajunnut, väitän, että niitä juttuja useimmat katuvat tai pitävät yhdentekevinä."
Olen entistä vakuuttuneempi siitä että on eri persoonallisuustyyppejä. Ympäriinsä paneskelijoille irtoseksi/panosuhde on "ihanaa nautintoa" josta saa "kuumia muistoja". Suhdemielessä tämä persoonallisuustyyppi on myrkyllistä jätettä, kyllästymisen ja eron todennäköisyys on melkoinen."Olen entistä vakuuttuneempi siitä että on eri persoonallisuustyyppejä. Ympäriinsä paneskelijoille irtoseksi/panosuhde on "ihanaa nautintoa" josta saa "kuumia muistoja". Suhdemielessä tämä persoonallisuustyyppi on myrkyllistä jätettä, kyllästymisen ja eron todennäköisyys on melkoinen"
Siis sinähän olet juuri tällainen. Unohtuiko?- 121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
"Olen entistä vakuuttuneempi siitä että on eri persoonallisuustyyppejä. Ympäriinsä paneskelijoille irtoseksi/panosuhde on "ihanaa nautintoa" josta saa "kuumia muistoja". Suhdemielessä tämä persoonallisuustyyppi on myrkyllistä jätettä, kyllästymisen ja eron todennäköisyys on melkoinen"
Siis sinähän olet juuri tällainen. Unohtuiko?Millä perusteella?
Olen romanttista vakiintujatyyppiä, olkoonkin että osa romanttisuudesta on karissut kun on oppinut ymmärtämään mitä naiset oikeasti pitävät sytyttävänä. 121212121212 kirjoitti:
Millä perusteella?
Olen romanttista vakiintujatyyppiä, olkoonkin että osa romanttisuudesta on karissut kun on oppinut ymmärtämään mitä naiset oikeasti pitävät sytyttävänä.Aha. Noi kaikki sun panosi (parisuhdepyrkimyksesi?) ovat siis kadonneet kuvioista vasta siinä vaiheessa, kun olet osoittautunut huonoksi sängyssä? Paljastuiko teoriaburgerointisi heti pillun saannin jälkeen?
Noissa sun teorioissasi ja huorissa käymisissäsi ei ole ole minkään maailman romanttisuutta eikä vakiintumisen osoituksia. Tuollaiset päävammat eivät luultavasti sytytä juuri ketään naista.121212121212 kirjoitti:
Millä perusteella?
Olen romanttista vakiintujatyyppiä, olkoonkin että osa romanttisuudesta on karissut kun on oppinut ymmärtämään mitä naiset oikeasti pitävät sytyttävänä.Edelleenkin, olet saarnannut tuota uskontoasi ja naisvihaasi täällä jo yli 2 vuotta, eikä vieläkään ole onnistunut naisen saanti. Muut sen kun pariutuu ympärillä. Hmm..
- 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Aha. Noi kaikki sun panosi (parisuhdepyrkimyksesi?) ovat siis kadonneet kuvioista vasta siinä vaiheessa, kun olet osoittautunut huonoksi sängyssä? Paljastuiko teoriaburgerointisi heti pillun saannin jälkeen?
Noissa sun teorioissasi ja huorissa käymisissäsi ei ole ole minkään maailman romanttisuutta eikä vakiintumisen osoituksia. Tuollaiset päävammat eivät luultavasti sytytä juuri ketään naista."Aha. Noi kaikki sun panosi (parisuhdepyrkimyksesi?) ovat siis kadonneet kuvioista vasta siinä vaiheessa, kun olet osoittautunut huonoksi sängyssä?"
Itse asiassa ei. Mutta olet kyllä oikeassa, suurin osa pelimiesoppilaista mainitsee tavoitteekseen suhteen. Sellainen halutaan kokeneen miehen kanssa joka osaa käsitellä naista heti määrätietoisin ottein.
"Paljastuiko teoriaburgerointisi heti pillun saannin jälkeen?"
Palstalla kirjoitetaan se mitä ei livenä (useimmille) sanota. En ole täällä etsimässä naista tai kavereita.
"Noissa sun teorioissasi ja huorissa käymisissäsi ei ole ole minkään maailman romanttisuutta eikä vakiintumisen osoituksia. Tuollaiset päävammat eivät luultavasti sytytä juuri ketään naista."
Ei olekaan, ne olivat lähinnä harjoittelua. - 1212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Edelleenkin, olet saarnannut tuota uskontoasi ja naisvihaasi täällä jo yli 2 vuotta, eikä vieläkään ole onnistunut naisen saanti. Muut sen kun pariutuu ympärillä. Hmm..
Ei ole kiire. MA:n nosto ensin, nainen sitten.
