..seurusteleeko joku meistä maailman kauneimman naisen kansalaisuuden omaavan naisen kanssa. Toivottavasti suomalainen pärjää myös hyvin vaikka ei ole ennakkosuosikkien joukossa.
Suosikit tulevat tutuista maista, Columbia, Venezuela, Brasilia jne.
Onhan noiden maiden naisilla tuomaristossa ne perinteiset kannattajansa.
"What Is "Beautiful" Around the World?"
Huomenna se tiedetään...
13
273
Vastaukset
- KumustaPoVaan
Seurustelen tai oikeammin olen jo naimisissa maailman kauneimman naisen kansalaisuuden kanssa. No tuskinpa Filippiinit jälleen voittaa, ja ChinaDragonille tiedoksi Shirly Karvinen on Suomen kansalainen ei Kiinan.
- ChinaDragon
Kolme parasta, Kolumbia, Ranska ja Haiti.
Toivottavasti Haiti voittaisi, maa saisi jotain hurrattavaa maanjäristyksien jälkimaininkeihin.- hömppäkisat
luuletko että joku köyhä ilakoi kovinkin kun on nälkää ja kurjuutta
- ChinaDragon
...olisi muuten tuo Haitin nainen ollut paljon näyttävämpi.
https://www.youtube.com/watch?v=YvjHyWZfhuU- Ihmekkössitten
Löyty sitten siltäkin aasialaistaustaa.
- yhyhyhyhyyy
Suomi ei menestynyt....ja hmmm....mikä onkaa syy?? hihihihiii
- TerveSianpillunnaama
No eipä tuo suomalainen maatiaislookilla varustettu blondius ole ollut miss universum kisoissa valttia mies muistiin....mikä onkaa syy?? Hihiihiihihi hiihiihihiih ihiihihiih hiihiihih
- eijyväää
TerveSianpillunnaama kirjoitti:
No eipä tuo suomalainen maatiaislookilla varustettu blondius ole ollut miss universum kisoissa valttia mies muistiin....mikä onkaa syy?? Hihiihiihihi hiihiihihiih ihiihihiih hiihiihih
Mies muistiin kirjoitetaan yhteen= miesmuistiin. Näin.
Muutenkaan nykyinen missä ei ole kaunis= ruma ja monsterin näköinen. - phjtyi
TerveSianpillunnaama kirjoitti:
mahtaa olla tuon sianpillunaama-ukon eukko ruma kun on päätynyt tuollaisen mielenvikaisen sikaukon tökittäväksi
- hfsgdfgf
phjtyi kirjoitti:
mahtaa olla tuon sianpillunaama-ukon eukko ruma kun on päätynyt tuollaisen mielenvikaisen sikaukon tökittäväksi
No parempi sekin, kuin olla kaltaisesi yleinen spermaraattori kaikille oleskelulupaa vailla oleville.
- muahhaha
eijyväää kirjoitti:
Mies muistiin kirjoitetaan yhteen= miesmuistiin. Näin.
Muutenkaan nykyinen missä ei ole kaunis= ruma ja monsterin näköinen.Loppuiko taidot?
- huohahahaahuoahahaah
hfsgdfgf kirjoitti:
No parempi sekin, kuin olla kaltaisesi yleinen spermaraattori kaikille oleskelulupaa vailla oleville.
Eli siis ruma!
- Monenmiehenreikä
huohahahaahuoahahaah kirjoitti:
Eli siis ruma!
Eli olet siis yleinen spermaraattori!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656212Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv922793Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921781Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am381472Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491015
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23928- 66912
- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903