MA-teoria on teoria eli ei luonnonlaki, jossa poikkeus sääntöön kumoaa koko lain.
Suomeenkin on varman tuhansia nelikymppistä, joilla riittää vientiä kuin ennen vanhaan, mutta silti suuntaviivat ovat selvät. Nelikymppisen suosio on murto-osan kaksikymppisestä.- Old_school_man
"MA-teoria on teoria eli ei luonnonlaki, jossa poikkeus sääntöön kumoaa koko lain."
Markkina-arvoteoria nimeenomaan sisältää myös poikkeukset. Esim. se että muutamat naiset seurustelevat itseään lyhyemmän miehen kanssa ei muuta sitä tosiasiaa että naiset keskimäärin suosivat pitkiä miehiä.
- jfalksgjpra
Ei se minusta ole mitenkään ihmeellistä, että seuraa on tarjolla tuonikäiselle ja seurusteluakin, mukava ja kaunis nainen kelpaa helposti parisuhteeseen vanhempanakin. Tuttavapiiriimme kuuluu vanhempia ihmisiä, ja moni on löytänyt uuden puolison, osa jopa nuoremmasta miehestä. Kaikki nämä ihmiset ovat varakkaampia/ylempää keskiluokkaa.
Minulle on jotenkin aina ollut itsestäänselvää, että minuun kiinnitetään huomiota, koska olen sosiaalinen, ystävällinen, ja sellaiseen kiinnitetään huomiota, mutta ei se todellakaan pidä kutinsa, että parikymppinen kaunis nainen saa kenet tahansa ja suosio on "formulakuskin luokkaa". (Aina naurattaa, kun luen tuon formulakuskijutun.) Onhan se totta, että lähestymisyrityksiä tulee vaivaksi asti, mutta ei minusta ainakaan olleet kiinnostuneet sellaiset, jotka olivat tyyliltään erilaisia kuin itse olen, vaikka olisin heistä itse ollut hyvin kiinnostunut. Tuollainen älykkötyppi, ujohko oli aina kiinnostunut hiukan hippimäisistä tytöistä, ei minusta, urheilullisesta blondista. Ei sittenkään, vaikka olisimme olleet ystäviä enkä usko, että olisivat suostuneet edes yhden illan juttuun.
MA-teoriassa olisi viisainta puhua vain seksiseuran etsimisestä. Siihen vaikuttaa yleisten kauneusihanteiden mukainen ikä ja ulkonäkö, mutta pariutuminen on monimutkaisempaa.- stereotypiaa
Kantsii myös välttää kategorointia. Ei kaikki johtajat ole samanlaisia, ei kaikki insinöörit ole samanlaisia tai kaikki sairaanhoitajat samanlaisia. Kaikki kirjailijat eivät ole boheemeja, kaikki urheilijat eivät ole typeryksiä, kaikki muusikot eivät elä omissa maailmoissaan.
"Tuollainen älykkötyppi, ujohko oli aina kiinnostunut hiukan hippimäisistä tytöistä, ei minusta, urheilullisesta blondista. Ei sittenkään, vaikka olisimme olleet ystäviä enkä usko, että olisivat suostuneet edes yhden illan juttuun. "
Voi olla, että aika on kullannut muistosi. Luultavasti kiinnostusta on löytynyt, mutta olet antanut pakit kaikille älyköille.- sljgapjgrapwrj
stereotypiaa kirjoitti:
Kantsii myös välttää kategorointia. Ei kaikki johtajat ole samanlaisia, ei kaikki insinöörit ole samanlaisia tai kaikki sairaanhoitajat samanlaisia. Kaikki kirjailijat eivät ole boheemeja, kaikki urheilijat eivät ole typeryksiä, kaikki muusikot eivät elä omissa maailmoissaan.
Aivan, täällä aina puhutaan noista "YTM-johtajista", joiden suosio myös on ns. formulakuskin luokkaa.
Oikea elämä on kuitenkin hiukkasen monimutkaisempaa. - kdsjaksjgwapi
Miess32v kirjoitti:
"Tuollainen älykkötyppi, ujohko oli aina kiinnostunut hiukan hippimäisistä tytöistä, ei minusta, urheilullisesta blondista. Ei sittenkään, vaikka olisimme olleet ystäviä enkä usko, että olisivat suostuneet edes yhden illan juttuun. "
Voi olla, että aika on kullannut muistosi. Luultavasti kiinnostusta on löytynyt, mutta olet antanut pakit kaikille älyköille.Olin itsekin älykkö, tein aloitteita enkä ole antanut pakkeja, koska he eivät olleet minusta "sillä tavalla" kiinnostuneita.
Perinteisessä mielessä kaunis nuori nainen ei kiinnosta kaikkia miehiä. Ei edes kaikki vanhempia miehiä, tiedän senkin, koska olin ja olen kiinnostunut vanhemmista miehistä (n. 10 v. vanhemmista). Täällä nuori nainen nähdään tietyllä tavalla siksi, että hän on saavuttamaton halujen kohde.
- Rumasinkkumies-
Naisella on aina kysyntää oli minkäikäinen tahansa. Naisen ulkonäkökään ei haittaa miehiä vaan rumatkin naiset saa miehiä. Ruma mies ei taas saa edes rumia naisia.
"Ja kun kyse ei ole pelkästä seksistä, moni minun yhden yön hoidoistani olisi valmiita vaikka seurustelemaan kanssani, ..."
Miksihän ne hoidot ei sitten seurustele vaikkapa jonkun muun 42-vuotiaan naisen kanssa, jos ovat moiseen valmiita? Joko kukaan ikäluokan naisista ei ole halukas seurustelemaan tai sitten "Onnellinen-74" pitää itseään jotenkin parempana kuin vertailuryhmäänsä. Mikä puhuu sen puolesta, että ryhmän markkina-arvo on laskenut, vaikka poikkeusyksilön ei olisikaan.- Old_school_man
42-v ikäisekseen haluttu on todennäköisesti näyttänyt myös 22-v ikäisenä paremmalta kuin ikäluokkansa keskiverto.
- eimeenäin
Ei välttämättä näin ollenkaan. Etenkin naisille tapahtuu radikaaleja muodonmuutoksia ulkonäössä suuntaan jos toiseenkin esim. kymmenessä vuodessa. Rumasta ankanpoikasesta tulee joutsen ja joutsenesta rispaantunut räkätti.
- KurpanOnni
Mäkin olen käyny panee sua ja täytyy sanoa, että hyvät kyydit oli! Voin kehua varauksetta. Kiitos vielä kerran, ihan tippa tulee linssiin hyvästä muistosta.
- Fewfkjsdjkdfdfsd
Miten itse selität sen että 42vuotiaana muodostat arvokäsityksesi samoilla viallisilla mittareilla kuin teinityttö?
- en-ole-botti
Lukenut liikaa kuinka ätmit haukkuvat vanhoja naisia?
- oksennustuli
Yök, miten kuvottava pitää olla, että voi harrastaa yhdenyönjuttuja?
- Pillujen--asiantuntija
On paljon kauniita 40 v naisia jotka kelpaa parisuhteeseen. Naiset vaan ei kelpuuta itse ketään miestä ellei mies ole todella komea. Mitä vanhempi nainen sitä vaativampi. Pitää olla ulkonäköä, status ja elämä muutenkin kunnossa.
- Riiiiiiiiii
Kaverini on pelimies tai ainakin haluaa olla sellainen. Syitä ja taustaa en avaa jotta ei tunnistettaisi. Kuitenkin komea ja hauska, sitoutumishaluton mies ominen virheineen. Hän etsi 42-vuotiaana nimenomaan aikuista seuraa vakkariksi, seksiin, juttuseuraksi ja ikähaarukka 30-50. Muuntelin lukuja hiukan mutta en miehen iän suhdetta seuran ikään intimiteettisyistä. En ole ikinä nähnyt häntä nuoren pimun kanssa, vaikka niitä naisia siis piisaa. Pitkät suhteet ovat olleet samaa ikäluokkaa. Miten tämä voi olla totta?
- huoramurha
Se että oksennuttaa kyrpänsa rumaan neli viiskymppiseen ei tarkoita mitään - kaikkein vähiten parisuhteeseen kelpaamista!
Siis kyllähän 40vee nainen ja 20vee nainen painii ihan eri sarjoissa.
- pariutukaaikäistennekans
Niin painii myös 26v mies ja 46v mies . 26v mies saa helpommin omanikäisiään n20-30v naisia kuin 46v mies. 46v mies voi saada 20v naisen , naisen joka haluaa VAIN rahaa, jos on tosi rikas. 26v mies taas voi saad omanikäisen naisen parisuhteeseen , koska naiset pariutuu sunnilleen samanikäisen miesten kanssa. Vai näkyykö kaduilla 40v miehiä ja 20v naisia, no ei. Vaan omanikäisiä omanikäisten kanssa, koittakaa ny tajuta tämä.
- JariLitmanenSeOikea
Moi,
Tässä Litmasen Jari, se jalkapalloilija.
Haluan kuolla puolestasi.- Guru53
Minä en ole vuosiin vilkuillut alle kolmikymppisiin naisiin. En jaksa enää opettaa, mitä seksi tarkoittaa.
- sobusted
Minä taas kumoan palstatotuuden siltä osin, että en saanut edes nuorena naisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577